09 فروردين 1403



فال روزانه 19 بهمن 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز انرژی فیزیکی زیادی دارید، به همین دلیل دوست دارید که تمام وقت خود را بیرون از خانه و با دوستان تان بگذرانید. رفتن به کنسرت یا تماشای یک فیلم در سینما نیز می تواند برایتان مفید باشد. شاید امروز نتوانید برنامه هایتان را با نظم و سر ساعت پیش ببرید اما استرس نداشته باشید و عجله نکنید زیرا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. اگر دوستی را از خود رنجانده اید، امروز بهترین زمان برای دلجویی است. هر چه بیشتر زمان بگذرد، کار شما نیز سخت تر می شود، پس درنگ نکنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز زمان خوبی برای تنها ماندن است. کارهایی زیادی در دست تان است که باید آنها را به اتمام برسانید. از آنجا که این کارها ذهن شما را درگیر کرده اند، پس از اتمام آنها احساس راحتی زیادی خواهید کرد. اگر دوستان تان از شما درخواست کردند که با آنها همراه باشید، درخواست شان را رد کنید زیرا این روزها زود و از هر حرفی بهم می ریزید و ممکن است در جمع دوستان تان هم رفتار خوبی از خود نشان ندهید. بنابراین تنهایی به صلاح شماست. منتظر یک سورپرایز از یکی از همکاران تان باشید. خبری که حالتان را خوش خواهد کرد.

متولدین ماه خرداد

اختلاف نظری با یکی از اعضای خانواده یا حتی دوستان تان داشته اید که امروز رنگی جدی تر به خود می گیرد. از آنجا که زود عصبانی می شوید، بهتر است که از بگو مگو دوری کنید. آنچه امروز برای شما ضروری می باشد، ورزش است. پیاده روی یا شنا می تواند ذهن شما را از شرایطی که در آن احساس خوبی ندارید، دور کند. به زودی یک شانس در خانه شما را می زند اما این خود شمایید که باید باقی مسیر را با تلاش هایتان طی کنید. با سخت کوشی همه چیز بر وفق مرادتان خواهد شد.

متولدین ماه تیر

کارهای زیادی به شما محول شده که مجبورید آنها را انجام دهید. به همین دلیل استرس دارید و به سرعت از کوره در می روید. سعی کنید که بر اعصاب تان مسلط باشید و از افرادی که حرف هایشان شما را آزار می دهد، دوری کنید. اما حواس تان باشد که با آنها بی ادبی نکنید زیرا مجبورید که بار دیگر با آنها روبه رو شوید. دوستی از شما تقاضایی دارد و شما فکر می کنید که انجام آن وقت زیادی از شما نمی گیرد، در صورتی که غیر از این است. پس قبل از هر قول و قراری، تمام جوانب را خوب در نظر بگیرید.

متولدین ماه مرداد

به زودی به یک مسافرت می روید که برای آن به شدت خوشحال و هیجان زده هستید. شاید که برنامه ریزی هایتان به سرعت پیش نرود و مدام سنگ جلوی پایتان بیافتد اما در نهایت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به فکر شروع کلاس یا دوره ای هستید اما بهتر است قبل از ثبت نام در آن وقت تان را تنظیم کنید. شما دورتان را بیش از اندازه شلوغ کرده اید و این باعث شده که نتوانید تمام آنها را به طول کامل پیش ببرید، بهتر است بگذارید سرتان که کمی خلوت تر شد، قدم بعدی را بردارید و با تمرکز کافی پیش روید.

متولدین ماه شهریور

زیاده خواهی باعث شده که تمام وقت و انرژی خود را صرف آینده خود کنید. شما بیش از حد نگران مسائل مالی هستید اما همه چیز آنطور که شما فکر می کنید پیش نمی رود. فردی در مسیر زندگی تان قدم می گذارد که حامی خوبی برایتان خواهد شد. پس سعی نکنید که تمام آنچه را که متعلق به فرداهاست، امروز به دست آورید. به ذهن خود استراحت دهید و ببینید که در حال زندگی کردم چه لذتی دارد. اگر مجرد هستید و به فکر شروع یه رابطه عاطفی، امروز بهترین زمان است.

متولدین ماه مهر

روزهای پیش رو، روزهای شلوغی برایتان خواهد بود. قرار است که در خانه تان یک میهمانی بر پا کنید و به همین دلیل عجله دارید تا هرچه سریع تر کارهایتان را سرو سامان دهید. نگران نباشید، با کمک اعضای خانواده و دوستان همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شریک زندگی تان مدت هاست از شما درخواستی کرده و به دنبال پاسخی از سوی شماست. بهتر است امروز جواب تان را به او بگویید و روز هردویتان را قشنگ تر از قبل سازید. تلفن همراه تان را نیز از خود دور کنید زیرا تنها شما را از کارهایتان عقب می اندازد.

متولدین ماه آبان

امروز همه چیز با شما و حس و حالتان هماهنگ است. از هوا گرفته تا ترافیک، همه چیز دست به دست هم می دهد تا شما هر چه سریع تر به کارهایتان سرو سامان دهید. اگر در مراسمی شرکت کردید و تمایلی به حرف زدن نداشتید، تعجب نکنید. گاهی تنها باید نشست و گوش کرد. ایده هایی که اکنون در سر شماست هنوز نپخته است، کمی دیگر هم به خودتان زمان دهید سپس ایده های خود را برای عملی شدن، بیان کنید. اگر مجرید، توجه تان را به اطراف تان بیشتر کنید. فردی شما را زیر نظر گرفته و منتظر فرصتی است تا به شما پیشنهاد دهد. او را جدی بگیرید.

متولدین ماه آذر

امروز به همراه یکی از دوستان تان به مکانی چون سینما، کنسرت یا حتی پاساژ می روید. اگر چه خوشگذرانی حق شماست اما حواس تان به کیف پول تان باشد. سعی کنید با برنامه ریزی خرید کنید. امروز اطلاعاتی به دست تان می رسد که بسیاری از سوال های اخیرتان را پاسخ خواهد داد. اما قبل از این که اطلاع رسانی کنید، از صحت آن آگاهی یابید. در رابطه عاطفی تان سرگردانید و نمی توانید که تصمیم درست را بگیرید. اما یادتان باشد که دوستی یک جاده دو طرفه است، پس شما در تصمیم گیری تنها نیستید. نظر طرف مقابل تان را هم جویا و سپس وارد عمل شوید.

متولدین ماه دی

امروز کمی احساس خستگی و کوفتگی دارید. به علاوه، همکاران تان هم به مرخصی رفته اند و شما مجبورید که کارهای آنها را هم به دوش بکشید. امروز روز شلوغی برایتان خواهد بود. اگر می خواهید که تا انتهای شب انرژی داشته باشید، به تغذیه خود توجه کنید و مواد غذایی سالم مصرف کنید. پیاده روی صبحگاهی و دوش آب گرم نیز می تواند حال و هوایتان را عوض کند. اگر به فکر انجام کاری هستید و برای تردیدتان تا به حال دست نگه داشته اید، حال بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست.

متولدین ماه بهمن

امروز کارهای زیادی با دفتر و کاغذ دارید اما متاسفانه نمی توانید به خوبی روی آنها تمرکز کنید. یادتان باشد که شما نباید به خودتان فشار بیاورید. سلامتی شما مهمترین چیز است. بنابراین اگر احساس می کنید که احتمال خطا وجود دارد، بهتر است که آنها را به روز دیگری  موکول کنید. برای استراحت تمام کارهایتان را کنار بگذارید و به دل طبیعت بزنید. لمس درخت ها، تماشای آسمان و صدای پرندگان حال شما را خوب خواهد کرد. چند وقتی است برای خانواده تان زمان کم گذاشته اید، آنها به محبت و حضور شما نیاز دارند، پس در اولین فرصت غیبت تان را جبران کنید.

متولدین ماه اسفند

طبق قول و قراری که گذاشته اید، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اگر چه کل روزتان را پر می کند اما بهتر است که تا اتمام آنها کار دیگری انجام ندهید. پس از اتمام این کارها به خودتان استراحت دهید. به عنوان مثال دوستانی که مدت هاست آنها را ندیده اید را به خانه یا بیرون از آن دعوت و با تکرار خاطره ها خستگی های اخیرتان را به در کنید. بسته ای به دست شما می رسد که انتظارش را ندارید. یادتان باشد که پس از باز کردن آن هر چه سریع تر از فرستنده اش تشکر کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه