28 فروردين 1403



فال روزانه 15 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز مسائل مادی در برابر مسائل معنوی برای شما از اهمیت بسیار کمتری برخوردار هستند. دلتان می خواهد خودتان را از این دنیایی که انگار در آن چیزی جز پول و مادیات برای دیگران ارزشمند نیست دور کنید و به یک جایی در دل طبیعت پناه برده و برای چند ساعت هم که شده از این فضا فاصله بگیرید. اما یادتان باشد که بهر حال فردا دوباره باید با این شرایط روبرو شوید و دنیا یک شبه تغییر نخواهد کرد. با دوستان و عزیزانتان به تفریح در طبیعت بروید، کمی که دقت کنید در میان همین افراد هم ارزش هایی فراتر از دنیا و مادیات خواهید دید و این موضوع خیالتان را کمی راحت تر خواهد کرد. بهر حال نمی شود یک نفره به جنگ دنیا رفت.

متولدین ماه اردیبهشت

اگر امروز مجبور هستید زمانی از روز تعطیلتان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. امروز کسی که دوستش دارید به نظر شما فوق العاده ترین، کامل ترین و دوست داشتنی ترین آدم دنیا خواهد بود. طبیعت رمانتیک شما امروز قدرت زیادی پیدا کرده است و می توانید بهترین عاشق دنیا باشید. با این حال باید مواظب باشید! شما که نمی خواهید در چشم طرف مقابلتان طوری جلوه کنید که انگار محتاج محبت او هستید؟ اولین چیزی که طرف مقابلتان را به سمت شما جذب کرده استقلال و قدرت درونیتان بوده است، پس اجازه ندهید ایده اش در مورد شما تغییر کند.

متولدین ماه خرداد

امروز شما نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید و مدام انگار دارید روی ابرها حرکت می کنید و در عالم فکر و خیال هستید، به همین دلیل هم جزئیات از نظرتان مخفی می مانند و نمی توانید آنچه می خواهید را با میزان کیفیتی که خودتان انتظار دارید انجام دهید. با این حساب هر چند نیازی به یادآوری نیست باید بگوییم که امروز روز خوبی برای انجام کارهای جدید، سخت و پیچیده نیست. بهتر است کارایی را انجام دهید که به تمرکز و توجه چندانی نیاز ندارند. به عنوان مثال نظافت خانه و انباریتان، یا نظم دادن به کابینت های آشپزخانه می تواند ایده خیلی خوبی باشد. این ها کارهایی هستند که معمولا در طول هفته وقت چندانی برای انجام آنها نخواهید داشت.

متولدین ماه تیر

آیا شما یک هنرمند، نویسنده و یا موزیسین هستید؟ اگر اینطور باشد کار شما امروز جنبه جدیدی به خود خواهد گرفت و تغییرات محسوسی را در نتیجه کارتان مشاهده خواهید کرد. شما در حل حاضر بیشتر به انتقال احساسات اهمیت می دهید و توجه چندانی به جزئیات ندارید. این حالت به احتمال زیاد تا فردا از بین خواهد رفت پس سعی کنید امروز بیشترین بهره را از آن ببرید. شما این اواخر به فکر کم کردن وزنتان و به دست آوردن تناسب اندام بوده اید و کارهایی هم از جمله گرفتن رژیم و ورزش کردن را هم به برنامه تان اضافه کرده اید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و ناگهان تا این حد به خودتان فشار وارد نکنید، شما یک شبه به این وزن نرسیده اید که بتوانید یک شبه از آن خلاص شوید.

متولدین ماه مرداد

امروز هنرهای خلاقانه و ابداعی شما را به طور ویژه ای به خود جذب خواهند کرد و به همین دلیل هم باید تا می توانید از گالری های هنری فاصله بگیرید، زیرا در غیر این صورت چنان هزینه ای روی دست خودتان خواهید گذاشت که فردا که عقلتان سر جایش بیاید دچار حسرت و پشیمانی خواهید شد. همچنین این احتمال وجود دارد که ناگهان سبک جدیدی از موسیقی توجه شما را به خود جلب کرده و فصل جدیدی در را در علایق هنری شما به وجود بیاورد. از این تجربه جدید لذت ببرید. بعداز ظهر امروز اگر برنامه خاصی ندارد برای این که حوصله تان سر نرود می توانید یک کیک و یا شام خوشمزه به تنهایی و یا به کمک همسرتان درست کرده و دوستانتان را به منزلتان دعوت کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهند شد؛ شاید کسی شماره تان را به اشتباه گرفته باشد، یا بدون حرف زدن قطع کند. پیام هایی از سوی افراد ناشناس دریافت خواهید کرد که از شما می خواهند به آنها فرصتی برای آشنایی بدهید و حتی زنگ در هم مدام بی آن که بتوانید بفهمید چه کسی پشت در بوده، به صدا در خواهد آمد. نگران نباشید، هیچ موجود فرا طبیعی و یا روحی به سراغ شما نیامده است و همه این چیزها به طور کاملا اتفاقی دارند برایتان پیش می آیند. به جای درگیر کردن ذهن خودتان با این افکار بچگانه بهتر است سراغ آن همه کاری که در خانه در انتظارتان هستند بروید و تا وقت هست آنها را به انجام برسانید.

متولدین ماه مهر

امروز مقداری پول به صورت کاملا غیر منتظره به دست شما خواهد رسید. به احتمال زیاد مبلغ آن خیلی زیاد نیست، اما بهر حال برای شما خوشایند خواهد بود. ممکن است این پول را مدت ها پیش به کسی قرض داده باشید و امروز در حالی که دیگر از پس گرفتن آن نا امید شده اید به شما بازگردانده شود. شاید هم آن را از طریق فروختن چیزی که مدت ها در تلاش برای فروش آن بوده اید ولی موفق نمی شده اید به دست بیاورید. بهر حال شما تمایل زیادی ب پس انداز این پول ندارید و ترجیح می دهید با دوستانتان به خرید رفته و آن را خرج کنید و یا شاید هم همه را به یک شام خوشمزه دعوت کتید، در هر صور این پول برای مدت زیادی در جیب شما دوام نخواهد آورد.

متولدین ماه آبان

اجازه ندهید انتقادهایی که امروز از شما می شود اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرد، فقط به آنچه می شنوید گوش کرده و ببینید حق با شماست یا آنها. این اواخر به طور خیلی جدی و سنگین شروع به ورزش کرده اید؟ پس امروز خودتان را برای گرفتگی عضلات و یک بدن درد اساسی آماده کنید. تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هر چقدر که دلتان می خواهد در جایتان لم داده و هیچ کاری هم انجام ندهید. در هر صورت این درد نباید باعث شود بیخیال ورزش کردن شوید، از قدیم گفته اند نابرده رنج گنج میسر نمی شود. برای بهتر شدن این وضعیت بعد از ورزش حرکات کششی انجام داده و یک دوش آب گرم بگیرید.

متولدین ماه آذر

امروز شما می خواهید کارهایی که باید انجام دهید را به اتمام برسانید و قصد ندارید به هیچ چیزی اجازه دهید مانع شما شود. اما موقعیت های برای تفریح و خوش گذرانی پیش خواهند آمد که نمی شود به سادگی از آنها چشم پوشید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. امروز تمام روز احساس می کنید که یک مهمان ناخوانده به دیدنتان خواهد آمد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید دید که حستان به شما دروغ نمی گفته است. فقط به احتمال زیاد تعداد مهمان ها بیشتر از یک نفر خواهد بود. برخی از دوستانتان خبرهای خوبی می خواهند به شما بدهند که دوست دارند هر چه زودتر با شما در میان بگذارند. خانه را مرتب کرده و طوری برخورد کنید که انگار از آمدن آنها بیخبر بوده و منعجب شده اید.

متولدین ماه دی

وقتی پای تعیین اهداف بلند مدت به میان بیاید شما قهرمان برنامه ریزی و اجرای نقشه هایتان با ارده و اطمینان و در نهایت رسیدن به این اهداف هستید. خوشبختانه انرژی کیهانی نیز امروز به کمک شما آمده است تا رسیدن به این اهدافتان را برای شما راحت تر کند. در هر حالت باید توجه داشته باشید که هرچند شما تمام امکانات و آمادگی های لازم را برای واقعیت بخشیدن به خواسته هایتان فراهم کرده اید، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که پذیرفتن باری بیش از حد توانتان باعث خواهد شد که موقعیت خود را به خطر بیندازید. امروز با دوستان جدید خود دیدار کنید، آنها علایق مشترکی با شما دارند و بحث های جالبی خواهید کرد که چیزهای زیادی به شما خواهند آموخت.

متولدین ماه بهمن

امروز از این که وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شوند را دارید استفاده کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید. اما متاسفانه شما انرژی و فرصت کافی برای این که به همه این مهمانی ها برسید را نخواهید داشت و باید چند تایی از این دعوت ها را رد کنید. برای همین باید برنامه هایتان را اولویت بندی کنید و آنهایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند را از برنامه امروز خود حذف کنید، در غیر این صورت نخواهید توانست به هیچ کدام از آنها برسید. امروز در جمع هایی که حضور پیدا می کنید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که اگر هنوز مجرد باشید می تواند به شریک راهتان تبدیل شود؛ همه چیز به شما و واکنش هایتان بستگی دارد.

متولدین ماه اسفند

امروز شما بالاخره از عالم فکر و خیال درآمده و واقعیت ها را به چشم خود خواهید دید و متوجه خواهید شد در انجام برخی از کارهایتان کوتاهی کرده اید. خوشبختانه هنوز وقت برای جبران باقیست. آیا به فکر سفر به جایی هستید که رفتن به آن را مدت ها فقط در رویاهایتان می دیده اید؟ شما نسبت به این که آیا می توانید به این سفر بروید یا خیر دچار تردیدهایی هستید و نگرانید که مبادا نتوانید از پس هزینه های این سفر بربیایید. یک باردیگر بودجه خود را در نظر گرفته و هزینه های اضافه را تا جای ممکن حذف کنید. از دوستتان و یا شخصی که دوست دارید نیز بخواهید که شما را در این سفر همراهی کنند. این سفر می تواند باعث رشد شخصیت شما شده و چیزهای زیادی را به شما آموزش دهد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه