29 اسفند 1402



فال روزانه 30 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز حس ششمتان شما را به راهی هدایت خواهد کرد که با منطق و عمل گرایی در تضاد به نظر می رسد. این موضوع شما را بر سر یک دو راهی قرار خواهد داد که نمی دانید کدام راه آن برایتان بهتر است؛ آیا باید به حرف قلبتان گوش کنید یا مغزتان؟! شما مجبور نیستید همین امروز در این مورد تصمیم گیری کنید. اگر بخواهید می توانید از دوستان و خانواده هم در این مورد نظرخواهی کرده و بخواهید راهنماییتان کنند. بهتر است چند روزی دست نگه دارید و تصیمیمی نگیرید که قابل بازگشت نباشد. امروز سعی کنید کمتر سرتان در گوشیتان باشد و به پیام های زیادی که در شبکه های اجتماعی مختلف دریافت می کنید زیاد دقت نکنید و با دوستان واقعیتان وقت بگذرانید.

متولدین ماه اردیبهشت

مسائل خانوادگی باعث ناراحتی و اشفتگی یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان شده اند . او در برقرار کردن ارتباط مناسب با افراد خانواده اش، به ویژه وقتی که لازم باشد رفتاری محکم و جدی از خودش نشان دهد، با مشکل روبرو است. به شما اکیدا توصیه می کنیم که خودتان را وارد این ماجرا نکنید. تنها کافی است نظرتان را با این شخص در میان گذاشته و واقعیت هایی که خودش قادر به دیدن آنها نیست را به او گوشزد کنید و بقیه کار را به خودش بسپارید. در حین صحبت کردن با او ممکن است به طور خیلی جالبی بتوانید برای پیدا کردن مشکلاتی که خودتان دارید و نسبت به آنها بی توجه بوده اید هم راه حلی پیدا کنید.

متولدین ماه خرداد

کسی انجام کاری را به شما سپرده است و بی آن که دستورالعمل های لازم را در اختیارتان قرار دهد به حال خودتان رهایتان کرده است؟ تعجبی ندارد اگر احساس گیجی و سردرگمی کنید و ندانید که چکار باید بکنید. اگر شخصی که بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و یا دفترچه راهنما یا هرچیز دیگری که برای انجام آن به کارتان بیاید را گیر نیاوردید خیلی راحت بیخیال انجام این کار شوید و سر خودتان را درد نیاورید. در چنین شرایطی کوتاهی از شما نیست و می توانید تا زمان دریافت آموزش های لازم برای انجام این کار صبر کنید. در واقع عاقلانه تر این است که کاری که بلد نیستید را انجام ندهید تا این که بخواهید آن را اشتباه انجام دهید.

متولدین ماه تیر

امروز ماندن در خانه بهترین کاری نیست که می توانید انجام دهید. شما در تمام بدنتان احساس کوفتگی و دردهای عضلانی دارید و نمی دانید دلیل این دردها چیست. نگران حال خودتان نشوید، هیچ مشکل خاصی برای شما پیش نیامده و این ها همه از کمبود فعالیت بدنی است. اگر اهل ورزش، رفتن به باشگاه و یا کوهنوردی نیستید، حداقل به یک پیاده روی طولانی بروید و از هوای دلچسب بهاری لذت ببرید. این کار باعث ترشح اندورفین در بدنتان خواهد شد و خیلی زود آن دردها و کسالتی که داشته اید را فراموش خواهید کرد. اگر بتوانید شخصی که دوست دارید را هم با خود همراه کنید قطعا از این کار لذت بیشتری خواهید برد و شاید حتی تصمیم بگیرید به طور مرتب آن را انجام دهید.

متولدین ماه مرداد

امروز یکی از اعضای خانواده بی آن که خبر یا توضیحی داده باشد غیبش زده است. این موضوع باعث نگرانی همه  خانواده شده و خوب البته حق هم دارند در چنین شرایطی نگران شوند. با این حال با تماس گرفتن با دوستان، همکاران و اشخاصی که او را می شناسند به احتمال خیلی زیاد او را پیدا خواهید کرد، آن هم در حالی که حالش خیلی هم خوب است و دارد خوش می گذراند! در واقع آنقدر سرش گرم بوده است که یادش رفته به شما خبر بدهد کجاست و چه می کند! زیاد به او سخت نگیرید، همه ما برای یکی دو بار هم که شده چنین رفتارهایی از خودمان نشان داده ایم. برای مبارزه با سردردی که از سر شب به سراغتان خوهد آمد سعی کنید زودتر بخوابید.

متولدین ماه شهریور

امروز یکی از اعضای خانواده و یا دوستان صمیمیتان به نظر خیلی درونگرا شده است و هیچ تمایلی به مکالمه با دیگران از خود نشان نمی دهد. این رفتار او به نظر شما با رفتار صمیمانه همیشگی اش خیلی فرق دارد، اما خودش نمی خواهد در مورد دلیل این وضعیت چیزی بگوید. او را راحت بگذارید و اجازه دهید کمی با خودش خلوت کند. شاید خبرهای بدی به او رسیده باشند که فعلا نمی تواند یا نمی خواهد آنها را با کسی در میان بگذارد. تا فردا اوضاع به حال عادی اش باز خواهد گشت و شما هم می توانید با او از یک آخر هفته پرهیجان لذت ببرید، فعلا او را به حال خودش بگذارید. امروز سر خودتان را با پرداختن به کارهای شخصیتان گرم کنید تا حوصله تان سر نرود!

متولدین ماه مهر

آیا دارید روی پروژه ای کار می کنید که به نبوغ و خلاقیت نیاز دارد؟ راستش به نفعتان است که امروز کار روی این پروژه را تعطیل کنید! دلیل آن هم این است که هر چقدر هم که تلاش کنید و به ذهنتان فشار بیاورید نخواهید توانست راه حل مناسب را برای پیش بردن کارتان پیدا کنید و فقط وقتتان را بیهوده تلف خواهید کرد. بهتر است امروز را به انجام کار دیگری مشغول شوید و پرداختن به این کار را تا اول هفته آینده به تأخیر بیندازید تا بتوانید از اول هفته آن را با انرژی بیشتر و ذهنی باز از سر بگیرید. شاید اصلا بتوانید کارتان را زودتر تعطیل کرده و آخر هفته تان را کمی زودتر از بقیه شروع کنید! تنهایی به خرید بروید و خودتان را با خریدن چیزی هرچند کوچک خوشحال کنید.

متولدین ماه آبان

انرژی درونی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و حس ششمتان در هر زمینه ای می تواند به شما کمک کند، به جز وقتی پای خانواده به میان بیاید! هر چقدر هم که تلاش کنید نخواهید توانست سر از گفته ها و رفتارهای آنها در بیاورید چه برسد به آن که پی به احساسات درونیشان ببیرید. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. از آنها بخواهید در مورد دلیل حرف ها و رفتارهایشان به شما توضیح بدهند و بدون آن که هیچ گونه برداشت منفی از حرف هایشان داشته باشید و چیزی را به خودتان بگیرید آنها را به حال خودشان بگذارید. گاهی دیگران ترجیح می دهند تنها باشند و با تجربه ای تازه کنار بیایند.

متولدین ماه آذر

امروز حرف های آشفته و بی سر و تهی که از یکی از دوستان و یا آشنایانتان خواهید شنید برایتان ناخوشایند خواهند بود، به ویژه اگر این شخص معمولا فردی جدی و منطقی باشد. همه ما هر از گاهی چنین روزهای بدی را تجربه می کنیم، سعی کنید طرف مقابلتان را درک کنید و رفتار او را زیر نظر گرفته و به درونی و یا بیرونی بودن دلیل این بحرانی که دارد پشت سر می گذارد پی ببرید. اگر دیدید کاری از دستتان بر نمی آید خودتان را ناراحت کنید و بگذارید خودش این مشکل را حل کند. وقتی کسی از شما تقاضای کمک نمی کند نمی توانید به زور آنها را وادار به پذیرفتن کمک هایتان کنید و حتی اگر قصدتان خیر باشد ممکن است فضول و بی ملاحظه به نظر برسید.

متولدین ماه دی

آیا به خاطر مسائل مادی نگران و ناراحت هستید؟ سعی کنید منطقی باشید. نگرانی های شما به احتمال زیاد بیش از آن که به شرایط موجود وابسته باشند ناشی از تفکرات منفی هستند. با نگاهی منطقی به وضعیت اقتصادیتان و بودجه ای که در اختیار دارید به واقعیت ماجرا پی خواهید برد و این کار باعث خواهد شد که خیالتان کاملا راحت شود. شما از پس شرایط خیلی بدتر از این هم برآمده اید و هیچ دلیلی ندارد که بخواهید خودتان را به خاطر چنین چیز پیش پا افتاده ای ناراحت کنید. به جای این که خودتان را درگیر این نگرانی های بیهوده کنید سعی کنید با دوستان و عزیزانتان به گردش و تفریح بروید و خوش بگذرانید.

متولدین ماه بهمن

برخی اخباری که در رابطه با اتفاق مهمی به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی و عصبانیت شما شوند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که احتمال دارد گزارش هایی که به شما می رسند کامل نباشند و منبعی که این اخبار را در اختیارتان قرار می دهد احتمالا برای بزرگ نمایی بیشتر موضوع را جدی تر نشان داده و آن را پیچیده تر از آن چیزی که در واقع هست می کند. نگرانی اصلی شما تأثیراتی است که این اتفاقات روی شما و زندگیتان خواهند داشت و خوشبختانه جواب این است که اگر هم اثری روی شما داشته باشند بسیار اندک خواهد بود. خودتان را زیاد ناراحت نکنید، حقیقت مطلب نهایتا تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

متولدین ماه اسفند

امروز مسائل معنوی هم برایتان جذاب هستند و هم گیج کننده به نظر می رسند. اگر مشغول خواندن کتابی در این رابطه هستید که این احساسات ضد و نقیض را در وجودتان ایجاد کرده است، بهتر است کمی در مورد نویسنده آن تحقیق کنید، زیرا هر کسی صلاحیت و دانش لازم برای نوشتن چنین کتاب هایی را ندارد و به احتمال زیاد مشکل از توانایی شما در درک موضوع نیست. کمی در اینترنت جستجو کنید و بهترین منابع را برای مطالعه در مورد موضو مورد نظرتان پیدا کنید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز آخرین روز کاری این هفته است و اگر کارهایی برای انجام دادن دارید به نفعتان است که مطالعه را برای آخر هفته گذاشته و همین امروز به کارهایتان سر و سامان بدهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه