29 اسفند 1402



فال روزانه 1 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شما خیلی دمدمی مزاج شده اید و می خواهید حتما حرف خودتان را به کرسی بنشانید و با رفتاری بچگانه سعی دارید توجه دیگران را هر طوری که شده است به دست بیاورید. شما یک جورهایی شبیه بچه ای شده اید که برای جلب توجه پدر و مادرش دست به هر کاری می زند، حتی اگر خودش بداند که کارش اشتباه است! اگر اینطور پیش بروید خیلی زود یکی از اطرافیانتان شما را به گوشه ای خواهد برد و از شما خواهد پرسید که مشکلتان دقیقا چیست! شما که دلتان نمی خواهد چنین رفتاری با شما بشود؟! به جای این که اینقدر سر شریک عاطفیتان غر بزنید سعی کنید این آخر هفته را به یک روز خوشایند برای خودتان و او تبدیل کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز شما نسبت به حالت همیشگیتان خیلی بیقرار شده اید و با بی تابی تمام دلتان می خواهد یک کاری بکنید و این انرژی سرکوب شده ای که در درونتان است را آزاد کنید. خوشبختانه امروز تعطیل است و شما این فرصت را دارید که با دوستانتان به کوهنوردی و یا پیک نیک بروید و هرچقدر دلتان می خواهد بازی کنید و خوش باشید. این کار تنش و استرس زیادی که در طول هفته به شما وارد شده است را از بین خواهد برد و احساس آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت. البته بهتر است که این خوشگذرانی را تا دیروقت ادامه ندهید و کمی زودتر به خانه بروید تا بتوانید برای شروع هفته جدید به اندازه کافی استراحت کرده و آماده شوید.

متولدین ماه خرداد

با وجود این که خودتان همیشه به حوصله و صبوریتان اتخار می کنید، این ویژگیتان امروز به راحتی در دسترس شما نخواهد بود. در واقع شما آنقدر با شرایط کنار آمده اید و انعطاف پذیری از خودتان نشان داده اید که حالا دیگر به سیم آخر زده اید و صبر و قراری برایتان باقی نمانده است. امروز به هیچ وجه جلوی احساسات خودتان را نگیرید، این کار مانند محکمتر کردن در زودپزی در حال جوش است که باعث انفجار آن خواهد شد. کمی خودتان را رها کنید و به احساساتتان اجازه بروز بدهید تا از میزان فشاری که روی خود احساس می کنید کاسته شود. پناه بردن به دامان طبیعت نیز راه حل خوبی بهتر کردن حال روحیتان خواهد بود و حالتان را بهتر خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

امروز اطرافیانتان از شدت خشم در آستانه انفجار به سر می برند و شما نمی توانید دلیل این همه عصبانیت را درک کنید. اگر در آشفتگی و بهم ریختگی اوضاع امروز فقط یک نفر بتواند رفتار منطقی و عاقلانه خودش را حفظ کند آن یک نفر شما هستید و این موضوع در رابطه با هر موقعیتی شما را در موضع برتر قرار خواهد داد و منافع زیادی برایتان به همراه خواهد داشت. آنچه در این شرایط اهمیت دارد این است که بدانید چطور از این موقعیت بهره ببرید. شاید مجبور باشید روز تعطیلتان را قربانی انجام کاری کنید که موعد مقرر آن دارد فرا می رسد، اما به دست آوردن نتیجه مطلوب همه خستگی ها را از تنتان به در خواهد کرد.

متولدین ماه مرداد

هرچه بیشتر سعی کنید دیگران را تحت کنترل خودتان دربیاورید شانستان در به دست آوردن آنچه می خواهید کمتر و کمترخواهد شد. آنها به شما ثابت خواهند کرد که به اندازه خودتان در به دست آوردن خواسته هایشان مصمم هستند و اجازه نمی دهند کسی آنها را وادار به انجام کاری کند که خودشان نمی خواهند. اگر روش هایی که امتحان می کنید جواب نمی دهند بهتر است کلا بیخیال قضیه شوید. شاید قرار نیست امروز کارها آنطوری که شما می خواهید پیش بروند، اما مطمئن باشید خواه آنچه می خواهید اتفاق بیفتد یا نیفتد، حتما بهترین وضعیت برای شما پیش خواهد آمد، کافی است خودتان را با جریان اتفاقات امروز هماهنگ کنید.

متولدین ماه شهریور

شما ایده های خیلی زیادی برای بهتر کردن وضعیت حرفه ایتان در سر دارید، این ایده ها که ناگهان به صورت دسته ای خیلی بزرگ به ذهنتان می رسند اگر یک جا یادداشت نشوند به همان سرعت هم از خاطرتان خواهند رفت. بهتر است هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید، اما فکر کردن به آن را برای فردا بگذارید زیرا اگر مشغول پرداختن به آنها شوید آنقدر ذهنتان درگیر خواهد بود که دیگر حتی در این روز تعطیل هم نخواهید توانست برای اعضای خانواده و دوستانتان وقتی بگذارید. شما به اندازه کافی در طول هفته سرگرم کارتان هستید، امروز دیگر فقط به خودتان و عزیزانتان بپردازید و بیخیال کار و برنامه ریزی های مربوط به آن بشوید.

متولدین ماه مهر

امروز وقتی می بینید کسی که حتی نصف شما هم تلاش نکرده است با رفتن از راه میانبر حتی از شما جلو افتاده و جایتان را گرفته است. شما معتقد هستید برای رسیدن به هدفی که دارید اراده و سخت کوشی لازم است و باید برای رسیدن به جایی که می خواهید زحمت بکشید، از این که برای هدفتان از بعضی چیزها بگذرید و به خودتان فشار بیاورید هم هراسی ندارید. شما برنامه ریزی کرده اید و طبق برنامه هم پیش رفته اید، این پیشی گرفتن موذیانه به احتمال زیاد حریفتان را سلامت به مقصد نخواهد رساند. پس خودتان را بخاطر وضعیت فعلی ناراحت نکنید و این نکته را هم به یاد داشته باشید که روشی که شما در پیش گرفته اید چیزهای زیادی به شما اضافه خواهد کرد.

متولدین ماه آبان

امروز شاید خودتان هم متوجه اثراتی که رفتارهای از روی دمدمی مزاجی شما می توانند روی دیگران داشته باشند نباشید. آنها سعی دارند شما را درک کنند، اما فهمیدن حرف هایتان امروز گاهی می تواند به اندازه حل معمایی پیچیده دشوار باشد. به جای امر و نهی کردن به دیگران و وادارکردن آنها به پذیرفتن حرف ها و نظراتتان کمی دست نگه دارید و حرف ها و رفتارهایتان را برای آنها توجیه کنید. امروز شما برای به دست آوردن دل شخصی که دوست دارید حاضر هستید هر حرفی بزنید و حتی زودگذرترین احساسات خود را هم به زبان بیاورید، یادتان باشد که شما امیر حرف هایی هستید که نگفته اید و اسیر آنهایی که گفته اید.

متولدین ماه آذر

امروز به نفعتان است که خودتان را از موقعیت های حساس و خطرناکی مثل میدان جنگ میان دو نفر دیگر دور نگه دارید. حتی اگر این موقعیت یک بحث پیش پا افتاده بر سر یک اختلاف نظر سیاسی باشد، با گرفتن جانب یک نفر ممکن است به صورتی کاملا ناخواسته برای خودتان دشمن تراشی کنید. از قدرت خودتان برای آرام کردن وضعیتی که پیش آمده است استفاده کنید و به جای این که خودتان را هم اسیر شعله های خشم دو طرف کنید از استعدادی که در توجه به دیگران و محافظت از آنها دارید برای خاموش کردن آتشی که برافروخته شده است بهره ببرید. اگر ین کار را بکنید خواهید توانست بی آن که دخالتی کرده باشید روی نتیجه تأثیرگذار باشید.

متولدین ماه دی

با وجود این که امروز حالتان به طور کلی خوب است و اوضاع کم و بیش روبراه به نظر می رسد، به احتمال زیاد در راهتان دست اندازهایی هم خواهید داشت. وقتی پای انجام کارهای خانه و یا فعالیت های گروهی به میان بیاید شما می خواهید رهبری دیگران را به عهده بگیرید و خوب مثل همیشه خیلی هم خوب از پس این کار برخواهید آمد و به دیگران انرژی و انگیزه خواهید داد تا به صورت هماهنگ پیش بروند؛ اما یک نکته هست که باید مد نظر داشته باشید و آن هم این است که مواظب باشید رفتارهای خودخواهانه از خودتان نشان ندهید. اگر نیازهای دیگران را در نظر نگیرید و بخواهید فقط حرف خودتان را ب کرسی بنشانید ممکن است در گروهتان اختلاف هایی پیش بیاید.

متولدین ماه بهمن

امروز ممکن است در موقعیت های دشواری قرار بگیرید که باعث می شوند احساس کنید هر کاری هم که بکنید محکوم به شکست هستید. پیدا کردن یک راه حل مناسب به خاطر خودخواهی سایر افرادی که به این ماجرا ارتباط پیدا می کنند تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. حتی اگر بتوانید یک توافق نامه کتبی به امضا برسانید هم هیچ تضمینی برای این که در واقعیت اوضاع به راحتی پیش بروند وجود نخواهد داشت. اولین اقدامی که باید در راه رفع این مشکل بردارید این است که رفتاری کاملا صادقانه داشته باشید و با تعصب برخورد نکنید و جانب کسی را هم نگیرید. اگر بتوانید این اصول را رعایت کنید احتمال این که بتوانید همین امروز مشکلتان را حل کنید خیلی بالاتر خواهد بود.

متولدین ماه اسفند

امروز اگر دیدید دارد بی عدالتی اتفاق می افتد خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان بدهید، خواه این بی عدالتی در حق خودتان باشد و خواه در حق دیگران. اگر کسی حرف توهین آمیزی زده و یا دروغ گقت آن را نادیده نگیرید، در صورتی که این کار را بکنید شما هم درست به اندازه شخصی که این حرف ها را زده است مقصر هستید. وقتی می دانید حق با شما است سکوت اختیار نکنید و واقعیت را بگویید تا دیگران یاد بگیرند که باید به شما و حقوقتان احترام بگذارند. اگر برای بعدازظهرتان برنامه ای نداشته باشید آنقدر حوصله تان سرخواهد رفت که به سراغ خاطرات ناخوشایند گذشته رفته و برای خودتان محکمه راه می اندازید، پس حتما سر خودتان را یک طوری گرم نگه دارید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه