10 فروردين 1403



فال روزانه 17 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

از لحاظ احساسی امروز چندان باب میلتان نیست و این موضع روی اخلاقتان تاثیر گذاشته است. با این همه هیچ نیازی نیست که خودتان را نگران چیزهایی کنید که قرار است اتفاق بیفتند. شما که هنوز همه اطلاعات لازم را در دست ندارید، پس کمی صبر کنید، شاید همه چیز به نفع شما تمام شود. زیاد برای رسیدن به جواب مورد نظرتان تقلا نکنید، همه چیز به وقتش روبراه خواهد شد. بهتر است نگرش مثبتی نسبت به زندگی و آینده خود داشته باشید، چه در زمینه اقتصادی و حرفه ای و چه در مورد مسائل و شخصی روزهای خیلی بهتری در انتظار شما هستند و نباید اجازه دهید حال و هوای امروز حس نا امیدی را به شما القا کند.

متولدین ماه اردیبهشت

حالا دیگر وقت آن رسیده است که به موضوعات مهمی که این چند وقت بخاطر کارهای دیگری که برای انجام دادن داشتید کنار گذاشته شده بودند رسیدگی کنید. حتی اگر نتوانید جواب هایی که انتظار دارید را برای مشکلاتتان پیدا کنید، حرف زدن راجع به آنها و پرداختن به این مسائل می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد و جهت تازه ای به برنامه ها و کارها و حتی افکار و عقایدتان بدهد. امروز حتی اگر مجبور باشید ساعات زیادی را صرف کارهایی که باید انجام دهید بکنید، فکر و ذهنتان در کنار خانواده تان و آنهایی که دوست دارید خواهد بود. نگان نباشید تمام امشب و فردا را برای وقت گذراندن با آنها فرصت خواهید داشت.

متولدین ماه خرداد

امروز اطلاعاتی در رابطه با فرصت های کاری جدید و سرمایه گذاری هایی پر منفعت به دست خواهید آورد، به این فرصت ها خوب فکر کنید زیرا می توانند زندگیتان را در جهتی کاملا متفاوت پیش ببرند. شما در حال حاضر در برقراری ارتباط با اطرافیانتان از قدرتی جادویی برخوردار هستید و می توانید با خوشحالی و رضایت قلبی به نیازهای آنها توجه و رسیدگی کنید. با این حال باید مواظب باشید که زیاده روی نکنید و نیازها و خواسته های خودتان را نادیده نگرفته و به انتظارات غیر منطقی بعضی ها نیز توجه نکنید. همیشه و همیشه این را به یاد داشته باشید که برای رسیدگی به نیازهای دیگران باید اول نیازهای خودتان را برآورده کنید تا روحتان برای این کار آماده باشد.

متولدین ماه تیر

امروز شما زمان زیادی را صرف فکر کردن به آینده خود خواهید کرد. ذهن شما درگیر این موضوع است که چطور می توانید وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید. شاید هم در فکر این باشید که پولی را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. اگر قصد خرید خانه ای را داشته اید امروز روز خیلی خوبی برای این کار خواهد بود. کارهای اداری که امروز باید انجام دهید خیلی خوب و سریع پیش خواهند رفت. اگر به تازگی تلاشتان برای ایجاد تغییر در رژیم غذایی یا برنامه ورزشیتان با شکست مواجه شده و طبق انتظاراتتان پیش نرفته است، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای این که یک بار دیگر شانس خودتان را امتحان کنید؛ البته نباید سراغ روش های غیر منطقی و مضر بروید.

متولدین ماه مرداد

اگر صحبت کردن در مورد موضوع خاصی و یا با شخص به خصوصی پیش از این برایتان دشوار بوده است امروز اوضاع برای شما کمی متفاوت خواهد بود. شما امروز درک بهتری از خواسته ها و انگیزه های دیگران دارید و می توانید خیلی بهتر با آنها کنار بیایید. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کنند و بر اساس احساسی که نسبت به دیگران دارید با آنها ارتباط برقرار کرده و یا از آنها فاصله می گیرید. امشب بعد از پایان کارهای روزمره تان سعی کنید با دوستانتان قرار گذاشته و از همراهی آنها لذت ببرید. بعد از یک استراحت طولانی مدت، چند روز پرکار داشته اید و خیلی خسته شده اید، این کار باتری هایتان را مجددا شارژ خواهد کرد.

متولدین ماه شهریور

امروز اطلاعاتی به دستتان خواهند رسید که شما را به فکر تلاش برای پیشرفت موقعیت اقتصادیتان خواهند انداخت. شما چیزهایی در مورد موقعیت های کاری و یا سرمایه گذاری خواهید شنید که تا بحال اصلا به آنها فکر نکرده بوده اید. شما روحی ماجراجو دارید و ممکن است به فکر انجام کارهایی بیفتید که اگر پدر و مادرتان چیزی راجع به آنها بشنوند از دست شما حسابی عصبانی خواهند شد. اما خیالتان راحت باشد، ماه هایی که پیش رو دارید برای شما همراه با خوش اقبالی و موفقیت خواهند بود و می توانید با خیال راحت به سوی اهدافتان پیش بروید. البته این بدان معنا نیست که می توانید هر ایده دیوانه واری را عملی کرده و انتظار موفقیت داشته باشید.

متولدین ماه مهر

امروز این احتمال وجود دارد که در یک گردهمایی اجتماعی و یا مراسمی دیگر با افراد جدیدی آشنا شوید. سعی کنید بهترین چهره خود را به آنها نشان دهید، زیرا به احتمال زیاد آنها دوستان و یا شرکای تجاری با ارزشی برای شما خواهند شد. این احتمال وجود دارد که از موقعیت های متفاوتی برای سرمایه گذاری باخبر شوید که حاکی از آن هستند که اوضاع رو به تغییر است. در حال حاضر شما درک عمیقی از دیگران و احساساتشان دارید و روابطتان با آنها به خوبی پیش خواهد رفت. خوشبختانه شما از لحاظ روحی در شرایطی قرار دارید که می توانید بدون آن که عجولانه رفتار کنید تصمیم درست را در رابطه با موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند بگیرید.

متولدین ماه آبان

شما به طور ذاتی فردی هستید که نگاهتان مدام به آینده است و امروز برایتان در این زمینه روز ویژه ای است و در فکر این هستید که در چند ماه آتی چه کارهایی باید انجام دهید و چه اتفاقاتی در انتظارتان هستند. شما اکنون توانایی این را دارید که با نگاهی به درونتان و در نظر گرفتن اهدافتان و سایر مسائلی که پیش از این آنقدر سرتان شلوغ بوده است که آنها را نمی دیده اید، جواب این سوال را پیدا کنید. این کار به شما کمک کرده و در جهت درست راهنماییتان خواهد کرد. یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان بعد از مدت ها بیخبر به دیدنتان خواهد آمد. شاید این کار او برخی برنامه هایتان را بهم بزند، ولی در نهایت در کنار هم ساعات خوشی را خواهید گذراند.

متولدین ماه آذر

امروز اهداف معنوی و حرفه ایتان به طور تعجب آوری با هم هماهنگی پیدا کرده اند و همین باعث شده است که بتوانید بدون نادیده گرفتن ایده آل هایتان کارتان را هم به همان صورتی که از شما انتظار می رود انجام دهید. فرصت هایی برای پیدا کردن دوست های جدیدی برای شما فراهم خواهند شد که باورها و علایقی شبیه به شما دارند و این برای شما زمینه ساز رابطه هایی پایدار و خوشایند خواهد بود. شاید امروز با حسرت به روزهای خوش گذشته فکر کنید، اما این هیچ ربطی به نگاه مثبت و امیدوارانه شما به آینده ندارد. امروز آنقدر به ادراک و احساسات خود اطمینان دارید که ممکن است فکر کنید هیچ نیازی به مشورت کردن با دیگران ندارید؛ خوب راستش را بخواهید اشتباه می کنید!

متولدین ماه دی

شما با اشتیاق در انتظار شروع تازه ای هستید. عقل و احساس درونیتان در هماهنگی با هم به سر می برند. فکرتان تمرکز و وضوح بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و شما در فکر گسترش افق های پیش رویتان و ایجاد فرصت های جدید حرفه ای برای خودتان هستید. شما شور و هیجان بسیاری نسبت به زندگی دارید و آماده اید که تقریبا با هر چیزی که سر راهتان قرار بگیرد روبرو شوید. تنها چالشی که در حال حاضر پیش رو دارید این است که رفتار منطقی خود را حفظ کنید. شاید فکر کنید که همکارانتان کاملا قابل اعتماد هستند، ولی پیش از باز کردن سفره دلتان پیش آنها به عواقبی که برملا کردن این راز پیش آنها می تواند برایتان داشته باشد خوب فکر کنید.

متولدین ماه بهمن

حتی اگر خیلی اهل درس و مطالعه باشید هم، امروز برای شما اصلا روز خوبی برای درس خواندن نیست. نه این که توانایی های شما با مشکلی مواجه شده باشند، فقط حواستان کمی پرت شده است. نگران نباشید، این وضعیت تا فردا برطرف خواهد شد و می توانید به برنامه قبلیتان برگردید و کوتاهی امروز خود را جبران کنید. سعی نکنید قدرت تخیل و خلاقیت خودتان را محدود کنید و به جای سرکوب کردن نبوغتان به آن پر و بال و اجازه رشد بدهید. بگذارید ذهنتان همچون پرنده ای بازیگوش به سوی دوردست ترین اهدافتان هم بپرد و در عالم رویا برای آنها هم نقشه بکشد، کسی چه می داند شاید خیلی زود بتوانید این نقشه ها را عملی کنید.

متولدین ماه اسفند

اگر این روزها در خانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اید، همه چیز امروز تا حدود زیادی بهبود پیدا خواهد کرد. خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که نگرانی های شخصیتان و فشارهای ناشی از آنها را برای مدتی کوتاه هم که شده فراموش کنید. ولی در هر صورت این مشکلات خانوادگی همچنان در انتظار شما هستند و هر وقت که توانستید باید به آنها رسیدگی کنید. کمی به کاری که انجام می دهید و حرفه ای که دارید فکر کنید، آیا این کار شما را راضی می کند؟ آیا آنچه انجام می دهید روی زندگی خودتان و اطرافیانتان و مردم اجتماعتان اثر مثبتی دارد؟ اگر جوابتان به این سوال ها منفی است شاید بد نباشد به فکر کار بهتری باشد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه