10 فروردين 1403



فال روزانه 28 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز نبوغ در شما سر به فلک می کشد طوری که می توانید در هر زمینه ای نظر دهید و پیشرفت کنید. فعالیت در گروه های اجتماعی می تواند در بالا بردن سرعت کارتان موثر باشد. اما تا جایی که امکان دارد با افرادی همکاری کنید که می شناسید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که در گذشته زندگی شما نقش پررنگی داشته است. شاید بد نباشد که فرصت دیگری به او دهید و یک بار دیگر شانس تان را امتحان کنید. روزهای پر از هیجانی در انتظارتان است.

متولدین ماه اردیبهشت

مدت هاست کتاب خواندن را رها کرده اید. شاید فکر کنید که این کتاب ها تنها جنبه سرگرمی دارند اما اینطور نیست. شما چیزهای زیادی را از آنها خواهید آموخت، بی آنکه بدانید. پس در هفته زمانی را به این کار اختصاص دهید. به زودی در شرایطی چالش برانگیز قرار خواهید گرفت اما به خوبی از عهده آن بر خواهید آمد. تنها کافی است اعتماد به نفس خود را حفظ کنید تا دیگران از شما سو استفاده نکنند.

متولدین ماه خرداد

اگر به دنبال کاری که با مهارت تان در ارتباط هست می گردید، امروز بهترین زمان است زیرا که ذهن تان آمادگی لازم را دارد. به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما قبل از شروع به هر کاری خوب جزییات را در نظر بگیرید. مثبت و منفی های زیادی وجود دارد که می تواند در تصمیم تان تاثیرگذار باشد، بنابراین محتاط تر عمل کنید. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که برایتان غیر منتظره است. اگر چه خسته اید و نای حرف زدن هم ندارید اما سعی کنید با انرژی هر چه تمام تر صحبت کنید. نتیجه خوب آن را خواهید دید.

متولدین ماه تیر

اگر مدتی است که به فکر مسافرت های هوایی هستید، امروز زمان خوبی است تا جستجوی لازم را انجام دهید و برای هدفی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. هیجان و انتظارات شما در چنین روزی زیاد است و از ماجراجویی لذت می برید،  پس تا روزتان تمام نشده کاری هیجان انگیز انجام دهید. رفتن به کنسرت، بازی کردن یا حتی ورزش هم می تواند انرژی شما را تخلیه کند. از دست دوستی دلگیرید. اما این ناراحتی شما بی مورد است. اگر به دنبال مقصر می گردید، بهتر است به دنبال شخص دیگری جز او باشید.

متولدین ماه مرداد

امروز باید بیش از روزهای دیگر به فکر حساب و کتاب خود باشید. اگر پول هایتان را با برنامه خرج کنید، می توانید هر ماه مقداری از آن را کنار بگذارید تا برای روز مبادا به کارتان آید. چند روزی است کلافه اید و حوصله ندارید. این احساس به خاطر اتفاقات اخیری است که برای شما یا خانواده تان افتاده، نگران نباشید، زیرا به زودی روزهای خوش باز خواهند گشت. در کنار دوستان بودن در این شرایط بهترین مرهم برایتان است. انجام فعالیت های هیجان انگیز نیز می تواند استرس را از شما دور کند، پس تا می توانید فعالیت بدنی داشته باشید.

متولدین ماه شهریور

امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا منبع مالی تان را بالا ببرید. شاید حتی مجبور شوید که زمینه کاری تان را نیز به کل تغییر دهید. نگران نباشید زیرا همکاران تان می توانند به شما کمک کنند تا راه و چاه را به خوبی بشناسید. جذابیت شما زبانزد خاص و عام است اما نباید این موضوع غرور کاذب به شما دهد. هر چه خاکی تر باشید افراد بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. اگر هدفی در سر دارید اما از شروع آن مردد هستید، باید بگوییم که هیچ چیزی غیرممکن نیست.

متولدین ماه مهر

یکی از بهترین روزهای زندگی تان را در چنین روزی تجربه خواهید کرد. روابط عاطفی شما مستحکم تر از قبل می شود، پروژه هایی که آغاز کرده اید به خوبی پیش می روند و... اگر اهداف دیگری نیز در سر دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. اگر مجردید و شخصی نظرتان را جلب کرده است، امروز حتما جواب مثبت را خواهید گرفت. از آنجا که روزی پر از هیجان در پیش دارید، به مصرف مواد غذایی خود نیز اهمیت دهید تا انرژی لازم را برای ادامه مسیر داشته باشید.

متولدین ماه آبان

ممکن است مجبور شوید که ساعات زیادی را پای تلفن صرف کنید. حتی باید به خاطر منافع دیگران جر و بحث کنید، پس سعی کنید که انرژی جسمی و روانی زیادی داشته باشید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است و دوست دارید که اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید، اما بهتر است که با هر کسی در این مورد صحبت نکنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. البته دلیلی هم ندارد که دیگران از کارهای شما سر در آورند. اینترنت می تواند منبع اطلاعات خوبی برایتان باشد.

متولدین ماه آذر

شما فرد قدرتمندی هستید اما امروز کمی حساس می شوید طوری که حرف های معمولی دیگران هم آزارتان می دهد. تا جایی که امکان دارد از مکان های استرس زایی چون بیمارستان یا اداره پلیس دوری کنید. زیرا انرژی منفی آنها به شما نیز منتقل می شود. پس از یک روز سخت کاری، دوستان تان را به خانه تان دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. شاید هنوز نتیجه لازم را از لاش هایتان نگرفته باشید اما استراحت در هر مرحله ای برای شما واجب است. دوستی منتظر تماس شماست، گفتگو با او را در اولویت کارهایتان قرار دهید.

متولدین ماه دی

ارتباط با دوستان و شریک زندگی تان به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت به شرط این که صادق باشید و احساسات خود را آزادانه بیان کنید. از آنجا که فعالیت های گروهی می تواند نتیجه مطلوب را به شما بدهد. پس لجبازی را کنار بگذارید و با دیگران مشارکت کنید. امروز تماس های زیادی به شما خواهد شد و ایمیل های زیادی برایتان ارسال می شود. سعی کنید تمام آنها را همین امروز پاسخ دهید تا اگر موضوع مهمی در جریان است، هر چه سریع تر بررسی شود.

متولدین ماه بهمن

پروژه ای را که مدت هاست آغاز کرده بودید، امروز تمام می شود. این تغییر بر افزایش درآمد شما نیز موثر خواهد بود و انرژی رفته تان را دوباره احیا خواهد کرد. اگر به فکر پروژه های دیگری هستید، پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر استارت آنها را بزنید وگرنه نفع چندانی برایتان به همراه نخواهد داشت. در این رفت و آمدها فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول از نظر شما رفتارهای غیرطبیعی از خود بروز می دهد اما دست از پیش داوری بردارید و منتظر اتفاقات بعدی باشید.

متولدین ماه اسفند

ایده های زیادی مانند رودی خروشان در سرتان سرازیر شده اما نمی توانید آنها را مدیریت کنید. در این شرایط نوشتن بهترین روش برای نظم دادن به آنهاست. زمینه های زیادی است که دوست دارید در آنها فعالیت کنید، از تفریحی گرفته تا تحصیلی و کاری و ... اما به تنهایی از پس آنها بر نخواهید آمد. بهتر است با دوستان تان مشورت کنید و از آنها نیز نظر بخواهید. از آنجا که ذهن تان مه آلود است، تا همه چیز برایتان روشن و واضح نشده از تصمیم گیری خودداری کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه