10 فروردين 1403



فال روزانه 29 اسفند 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

از دست عشق زندگی تان ناراحت هستید زیرا که او ترجیح می دهد امروز را در خانه بماند و با شما نیز ارتباطی نداشته باشد. این موضوع شما را نگران کرده اما عصبانیت خودتان را کنترل کنید زیرا تمام نشانه ها حاکی از آن است که مشکلی بین شما بوجود نیامده است. شاید تنها ترافیک، مشکلات کاری یا حتی بی خوابی علت کلافگی او شده است. کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. شما این موفقت را مدیون سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید پس این شادی را جشن بگیرید.

متولدین ماه اردیبهشت

اخیرا سرتان شلوغ است و زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانید، به همین دلیل امروز احساس خستگی می کنید. مصرف ویتامین هایتان را فراموش نکنید و از نوشیدن بیش از حد قهوه نیز خودداری کنید. برای باز شدن ذهن تان، پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم. با رعایت این نکات دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد فقط حواستان باشد که این خستگی همیشگی نشوند. امروز افراد بسیاری را ملاقات خواهید کرد که دوست دارند مدام در مورد خود و زندگی شان با شما گفتگو کنند، اگر شما مجرد و به فکر پیدا کردن یک شریک زندگی ایده آل هستید، در بحث های آنها شرکت کنید.

متولدین ماه خرداد

امروز کمی متفاوت تر از همیشه به نظر می رسید. احساس می کنید که دیگران، احساسات و افکارشان برای شما اهمیتی ندارند اما نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است و شما به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهید گشت. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند.  زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. بنابراین خوش بین و منتظر معجزه باشید سپس اولین قدم خود را بردارید.

متولدین ماه تیر

یکی از دوستان تان مدام در مورد مسائل عاطفی با شما صحبت می کند، این موضوع شما را کمی ناراحت و خسته کرده است. بهتر است به او بگویید که اکنون زمان خوبی برای چنین گفتگوهایی نیست وهر کسی زاویه دید مخصوص به خود را دارد. بهتر است این بار که او را ملاقات کردید، موضوع جدیدی برای صحبت پیشنهاد دهید. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است زیرا با افرادی آشنا خواهید شد که مشترکات زیادی با یکدیگر دارید. این اتفاق ممکن است در محیط کار یا کلاس های متفرقه رخ دهد. نظرات و ایده های خود را صادقانه بیان کنید تا او را آنطور که باید، به سمت خود جذب کنید.

متولدین ماه مرداد

با اعضای خانواده تان سر موضوعی به اختلاف نظر رسیده اید. توضیحات شما نیز آنها را متقاعد نمی کند. بهتر است به جای ادامه این بحث، سعی کنید بار دیگر رفتارهای خود را بررسی کنید. هیچ کس حوصله  شنیدن علت و معلول های شما را ندارد، پس این بار شما به حرف های آنها گوش دهید و طبق آنها عمل کنید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در روابط عاطفی خود مرتکب شده اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده اید اما نگران نباشید، به زودی زندگی شما در مسیر تازه ای حرکت خواهد کرد و شما نیز به هدف تان خواهید رسید.

متولدین ماه شهریور

برای به دست آوردن اطلاعاتی که به دنبالش هستید، باید با یکی از دوستان تان تماس بگیرید.این کار اگر چه کمی مشکل است اما با گسترش ارتباطات خود می توانید به هدف تان برسید. اگر برای چندمین بار به بن بست خورده اید، کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته اید تغییراتی به زندگی خود بدهید، تصمیم شما هر چه باشد، از عوض کردن خانه گرفته تا خرید وسایل مورد نیاز، همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. پس به راهی که انتخاب کرده اید شک نکنید.

متولدین ماه مهر

مدتی است برای به دست آوردن پول بیشتر، تلاش زیادی کرده اید اما به هدف تان نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. راههای ساده تر و سریع تری نیز وجود دارند به شرط آن که  با یک برنامه ریزی منطقی جلو روید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. بنابراین خودتان را برای یک زندگی شیرین تر آماده کنید.

متولدین ماه آبان

یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان کاری را آغاز کرده و از شما نیز می خواهد که در آن دخالت نکنید. ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم کنار بکشید تا او کار خودش را آنطور که می خواهد انجام دهد. فقط یادتان باشد به او گوشزد کنید که کنار کشیدن شما نشانه بی توجهی تان نیست بلکه می خواهید به او فضا دهید تا آزادانه تصمیم بگیرد. اگر احتیاج به آرامش دارید، کمی مراقبه یا ورزش کنید، این کار در چنین شرایطی سخت اما امکان پذیر است. اگر مجرد هستید، حال که اعتماد به نفس و جسارت شما افزایش یافته، راز دلتان را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. شانس به شما روی آورده است پس درنگ نکنید.

متولدین ماه آذر

یکی از دوستان تان در موقعیت بدی به سر می برد، سعی نکنید در این شرایط او را وادار به حرف زدن کنید. تنها کافی است دست اش را بگیرید و با او به یک رستوران یا سینما بروید. این کار به آرامش شما نیز کمک خواهد کرد. عشق برای شما پر از ماجراجویی و هیجان است، بنابراین از اتفاق هایی که برایتان پیش خواهد آمد، هیجان زده نشوید. شما وعشق زندگی تان جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، پس اولین قدم خود را با کمک یکدیگر بر دارید. به دیگران نیز اجازه مداخله و اظهار نظر ندهید زیرا تنها شما را گیج تر می کنند.

متولدین ماه دی

احساس می کنید یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است. حتی از او علت اش را نیز می پرسید اما جوابی نمی شنوید زیرا او ادعا می کند که هیچ اتفاقی نیافتاده است. سعی کنید به گذشته و رفتارهایتان نگاهی بیاندازید و خود علت آن را پیدا و سپس برای رفع آن تلاش کنید. دوستی شما ارزشی بیش از این ها دارد. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا بعدها پشیمانی به سراغتان نیاید. شما باید از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را بکنید. به زوی اتفاقی روحیه شما را از این رو به آن رو می کند پس خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

متولدین ماه بهمن

در بحث هایی که میان دوستان تان بوجود آمده، شرکت نکنید و سعی کنید خودتان را از این شرایط دور نگه دارید وگرنه سوتفاهم های بوجود آمده دامن شما را نیز خواهد گرفت. به جای آن انرژی خود را برای کارهای مهم تری صرف کنید. به عنوان مثال بلند شوید و موانعی را که بر سر راه رابطه عاطفی تان وجود دارد، بر دارید. اگر هم شما و هم محبوب تان فکر می کنید که این رابطه ارزش ادامه دادن دارد، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. همه چیز ممکن است تنها اگر شما بخواهید.

متولدین ماه اسفند

شریک زندگی شما مثل همیشه نیست و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. این رفتار نشان دهنده بی اهمیتی او نسبت به شما نیست. مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد و او برای ملاقات شما دوباره بی قراری خواهد کرد. بد نیست کمی دید خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. آینده شما دست خودتان است پس آن را آنطور که خود می خواهید بسازید. اگر در مورد موضوعی شک دارید، از دیگران برای مشورت کمک بگیرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه