09 فروردين 1403



فال ر وزانه 2 آذر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اگر مهارت های خود را افزایش دهید، احتمال این که در محیط کاری نیز پیشرفت کنید، زیاد است. به عنوان مثال در کلاس های فتوشاپ و ... ثبت نام کنید و رزومه بهتری بسازید. این راه درهای بیشتری را به سمت تان باز خواهد کرد که بر درآمد مالی تان نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. به زودی فردی به زندگی شما وارد می شود که رابطه عمیقی را با او آغاز خواهید کرد. خوشحال باشید زیرا شور و شوق دوران نوجوانی بار دیگر به سراغ تان خواهد آمد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز سرتان شلوغ است، از این رو که مجبورید در مراسم مختلفی حضور یابید. اما اصلا نگران نباشید زیرا حضورتان در فعالیت های اجتماعی فواید بسیاری، از جمله افزایش دانش یا گسترش روابط اجتماعی، برایتان به همراه خواهد داشت. امروز روز فوق العاده ای برایتان خواهد بود زیرا از طرف یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد. همین موضوع رابطه شما را مستحکم تر خواهد کرد طوری که شغلی را به طور مشترک و در آینده ای نزدیک با او آغاز  خواهید کرد.

متولدین ماه خرداد

دری که مدت هاست به رویتان بسته است، به زودی باز می شود. اگر چه شما همان فرد سالهای قبل هستید اما این موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می برد. علاوه بر آن، اعتماد اطرافیان به شما نیز بیشتر خواهد شد. این احساس ساده به دست نیامده، به همین دلیل آن را ساده نیز از دست ندهید. دوستی از راه دور به شما پیغامی می دهد و از شما درخواستی دارد، قبل از این که به خواسته او پاسخ مثبت دهید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است که برای شما پیامدهای بدی را به همراه داشته باشد.

متولدین ماه تیر

امروز با دوستی در تماس خواهید بود که اطلاعات مهمی را به شما می رساند که احتمالا در رابطه با فرصت تحصیلی یا شغلی تان است. شما توانایی های زیادی دارید، اگر بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید، اتفاقات خوبی در زمینه شغلی و درآمدی برایتان به همراه خواهد داشت. به زودی یکی از دوستان تان به دیدارتان می آید و پیشنهادی به شما می دهد. درست است که برای قبول این کار اعتماد به نفس لازم را ندارید اما بهتر است که آن را قبول کنید زیرا تغییرات اساسی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

متولدین ماه مرداد

امروز زمان خوبی است تا دوستان تان را به خانه تان دعوت کنید و دور هم کمی خوش بگذرانید. اگر چه ممکن است انتظار تعداد زیادی میهمان را نداشته باشید اما خانه تان شلوغ تر از آنچه فکرش را بکنید خواهد شد. اگر چه این دورهمی خستگی به همراه خواهد داشت اما در نهایت خاطره ای برایتان خواهد ساخت که ارزشش را دارد. امروز تا می توانید از اخبار روزنامه و تلویزیون به دور باشید. گاهی بی خبری بهترین خبر است. آنچه شما در حال حاضر بدان احتیاج دارید، آرامش است.

متولدین ماه شهریور

امروز روز آرامی برایتان خواهد بود. سعی کنید از افرادی که به شما استرس وارد می کنند، به دور باشید تا این آرامش تان را خراب نکنند. به دیگران اهمیت دهید و با آنها مهربان باشید تا آنها هم انرژی مثبت را متقابلا به شما منتقل کنند. یکی از توانایی هایتان امروز فوران می کند. این توانایی می تواند ورزشی یا هنری یا حتی تحصیلی باشد، از آن بهترین بهره را ببرید و خودی نشان دهید. مطمئنا پیشنهادهای خوبی به شما خواهد شد. اگر احساس خستگی می کنید، بهتر است که خودتان را به جای دارو، با مواد غذایی تقویت کنید. مطمئنا نتیجه ای که خواهید گرفت نیز بهتر خواهد بود.

متولدین ماه مهر

آیا تا به حال به افزایش توانایی های کامپیوتری خود فکر کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است؛ امروز بهترین زمان برای شروع است.  با اطلاعاتی که از کلاس ها یا دوستان تان به دست خواهید آورد، به اهداف تان نزدیک تر خواهید شد. امروز خبرهای خوبی از خانواده تان خواهید شنید که روحیه تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. این فرصت را غنیمت بشمارید و با خانواده تان یک جشن کوچک بگیرید. این روزها سلامتی شما در اولویت است، پس خیلی خودتان را خسته نکنید حتی اگر وقت باشگاه رفتن هم ندارید، یک پیاده روی ساده نیز می تواند برایتان مفید باشد.

متولدین ماه آبان

شرکت در مراسم اجتماعی، اطلاعات شما را در زمینه های مختلف افزایش خواهد داد که نه تنها در زندگی روزمره بلکه در محیط کار هم به برایتان مفید خواهد بود. اخیرا تصمیم به ادامه تحصیل گرفته اید. یک سفر هوایی می تواند اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست تان برساند. اخیرا از دست فردی شاکی شده اید. بهتر است به جای این که به دنبال راهی برای جبران کارهایش پیدا کنید، نسبت به او بی تفاوت باشید. بی محلی بهترین جواب برای کارهای اوست. مطمئن باشید که او به زودی از کرده خود پشیمان خواهد شد.

متولدین ماه آذر

امروز ذهن تان حول مسائل سیاسی و اجتماعی می چرخد. دوست دارید اخبار را دنبال کنید و از تمام فعالیت های اجتماعی با خبر شوید.  اگر چه این کار کمی استرس زاست اما دامنه اطلاعات تان را گسترش خواهد داد. به زودی درآمد مالی شما نیز افزایش می یابد اما نباید پس از آن موفقیت، دست از تلاش بردارید. این را بدانید که با تلاش همیشه می توانید به مراد دلتان برسید، چه در زمینه کاری و چه در زمینه عاطفی... قبل از هر تصمیم گیری نیز با دیگران به خوبی مشورت کند تا به اشتباه نروید.

متولدین ماه دی

ایده هایی که امروز به ذهن تان می رسد را جدی بگیرید زیرا می توانند زندگی تان را از این رو به آن رو کنند. این ایده ها در فعالیت های گروهی نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. شاید نسبت به آینده خوش بین نباشید اما تغییراتی در زندگی تان ایجاد خواهد شد که دیدتان را کاملا  نسبت به آینده تغییر خواهد داد. پس خوش بین باشید و تلاش تان را بکنید تا آنچه مراد دلتان است را به دست آورید. این روزها خانواده به وجود شما بیشتر احتیاج دارند. سعی کنید زمان بیشتری را با آنها بگذرانید.

متولدین ماه بهمن

امروز خبرهای خوشی را از دوستان تان خواهید شنید. این خبرها که با مهارت های شما به خوبی در ارتباط است می تواند تغییرات اساسی را به زندگی تان دهد. تا می توانید تکنولوژی را به زندگی تان راه دهید و از فواید آن بهره ببرید. اگر خواهر یا برادری دارید، این روزها بیشتر به او نزدیک شوید. او با مشکلی دست و پنجه نرم اما از بیان آن خودداری می کند. بنابراین تنها فردی که این شرایط می تواند کمک حالش باشد، شمایید. حتی اگر پیش شما دردودل نکرد، کنارش باشید تا بداند که تنها نیست.

متولدین ماه اسفند

به زودی به همراه دوستان تان به مسافرتی می روید. این سفر می تواند تنش های چند وقت اخیر را از شما دور کند. اگر پروژه ای در دست تان است، برای انجام آن تنها به کتاب ها اکتفا نکنید، تلویزیون و اینترنت هم می تواند منابع خوبی برایتان باشند و سرعت پیشرفت شما را تسریع کند. امروز روز شلوغی برایتان است، پس صبح  زود را با یک صبحانه انرژی زا آغاز کنید تا برای کل روزتان انرژی داشته باشید. بین شما و شریک زندگی تان سوتفاهمی رخ داده است، بهتر است آن را همین امروز برطرف کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه