10 فروردين 1403



فال روزانه 14 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

یکی از دوستانتان با ایده شروع یک شراکت به سراغتان خواهد آمد و حتی شاید طرح اولیه یک قرارداد موقت را از قبل آماده کرده باشد. قطعا این پیشنهاد ارزش این که به آن فکر کنید را دارد، اما باید قبل از پذیرفتن هر چیزی همه جوانب را در نظر بگیرید. در هر صورت موفقیت و خوش شانسی به سراغ شما آمده اند، خواه از طریق این شراکت باشد، خواه از هر کار دیگری که خودتان تصمیم به انجام آن می گیرید. خوشبختانه از سر گرفتن کارهایتان در سال جدید و پس از پایان تعطیلات برایتان با موفقیت همراه شده و این نشانه خیلی خوبی است. امروز منتظر تماس مهمی از عشقتان باشید، این تماس به احتمال زیاد خبرهای مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

شما امروز را با هدف و انگیزه ای تازه و روحیه ای بسیار بالا شروع خواهید کرد. جاه طلبی، پشتکار و سخت کوشی در حال حاضر می توانند نتایج خیلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشند و خیلی زود پاداش خود را خواهید گرفت. پس از یک تعطیلات طولانی مدت شما چنان قوی، آماده و از لحاظ جسمانی سالم هستید که می توانید کوه ها را هم جابجا کنید. اکنون همچنین زمانی فوق العاده برای برداشتن قدم بعدی در رابطه عاطفیتان می تواند باشد. شاید فاصله ای که به خاطر تعطیلات بین شما و شخصی که دوست دارید به وجود آمده بود این موضوع را به شما ثابت کرده باشد که بدون او نمی توانید زندگی کنید و یا شاید هم کاملا برعکس، فهمیده باشید بدون او خوشحال تر هستید!

متولدین ماه خرداد

اگر این اواخر به فکر بازگشت به درس و دانشگاه و گرفتن یک مدرک تحصیلی بالاتر بوده اید اکنون بهترین زمان برای آغاز این روند است. موفقیت و خوش شانسی به خواست خودتان و از طریق افزایش مهارت هایتان به سراغتان آمده اند و اگر اقدام های لازم را انجام دهید قطعا موفق خواهید بود. سفری کاری که مدت ها پیش قرار بوده انجام دهید بالاخره دارد فراهم می شود و موفقیت های بسیاری را نیز برای شما و تیمی که با آن کار می کنید به همراه خواهد داشت. امروز نگرانی هایی که در مورد مسائل مالی دارید ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و از این می ترسید که تا زمان دریافت حقوق بعدیتان مجبور به تحمل فشارهایی باشید، اما با کمی برنامه ریزی و بودجه بندی حتما موفق خواهید بود.

متولدین ماه تیر

اگر در فکر خرید یک خانه جدید بوده اید اکنون زمانی فوق العاده برای این کار است، حداقل می توانید دست به کار جستجو شوید. نگان کمبود منابع مالی نیز نباشید، فعلا ستاره شانستان با شما همراه است و بالاخره از یک راهی پول لازم برای این کار را در عین ناباوری فراهم خواهید کرد. هر گونه سرمایه گذاری که اکنون انجام دهید برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، به ویژه سرمایه گذاری هایی که در زمینه املاک و مستغلات انجام شوند. بعدازظهر امروز سعی کنید با دوستی که در مدت تعطیلات از او دور بوده اید دیدار کنید، به احتمال زیاد هر دوی شما پس از این مدت طولانی حرف های زیادی برای گفتن به هم دارید و یک شام دوستانه فرصت خوبی برای گفتن این حرف ها است.

متولدین ماه مرداد

امروز کمی به هم ریخته اید و خسته و کسل هستید و این وضعیت هیچ دلیل پیچیده ای ندارد که بخواهد مایه نگرانیتان باشد. تنها دلیل این خستگی و بی حوصلگی امروز زمان بیش از اندازه ای است که دیروز صرف پیک نیک و گردش و خوش گذرانی کرده اید. با این حال برخی تماس های تلفنی که در میانه های امروز دریافت خواهید کرد و به احتمال زیاد شامل خبرهای خوبی از دوستان و یا همکارانتان هستند، شما را کمی سرحال خواهند آورد. تغییرات در وضعیت اقتصادی شما حتمی هستند و این تغییرات از افزایش اعتماد به نفس شما سرچشمه می گیرند. در چند ماه آینده همه چیز برای شما فوق العاده خواهد بود، خوشحال باشید!

متولدین ماه شهریور

سخت کوشی ها و زحمات شما بالاخره دارند نتیجه می دهند. یک تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما به دنبال این تماس مثبت اندیشی، شور و هیجان و امیدواری تازه ای را تجربه خواهید کرد. پس از این تعطیلات طولانی مدت دلتان برای کارتان تنگ شده و بازگشتن به کار برایتان بیش از آن که دشوار باشد خوشحال کننده خواهد بود و با امیدواری به آینده کاری بهتری به روند عادی کاریتان باز خواهید گشت. تغییرات در زندگی و به ویژه کار شما حتمی هستند، پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید و تغییرات را پذیرا باشید، زیرا حداقل برای شما یک نفر بوی بهبود ز اوضاع جهان می آید!

متولدین ماه مهر

شما فردی سخت کوش هستید و شم تجاریتان هم خیلی خوب کار می کند و رفتاری بسیار عمل گرایانه دارید. با این حال و با وجود موفقیت هایی که این اواخر کسب کرده اید، به فکر راهی جدید و خلاقانه برای کسب درآمد بیشتر هستید. این کار به احتمال زیاد در رابطه با فرصت های مختلفی که برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارند خواهد بود. مکالمات شما در حال حاضر چه در رابطه با مسائل شخصی و چه در مورد مسائل تجاری و حرفه ای باشند با موفقیت همراه خواهند بود. امروز به احتمال زیاد خیلی زودتر از همیشه احساس خستگی خواهید کرد و دلیل آن هم تفریحات دیروزتان است، سعی کنید کمی زودتر به خانه رفته و استراحت کنید.

متولدین ماه آبان

امروز ممکن است برخی تماس های تلفنی عجیب و غریب از طرف اشخاصی که نمی شناسید با شما گرفته شوند. در حال حاضر شما در سرمایه گذاری هایی که می کنید بسیار موفق خواهید بود، به ویژه اگر پولتان را صرف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کنید. اگر فرصت سرمایه گذاری در این زمینه برایتان فراهم شد زیاد خودتان را درگیر حساب و کتاب های منطقی نکنید و آنچه حس ششمتان به شما می گوید را باور کنید. همیشه به شما گفته شده است که نباید رویاهایتان را نادیده بگیرید و شما هم چنین قصدی ندارید، اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که در این راه رفتاری غیر منزقی از خود نشان ندهید تا زمینه نا امیدی خود را ایجاد نکنید.

متولدین ماه آذر

امروز دوستی قدیمی که مدت ها در انتظار او بوده اید بالاخره با شما تماس خواهد گرفت. همچنین اخباری در رابطه با هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می کرده اید به شما خواهند رسید و شما را از این که تلاش هایتان بالاخره نتیجه داده اند باخبر خواهد کرد. شما نسبت به آینده خود نگرش مثبتی دارید و جاه طلبی هایتان که تا کنون هم خیلی خوب به شما انگیزه داده اند از این پس نیز خیلی به کارتان خواهند آمد. شاید امروز سر و کله مهمان های ناخوانده ای پیدا شود که در ایام تعطیلات در انتظار آنها بوده اید. شاید حال و حوصله پذیرایی از مهمان را نداشته باشید، اما اگر زیاد به خودتان سخت نگیرید هم به شما و هم به مهمان هایتان خوش خواهد گذشت.

متولدین ماه دی

آینده نزدیک برای شما فوق العاده خواهد بود و نشانه های خوش یمنی را از همین حالا می توانید مشاهده کنید که حاکی از این هستند که خوش اقبالی و موفقیت در زمینه های مالی و حرفه ای در انتظارتان هستند. تمام زحماتی که پیش از پایان سال گذشته کشیده بودید حالا دارند به ثمر می نشینند. پیشرفت، افزایش درآمد و خوشبختی در ماه های آینده به سراغتان خواهند آمد. دیدن این که تلاش هایتان بی نتیجه نبوده اند به شما انگیزه خواهد داد که به سوی اهدافی بزرگ تر و چالش برانگیزتر قدم بردارید و این موفقیت را ادامه دهید. امروز حرف هایتان در نظر طرف مقابلتان به آن وضوحی که خودتان فکر می کنید نیستند، پس سعی کنید زیاد در مورد مسائل پیچیده با کسی بحث نکنید.

متولدین ماه بهمن

امروز شاید برای یک سفر کاری برنامه ریزی کنید که یکی از دوستان و یا همکارانتان که از خودتان کوچک تر است نیز در این سفر با شما همراه خواهد بود. به احتمال خیلی زیاد این سفر به هر قصد و برای رسیدن به هر هدفی که باشد رسیدن به خواسته هایتان برای شما میسر خواهد شد. تمام نشانه های موجود حاکی از این هستند که موفقیت و خوش شانسی در انتظار شما هستند. حتی می توانید بعد از این سفر کاری خودتان را برای یک ترفیع رتبه و یا افزایش درآمد آماده کنید. اکنون شما در دوره زمانی فوق العاده ای برای شروع کار جدیدی هستید که در آن خودتان رئیس خود خواهید بود و از انجام آن احساسی خیلی بهتر خواهید داشت.

متولدین ماه اسفند

منافع مادی از راه هایی که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید به سراغتان خواهند آمد. این درآمدهای غیر منتظره ممکن است به دنبال سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید، فوت یکی از خویشاوندان دور که انتظار دریافت ارث از او را نداشته اید و یا یک راه عجیب دیگر باشد. شما این اواخر خواب های خوبی دیده اید که مدام هم تکرار شده اند، فکر کردن به این رویاها م یتواند سطح خودآگاهی شما را بالاتر ببرد و باعث شود شناخت بیشتری نسبت به خودتان پیدا کنید. امروز سر و کله یک نفر از گذشته های دور پیدا خواهد شد که دیدن او شما را بسیار هیجان زده خواهد کرد، اگر این شخص عشق قدیمتان است بهتر است زیاد احساساتی رفتار نکنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه