10 فروردين 1403



فال روزانه 7 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز تماسی به شما می شود که احساسات تان را تحرک می کند. فکر می کنید که محدود شده اید اما به سرعت به همان شرایط آرام و دلنشین گذشته خود باز خواهید گشت. اگر می بینید که دیگران روحیه تهاجمی به خود گرفته اند، ناراحت نشوید. مقصر شما نیستید بلکه شرایط حاضر کمی آنها را تحت فشار قرار داده است.  سعی کنید که درهر شرایطی مثبت اندیش باشید. عشق زندگی تان درخواستی از شما کرده است، اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، هر چه سریع تر از غرور خود پایین بیایید و وارد عمل شوید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز سعی کنید که تمام کارهایتان را با برنامه پیش ببرید، وظایف تان را بشناسید و عاقلانه قدم های بعدی را بردارید. ماسکی که به صورت زده اید را کنار بزنید و خودتان را در آینه با دقت بیشتری نگاه کنید. ببینید آیا واقعا خود واقعی تان را دوست دارید یا خیر. اگر جواب شما منفی است، برای شناخت و اصلاح خودتان وقت بیشتری بگذارید. امروز روز خوبی برای کنار گذاشتن حاشیه ها و تمرکز بر مسائل مهم تری است. ممکن است دوستی بخواهد که شما را ملاقات کند، با یک عذرخواهی مودبانه، درخواست او را رد کنید.

متولدین ماه خرداد

شما قادرید که امروز با هر شرایطی کنار بیایید. همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت بنابراین از انرژی که دارید به خوبی استفاده کنید. اگر سعی کنید که به جزییات توجه بیشتری داشته باشید، بهترین انتخاب مدیرتان در محیط کار خواهید بود. اگر مجرد هستید و فکر می کنید که کسی جذب شما نمی شود، بهتر است به اطراف تان با دقت بیشتری نگاه کنید. در محیط کار فردی به شما علاقمند است اما قدرت بیان آن را ندارد، کمی مهربان تر باشید تا دیگر نیز از بیان احساسات خود به شما هراسی نداشته باشند.

متولدین ماه تیر

امروز انتظار زیادی از دیگران نداشته باشید. به عنوان مثال ممکن است که شما جوکی را تعریف کنید اما دیگران به آن نخندند یا که سوالهایتان را بی جواب بگذارند. در این شرایط بهتر است که سیاست داشته باشید و به جای ناراحت شدن کلمات موثرتری را به زبان آورید. روی کارهای عقب مانده تان تمرکز داشته باشید و آنها را تا عصر به اتمام برسانید. برای بعد از ظهر خود نیز برنامه ای مفرح ترتیب دهید. از افرادی که به شما انرژی منفی می دهند  نیز دوری کنید.

متولدین ماه مرداد

امروز همان روزی است که با برداشتن یک قدم می توانید پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. برگه های زیادی را در دست دارید اما اگر بتوانید بهترین را انتخاب کنید، در رسیدن به آرزوهایتان نیز سرعت بیشتری خواهید داشت. در روابط عاطفی خود در رویا به سر می برید، اما زمان آن است که واقع بین تر باشید. اگر خودتان را تنها به دست احساسات خود بسپارید، عاقبت خوشی نخواهد داشت. گاهی محدودیت می تواند بیش از آزادی مفید و تاثیرگذار باشد

متولدین ماه شهریور

مهربانی و روابط خوب اجتماعی شما دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از این خصوصیت اخلاقی خود استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرید. انتخاب های زیادی پیش روی شما قرادر دارد، اگر چه دیگران هم در این انتخاب ها دست دارند اما این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس با مشورت دیگران و مهتر از همه علاقه خود، یک تصمیم عاقلانه بگیرید که بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. یکی از اعضای خانواده تان ناراحت است. وقت بیشتری را با او بگذرانید و اجازه دهید تا هر چه دردودل دارد بیان کند. به جای نصیحت کردن یا پیشنهاد دادن، تنها گوش کنید تا روزهای خوش بار دیگر در خانه شما را بزنند.

متولدین ماه مهر

امروز روز شلوغی برای شماست اما در نهایت به تمام کارهای نیمه تمام چند وقت اخیر خود پایان خواهید داد و نفسی از روی رضایت خواهید کشید. در چنین روزی علاقه شما به اطرافیان تان بیشتر می شود. دیگران نیز دوست دارند که با شما بیشتر در ارتباط باشند. پس اگر درخواستی از مدیر یا بالا دستی تان دارید، درنگ نکنید. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. کمی زمان به هر دویتان دهید و سپس با گفتگو مشکلات خود را حل کنید.

متولدین ماه آبان

احساس می کنید که دورتان دیواری کشیده شده است و همین موضوع شما را ناراحت و عصبی کرده است. اما در این شرایط بهتر است که به جای محدودیت های بزرگ، روی موانع کوچک تر تمرکز کنید. مطمئن باشید که با برداشتن آنها مرحله به مرحله، دیوارهای بزرگ هم برداشته خواهد شد. برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید. اگر از رابطه عاطفی تان راضی نیستید یا به آن پایان دهید یا برای همیشه مشکلات را حل کنید.

متولدین ماه آذر

دیگر زمان مناسبی برای راه رفتن روی ابرها نیست. شما باید از آنچه در واقعیت اتفاق می افتد نیز آگاه باشید. پس چشمهایتان را باز کنید و اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. چیزهای مهمی وجود دارد که هنوز نمی دانید. به عنوان مثال شخصی می خواهد با شما ارتباطی عاطفی برقرار کند اما هنوز جرات آن را پیدا نکرده است. اگر مجرد هستید، کمی انتظارات خود را پایین بیاورید تا در رفت و آمدهایتان بتوانید نیمه گمشده خود را بیابید. در محیط کار سرتان در کار خودتان باشد تا بهانه ای به دست سودجویان ندهید.

متولدین ماه دی

شاید کارهایتان با سرعتی که شما انتظارش را دارید پیش نرود اما صبوری کلید موفقیت شماست. آنچه برای شما اهمیت دارد کیفیت کار است نه زمان اتمام آن. پس با حوصله بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید. یکی از مراحل زندگی خود را پشت سر گذاشته اید و حال زمان آن است که وارد مرحله جدیدی شوید. قبل از تصمیم گیری به این کار، شرایط را پیش بینی و خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. دوستی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شما نیز کدورت ها را فراموش کرده و با او مهربان باشید.

متولدین ماه بهمن

اگر می خواهید امروز با دیگران گفتگو کنید، پیشنهاد می کنیم که بحث شما خیلی عمیق نباشد، زیرا ذهن شما را درباره دیگر مسائل بهم خواهد ریخت. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، کارتان است. اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و اقوام و دوستان قدیمی تان را ملاقات می کنید. در این میان فردی توجه شما را به خود جلب می کند. برای بیان احساسات خود اگر درنگ کنید، دیگر شانسی برای شروع این رابطه نخواهید داشت.

متولدین ماه اسفند

امروز کمی از سرعت تان بکاهید. شرایط شما به ثبات رسیده، پس نگران تغییر آن نباشید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و آرامش را از شما بگیرد. فردی قصد نزدیک شدن به شما را دارد اما حس خوبی به او ندارید. به حس تان اعتماد کنید و تمام درها را به روی او ببندید تا امیدی برای ادامه تلاشهایش نداشته باشد.  هدیه ای از دوست تان دریافت می کنید. بهتر است حضوری خوشحالی خود را از دریافت آن نشان دهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه