10 فروردين 1403



فال روزانه 28 بهمن 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز همه اتفاق ها خیلی ناگهانی به نظر می رسند و در کمال تعجب می بینید که هر چه در ذهنتان بگذرد خیلی زود در دنیای واقعی نیز منعکس می شود. در واقع این پیغامی از جانب کیهان است برای شما که خودتان نیز آن را خوب می دانید، این خود شما هستید که تعیین می کنید چه اتفاقاتی برایتان بیفتند. امروز ارتباطی قوی با اطرافیان خود دارید و از این که نقشی در زندگی عزیزانتان داشته باشید لذت می برید. به دیدن مادرتان بروید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید، قبل از خواب کنار بچه هایتان دراز کشیده و برایشان کتاب قصه بخوانید و عشقتان را با دیداری رمانتیک غافلگیر کنید. این کار علاوه بر آنها خودتان را نیز خوشحال و سرحال خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز خیلی سرحال و سرزنده هستید و می توانید انتظار دریافت میزان قابل توجهی از عشق و محبت از جانب اطرافیانتان داشته باشید. در رابطه با خورد و خوراکتان باید امروز دقت بیشتری داشته باشید و از پرخوری خودداری کرده و اعتدال را رعایت کنید. امروز در خلوتتان با کسی که دوست دارید در مورد بزرگ ترین رازها، نیازها و نگرانی هایتان صحبت خواهید کرد و حتی خودتان هم از این همه احساسات سرکوب شده تعجب خواهید کرد. اما با بیان این حرف ها و احساسات خواهید دید که داشتن نگاهی منطقی به آنها آسان تر شده و می توانید راه حلی برایشان پیدا کنید. به قول فروید از میان نقاط ضعف شما نقاط قوتتان پدید می آیند.

متولدین ماه خرداد

اگر می خواهید به جایی برسید باید بعضی عادت های بدتان را کنار بگذارید. شما خودتان می دانید که این عادت ها کدام ها هستند، پس همین امروز اولین قدم را بردارید. امروز به نظرتان روزی عجیب با اوضاعی آشفته است، اما بهتر است به جای این که خودتان را نگران کنید و از کاه کوه بسازید انرژی و حوساتان را روی روابط عاطفی خود متمرکز کنید و وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید. شما قدرتی فوق العاده در آرامش بخشیدن به عزیزانتان دارید، پس از این توانایی بی نظیر خود استفاده کرده و دوست نزدیکی که برای درد دل کردن به سراغتان آمده است را آرام کنید. امروز روز خیلی خوبی برای ارتباط برقرار کردن با عزیزانتان و در میان گذاشتن احساساتتان با آنها می تواند باشد.

متولدین ماه تیر

بازگشت به خانه بیشتر وقت ها برای شما حکم فشار دادن دکمه شروع مجدد را دارد و باعث می شود انرژی خود را باز یافته و سرحال شوید و احساس آرامش کنید. با این حال مشکل پیچیده ای که امروز در خانه تان پیش می آید ممکن است باعث شود احساسی دقیقا برعکس پیدا کرده و حتی برای فرار از جو ناراحت کننده ای که به وجود آمده است چند ساعتی خانه را ترک کنید. اما این کار کمکی به حل مشکل شما نخواهد مرد و وقتی به خانه بازگردید مشکلتان در انتظارتان خواهد بود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با همکاری بقیه فضای تشنج به وجود آمده را از بین برده و مشکلتان را حل کنید.

متولدین ماه مرداد

اگر خاطرات تلخ گذشته را گوشه یکی از کمدهایتان مخفی کرده اید منتظر باشید که امروز به سراغتان آمده و آرامشتان را بهم بزنند. اما اگر ترس را کنار گذاشته و نگاهی جدی به این خاطرات خاک گرفته بیندازید خواهید دید که دیگر اهمیت سابق را ندارند و گذر زمان آنها را کمرنگ و بی اهمیت کرده است. صحبت کردن در رابطه با این موضوع با شخصی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. رها کردن گذشته همیشه راه را برای پیشرفت آینده شما باز می کند. این طور به نظرتان می رسد که طرف مقابل در رابطه عاطفیتان دارد تنش هایی بیهوده در این رابطه ایجاد می کند، بدون آن که او را به چیزی متهم کنید در مورد این وضعیت صحبت کنید.

متولدین ماه شهریور

شما در جستجوی پاسخ سوال هایی هستید که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، اما اگر در مکالماتی که در مسیر یافتن جواب هایتان دارید بیش از اندازه دقیق شوید ممکن است برداشت هایی کاملا بی ربط و اشتباه از شنیده هایتان داشته باشید و نتیجه گیری غیر منتظره و اشتباهی کنید که بعدا از آن پشیمان خواهید شد. به جای این که نقش کاراگاه ها را بازی کنید، خیلی مستقیم و ساده با طرف مقابلتان در مورد علامت شوال هایی که ذهنتان را پر کرده اند صحبت کنید. این روش نتایج خیلی بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شما گاهی بدون هیچ دلیلی خودتان را بخاطر چیزهایی نگران می کنید که اصلا وجود خارجی ندارند و امروز یکی از آن روزهاست!

متولدین ماه مهر

انتظار نداشته باشید که کنترل همه چیز در دست شما باشد و همه چیز طبق نقشه هایتان پیش برود. همیشه اتفاقات غیر منتظره پیش می آیند و بعضی چیزها قابل تغییر نیستند. اگر از سطح احساسات خود فراتر بروید برایتان روشن خواهد شد که باید یک چیزهایی را تغییر دهید. نیازهای عاطفی شما به وضوح برایتان مشخص شده اند و بالاخره شجاعت لازم برای صحبت کردن در مورد آنها را پیدا کرده اید. اما پیش از هر گفتگویی یک نکته دیگر هست که باید در نظر بگیرید. در هر رابطه ای هر دو طرف مسئول هستند و شما هم باید سهم خود را در پیش بردن این رابطه انجام دهید. پیش از آن که انتظار داشته باشید طرف مقابل درکتان کند باید خودتان هم او را درک کنید.

متولدین ماه آبان

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود. با دوستان نزدیکتان قرار بگذارید و یک شب تعطیل لذت بخش را در بهترین رستوران ها و مراکز تفریحی شهرتان سپری کنید. این می تواند برای شما فرصتی برای یک رابطه جدید عاطفی را نیز به همراه داشته باشد. اما پیش از شروع هر رابطه ای به مشکلات روابط عاطفی قبلی خود خوب فکر کنید و دلایل شکست آنها را بررسی کنید و ببینید برای بهتر کردن رابطه جدیدتان چه کارهایی را باید انجام دهید. شما از این که در رابطه تان چه نیازها و انتظاراتی دارید کاملا مطمئن هستید، اما روش بیان آنها نیز درست به اندازه حرف زدن در مورد آنها اهمیت دارد. کمی بیشتر مواظب طرز حرف زدنتان باشید!

متولدین ماه آذر

امروز طبیعت مهربان و احساساتی شما در اوج خود قرار دارد و نیاز شدیدی به نزدیک بودن به دوستان و عزیزانتان احساس می کنید و دلتان می خواهد تا جایی که برایتان امکان دارد وقتتان را با آنها بگذرانید. با دوستان مورد اعتماد و اعضای خانواده تان دور هم جمع شوید و با خیال راحت و بدون ترس از آن که مورد قضاوت قرار داده شوید در مورد رویاها، نیازها و ترس هایتان صحبت کنید؛ زیرا آنها نزدیک ترین افراد به شما هستند و با رویی باز به حرف هایتان گوش خواهند داد. در حال حاضر خلاقیت شما نیز در اوج قرار دارد و اگر اهل فعالیت های هنری باشید می توانید نتایج قابل توجهی از به کار گرفتن تخیلات و خلاقیت خود بدست بیاورید.

متولدین ماه دی

شما معمولا تا وقتی که زمان اجرای نقشه هایتان فرا نرسیده باشد در مورد آنها با کسی صحبت نمی کنید، اما امروز ممکن است ناگهان ناخواسته چیزهایی از دهانتان در بروند که می توانند بعضی از برنامه هایتان را به هم بزنند. امروز شما مورد توجه و محبت اطرافیانتان قرار خواهید گرفت. امواج انرژی مثبتی که از خودتان منتشر می کنید دیگران را به شما جذب خواهد کرد و این حتی می تواند آغازگر یک رابطه عاشقانه غیر منتظره باشد، پس حواستان را خوب جمع و چشم هایتان را باز نگه دارید. امروز می تواند برای شما روزی فوق العاده برای شرکت در فعالیت های گروهی باشد و در هر جمعی که قرار بگیرید محبوب همه خواهید بود، پس خودتان را در خانه حبس نکنید.

متولدین ماه بهمن

شما برای بیان افکار و ایده هایتان آماده اید و قدرت تبدیل افکارتان به واقعیت را دارید، فقط باید طوری رفتار کنید که اثری که انتظار دارید را روی شنونده بگذارید. امروز شما خیلی حساس شده اید و احساس آسیب پذیری می کنید و سطح اعتماد به نفستان کمی پایین رفته است. بهترین کاری که می توانید در چنین شرایطی انجام دهید این است که بعد از ظهر را با کسی که دوست دارید و در فضایی آرام و رمانتیک بگذرانید و خودتان را به یک شام خوشمزه دعوت کنید. اگر هنوز نیمه دیگرتان را پیدا نکرده اید می توانید با مادرتان درد دل کنید و در مورد ترس ها و نگرانی هایتان با او صحبت کنید، او با رویی باز به حرف هایتان گوش داده و احساس آرامش را به شما هدیه خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

تمام مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی به خوبی پیش خواهند رفت. پس از این فرصت استفاده کرده و اگر کسی را دوست دارید با حرکتی جسورانه عشق خود را نسبت به او نشان دهید. اگر هم عشقتان را قبلا یافته و دل او را به دست آورده اید امروز می تواند برای این که در مورد آینده این رابطه صحبت کنید روز خوبی باشد.  اجازه ندهید ترس ها و نگرانی هایتان جلویتان را بگیرند و خیالتان از این که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت راحت باشد. شما معمولا فردی صریح و رک گو نیستید، اما امروز این شجاعت را دارید که در مورد ارزش ها و باورهایتان صحبت کرده و از آنها دفاع کنید. فقط باید مواظب باشید متعصبانه با این قضیه برخورد نکنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه