10 فروردين 1403



فال روزانه 23 اسفند 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز خیلی رمانتیک و احساساتی شده اید و اگر این اواخر شکافی بین شما و عشقتان ایجاد شده بوده است امروز از میان خواهد رفت و اوضاع بین شما خیلی بهتر خواهد شد. شاید بتوانید با یک شام رمانتیک دو نفره صمیمیتی خیلی بیشتر بین خودتان ایجاد کنید. شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما دارید به سرعت خودتان را با تغییراتی که دارند در محیط اطرافتان ایجاد می شوند هماهنگ می کنید. شاید از اطرافیانتان کمی فاصله گرفته و سرتان را به کارهای خودتان گرم کنید، اما این فقط به خاطر آن است که می خواهید تمام انرژی و حواستان را روی تطبیق دادن خود با این تغییرات متمرکز کنید و هیچ مشکلی با اطرافیانتان ندارید. شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. عجله نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

متولدین ماه خرداد

امروز حس ششم و قدرت تخیل شما قدرتی فوق العاده پیدا کرده اند و ناگهان تمایل شدیدی به انجام کارهای هنری مثل نقاشی و یا نوشتن پیدا کرده اید. این میل درونی خود را دست کم نگیرید و به قدرت خود مجال بروز بدهید. دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند بی آن که وضعیتتان را ناگهان به طور کلی تغییر دهید تنها تغییراتی جزئی در آن ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود.

متولدین ماه تیر

این اواخر شما آنقدر درگیر مسائل معنوی و سوالات ماورایی بوده اید که از زندگی عادی و حقیقی خود غافل شده اید، امروز وقت آن است که به دنیای واقعی بازگردید و مسئولیت های خود را در اولویت قرار دهید. در حال حاضر مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید.

متولدین ماه مرداد

امروز ممکن است نسبت به برخی از باورهای خود دچار تردید شده باشید. ذهنتان پر شده است از سوالهای بی جوابی که ناگهان برایتان اهمیت ویژه ای یافته اند. شما باید مدت زمانی بسیار طولانی برای یافتن پاسخ این سوالها به خودتان فرصت بدهید و با وسواس و تمرکز دنبال جواب آنها نباشید. شما این روزها خیلی احساساتی شده اید و دلتان می خواهد از زیر بار محدودیت هایی که دارید فرار کنید. شاید دیگران مثل شما نباشند، سعی نکنید به زود آنها را با خودتان همراه کنید و رفتار آرامی داشته باشید. درست است که شما می خواهید تغییراتی را به وجود بیاورید، اما باید سعی کنید بفهمید چه تغییراتی در حال حاضر برای شما بهترین هستند.

متولدین ماه شهریور

امروز ممکن است ذهنتان درگیر پیدا کردن معنای واقعی زندگی و دلیل حضورتان در این دنیا باشد. شاید خودتان نخواهید به این موضوع اعتراف کنید، اما قطعا این مسئله زمان زیادی شما را به خود مشغول خواهد کرد. زیاد خودتان را نگران این موضوع نکنید، زیرا گاهی سالیان سال طول می کشد تا کسی به دلیل واقعی بودنش پی ببرد. سعی کنید از زندگی روزمره خود و جزئیات آن بیشتر لذت ببرید، شاید حتی با این کار جواب این سوالتان را پیدا کنید. احساسی که از دیگران و یا حتی خودتان مخفی کرده اید دارد از درون و بی آن که متوجه باشید مشکلاتی را برایتان ایجاد می کند. شما باید خیلی مواظب باشید تا از اثرات منفی که ممکن است این مسئله روی روابط شما با دیگران بگذارد جلوگیری کنید.

متولدین ماه مهر

امروز شاید کمی درونگرا شده باشید و بخواهید خودتان را از دیگران و دنیای پر شور و جنب و جوش آنها کنار بکشید. شما شخصی متفکر با باورهای عمیق معنوی هستید و کاملا طبیعی است اگر گاهی از اجتماعی که غق در مادیات و مصرف گرایی شده است دلزده شده و بخواهید از آنها فاصله بگیرید. در روزهای باقی مانده تا سال نو از خرج کردن پولتان برای چیزهایی که ضروری نیستند خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوب و مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید.

متولدین ماه آبان

در حال حاضر علاوه بر مسئولیت های عادی و همیشگی که در خانه و محل کارتان دارید در اجتماع اطرافتان نیز از شما انتظارات زیادی دارند، اما در این شرایط شما باید کمی خودخواهانه رفتار کنید. اگر بخواهید به نیازها و خواسته های همه رسیدگی کنید مجبور خواهید بود خودتان را در این مسیر قربانی کنید و این کار اصلا منطقی نیست، خودتان را باید اولویت اسلیتان قرار بدهید. امروز ممکن است اطلاعاتی به شما داده شود که احساسات فردی که آنها را در اختیارتان می گذارد بر صحت آنها تاثیر گذاشته باشد. حواستان را جمع کنید و جوانب و حقایق را خوب بسنجید و هر چیزی را که می شنوید چشم بسته قبول نکنید.

متولدین ماه آذر

امروز ناگهان میل شدیدی به فرار از تمام کارها و مسئولیت هایی که به عهده تان هستند احساس می کنید، اما آخر به کجا می توانید بروید؟ هر جا که بروید آسمان همین رنگ است! این احساس بیقراری که در شما به وجود آمده است به احتمال زیاد تحت تأثیر فشار زیادی است که این اواخر به خودتان وارد کرده اید. مسئولیت های اجتماعی، وظایف حرفه ای، کارهای خانه و براورده کردن نیازها و انتظارات خانواده شما را به جایی رسانده اند که احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه دهید. حالا که تا اینجای کار را طاقت آورده اید کمی دیگر هم صبر کنید تا تعطیلات سال نو فرا برسد و بتوانید با خیال راحت هر چقدر که می خواهید استراحت کنید.

متولدین ماه دی

در ذهن شما تمیزی و نظافت جایگاهی ویژه دارد و از این که خانه تان مرتب و منظم باشد بسیار لذت می برید، اما امروز که به خانه نگاه می اندازید و می بیینید خانه تکانی هنوز تمام نشده است خیلی ناراحت می شوید. به جای این که غصه بخورید سعی کنید کمی بیشتر وقت گذاشته و امروز کارهایتان را تمام کنید تا بتوانید با خیال راحت از روزهای زیبای باقی مانده تا سال نو و صد البته از تمیزی چشم نواز منزلتان لذت ببرید. امروز ممکن است با کسانی روبرو شوید که می خواهند خودشان را بهتر از آنچه که هستند نشان بدهند. در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است.

متولدین ماه بهمن

امروز حالتان کمی به هم ریخته است و احساس مریضی و بی حالی می کنید. این خستگی ناشی از فشار کاری شدیدی است که این اواخر تحمل کرده اید و نشان دهنده این است که استرس زیادی به شما وارد شده است. شما باید امروز به خودتان کمی استراحت بدهید و بیخیال همه چیز شوید. درست است که هنوز تا آخر هفته خیلی مانده است، اما امروز را با وجدان راحت به خودتان اختصاص دهید و نگران هیچ چیز دیگری هم نباشید. امروز انگار هیچ کس نمی خواهد به حرف های شما گوش کند و هر چه بیشتر سعی می کنید صدایتان شنیده شود کمتر به شما اهمیت داده می شود. این موضوع ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید.

متولدین ماه اسفند

امروز روز رسیدن به خانه و خانواده است. شما باید سعی کنید کارهای باقی مانده از خانه تکانی را به پایان برسانید و هر چیز اضافه ای که در خانه مانده است را دور ریخته و به افرادی که به آنها نیاز دارند هدیه کنید. این کار باعث جریان انرژی مثبت در خانه تان خواهد شد و حتی روی روابط افرادی که در خانه زندگی می کنند نیز تأثیرگذار خواهد بود. شما پیش از پایان یک کار، کار دیگری را شروع می کنید و اگر این طور پیش بروید در پایان روز می بینید با وجود این که تمام روز در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید در نهایت کار چندانی را به انجام نرسانده اید. اگر می خواهید این اوضاع آشفته را به نفع خودتان تمام کنید، هیچ کاری را پیش از به انجام رساندن کارهایی که در دست دارید شروع نکنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه