09 فروردين 1403



فال روزانه 5 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز دوست دارید که کاری نو انجام دهید اما خلاقیت و توانایی شما کور شده است. شما مجبورید روی پروژه ای کار کنید، اگر چه تمرکز کافی را دارید اما عدم خلاقیت تان شما را از ادامه کار وا می دارد. بهتر است کارهای امروزتان را به فردا بگذارید تا خلاقیت تان بار دیگر شکوفا شود. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و فردی را ملاقات می کنید که اگر چه ممکن است در نگاه اول برایتان جذاب نباشد اما رفته رفته به یکی از مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل خواهد شد. یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز در یک فعالیت گروهی شرکت می کنید و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تاثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی دارید با افرادی در تماس باشید اما نمی توانید با آنها از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت می کند اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت و شما نیز قادر خواهید بود کارهای خود را پیش ببرید. از فردا روزهای پر مشغله ای پیش رو دارید پس تا می توانید امشب را به خوبی استراحت و انرژی لازم را برای روزهای بعد ذخیره کنید.

متولدین ماه خرداد

امروز مراحل کاری شما به قدری کند پیش خواهد رفت که ممکن است حتی تصمیم بگیرید آنها را رها کنید، اما بهتر است این کار را نکنید. انتظار نداشته باشید که کارهایتان هر روز به بهترین شکل پیش رود. طبیعی است که برخی اوقات کارها به هم گره خورند و امروز هم از همان روزهاست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سعی کنید خودتان را سرگرم کنید و کمی خوش بگذرانید، به عنوان مثال با همکاران تان بگویید و بخندید تا سختی های مسیر برایتان قابل تحمل تر شوند.

متولدین ماه تیر

اگر به فکر فرصتی برای مطالعه بوده اید، امروز روز مناسبی برای این کار نیست زیرا تمرکز لازم را ندارید. بنابراین فقط به سراغ متونی که خواندن آنها در چنین روزی برایتان ضرورت دارند، بروید. کتاب ها را در گوشه ای بگذارید و به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. امروز از نظر روابط عاطفی روز خوبی خواهید داشت. سعی کنید با شریک زندگی تان مهربان تر باشید و به نظرات او احترام بگذارید. اگر برای بیرون رفتن از خانه برنامه ریزی کرده اید، چند نفر دیگر از دوستان تان را نیز با خودتان همراه کنید تا بیشتر به شما خوش بگذرد.

متولدین ماه مرداد

دیشب خواب های بدی دیده اید که باعث شده گیج و گنگ از خواب بیدار شوید. حتی ممکن است تاثیر آن تا چند ساعت بعد هم روی شما ادامه داشته باشد اما اجازه ندهید که این کابوس ها روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت تان شوند. به جای آن سعی کنید نشانه های آن را دریابید و خواب تان را تعبیر کنید. آیا اخیرا از نظر عاطفی آسیب دیده اید؟ آیا موضوعی شما را ناراحت کرده یا حتی اشک تان را در آورده است؟ این خواب می خواهد چیزی به شما نشان دهد پس بیشتر برای فهمیدن آن وقت بگذارید.

متولدین ماه شهریور

آیا امروز به یک میهمانی دعوت شده اید؟ اگر پاسخ شما منفی است، بهتر است بار دیگر به تقویم نگاهی بیاندازید. این طور به نظر می رسد که شما اتفاقات مهم زیادی را در حال حاضر فراموش کرده اید که یکی از آنها رفتن به یک میهمانی یا حتی یک جلسه کاری است. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است. پس این فرصت را از دست ندهید و با او تماس بگیرید و حرف دل خود را بیان کنید.

متولدین ماه مهر

فعالیت فیزیکی زیادی دارید که شما را به شدت خسته کرده است، به همین دلیل ممکن است کارهایتان را با سرعت کمتری پیش ببرید. اطرافیان تان نیز از این که شما همیشه پر از انرژی بوده اید و حال مانند یک حلزون عمل می کنید، سورپرایز شده اند. تا جایی که می توانید به خودتان استراحت دهید زیرا باید انرژی لازم را برای کارهای دیگر ذخیره کنید. تنها برای کارهای روزمره خود که احتیاج زیادی به تمرکز ندارند، وقت بگذارید. چیزی شما را از پیشرفت رابطه عاطفی تان منع کرده است. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید وگرنه این سد هر روز بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

متولدین ماه آبان

اگر چه شریک زندگی شما این روزها حساس تر از همیشه به نظر می رسد اما این شمایید که باید با او مدارا کنید. سعی کنید با او مهربان تر باشید و کمی نازش را بکشید تا این دوران را پشت سر بگذارد. برای جلوگیری از سوتفاهم نیز سعی کنید بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید. یکی از دوستان قدیمی که رابطه اش را با شما قطع کرده بود، بار دیگر به سمت تان باز می گردد. اگر می خواهید برخلاف گذشته همه چیز به خوبی پیش رود، بهتر است کمی منطقی تر عمل کنید. در یک ماه آینده از نظر کاری نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت.

متولدین ماه آذر

امروز در خانه احساس دلگیری می کنید زیرا یکی از اعضای خانواده تان از شما دور شده است و نبودنش به شدت احساس می شود. بهتر است تا بازگشت او خودتان را سرگرم کنید تا نبودش چندان به چشم نیاید. یکی از بهترین راهها این است که خانه خود را تمییز کنید یا دکوراسیون آن را تغییر دهید. مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید تا رابطه عاطفی گذشته خود را فراموش کنید، شما هنوز هم درگیر آن هستید اما یادتان باشد که تا عشق قدیم خود را فراموش نکنید، نمی توانید وارد رابطه ای جدید شوید.

متولدین ماه دی

امروز یکی از اقوام یا دوست قدیمی تان که به کمک احتیاج دارد نزد شما می آید اما شما خودتان آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت هیچ کس را ندارید. در چنین شرایطی نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید، شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام کارهایتان برسید. ممکن است روزی شما نیز در موقعیت او قرار گیرید و محتاج کمک باشید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان گفتگو کنید و به فکر راه حل آن باشید.

متولدین ماه بهمن

امروز خبری به شما می رسد که کمی ناراحت تان خواهد کرد. اما خونسردی خود را حفظ کنید زیرا آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. یکی از دوستان نزدیک تان ممکن است مجبور شود برای مدت کوتاهی شهر را ترک کند و این موجب می شود که شما احساس تنهایی کنید. اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا از طریق تلفن یا ایمیل می توانید با او در ارتباط و جویای حالش باشید. سعی کنید در طول این مدت سرتان را با کارهای گوناگون گرم کنید تا نبودش خیلی به چشم نیاید.

متولدین ماه اسفند

زمان خوبی برای در خانه ماندن و انجام کارهای خانه نیست. اگر در خانه بمانید ممکن است است فکرهای بی ربط به ذهن تان خطور کند و اعصاب تان را بهم بریزند. مهم نیست هوا آفتابی باشد یا بارانی، به نفع تان است به بیرون از خانه بروید و حواس تان را با گشت و گذار پرت کنید و مثبت نگر باشید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه