29 اسفند 1402



فال روزانه 1 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز روز متفاوتی برای شماست چون قرار است در مورد مسئله مهمی با دیگران به گفتگو بنشینید، اما همان طور که آنها جلوی احساسات شان را می گیرند، شما نیز عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. با واقعیت رو به رو شوید و اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. از تاثیری که کلمات بر دیگران می گذارند غافل نشوید. شما عادت دارید مسائل را به آرامی و با صبوری حل کنید اما امروز توانایی کنترل آنها را ندارید. شاید بهتر است گاهی بگذارید خود به خود حل شوند و کمی به خودتان استراحت دهید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز وقت آن است تا از زاویه دید دیگری احساسات تان را ارزیابی کنید و بر اساس نتیجه ای که می گیرید، بهترین تصمیم را بگیرید و وارد عمل شوید. تنها اطمینان یابید که اعمال شما بر اساس تصمیمی عجولانه نیست. اگر اول فکر کنید بعد عمل، از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. اگر می خواهید عشق بیشتری را در زندگی خود احساس کنید، کمی جسورتر از قبل باشید و خودتان را بیشتر نشان دهید. از بیان پیشرفت و توانایی های خود برای دیگران نهراسید. این راهی است که شما را به جهان اطراف و به خصوص عشق زندگی تان مرتبط خواهد کرد. اگر امروز دوستی شما را به شام در رستورانی دعوت کرد، آن را رد نکنید زیرا شبی به یاد ماندنی برای هر دوی شما خواهد شد.

متولدین ماه خرداد

امروز بهترین فرصت است تا ارتباط تان را با افراد دیگر گسترش دهید. با گفتگو و تبادل اطلاعات و ایده ها با دیگران چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. شما بر خلاف بسیاری افراد دیگر، قادرید هر دو روی سکه را ببینید اما مشکل اینجا است که توانایی انتخاب و اراده لازم برای عمل کردن را ندارید. بنابراین یک راه را انتخاب کنید و همان را ادامه دهید. شاید در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شوید اما صحبت کردن با عشق تان می تواند انرژی مثبتی را به شما منتقل کند و صمیمیت میان شما را نیز افزایش دهد.

متولدین ماه تیر

امروز کمی برایتان مشکل است تا کنترل امور را به دست بگیرید. بدون این که به نتیجه ای برسید مدام از این موضوع به آن موضوع می پرید. اما این را هم بدانید که امروز زمان مناسبی برای رسیدن به راه حل نیست. بهتر است دست از جستجو، سوال کردن و جمع آوری اطلاعات بردارید و اطرافیان تان را برای گرفتن جواب، زیر منگنه قرار ندهید. سعی کنید انرژی و فعالیت خود را برای روزهای دیگر ذخیره کنید. همیشه در پایان هر راه، شروعی دوباره نهفته است. اگر اخیرا به رابطه عاطفی خود پایان داده اید، به زودی رابطه جدیدی را آغاز خواهد کرد و رابطه شما آنقدر خوب پیش می رود که گویی سالها است همدیگر را می شناسید.

متولدین ماه مرداد

ممکن است امروز با مخالفت شدید دیگران رو به رو شوید و شاید فکر کنید که دیگران می خواهند شما را آزار دهند. این در واقع نشانه ای است برای شما تا از این به بعد موضوعات را نه تنها به صورت انفرادی که جمعی نیز بررسی کنید. زاویه دید خود را وسیع تر کنید تا جوانب دیگر را نیز به خوبی ببینید و در مورد برنامه هایتان با دیگران، قبل از گرفتن هر تصمیمی، مشورت کنید. شخصیت منحصر بفرد شما افراد زیادی را به خود جذب می کند، حتی اگر به ظاهرتان نرسیده باشید. امروز در رابطه عاطفی خود غافلگیر خواهید شد.

متولدین ماه شهریور

اگر به ندای درونی خود گوش دهید، هیچ وقت به بیراهه نخواهید رفت. شاید بهتر باشد برای مدتی کنترل امور را از دست بدهید و منطق خود را کنار بگذارید. بگذارید باد شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد. احساسات خود را کشف کنید و به کمک آن دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. امروز تنها ماندن و تصمیم گرفتن غیر ممکن است. پس بهتر است جستجو را متوقف کنید و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. خودتان را به یک شیوه تفکر محدود نکنید. اگر مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی تان می گردید، امروز شانس آن را دارید که با او آشنا شوید. این آغازی روشن در زندگی شما خواهد بود.

متولدین ماه مهر

سعی کنید امروز را در مکان های عمومی و کنار دیگران سپری کنید. به سر و وضع خود رسیدگی کنید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شما توانایی این را دارید که بر اطرافیان تان تاثیرگذار باشید، بنابراین قدم امروز را با احتیاط بردارید. هر چه زودتر از تختخواب بیرون بیایید و به پیاده روی بروید، بهتر است. شما فردی هستید که از ارتباط با دیگران لذت خواهید برد اما امروز ممکن است دیگران کمی روی اعصاب تان باشد اما نگران نباشید درست جایی که که انتظارش را ندارید، از عشق لبریز می شوید و لبخندی از رضایت روی لب هایتان نقش خواهد زد.

متولدین ماه آبان

امروز از آن روزها است که باید تنبلی را کنار بگذارید و وارد عمل شوید. به خود و ندای درونی تان اعتماد کنید. شما فردی هستید که اغلب دیگران برای مشورت نزد شما می آیند اما خودتان برای خودتان چه خواهید کرد؟ بهتر است برای گرفتن بهترین پیشنهاد با دیگران در تماس باشید. اول خوب فکر سپس عمل کنید. درنگ کردن تنها راه شما را سخت تر می کند. زندگی می تواند لذت بخش باشد به خصوص در چنین روزی. به زودی به رابطه عاطفی مورد علاقه خود دست خواهید یافت و تمام نگرانی هایتان از بین می رود. تنها کافی است به خودتان کمی فضا دهید.

متولدین ماه آذر

در مورد راهی که انتخاب کرده اید دچار تردید و ابهام شده اید و تمرکز خود را از دست داده اید. شما طوری رفتار می کنید که دیگران فکر کنند توانایی لازم برای گرفتن تصمیم را ندارید. بنابراین سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و خودتان را مجبور به ادامه راه در چنین شرایط ناسالمی نکنید. بهتر است حرکت کنید و ارتباط خود را با چیزهایی که هیچ فایده ای در زندگی تان ندارند، قطع کنید، آن وقت خواهید دید که با دور ریختن عادات قدیمی، چقدر سبک خواهید شد و احساس خوبی خواهید کرد. اگر اخیرا رابطه عاطفی شما به اتمام رسیده، منتظر حضور دوباره عشق در زندگی تان باشید. باور کنید هر پایان، شروعی دوباره است.

متولدین ماه دی

امروز باید به خارج از منزل بروید و وزش باد را احساس کنید. سعی کنید ارتباط خود را با طبیعت بیشتر کنید. نفسی عمیق بکشید و ریه های خود را با نیروهای انرژی زای زندگی پر کنید. خودتان را بر فراز قله ای که با اقیانوس احاطه شده، تصور کنید. اگر آگاهی خود را بالا ببرید هیچ چیز نمی تواند توجه و تمرکز شما را بر هم زند. ذهن تان را از فکرهای کهنه و بی ارزش خالی و برای اتفاق های خوش در راه آماده کنید. با انرژی که امروز دریافت می کنید، هر کاری ممکن است و اگر فکر می کنید که امروز یک روز معمولی است، اشتباه کرده اید. به زودی به فردی که مدتی است با او آشنا شده اید، نزدیک و نزدیک تر می شوید و زندگی شما پر از عشق خواهد شد.

متولدین ماه بهمن

فکرهایی که در چند روز گذشته به ذهن شما خطور کرده را عملی کنید. مرزهای خود را گسترش دهید و با افراد بیشتری در تماس باشید. امروز روزی عمل است. به ندای قلب خود گوش دهید و طبق برنامه هایتان به جلو روید. شاید تا به حال فکر می کردید که قلب تان آسیب پذیر و حساس است اما امروز زمان آن است که به قدرت آن اعتماد کنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و در آنجا با صحبت های خود خواهید درخشید. شما احساس می کنید به آزادی بیشتری نیاز دارید و دوست دارید کمی رهاتر از قبل باشید. این احساس را می توانید در کنار عشق زندگی تان تجربه کنید.

متولدین ماه اسفند

اگر می خواهید در مورد فردی که در جمع شما حضور دارد صحبت کنید، مراقب باشید که کلام تان موجب رنجش او نشود. هیچ بهانه ای برای شایعه پراکنی مورد قبول واقع نمی شود. بنابراین از آنچه به زبان می آورید آگاه باشید زیرا تاثیر زیادی بر اطرافیان تان خواهد داشت. گوش های زیادی، حتی بیش از آنچه فکرش را بکنید، حرف های شما را خواهند شنید. طرز فکر شما نسبت به مسائل عاطفی، سنتی است و روش های غیرمعمول خود را دارید اما همچنان وفادار و پایبند رابطه هستید و به همین دلیل روزهای پر از عشق و شادی در انتظارتان خواهد بود.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه