29 اسفند 1402



فال روزانه 31 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اگر امروز به جای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور به شرکت در کلاسی هستید، سعی کنید حداقل برای باقی مانده وقتتان، به ویژه قبل از رفتن به کلاس برنامه سرگرم کننده ای داشته باشید و زیاد به ذهن خودتان فشار نیاورید، مثلا اگر قصد کتاب خواندن دارید به جای خواندن یک اثر پیچیده ادبی یا فلسفی با یک داستان عاشقانه سر خودتان را گرم کنید؛ در غیر این صورت وقتی سر کلاس بروید ذهنتان خیلی خسته خواهد بود و چیزی یاد نخواهید گرفت. امروز خوشبختانه خیلی منطقی هستید و پاهایتان محکم روی زمین هستند و بر خلاف انتظارتان این مسئله می تواند کمک زیادی به رابطه عاطفیتان بکند چون حتی رمانتیک ترین نقشه هایتان هم عملی و کاربردی هستند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز از طرفی دلتان می خواهد در خانه بمانید و استراحت کنید و از طرفی دیگر هم دلتان برای بودن در کنار دوستانتان و خوش گذراندن با آنها پر می کشد. به احتمال زیاد شما خیلی خسته تر و بی حوصله تر از آن هستید که بتوانید با اشتیاق غیبت هایی که در این جمع می شوند و یا بحث های فلسفی آنها را دنبال کنید. به دوستانتان بگویید که وقت دیگری به دیدنشان خواهید رفت و امشب را در خانه با عشقتان خلوت کنید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که این کار در شرایط موجود بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود و به جای این که دغدغه فکری و استرس بیشتری را به شما تحمیل کند باعث آرامش شما خواهد شد.

متولدین ماه خرداد

امروز یک احساس سرخوشی ساده انگارانه ای در فضا موج می زند که شما را تشویق می کند لیست بلند بالای کارهایی که در انتظارتان هستند و مسئولیت هایی که به عهده دارید را کنار گذاشته و با خیال راحت خوش بگذرانید. کمی به این همه فشاری که تمام مدت دارید به خودتان وارد می کنید فکر کنید؛ واقعا لازم است اینقدر خودتان را اذیت کنید؟! امروز نشان دادن حضورتان و اهمیت نقشی که در دنیای اطرافتان دارید خیلی مهمتر از تمرکز کردن روی دنیای درونتان است. نه این که مسائل روحی و معنوی اهمیتی نداشته باشند، ولی پرداختن به دنیای واقعی فرصتی را برای شما فراهم خواهد ساخت تا دیداری داشته باشید که می تواند اثرات زیادی روی زندگیتان بگذارد.

متولدین ماه تیر

امروز به خاطر این که شخصی که قرار بوده همراهتان باشد حالش خوب نیست، مجبور خواهید شد یک قرار حرفه ای و یا شخصی را که از قبل گذاشته بودید و خودتان را هم برای آن حسابی آماده کرده بودید کنسل کنید. بد شدن حال این شخص به احتمال خیلی زیاد ناشی از بی توجهی است و این موضوع شما را به شدت عصبانی خواهد کرد زیرا مدت زیادی برای رسیدن این فرصت انتظار کشیده اید. اگر می دانید چنین فرصتی به این زودی ها دیگر دست نخواهد داد دوستتان را با اشتباهش تنها گذاشته و خودتان به قرارتان برسید! رسیدگی به نیازها و انتظارات دیگران لزوما بدین معنا نیست که باید خودتان را برای همیشه کنار بگذارید، این احساسات سرکوب شده در نهایت برای همه دردسرساز خواهند شد.

متولدین ماه مرداد

میل شدیدی که به خریدن وسیله ای گران قیمت احساس می کنید شما را وسوسه خواهد کرد که پس اندازتان را خرج کرده و حتی کمی بیشتر از موجود حساب بانکیتان چک بکشید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که بی حسال و کتاب رفتار می کنند، پس بهتر است امروز هم جلوی خودتان را بگیرید. اگر احساس می کنید که واقعا لازم است این وسیله را بخرید احتیاط کنید که خودتان را از لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار ندهید تا لذت خریدن آن با احساس گناه از بین نرود. امروز اگر معاملات تجاری داشته باشید این معاملات برای شما سود بسیاری را به همراه خواهند داشت و به توافق های پرمنفعتی خواهید رسید.

متولدین ماه شهریور

امروز خانه می تواند برای شما مکان خیلی دلگیری باشد. به احتمال خیلی زیاد بقیه اهل خانه به گردش و یا مهمانی رفته اند و شما ترجیح داده اید در خانه بمانید، دلیلش هم فقط این است که حوصله نداشته اید و تصمیم گرفته اید در خانه بمانید و خودتان را با کتاب خواندن و تماشای تلویزیون سرگرم کنید. با این حال ذات اجتماعی شما تحمل این وضعیت را ندارد و خیلی زود احساس تنهایی و کلافگی خواهید کرد. به جای این که خودتان را آزار بدهید به یکی از دوستان صمیمیتان زنگ بزنید و کمی با هم خوش و بش کنید و یا حتی بدون برنامه قبلی با هم قرار بگذارید و به یک رستوران خوب رفته و یا کمی پیاده روی کنید.

متولدین ماه مهر

شما معمولا آدمی اجتماعی هستید و بودن در جمع را به تنهایی ترجیح می دهید، اما امروز هیچ چیزی به اندازه کار کردن در تنهایی نظرتان را به خود جلب نخواهد کرد. با این حال بر خلاف میلتان مجبور به پاسخ دادن تماس های تلفنی بی شمار، پذیرایی از مهمان های ناخوانده و جواب دادن به پیام های دوستانی خواهید بود که به درد دل کردن نیاز دارند. با آنها بدرفتاری نکنید و بعد از رسیدن به این کارها در لاک تنهاییتان فرو بروید. امروز برخلاف همیشه و بدون آن حس همیشگی ترس از بسته شدن دست و پایتان آماده خواهید بود نسبت به کسی که دوست دارید متعهد شوید، فقط حواستان را خوب جمع کنید و به عواقب این کار فکر کنید.

متولدین ماه آبان

امروز دلتان می خواهد کمی از سرعتتان کم کرده و به ندای درونتان گوش کنید. شاید حتی وسوسه شوید که در این کار کمی زیاد روی کرده و عشق و علاقه ای که مدت هاست از روی ترس و نگرانی مخفی کرده بودید را به زبان بیاورید. نگران این نباشید که مبادا این احساس شما زودگذر باشد و از این کارتان پشیمان شوید. اگر به جای انتظاراتی که از آینده دارید کارها و افکارتان را روی زمان حال متمرکز کنید، آنچه شما اکنون تجربه می کنید به احتمال زیاد اثراتی پایدار خواهد داشت. غذای خوب، خوشگذرانی با دوستان و تفریح فراوان هیچ کدام بد نیستند، اما هر چیز خوبی که از حد بگذرد ناخوشایند خواهد شد، رعایت اعتدال را فراموش نکنید.

متولدین ماه آذر

امروز اگر احساسات عاطفی شما بیش از اندازه شدید باشند و نتوانید ذهنتان را از کسی که شما را به خود جذب کرده دور کنید، تمرکز بر روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود، سعی کنید در طول روز کارهایتان را انجام داده و شب را به عشقتان اختصاص دهید. شما معمولا از تنهایی بدتان نمی آید و در واقع حتی از این که با خودتان تنها باشید لذت هم می برید، اما امشب اصلا دلتان نمی خواهد در خانه تنها بمانید و ترجیح می دهید وقتتان را در کنار دوستان و عزیزانتان و ترجیحا شخصی که دوستش دارید بگذرانید. شاید حتی بتوانید یک مهمانی بدون برنامه ریزی راه بیندازید و دوستانتان را به صرف یک غذای ساده خانگی دعوت کنید و با هم گل بگویید و گل بشنوید.

متولدین ماه دی

امروز در درون خودتان احساس نگرانی می کنید و حس بیقراری دلتان را بهم می زند و دست از سرتان هم بر نمی دارد، به جای نگرانی سرتان را با کارهایی که روی میز کارتان در انتظار شما هستند گرم کنید. شما آدمی هستید سخت کوش و با وجدان کاری، ولی امروز ذهنتان بیش از کار درگیر خانه و مسائل خانوادگی است. اعضای خانواده و دوستانتان برایتان بیش از هر چیز دیگری از اهمیت برخوردار هستند و دوست دارید وقتتان را در کنار آنها بگذرانید و فکر می کنید ارزش آنها بیش از هر کار دیگری است. خیالتان راحت باشد، عصر که به خانه بروید هر چقدر که دلتان بخواهد برای رسیدگی به آنها وقت خواهید داشت، هر چیزی به جای خودش!

متولدین ماه بهمن

شما نمی توانید از لحاظ منطقی چیزهایی که خودتان می دانید و برای دیگران قابل درک نیستند را برای آنها توضیح دهید، ولی خودتان خیلی خوب می دانید چه دارد در سرتان می گذرد و این همان چیزی است که اهمیت دارد. شاید احساس کنید که امروز یک نفر سعی دارد سر به سرتان بگذارد و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست. اولی در این شرایط مهمترین چیز این است که هر چقدر هم آزرده خاطر شدید آرامش ظاهری خودتان را حفظ کنید. اگر قرار است امشب با دوستانتان به گردش و تفریح بروید این نکته را به خاطر داشته باشید که در هر کاری که انجام می دهید اعتدال را رعایت کنید، به ویژه در مقدار شامی که می خورید!

متولدین ماه اسفند

امروز برای همکاری با دیگران کاملا آماده هستید و حاضرید بی آن که حتی کسی از شما کمک خواسته باشد به یاری آنها بشتابید. این کار شما اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود. شما صمیمانه معتقد هستید که از آنچه در سر دوست و یا شریک زندگیتان دارد می گذرد آگاه هستید، ولی این حس شما باعث شده نگران جزئیات کوچکی شوید که در دراز مدت هیچ اهمیتی نخواهند داشت. اگر قصد دارید امروز کسی را با کارهایتان تحت تأثیر قرار بدهید باید این نکته را به شما متذکر شویم که اصلا نیازی به این کار نیست و این شخص همین حالا هم برای شما ارزش و اهمیت بسیاری قائل است!

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه