05 ارديبهشت 1403



فال روزانه 18 بهمن 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شما خیلی اجتماعی هستید و دوست دارید در مهمانی ها و مراسم های مختلف شرکت کرده و یا در جمع های دوستانه حضور پیدا کنید یا در هر فعالیت گروهی دیگری که برایتان امکان پذیر باشد شرکت کنید. تمام روابط مختلفی که دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همه چیز برایتان رضایت بخش خواهد بود. همچنین این احتمال برایتان وجود دارد که با افراد جدیدی آشنا شوید که نقاط مشترک زیادی با شما دارند و می توانند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشند. خوشبختانه اهداف مختلف شما دارند به خوبی پیش می روند و در زمینه مسائل حرفه ای، اقتصادی و روابط عاطفی موفقیت های قابل توجهی به دست خواهید آورد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز یکی از اهداف مهمتان بالاخره به مرحله ای خواهد رسید که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید. این موقعیت باعث خواهد شد که تمام اطرافیانتان احترام بیشتری برای شما قائل شوند. تمام روابط شما، از روابط کاری و دوستانه گرفته تا روابط خانوادگی و عاطفی، به خوبی پیش خواهند رفت و با صمیمیت، صداقت و گرمایی بیش از همیشه همراه خواهند بود و از بودن در کنار دیگران لذت خواهید برد. شما امروز قصد دارید کارهای ناتمامی که عقب افتاده بودند را با عجله تمام به انجام برسانید، اما بی نظمی هایی که در محیط اطرافتان پیش می آیند اجازه نخواهند داد کاها به آن خوبی که انتظار دارید پیش بروند، کار زیادی از دست شما برنمی آید، پس سعی کنید با خونسردی و قدم به قدم پیش بروید.

متولدین ماه خرداد

امروز ذهن شما روی یادگیری متمرکز شده است؛ چیزی که برای مدت ها دوست داشته اید یاد بگیرید بالاخره در دسترس شما قرار گرفته است. شاید امکانات مادی لازم برای این کار برایتان فراهم شده باشند و یا وقتتان برای انجام این کار آزاد شده باشد، در هر صورت از این فرصت استفاده کنید، همین امروز دست به کار شوید و نگذارید به راحتی از دستتان برود. اگر همین امروز در این جهت اقدام کنید خواهید توانست آنچه می خواهید را به دست بیاورید. شما از این که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید و از یک کار به کار دیگر بپرید خیلی هم خوشحال و راضی هستید، اما باید مواظب باشید باری بیش از آن چه می توانید حمل کنید بلند نکنید.

متولدین ماه تیر

اگر پیش از این در زمینه اقتصادی سرمایه گذاری هایی انجام داده بودید، امروز می توانید منتظر گرفتن نتیجه مورد نظر خود از این سرمایه گذاری باشید. شاید هم قرار داد جدیدی ببندید که منافع مادی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و یا حتی ممکن است در یک قرعه کشی یا مسابقه برنده شوید. در هر صورت در زمینه مسائل مادی منتظر اتفاق افتادن غیر ممکن ها باشید. در چند هفته گذشته شما انرژی منفی زیادی را تخلیه کرده و راه را برای خوش اقبالی امروز خود هموار کرده اید. شما امروز ترجیح می دهید افکار و احساساتتان را برای خود نگه داشته و حوصله توضیح دادن در مورد آنها را ندارید، اما یادتان باشد که عشقتان همیشه استثناست و می توانید با او حرف بزنید.

متولدین ماه مرداد

برنامه هایی که برای یک مهمانی در منزل خود داشته اید به احتمال زیاد در آخرین لحظه تغییر خواهند یافت، اما این بدین معنی نیست که قرار است همه چیز بهم بخورد و به احتمال خیلی زیاد این تغییرات می توانند به بهتر شدن همه چیز کمک کنند. شما در حال حاضر علاوه بر تمایل زیادی که به برقراری روابط اجتماعی دارید، خیلی احساساتی و رمانتیک هم شده اید و اگر در حال حاضر در یک رابطه عاطفی نیستید احتمال این که بیش از یک فرصت خوب برایتان به وجود بیاید بسیار زیاد است. اگر هم نیمه گمشده خود را پیش از این پیدا کرده اید، امروز روز خیلی خوبی برای شما خواهد بود و احساس نزدیکی بین شما چند برابر خواهد شد.

متولدین ماه شهریور

امروز یک نامه و یا تماس تلفنی می تواند وضعیت کاری شما را به طور کامل تغییر داده و زندگی حرفه ای شما را وارد جهت تازه ای کند. شاید در ابتدا این مسئله باعث نگرانی شما شده و تمرکزتان را بهم بزند، اما این وضعیت قطعا پیشرفتی مثبت و همراه با خوش شانسی برای شما خواهد بود. شما به دنبال اثبات توانایی های خود به همکاران و مدیرانتان هستید و در نتیجه اتفاقاتی که امروز خواهند افتاد، روابطتان با همکارانتان نیز بسیار بهتر خواهد شد و احترام و تحسین آنها را به دست خواهید آورد. به احتمال زیاد تا پایان روز نسبت به زندگیتان احساس رضایت خواهید داشت و خیلی چیزها با صبح امروز فرق خواهند داشت.

متولدین ماه مهر

امروز روابط شما با اطرافیانتان آنقدر خوب دارند پیش می روند که احساس می کنید آنها بیش از هر وقت دیگری دوستتان دارند. یک دوست جدید و یا شاید یکی از دوستان قدیمیتان که برای مدتی طولانی از آن بی خبر بوده اید امروز نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهد کرد. امروز ذهن شما سرشار از ایده های خلاقانه است و احتمال موفقیت شما در عملی کردن ایده هایی که در سر دارید بسیار زیاد است. خودتان را برای یک روز شلوغ و رضایت بخش آماده کنید. علاقه مندی به فراگرفتن چیزهای جدید یک ویژگی قابل تحسین است، اما باید محدودیت های ذهن خود را نیز بپذیرید و ذهن خود را با وارد کردن اطلاعات بیش از اندازه تحت فشار قرار ندهید.

متولدین ماه آبان

یک موقعیت غیر منتظره امروز برایتان پیش خواهد آمد که می تواند به طور موقتی در روند عادی کارهایتان بی نظمی هایی ایجاد کند، اما این موقعیت قطعا می تواند فرصتی فوق العاده برای شما باشد و نباید اجازه بدهید که به سادگی از دستتان برود. این فرصت ممکن است در رابطه با مسائل مادی، نقل مکان به خانه رویاهایتان و یا رابطه عاطفی ایده آلتان باشد؛ در هر صورت این خوش شانسی شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته باید مواظب باشید در عالم رویا فرو نروید و با خیال پردازی در مورد آینده این خوش اقبالی از کارها و وظایف روزمره خود غافل نشوید. کارهای واجبی از جمله پرداخت قسط ها و صورت حساب ها در دنیای واقعی در انتظار شما هستند.

متولدین ماه آذر

امروز به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت و حتی اگر خودتان کاری برای انجام دادن نداشته باشید دیگران شما را وارد ماجراهای خودشان خواهند کرد. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برای شما بسیار لذت بخش خواهند بود، اما اگر زیاد درگیر حرف زدن با دیگران بشوید وقتتان را بیهوده ار دست خواهید داد و از کارهای اصلی خود عقب می افتید. بهتر است اگر دیدید طرف مقابلتان متوجه این نیست که دارد مزاحم کارتان می شود خودتان این موضوع را به او گوشزد کنید. اگر دوست دارید توانایی خود را در نویسندگی امتحان کنید امروز می تواند روز بسیار خوبی برای این کار باشد. خوش شانسی دارد به شما روی می آورد، اما این خودتان هستید که باید آن را ببینید.

متولدین ماه دی

خوش شانسی شما همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که بالاخره زندگیتان دارد در همان جهتی که همیشه می خواسته اید پیش می رود. با این حال امروز با مشکلات جزئی بسیاری، از گم کردن چیزهایتان گرفته تا شکاندن ظرف ها و یا فراموش کردن اسم ها و آدرس ها، مواجه خواهید شد. به جای این که عصبانی شوید، خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید به جنبه خنده دار این اتفاق ها نگاه کرده و از ته دل به آنها بخندید. امروز دیگران از شما تقاضای کمک می کنند و شما هم با کمال میل می پذیرید، اما کارهایی که در ابتدا به نظر می رسد پنج دقیقه بیشتر طول نخواهند کشید ممکن است وقتتان را بیش از انتظارتان گرفته و برنامه هایتان را بهم بزنند.

متولدین ماه بهمن

شرایط کیهانی دارد به نفع شما تغییر می کند و هفته های آینده برای شما بسیار خوب خواهند بود. با این حال امروز اتفاقات کوچک در کارها و برنامه هایتان اختلال ایجاد خواهند کرد و شما را به فکر فرو می برند. اصلا نگران این نباشید که شاید این اتفاقات برایتان بدشانسی بیاورند و برنامه های اصلیتان را بهم بزنند، شما برای شش ماه آینده بسیار خوش شانس خواهید بود و اوضاع به کامتان خواهد بود، البته به این شرط که تلاش کافی داشته باشید و روی هدف هایتان تمرکز کنید و برای خواسته هایتان وقت صرف کنید. خوشبختانه، امروز شما آنقدر پر انرژی و سرحال هستید که می توانید در هر شرایطی که قرار بگیرید از آن لذت ببرید.

متولدین ماه اسفند

امروز هر چند جسمتان به کارهای عادی و روزمره ادامه می دهد، ذهنتان در خانه مانده و دلتان می خواهد می توانستید امروز را در خانه بمانید و وقتتان را با خیال راحت و آرامش صرف کارهایی کنید که خودتان دوست دارید. شاید هم مسائل خانوادگی ذهنتان را به خود درگیر کرده باشند و دلتان پیش عزیزی مانده باشد که در زندگی اش با مشکل مواجه شده است. به هر حال با این ذهن آشفته نمی توانید روی کارهای روزانه تان تمرکز کرده و چندان موفق باشید. سعی کنید تمام فکر و ذهنتان را صرف انجام وظایف و مسئولیت هایتان کنید و پس از انجام کارهایتان با خیال راحت به خانه رفته و هر چقدر که می خواهید به خانه و خانواده بپردازید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه