09 فروردين 1403



فال روزانه 10 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز افکار عجیب و غریبی به سرتان می زنند که نمی توانید از آنها سر در بیاورید و بفهمید این افکار از کجا می آیند. بهتر است خودتان را درگیر این سوال ها نکنید و وقتتان را به بطالت نگذرانید. خیلی زود کارهایی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید و ذهن خودتان را درگیر مسائل فلسفی نکنید. شاید برای امروزتان برنامه های بهتری در نظر گرفته بودید و ترجیح می دادید که روزتان را با شرکت در فعالیت های اجتماعی و در کنار دوستان و خانواده تان بگذرانید، اما به نفعتان است که ابتدا وظایفی که به عهده دارید را انجام دهید. بعد از آن اگر وقتی برایتان باقی ماند می توانید به دوستانتان هم سر بزنید، اما بهتر است استراحت کنید و برای شروع هفته ای جدید آماده شوید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز باید همه وابستگی هایتان به دیگران را کنار بگذارید و خودتان را آزاد و رها سازید. شما اغلب ترجیح می دهید کارهایی که به خلاقیت نیاز دارند را به عهده دیگران بگذارید، اما از همین امروز باید استقلال خود را به دست آورده و تخیل و خلاقیت خودتان را به کار بگیرید. خودتان را دست کم نگیرید و به گوهر درونتان اجازه درخشش بدهید و ارزش درونیتان را به دیگران هم نشان دهید. شاید در ابتدای روز لیست بلند بالای کارهایی که در انتظارتان هستند باعث شود فکر کنید جمعه خوبی نخواهید داشت. اما با انجام به موقع کارهایتان خواهید توانست از بعدازظهرتان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و از همراهی دوستانتان لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

شما عاشق انجام کارهایی هستید که با دیگر انسان ها در ارتباط باشند و  با انجام آنها به نحوی به دیگران کمک کنید. امروز فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن این حس درونیتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قادر خواهید بود تأثیری گرانبها روی زندگی اطرافیانتان داشته باشید، پس چشم و گوش هایتان را به خوبی باز کنید تا این فرصت را به سادگی از دست ندهید. قول هایی که در رابطه به امروز به دیگران داده بودید را فراموش نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای که امروز برایتان پیش می آیند آنقدر برایتان عجیب هستند که بیشتر باعث خنده تان می شوند تا نگرانی! خوب چه اشکالی دارد؟ بخندید تا دنیا به رویتان بخندد.

متولدین ماه تیر

امروز بار سنگین وظایفی که به دوشتان هستند باعث شده نتوانید از یک روز تعطیل زیبا آن طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید. شاید وسوسه این که کارهایتان را پشت گوش انداخته و روزتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید دست از سرتان برندارد، اما اگر تسلیم این وسوسه بشوید در پایان روز اصلا حال خوبی نخواهید داشت و هرچه خوش گذرانده بودید به کامتان تلخ خواهد شد. بهترین کار این است که روی مسئولیت ها و وظایفتان متمرکز شوید و پس از پایان کارهایتان باقی روز را طبق چیزی که خودتان می خواهید بگذرانید. هر جا دیدید انرژیتان دارد تمام می شود به افق های روشن پیش رویتان چشم بدوزید.

متولدین ماه مرداد

امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که اگر بخواهید می توانید تمام روز را به کار کردن سپری کنید و حتی احساس نکنید که امروز یک روز تعطیل است. اما رویاپردازی دست از سرتان بر نمی دارد و فکرتان همچون خرگوشی بازیگوش از این طرف به آن طرف می پرد. در تأثیری که قدرت تخیل روی آینده شما می تواند داشته باشد هیچ شکی نیست، اما اثر زمان حال روی آینده تان نیز غیر قابل انکار است، پس نسبت به آنچه باید اکنون انجام دهید احساس مسئولیت داشته باشید. شاید امروز مجبور به گرفتن تصمیم های سختی باشید که باعث نگرانی شما می شوند، اما با نگاهی به آنچه در درونتان می گذرد جواب تمام این اما و اگر ها را خواهید یافت.

متولدین ماه شهریور

آیا شما روی آن چه در دنیای اطرافتان می گذرد هیچ تأثیری دارید؟ امروز این سوال خیلی مهم ذهنتان را بهخود مشغول کرده است. حتی اگر شما انسان فعالی باشید که خیلی خوب می داند چطور باید نسبت به هر وضعیتی واکنش نشان بدهد، نباید خیلی تصمیمات ناگهانی بگیرید. شما نقش خاصی را باید ایفا کنید که به هیچ عنوان نباید تحت تأثیر شرایط عاطفی شما قرار بگیرد. سعی کنید پیش از انجام هر کار دیگری کارهای روزمره تان را انجام دهید تا بعدا بتوانید سر فرصت و با خیال راحت از روز تعطیلتان لذت ببرید. عمل گرایی شما و میزان کارایی بالایی که دارید هدیه با ارزشی است که نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید.

متولدین ماه مهر

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید دلتان می خواهد از خانه بیرون بزنید و خوش بگذرانید، اما متاسفانه کارهایی هستند که باید در خانه انجام شوند و تا آنها را تمام نکرده اید نمی توانید با وجدان راحت تفریح کنید. خوشبختانه انرژی زیادی که در وجود خود احساس می کنید به کمکتان خواهد آمد و می توانید خیلی سریع کارهایتان را تمام کنید. شما احساس می کنید در دنیایی زندگی می کنید که در آن هیچ کس به دیگری اهمیت نمی دهد و همین باعث می شود خودتان سعی کنید هوای دیگران را بیشتر داشته باشید، اما باور کنید دیگران از این که بیش از اندازه مورد محافظت قرار بگیرند خوششان نمی آید، یا بهتر بگوییم متنفرند.

متولدین ماه آبان

تنها کاری که امروز دلتان می خواهد انجام بدهید به پایان رساندن کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه حجم کارهایی که باید انجام دهید آنقدر زیاد نیست که وقتی برای استراحت و پرداختن به فعالیت های اجتماعی برای شما باقی نگذارد. البته این بدان معنا نیست که در هر جمعی که حاضر شوید به شما خوش خواهد گذشت. اهمیت وقت گذراندن با همنشین های خوب را دست کم نگیرید. گاهی تنها بودن خیلی بهتر از معاشرت با آدم های به دردنخور است. این که دیگران، به ویژه عشقتان، افکار و ایده های شما را به راحتی قبول نمی کنند برای شما خیلی ناراحت کننده است، اما شاید اشکال از شماست و کمی باید منطقی تر فکر کنید.

متولدین ماه آذر

امروز تلفنتان مدام در حال زنگ خوردن خواهد بود و دوستان و اعضای خانواده تان شما را به مهمانی ها و دورهمی هایشان دعوت می کنند. اما خود شما بر خلاف همیشه تمایلی به شرکت در این قبیل برنامه ها ندارید و ترجیح می دهید به کارهایی که در خانه باید انجام دهید رسیدگی کنید. این که برای اهداف و برنامه هایتان ارزش قائل باشید خیلی خوب و تحسین برانگیز است، اما خودتان خوب می دانید که روح شما چه نیازی به شور و هیجان دارد و ماندن در خانه این نیازهایتان را برآورده نخواهد کرد. سعی کنید کارهایی که از اولویت و ضرورت برخوردار هستند را تا قبل ز بعدازظهر به انجام برسانید و پس از آن وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص بدهید.

متولدین ماه دی

امروز شما قدرت غیر قابل انکار خودتان را به کار گرفته اید و تمام کارهایی که در انتظارتان هستند را دارید یک به یک و به بهترین شکل ممکن انجام می دهید. خوشبختانه از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار دارید و مزاحمت هایی که با کارهایتان تداخل می کنند مانع تمرکزی که روی اهدافتان دارید و تلاشتان برای رسیدن به آنها نمی شوند. تلاش هایی که اکنون دارید می کنید هموار کننده راهتان به سوی آینده خواهند بود و نباید اجازه بدهید ترسی که از آینده دارید اثر بازدارنده روی شما بگذارد. لبته امروز روز استراحتتان است و نباید خیلی هم به خودتان فشار بیاورید و  باید برای تفریح و استراحت نیز به اندازه کافی وقت بگذارید.

متولدین ماه بهمن

تصویر نتیجه ای که پس از زحماتی که دارید برای کارتان می کشید در انتظار شما خواهد بود به شما برای ادامه راهتان انرژی و انگیزه می بخشد تا بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. اما امروز ناگهان برخی افکار عجیب و غریب حواستان را پرت کرده و امید رسیدن به هدف رااز شما می گیرند. بر اساس این احساس موقتی و بی اساس دست به تصمیم گیری نزنید و زحماتی که تا اینجای کار کشیده اید را هدر ندهید. دنیای اطرافتان مدام در حال تغییر است و شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید همگام با این تغییرات پیش بروید و از پشت سر گذاشتن آنچه دیگر نیازهایتان را برآورده نمی کند ترسی نداشته باشید و کار خودتان را از این که هست سختتر نکنید.

متولدین ماه اسفند

شما در هفته گذشته به سختی تلاش کرده اید و امروز کاملا آماده اید تا به خودتان کمی استراحت بدهید. هر چقدر که دلتان خواست بخوابید و حتی اگر دوست داشتید صبحانه و ناهار را یکی کنید. شاید امروز احساس کنید ذهنتان مدام در حال پرسه زدن در دنیاهای عجیب و غریب است و نمی گذارد روی اهدافتان تمرکز کنید. دست از دنبال کردن اهدافتان برندارید زیرا شما به آنها خیلی نزدیک تر از آنی هستید که خودتان فکر می کنید و به زودی از این که دست از تلاش برنداشته اید خیلی خوشحال و راضی خواهید بود. رویاهایی که برای آینده رابطه عاطفیتان در سر دارید به برنامه ریزی و زحمت بیشتری از جانب شما نیاز دارند؛ گفتن «دوستت دارم » کافی نیست.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه