10 فروردين 1403



فال روزانه 9 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز صبح انگار یک چیزی عوض شده است و به طور غیر منتظره ای انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید. شما با انگیزه بسیاری به فکر به دست آوردن اهداف و خواسته هایتان هستید و حاضرید برای رسیدن به آنها هر بهایی که لازم باشد را پرداخت کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تحت فشار قرار دادن و بیرحمی نسبت به خودتان و قربانی کردن آسایش و راحتیتان اصلا گزینه خوبی نیست. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید؛ از طرفی کارها و وظایف خودتان را باید انجام دهید و از طرفی هم دوست دارید طبق معمول نقش قهرمان را برای دیگران ایفا کنید. برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما به خوبی می دانید وقت آن رسیده که روی چیزهای بسیار زیادی که قصد به دست آوردنشان را دارید تمرکز کنید و دست از اتلاف وقت بردارید. اولین قدمی که در این راه باید بردارید این است که مسیرتان را مشخص کنید تا ببینید چگونه می توان در امنیت کامل به سریعترین شکل ممکن به این مقاصد دور دست رسید. سعی کنید در این راه طولانی قربانی منفی بافی های خودتان نشوید. امروز شاید بخواهید کارهایتان را از دیگران مخفی کنید، زیرا نگران این هستید که مبادا دیگران در مورد شما و رفتارتان بد قضاوت کنند. شاید فکر کنید حرف مهمی برای زدن ندارید که بتواند توجه دیگران را جلب کند، ولی باید به خودتان فرصت بدهید.

متولدین ماه خرداد

امروز این طور به نظر می رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. کارهای بسیار زیادی که برای انجام دادن دارید و استرس ناشی از آنها شاید باعث شود کمی احساس تنهایی کنید ولی نباید بگذارید که این احساس ادامه پیدا کند. از دیگران فاصله نگیرید و سعی کنید ارتباط گرم خود را با اطرافیانتان حفظ کند.

متولدین ماه تیر

امروز وزن سنگین مسئولیت هایتان ذهن شما را به خود مشغول کرده و نگران راهی هستید که پیش رو دارید. شما آدمی نیستید که کارهایتان را سرسری بگیرید و از کنار آنها بی تفاوت رد شوید، اما لزومی هم ندارد که در مورد هر چیزی در انتظار بدترین چیزها باشید و دائم خودتان را نگران و ناراحت کنید. اگر کسی اشتباهاتتان را به شما گوشزد کرد به جای این که با او تند برخورد کنید به انتقادات سازنده اش گوش کنید و اگر می بینید حق با اوست به نصیحت هایش عمل کند. سعی نکنید احساسات خود را مخفی کرده و نادیده بگیرید، ولی حرف هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما می توانید بی آن که طرف مقابلتان را برنجانید صداقت داشته باشید و نواقص کار او را متذکر شوید.

متولدین ماه مرداد

اکنون زمان آن رسیده است که مسئولیت تصمیم هایی که گرفته اید را بپذیرید و دست از مقصر دانستن دیگران به خاطر اشتباهات و یا شکست هایتان بردارید. شما باید سعی کنید در عادات خود تغییراتی ایجاد کرده و کمی بیشتر تلاش کنید و احساس مسئولیت به خرج دهید تا بتوانید وضعیت فعلیتان که حداقل از نظر خودتان چندان مطلوب نیست را تغییر دهید. اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید.

متولدین ماه شهریور

گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذت پرداختن به تک تک جزئیات کارهایتان و اطمینان حاصل کردن از این که همه چیز روبراه است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. فکر نمی کنید وقت آن رسیده است که کمی به خواب و خوراک خودتان و فعالیت های جسمانیتان توجه بیشتری نشان دهید؟ حتی اگر بگویید که این مسائل برایتان اهمیت چندانی ندارند هم خودتان خیلی خوب می دانید که هیچ چیزی به اندازه سلامتی جسمی و روحی اهمیت ندارد و سلامتی بزرگترین ثروت است.

متولدین ماه مهر

امروز ایده ای فوق العاده در سرتان است که فراهم کردن شرایط لازم برای عملی کردن آن و بال و پر دادن به آن کاملا به خودتان بستگی دارد. شاید احساس کنید در جایی که ایستاده اید آنقدر ریشه دوانده اید که حرکت کردن برایتان غیر ممکن است، اما در واقع مشکل اصلی این است که از به خطر انداختن ثبات فعلیتان می ترسید. از هیچ چیزی نترسید و از پتانسیل هایتان حداکثر استفاده را ببرید و نگذارید ترس های بی اساس از ادامه راه دلسردتان کنند. وقت آن رسیده که افراد بیهوده را از زندگی خودتان خط بزنید و به جای آبیاری علف های هرز باغچه زندگیتان به گل های زیبا و درختان ثمربخش آن آب بدهید و رسیدگی کنید.

متولدین ماه آبان

زبان می تواند در ساختن و یا تخریب هر رابطه و موقعیتی قدرتمند تر از هر ابزار دیگری باشد. شما باید خیلی مواظب حرف هایی که می زنید باشید و مهارت بیشتری در به کارگیری کلمات از خودتان نشان دهید. شما باید تکلیفتان را با خودتان روشن کنید و ببینید که آیا می خواهید به ساختن دیوار به دور ذهنتان ادامه بدهید و یا راه های مختلف را با آزادی مورد بررسی قرار داده و امتحان کنید. بر خلاف تصور شما سانسور کردن خودتان و افکارتان بهترین گزینه ممکن نیست، مهمتر این است که چگونه خودتان و افکارتان را بیان کنید. این موضوع نه تنها روی وضعیت کاری و حرفه ای تأثیر می گذارد، بلکه روابط شخصی و عاطفیتان نیز به آن وابسته هستند.

متولدین ماه آذر

امروز حتی اگر آسمان زندگیتان صاف و بدون ابر باشد و همه چیز روبراه به نظر برسد احساس می کنید همه چیز به این خوبی باقی نخواهد ماند و ابرهای سیاه و طوفان به زودی به سراغتان خواهند آمد. در واقع وضعیت مادیتان باعث نگرانی شما شده است و از این می ترسید که مبادا منابع مالی محدودتان شما را در مضیقه بگذارند و روزهای سختی را پیش رو داشته باشید. صرفه جویی کردن و بودجه بندی دارایی هایتان همیشه کاری عاقلانه به نظر می رسد، اما لزومی هم ندارد که خودتان را بیش از حد تحت فشار بگذارید. اول این که وضعتان به آن بدی هم که خودتان فکر می کنید نیست، دوم این که پول خوشبختی نمی آورد، به دارایی های دیگرتان هم فکر کنید.

متولدین ماه دی

امروز چرخه جدیدی در زندگی شما شروع می شود و حس می کنید که دوره مهمی از زندگیتان فرا رسیده و هدفمندی و جهت تازه ای در کارهایتان احساس می کنید. یادتان باشد که انکار کردن خودتان و توانایی هایتان با تواضع کاملا فرق دارد و تحت هیچ شرایطی نباید خودتان را دست کم بگیرید. درست است که داشتن نظم و ترتیب برای به دست آوردن نتایج ارزشمند لازم و ضروری است، اما باید این را هم در نظر بگیرید که در کارهایتان تعادل داته باشید و خودتان و نیازهایتان را هم در نظر بگیرید. شما این قدرت را دارید که به آن جایی که می خواهید برسید، اما اگر خودتان را بیش از اندازه تحت فشار قرار دهید پیش از رسیدن به مقصد از نفس خواهید افتاد.

متولدین ماه بهمن

شاید در ظاهر امروز یک روز کاملا عادی به نظر برسد، اما اعماق ذهن شما دارد با تجربه ای کاملا متفاوت رو به رو می شود. شرایط کیهانی موجود باعث شده اند که ناگهان دنیای درونیتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار شود و این سفر به دنیای درونتان ممکن است این تصور اشتباه را در شما ایجاد کند که برای این که انسانی پرهیزگار و پاک باشید باید در تنهایی خودتان فرو بروید و از دیگران فاصله بگیرید، اما معنویت هیچ گاه به معنای تارک دنیا شدن نبوده و نیست. اگر مسائل معنوی برایتان اهمیت پیدا کرده اند هیچ اشکالی ندارد و تا حدودی هم خوب است، اما این بدان معنا نیست که باید نیازهای مادی و فیزیکی خود را نادیده بگیرید.

متولدین ماه اسفند

شما احساس می کنید که زمان آن فرا رسیده است که نسبت به هدفی که برایتان عزیز و ارزشمند است متعهد شده و در راه رسیدن به آن تلاش کنید. شاید با خودتان فکر کنید که نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کنید تعهداتی دارید که باید به آنها عمل کنید و با خودتان تصمیم بگیرید که در فعالیت های خیریه و امثال آن شرکت کنید، اما از طرفی هم مطمئن نیستید این احساس تا چه مدت در وجودتان باقی خواهد ماند و آیا مسئولیت هایی که الان می پذیرید را تا آخر ادامه خواهید داد یا خیر. سعی کنید مسئولیتی که الان قبول می کنید به گونه ای نباشد که مجبور باشید خودتان و اولویت هایتان را به خاطر آن قربانی کنید و دستتان در انجام آن باز باشد.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه