30 فروردين 1403



فال روزانه 4 فروردین 1396

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. اگر در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شده اید، دلیل آن نه رفتار شریک زندگی تان بلکه به اعتقاداتی که خود بدان باور نداشتید. برای رهایی از این وضعیت به خودتان زمان دهید و بیشتر در مورد آن فکر کنید. شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید.

متولدین ماه اردیبهشت

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا  کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستحو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید. امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود.

متولدین ماه خرداد

امروز یک تماس تلفنی یا ایمیلی از دوست عزیزی که از شما دور است، دریافت می کنید که موجب خوشحالی تان می شود اما این پیغام باعث می شود که شما به فاصله ای که بین تان است، بیشتر بیاندیشید و از سر دلتنگی بخواهید به شهر او سفر کنید. این ایده خوبی است اما سعی کنید تا همه چیز صد در صد مشخص نشده، قول ندهید. چند روز دیگر هم صبر کنید تا شرایط لازم برایتان مهیا شود. رابطه عاطفی شما در حال حاضر به مرحله ای رسیده که احتیاج به یک تغییر اساسی دارد و می توانید به راحتی آن را به مرحله بعدی پیش ببرید. اگر در این بابت شک دارید، شرایط را به خوبی بسنجید  سپس با اطمینان کافی تصمیم بگیرید.

متولدین ماه تیر

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود. امروز زمان خوبی برای گرفتن دورهمی و گشت و گذار با دوستان نیست زیرا اینطور به نظر می رسد که آنها حوصله کافی ندارند. اگر به دنبال یک رابطه منحصر بفرد می گردید، از اصرار بی جا بپرهیزید و صبر کنید تا زمانی که فرد مورد نظر  شرایط لازم را پیدا کند.

متولدین ماه مرداد

شرایط آزار دهنده ای امروز سد راهتان می شود که ممکن است استرس شما را زیاد کند طوری که فرار را ترجیح دهید. در این شرایط به تغذیه خود اهمیت دهید و از مصرف موادی که عصبانیت شما را افزایش می دهد، بپرهیزید. سعی کنید کارهای ناتمام خود را به پایان برسانید سپس برای آرام شدن کمی به پیاده روی بروید یا برای تماشای یک فیلم بلیط سینما بخرید. شما بیش از حد در مورد یک موضوعی نگران هستید و اگر به همین وضعیت ادامه دهید دردهای فیزیکی به سراغ تان می آید بنابراین به دنبال راهی برای آرام کردن خود باشید و در حال حاضر این مشکل را رها کنید. شما آن زمان که باید به جواب خود خواهید رسید.

متولدین ماه شهریور

امروز ممکن است کمی کارهایتان بهم گره بخورد. شاید فکر کنید که بهتر است تمام کارها را رها کنید اما دست نگه دارید. سعی کنید به جای این که وقت تان را در انتظار بگذرانید، خودتان را با کارهای دیگر سرگرم کنید. اما نگران نباشید زیرا در نهایت تمام کارهای شما به خوبی انجام می شود. اگر امروز را با عشق زندگی تان می گذرانید، کمی فضا را مساعد و نورانی تر کنید تا گفتگوی شما به خوبی پیش رود. می توانید قرار خود را در دل طبیعت یا حتی رستورانی رمانتیک بگذارید. از طریق تلفن خبر خوبی به شما می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشید. این شادی را جشن بگیرید.

متولدین ماه مهر

از خانواده خود ناراحت هستید و برای رهایی از این وضعیت خودتان را با کار مشغول کرده اید. به شما تبریک می گوییم زیرا بهترین راه را برگزیده اید و به خانواده خود نیز این فرصت را داده اید تا بیشتر در مورد این مسئله فکر کنند. نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است. اگر همچنان به کار خود ادامه دهید، خشنودی به سراغتان می آید و حتی احتمال این که در کارتان پیشرفت کنید نیز زیاد است. اگر از دست شخصی ناراحت هستید، بهتر است احساس خود را پنهان کنید و با کسی در میان نگذارید زیرا کلامی که به زبان می آورید ممکن است موجب سوتفاهم شود.

متولدین ماه آبان

بهتر است از نشستن مدام پشت کامپیوتر خودداری کنید و به جای آن کمی روابط خود را با دیگران گسترش دهید. تکنولوژی می تواند شما را از خیلی چیزهای دیگر دور کند. اگر می خواهید پیغامی را به شخصی بدهید، بهترین راه این است که او را از نزدیک ملاقات کنید. امروز روز خوبی برای دوره کردن خاطرات کهنه است. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خوریده اید و دلیل آن هم فاصله ای است که بین شما وجود دارد. بهتر است به جای خانه نشستن به سراغ او بروید و برای حل مشکلتان گفتگو کنید تا اتفاق های خوب بیافتد.

متولدین ماه آذر

شاید خبرهای بدی در مورد مسائل مالی به گوش تان برسد اما نگران نشوید. شرایط از آنقدر ها هم که فکرش را می کنید، وحشتناک نیست. قبل از اقدام به هر کاری، شرایط را به خوبی بسنجید و به هر آنچه می خوانید هم اعتماد نکنید. امروز توانایی این را پیدا می کنید که به مشکلات از زوایه دیگری نگاه کنید که باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی تان می شود و چراغی که مدت ها خاموش بوده، به زندگی تان روشنایی می بخشد. افرادی را که بی دلیل کنار گذاشته بودید نیز بار دیگر به زندگی تان راه می دهید و چیزهایی را در مورد آنها در می یابید که هیچوقت نمی دانستید. به جای این که آنها را مورد سرزنش قرار دهید، خودتان را ببخشید.

متولدین ماه دی

اگر مجرد هستید به طور تصادفی یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید. حرف زدن با او تاثیر زیادی بر شما خواهد گذاشت بنابراین خود را کاملا آماده کنید. بهتر است قبل از آشکار کردن احساس و علاقه تان به او، کمی صبر کنید. با گفتگوی بیشتر و سوال کردن می توانید از تصمیمی که می خواهید بگیرید، اطمینان بیشتری حاصل کنید. اگر هم متاهی هستید، به همان نسبت که به عشق زندگی تان احساس نزدیکی می کنید، به همان نسبت نیز خود را از او دور می دانید و این دوراهی شما را آزرده کرده است. برطرف شدن این مشکل کاملا بستگی به خودتان دارد. تا شما موضع اصلی خود را مشخص کنید، همه چیز وسط آسمان و زمین معلق خواهد بود.

متولدین ماه بهمن

به نظر می رسد که دیگر نمی توانید در مقابل علاقه خود به استقلال کاری مقاومت کنید. شما ایده های زیادی برای تغییر شغلتان در ذهن دارید که بیشتر از آنچه فکرش را بکنید کارسازند اما کمی دست نگه دارید زیرا امروز روز تصمیم گیری نیست. چند روز دیگر هم تحمل کنید سپس ایده هایتان را دوباره و با دقت بررسی کنید. حتما با خودتان فکر می کنید که چرا راطه عاطفی شما به بن بست خورده است؟ فکر می کنید که از صخره ای آویزان شده اید و در برزخ به سر می برید. شاید دلیل آن گذشته ای تلخ باشد که هنوز گریبان تان را گرفته است. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، زاویه دید خود را تغییر دهید.

متولدین ماه اسفند

امروز شخصی نزد شما می آید و کاری را که درآمد خوبی نیز دارد، به شما پیشنهاد می دهد. قبل از دادن هر قول و بستن قراردادی، خوب فکر کنید و شرایط خود را به خوبی در نظر بگیرید. شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد، خوب و ایده آل نباشد. امروز روز خوبی برای تحقیق نیست. بهتر است چند روز دیگر هم صبر کنید سپس ایده هایتان را مورد بررسی قرار دهید. مسئله ای ذهن شما و عشق زندگی تان را درگیر کرده است، در این شرایط بهتر است به جای گفتن حرف های بی ربط، در مورد موضوعی که شریک تان به آن علاقه دارد، صحبت کنید. به محض این که گفتگو را آغاز کنید، همه چیز بهتر از قبل خواهد شد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه