29 اسفند 1402



فال روزانه 29 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شانس و موفقیت به طور غیر قابل انتظاری به سمت تان روی می آورد. این روزها خوش بینی شما افزایش یافته و نسبت به آدمهای اطراف تان نیز مهربان ترید. البته ممکن است که از مدیر یا همکارتان خبری را بشنوید که بر برنامه ریزی های کوتاه مدت شما تاثیر بگذارد. اما در نهایت بر وفق مرادتان خواهد بود. به زودی به یک مسافرت می روید و در آنجا فردی را ملاقات می کنید که فواید بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت. اگر مجرد هستید و می خواهید با فردی قرار ملاقات بگذارید، قبل از آن خوب به جنبه هایش بیاندیشید. به علاوه، اطرافیان تان را نیز در جریان قرار دهید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز ذهن تان درگیر مسائل مالی می شود. حتی مجبورید که ساعت های زیادی را پای حساب و کتاب بگذرانید تا بتوانید کنترل حساب تان را به دست بگیرید. شاید از دست خودتان کمی عصبانی باشید اما اعتماد به نفس یکی از کلیدهای موفقیت شماست. اگر از رابطه عاطفی تان دلسرد شده اید، توصیه ما به شما این است که خوش بین تر باشید. سعی کنید فضایی برای خود فراهم کنید تا بر شادی تان بیافزایید. وگرنه هیچکس مسئول شادی شما نیست.

متولدین ماه خرداد

اگر اخیرا انقدر سرتان شلوغ بوده که نتوانستید به شریک زندگی تان توجه کنید، نگران نباشید زیرا حتی یک نوشته یا یک شاخه گل هم شریک زندگی تان را بیش از اندازه خوشحال خواهد کرد. اگر در شرایطی قرار گرفته اید که حرف زدن برایتان مشکل شده، نگران نباشید زیرا گاهی سکوت درمان تمام دردهاست. به زودی از طرف یکی از دوستان تان هدیه ای دریافت می کنید که به شدت سورپرایز می شوید. زیرا همان چیزی بود که مدت ها به دنبالش بوده اید.

متولدین ماه تیر

درست است که مشغله های کاری زیادی دارید و وقت سر خاراندن هم ندارید اما تحت هر شرایطی از رابطه عاطفی خود غافل نمی شوید و این یکی از خصلت های خوب شماست که شریک زندگی تان را به شما وابسته می کند. برای بیان احساسات خود به دنبال راههای خلاقانه تری باشید. اگر در محیط کار از بیان نظرهایتان خجالت می کشید، با مطالعه یا شرکت در کلاس های بیشتر این اخلاق را حذف کنید زیرا مانع از پیشرفت تان می شود. فردی در نزدیکی شما موجب ناراحتی مدام تان می شود، هر چه سریع تر از او فاصله بگیرید.

متولدین ماه مرداد

اگر بخواهید همین حالا به زندگی خود نمره بدهید، نمره تان 20 خواهد شد. شما ظاهر زیبا و شغل مناسبی دارید و با برنامه ریزی دقیق زندگی خود را در مسیری متعادل پیش می برید. اما آیا این تمام چیزهایی است که از زندگی می خواهید؟ نه اینگونه نیست. شما استعدادهای بالایی دارید و هنوز به طور کامل از آنها استفاده نکرده اید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئنا رضایت شما از زندگی تان دو برابر خواهد شد.

متولدین ماه شهریور

شما شادی های بزرگی برای زندگی تان دارید اما موضوعی ذهن شما را بیش از اندازه مشغول کرده طوری که انگیزه های دیگر را از دست داده اید. اما این نگرانی شما کوتاه مدت است. اگر از خانواده یا شریک زندگی تان کمک بگیرید، مطمئنا راحت تر می توانید با این موضوع دست و پنجه نرم کنید. به زودی به یک میهمانی شبانه دعوت می شوید که هر لحظه اش برای شما تجربه و خاطرات خوشی را به همراه خواهد داشت. اگر مجرد هستید اما می خواهید این وضعیت را تغییر دهید، تلویزیون را خاموش کنید و به بیرون از خانه بروید. تا شما خود قدم برندارید، دیگران نیز برای شما کاری انجام نخواهند داد.

متولدین ماه مهر

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اغلب آنها با موضوعات مالی شما سروکار دارند. اما لازم نیست که خودتان را خیلی درگیر کنید. هر چه ساده تر بگیرید، بهتر پیش می رود. از آنجا که دوست دارید برای دیگران حرف بزنید اما اطرافیان تان مشغول کارند، ناراحت هستید. بهتر است خودتان را با کارهای دیگری مانند فعالیت های ورزشی سرگرم کنید. این کار نه تنها بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت بلکه سلامت جسمانی تان را که مدت هاست از آن غافل شده اید، بهبود خواهد بخشید.

متولدین ماه آبان

به زودی در مکان جدیدی استخدام خواهید شد که از نظر مالی نیز به نفع تان خواهد بود. بنابراین از همان ابتدا خودی نشان دهید و این حرفه را جدی بگیرید. اخیرا رابطه شما سرد شده است، نباید منتظر راه حل از طرف شریک زندگی تان باشید، خود شما باید دست به کار شوید و به زندگی تان گرما دهید. امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید.

متولدین ماه آذر

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما  بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد.

متولدین ماه دی

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. برای بهبود حال تان کمی به موسیقی گوش دهید و شعر بخوانید. اگر امروز بحث درباره موضوعی برایتان دشوار است، آن را به روز دیگری موکول کنید.

متولدین ماه بهمن

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

متولدین ماه اسفند

به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. از صحبت کردن خجالت نکشید وگرنه افراد زیادی را از اطراف خود خواهید راند. یادتان باشد چه کسی هستید، بنابراین اعتماد به نفس خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. شاید برایتان کمی سخت باشد اما بهتر است عادات روزمره خود را کنار بگذارید و کمی به زندگی تان تنوع دهید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید یا احساسی را به تازگی تجربه کرده اید که نمی دانید چگونه بیان اش کنید. نگران نباشید، همه چیز حل خواهد شد به شرط این که تنهایی تصمیم نگیرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه