10 فروردين 1403



فال روزانه 3 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز برای شما روزی فوق العاده ای خواهد بود و در هر جمعی که حضور پیدا کنید با آغوش باز پذیرایتان خواهند بود. شخصیت با روحیه و پر انرژی شما در اوج خود قرار دارد و می توانید بدون این که حتی به این انرژی که به دیگران منتقل می کنید آسیبی وارد کنید برای رسیدن به اهداف خود حالتی تهاجمی به خود بگیرید. با وجود این که انتظاراتی که از دیگران دارید خیلی منطقی هستند، حسی از درون شما را وادار می کند که احساسات و خواسته هایتان را از دیگران مخفی کنید. با این همه مثبت نگری بسیار زیاد شما باعث خواهد شد که روزتان را به خوبی پشت سر بگذارید و به مشکل خاصی برنخورید. داشتن اراده و پشتکار مداوم همراه با صبوری از مواجه شدن شما با نارضایتی در آینده جلوگیری خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز به احتمال زیاد دنیا دور شما نخواهد چرخید، پس سعی کنید با این وضعیت کنار بیایید. شاید این خبری نباشد که دلتان می خواسته بشنوید، اما قطعا همان خبری است که باید به گوشتان می رسیده و شما را از واقعیت اوضاع آگاه می کرده است. کمتر به خودتان فکر کنید و بیشتر به دیگران، به ویژه خانواده تان توجه کنید و به نیازهایشان اهمیت بدهید. اگر در جستجوی عشق هستید در جمع های جدید شرکت کنید و با افراد جدید آشنا شوید. افکارتان را با جسارت و اعتماد به نفس و بدون مخفی کردن عقاید و نفکرات واقعیتان بیان کنید تا به طور طبیعی فردی که برایتان مناسب است را به خود جذب کنید و رابطه مورد نظرتان را آغاز کنید.

متولدین ماه خرداد

امروز خیلی از خودتان راضی نیستید و خودتان و کارهایتان را زیر سوال می برید و کمی عصبانی هستید. ولی اگر این افکار و احساساتتان را از دیگران مخفی کنید ممکن است باعث شوید که آنها فکر کنند از آنها فاصله گرفته اید و با آنها مشکلی دارید، در حالی که نمی دانند رفتارتان ناشی از درگیری شما با خودتان است. سعی کنید با کسی که دوستش دارید اما ارتباطتان را با او قطع کرده اید مکالمه ای عمیق و با معنی داشته باشید، شاید اکنون بتوانید برای مشکل بزرگ و طولانی مدتی که بین شما فاصله انداخته است راه حلی بیابید. تنها کاری که باید کنید این است که پیشقدم شده و اولین قدم را بردارید؛ طرف مقابلتان نیز قطعا با ما همکاری خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

اگر امروز راه هایی که برای حل مشکلاتتان در پیش می گیرید به موفقیت ختم نمی شوند به این معنی نیست که عملکرد شما ضعیف است، شاید بهتر باشد در راه حل هایتان و روشی که برای حل مسائل دارید تجدید نظر کنید. قبل از این که دست به کار شوید تمام جوانب را به دقت در نظر بگیرید و چندین راه حل مختلف برای حل مشکل خود پیدا کنید، بالاخره یکی از آنها جواب خواهد داد. اجازه ندهید مشکلات موجود شما را نگران کنند، شما ماهی آبهای پر جوش و خروش هستید و با ناملایمات کوچک از پا در نخواهید آمد و خوب می دانید چطور باید شنا کنید و مناطق امن کجاها هستند. خوشبختانه وضعیت موجود در ستاره ها باعث شده است حتی اگر کمی هیجان زده و نگران باشید هم مثبت نگری شما بیشتر شود.

متولدین ماه مرداد

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و کارهایتان هم به خوبی پیش خواهند رفت. سعی نکنید اوضاع را برای خودتان پیچیده کرده و به دنبال دردسر بگردید، به جای آن از احساس آرامشی که در فضای اطرافتان است استفاده کرده  و اعصابتان را آرام کنید. امروز ذهنتان درگیر این موضوع است که چطور می توانید بین زندگی خانوادگی و اجتماعی خود تعادل ایجاد کنید و به هر دوی آنها به اندازه کافی رسیدگی کنید. استفاده از قدرت تمرکزتان شما را قادر می سازد از موانعی که به نظر همه غیر قابل عبور می آیند رد شوید. هیچ تردیدی نسبت به توانایی شما در پیدا کردن پاسخی برای این سوال ها وجود ندارد و می توانید خیلی راحت این وضعیت را مدیریت کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز انگار یک نفر یک سطل آب یخ روی سرتان ریخته و تمام شور و حرارتی که نسبت به زندگی دارید را از بین برده است. خیالتان راحت باشد که این وضعیت کاملا موقتی است و آتش درونتان خیلی زود دوباره شعله ور خواهد شد. سعی کنید امروز را با استراحت کردن در خانه و پرداختن به سوال هایی که ذهنتان را درگیر کرده اند بگذرانید تا فردا که حالتان دوباره به وضع عادی باز گردد. اگر روی اعتماد به نفستان کار کنید و آن را بالا ببرید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع پیشرفتتان شود. اگر حس می کنید عشقتان می تواند در بالا بردن اعتماد به نفستان به شما کمک کند در مورد این موضوع با او حرف بزنید و ترس هایتان را با او در میان بگذارید.

متولدین ماه مهر

امروز تنش در فضای اطرافتان موج می زند و این طور به نظرتان می رسد که دیگران منتظر بهانه ای هستند تا با شما درگیر شوند. اما راستش را بخواهید این وضعیت در واقع زاییده ذهن خود شما و توهمی بیش نیست. سعی نکنید سناریوهای عجیب و غریب برای آن چه در اطرافتان اتفاق می افتد بنویسید. امروز جنبه احساسی وجودتان بسیار فعال شده است و باعث شده نگران این باشید که مبادا دیگران از حرف ها و یا کارهایتان برداشت اشتباهی داشته باشند. این احساس شما و نیاز به تایید شدن توسط دیگران ریشه در احساس نا امنی است که ریشه در گذشته شما دارد و هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند آن را درست کند یا تغییر دهد.

متولدین ماه آبان

افکارتان امروز با چنان سرعتی حرکت می کنند که نمی توانید خودتان را با آنها هماهنگ کنید و تک تک ایده هایی که به سرتان می زنند را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. شاید نقشه خیلی خوب و کاملی در سر داشته باشید ولی اگر انرژیتان را عاقلانه استفاده نکنید ممکن است نتوانید به هدفی که دارید برسید، پس باید ذهن خودتان را روی چیزهایی که برایتان اهمیت و اولویت بیشتری دارند متمرکز کنید. اگر حواستان را خوب جمع نکنید به احتمال خیلی زیاد درگیر یک درام عاطفی خواهید شد. سعی کنید آرامش و تمرکز خود را حفظ کنید و جایی آرام برای یافتن احساس آسودگی پیدا کنید. شما باید در مقابله با این بحران و آشفتگی سعی کنید کنترل اوضاع را در دست بگیرید و با اطرافیانتان رفتاری مسالمت آمیز داشته باشید.

متولدین ماه آذر

امروز در اعماق وجود خود قدرت بسیاری احساس می کنید، در این که به افکار درونیتان اجازه ظهور بدهید حتی یک لحظه هم تردید نکنید. فعلا احساس درونیتان می تواند در مقابله با چالش های امروز راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد. شما می دانید که کارهای ویژه ای برای کمک کردن به آنهایی که دوست دارید می توانید بکنید، ولی همین حالا هم آنقدر سرتان شلوغ است که به زور می توانید به تعهداتی که قبلا داده اید عمل کنید. نمی توانید همه کارهایی که وعده داده اید را عملی کنید، ولی حاضر به تسلیم شدن هم نیستید. این را باید یاد بگیرید که اگر بیش از حد توانتان به دیگران وعده و وعید ندهید آنها خیلی خوشحال تر خواهند بود.

متولدین ماه دی

کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید و روح همیشه جنگجویتان ترجیح می دهد به جای این که بلند شده و بجنگد، روی کاناپه روبروی تلویزیون لم بدهد. از این حالت خود استقبال کرده و با خیال راحت استراحت کنید و رهبری دنیا و نجات مظلومان را به دست دیگران بسپارید. یک رهبر خوب هر از گاهی کارها رابه دست دیگران سپرده و خودش در حین استراحت به نقشه هایی که برای آینده دارد فکر می کند. شرکت در فعالیت های اجتماعی و معاشرت با دیگران بهترین راه ممکن برای نشان دادن سخاوت روحتان است و کمی مهربانی و سازش با دیگران بهترین راه حل برای راضی نگه داشتن خودتان و دیگران است.

متولدین ماه بهمن

حساسیت شما بسیار شدید است و درکی که در حال حاضر از موقعیت های مختلف دارید کاملا دقیق و صحیح است و خیلی راحت به واقعیت موضوع پی می برید. این نکته را به ذهنتان بسپارید که برای موفق شدن لازم نیست دیگران را وادار به انجام کارهایی کنید که خودتان می خواهید. با به کار رفتن ملایمت و سازش با دیگران به نتایج بهتری دست خواهید یافت. در حال حاضر تحمل استرس و نگرانی هایی که در مورد مسائل خانوادگی دارید برای شما بسیار دشوار است. اگر دارید احساسات خود را مخفی می کنید بهتر است یک نفس عمیق کشیده و آنها را با آرامش بیان کنید. فقط یادتان باشد که در انجام این کار بهترین کلمات ممکن را انتخاب کنید.

متولدین ماه اسفند

امروز کمی احساس سردرگمی می کنید و این طور به نظرتان می رسد که بادهایی که دارند می وزندکنترل کشتی زندگیتان را از دست شما خارج کرده اند. اجازه ندهید جو سنگینی که به روزتان حاکم شده است شما را نا امید و دلسرد کند. از فرصتی که به وجود آمده است استفاده کنید و امروز را به استراحت و آرامش بخشیدن به ذهن و جسمتان اختصاص دهید تا باتری هایتان برای شروع یک روز پر جنب و جوش دیگر در ابتدای هفته شارژ شوند. سعی کنید زمانی را هم به تفکر در مورد مسائل عمیق تر و معنوی اختصاص بدهید. در تمام روی این نکته را به خودتان یادآوری کنید که با ارزش ترین درسی که می توانید فرا بگیرید داشتن صبوری است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه