10 فروردين 1403



فال روزانه 29 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز روزی فوق العاده برای انجام کاغذ بازی های اداری و یا دنبال کردن قراردادها و کارهای قانونی است. شم تجاریتان خیلی خوب دارد کار می کند و به خوبی می توانید تشخیص دهید  که در چه زمینه هایی باید کار کنید. این وضعیت باعث شده احساس کنید که هر کاری را که بخواهید به انجام خواهید رساند، اما باید مواظب باشید بین این حالت رویا پردازانه و واقع گراییتان تعادل ایجاد کرده و نگرشی منطقی تر نسبت به زندگی و کارهایی که انجام می دهید داشته باشید. امروز شما در روابط عاطفیتان، خواه رابطه ای قدیمی باشد و یا رابطه ای تازه شکل گرفته به درک تازه ای از یکدیگر خواهید رسید که بین شما و طرف مقابلتان احساس تعهد بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

پروژه مهمی که در دست اقدام دارید امروز به توجه و مرکز ویژه شما نیاز دارد و خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی برای این وضعیت کاملا آماده اید و نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد برای خودتان و آنهایی که نظرشان برایتان اهمیت دارد کاملا رضایت بخش خواهد بود. این موضوع به افزایش اعتماد به نفس شما منجر خواهد شد و شاید حتی روی میزان درآمدتان نیز اثرگذار باشد، پس تمام تلاشتان را بکنید و از توجهی که به شما می شود بهره ببرید. امروز ممکن است در رفتار با شریک زندگی و یا فرزندانتان به طور ناخواسته کارهای اشتباهی انجام دهید، بهتر است قبل از هر حرفی و کاری کمی فکر کنید تا آنها را از دست خودتان ناراحت نکنید.

متولدین ماه خرداد

امروز مهارت های حرفه ای و کاربردی شما خیلی خوب و درست دارند به کارتان می آیند، اما باید روی موضوعی که به خلاقیت، ذکاوت و آمادگی ذهنی نیازی دارد تمرکز کامل داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس آن بر بیایید. شاد مجبور باشید وقت زیادی را صرف فکر کردن و مطالعه در رابطه با این موضوع و در نظر گرفتن جزئیات مربوط به آن کنید، اما نگران نباشید، هوشیاری شما در حال حاضر خیلی خوب می تواند یاریتان کند. شاید فعلا به خاطر رسیدگی به مسائل مربوط به خانه و خانواده نتوانید به اندازه کافی در راه رسیدن به اهداف اصلیتان وقت بگذارید، اما این را در نظر داشته باشید که حتما حتی اگر با قدم هایی بسیار کوچک مسیرتان را ادامه دهید.

متولدین ماه تیر

امروز مسائل مربوط به خانه و خانواده به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. البته موضوع خیلی مهمی در کار نیست، فقط برخی کارهای کوچک ولی ضروری هستند که باید انجام شوند. شما می توانید از بقیه اعضای خانواده کمک بگیرید تا هر چه سریعتر این کارها را انجام داده و به بقیه مسئولیت ها و برنامه های خود رسیدگی کنید، این عادلانه نیست که همه این کارها را به تنهایی انجام دهید! شاید امروز کارهای حساب نشده ای بکنید و دست به ریسک بزنید، اما خیلی زود و با بروز مشکلاتی مثل بحث با دیگران و یا برداشتن قدمی اشتباه، متوجه خواهید شد که وقتی با فکر و برنامه ریزی پیش می روید در کارهایتان خیلی موفق تر هستید.

متولدین ماه مرداد

امروز فعالیت های ارتباطی بسیار زیادی مانند برقراری تماس های تلفنی و نوشتن نامه یا ایمیل و یا سفارش چاپ تبلیغات در روزنامه یا مجله در انتظارتان هستند و خوشبختانه تمام ارتباطات شما به خوبی پیش خواهند رفت و زمینه های مشترک فراوانی بین شما و اطرافیانتان پیدا می شود که به درک متقابل بین شما و آنها ختم خواهد شد. امروز هر مشکلی را که می خواهید حل کنید، مانند اژدهای هفت سر افسانه ای، دو مشکل دیگر ازکنار آن سبز می شوند و اعتماد به نفستان را به طور منفی تحت تأثیر قرار می دهند. نباید به این سادگی از میدان به در شوید، این وضعیت تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود است و خیلی زود از بین خواهد رفت.

متولدین ماه شهریور

امروز ممکن است که روابطتان با دیگران باعث ناراحتی و آزردگی شما شوند و از آنجایی که ریشه اصلی این مشکل را نمی دانید حل آن برایتان دشوار به نظر می رسد. انگار یک جای کار ایراد دارد، اما هرچه این ایراد به شما نزدیک تر باشد دیدن آن برایتان مشکل تر خواهد بود و هر چند دلتان می خواهد این موضوع را حل کنید راهی برای برطرف کردن آن به ذهنتان نمی رسد. در کمال تعجب، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دست از جستجو برای جواب این مشکل بردارید و روی انجام کارهای دیگرتان تمرکز کنید تا راه حل مشکلتان به طور ناخودآگاه به سراغتان بیاید. بهتر است توجهتان را صرف رسیدگی به مسائل مالیتان بکنید و قبض ها و قسط های عقب اقتاده را پرداخت کنید.

متولدین ماه مهر

امروز برخی از پروژه های کاری به توجه ویژه شما نیاز دارند و باید برخی جزئیات آزاردهنده را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه شما در اوج کارآمدی خود قرار دارید و می توانید این مسائل را پیش از آن که برایتان زیادی خسته کننده شوند روبراه کنید. آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید نتایجی که می خواهید را به دست بیاورید، پس دست به کار شوید. شاید در مراحلی دچار تردید شده و احساس کنید که باید گزینه های پیش رویتان را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید و هیچ کدام از آنها به چشم شما بهترین انتخاب ممکن به نظر نمی رسند. آنچه حس درونیتان به شما می گوید را نادیده نگیرید؛ اگر امید را در وجود خود زنده نگه دارید افق های پیش رویتان گسترش خواهند یافت.

متولدین ماه آبان

امروز با دیدن اقوام و دوستان قدیمیتان خاطرات کودکی که مدت ها پیش فراموش کرده بودید دوباره در وجودتان زنده خواهند شد. شاید برخی از این خاطراتبرایتان آزار دهنده باشند و غصه های قدیم را دوباره در وجودتان زنده کنند، اما پرداختن به آنها باعث خواهد شد که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شود. شاید رویاها و خیالاتتان برای شما بسیار زیبا و آر امش بخش باشند، اما نباید از دنیای واقعیت فرار کنید و وظایف و کارهایی که در دنیای واقعی در انتظارتان هستند را به دست فراموشی بسپارید. یک اختلاف نظر جزئی بین شما و کسی که دوست دارید می تواند به سادگی به یک دعوای جدی تبدیل شود، سعی کنید خونسردیتان را حفظ کنید.

متولدین ماه آذر

امروز زمان زیادی را صرف حرف زدن با دوستانتان خواهید کرد و مکالماتتان با محبت بسیاری همراه خواهند بود و اطلاعات زیادی را نیز برای شما خواهند داشت و انگیزه لازم برای برقراری ارتباط با برخی از دوستان دیگرانتان را نیز به شما خواهد بخشید. نامه، ایمیل و یا چکی که مدت ها در انتظار آن بوده اید امروز بالاخره به دستتان خواهد رسید و با راحت شدن خیالتان از این که شاید هیچ گاه آن را دریافت نکنید، تنش های زیادی را از میان خواهد برد. امروز ایده هایی در سرتان دارید که به نظر خودتان خیلی فوق العاده هستند و همین باعث ایجاد شور و هیجان بسیاری در وجود شما شده است، بهتر است کمی منطقی تر به این موضوع نگاه کنید.

متولدین ماه دی

امروز شما برای رسیدن به آنچه که می خواهید آماده اید هر کاری و هر تلاشی که لازم باشد بکنید، اما در واقع نهایت کاری که لازم است انجام دهید این است که نگاهی منطقی و کاربردی به اوضاع داشته باشید و مراحل اداری لازم را طی کنید. اگر به این طریق پیش بروید در پایان روز از آن چه به دست آورده اید احساس رضایت خواهید کرد، حداقل چیزی که به دست می آورید این است که مراحل دشوار و خسته کننده کار را به پایان برسانید. اگر وضعیتی به وجود آمد که باعث عصبانیت شما شد بهترین کار ممکن این است که بلافاصله واکنش نشان ندهید، در غیر این صورت کنترل اوضاع خیلی زود از دستتان خارج شده و فرصتی هم برای جبران نخواهید داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز دنبال کردن کارهایی که برایتان از اهمیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند به خاطر فشردگی وظایف حرفه ای که باید انجام دهید برای شما زیاد امکان پذیر نخواهد بود. شاید با شنیدن اخبار، مطالعه یک کتاب و یا طی مکالمه ای دوستانه اطلاعاتی به دست بیاورید که شما را نسبت به برخی از اهدافتان نا امید کند، اما اگر هوشمندانه با این موقعیت روبرو شوید این وضعیت به نفع شما تمام خواهد شد. امروز باید سعی کنید در بحث هایی که پیش می آیند زیاد متعصبانه و با حالت تهاجمی برخورد نکنید تا از تنش های به وجود آمده جان سالم به در ببرید و رابطه خود را با رفتارهای اشتباه به خطر نیدازید.

متولدین ماه اسفند

امروز خاطرات مربوط به گذشته که بحران هایی را در زندگی شما ایجاد کرده اند که هنوز دارید با آنها دست و پنجه نرم می کنید به سراغ شما خواهند آمد. رویارویی با این احساسات برای شما پیشرفت قابل توجهی به همراه خواهد داشت و باعث می شود انرژی منفی مربوط به آنها را برای همیشه رها کنید و بتوانید با سرعت و جدیت بیشتری اهداف مادی و معنوی خود را دنبال کنید. شاید وقتی به برخی از اهدافتان فکر می کنید نتوانید برنامه مشخصی برای رسیدن به آنها در نظر بگیرید و حتی با خودتان فکر کنید که انگیزه ای برایدنبال کردن آنها ندارید، اما این وضعیت با تغییر وضعیت کیهانی موجود برطرف خواهد شد. پس گرفتن تصمیمات مهم را برای روز دیگری نگه دارید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه