10 فروردين 1403



فال روزانه 7 آبان 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز فعالیت های اجتماعی و گروهی زیادی را در برنامه روزانه خود دارید و در میان این دیدارها ممکن است با فردی آشنا شوید که می تواند در زمینه حرفه ای کمک زیادی به شما کرده و روی آینده کاریتان تاثیرگذار باشد. پیام و یا ایمیلی از یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان دریافت خواهید کرد که حاوی خبرهای خوبی برای شما خواهد بود. هر فعالیتی که در حال حاضر در زمینه به دست آوردن منافع مادی آغاز کنید به شرط آن که آن را تا آخر راه ادامه داده و به صورت حرفه ای با آن برخورد کنید به احتمال زیاد برای شما موفقیت زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر متوجه حرف ها و برخوردهای  کسی که دوست دارید نمی شوید با او در مورد این موضوع حرف بزنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز سلامت فیزیکی و نگرش همراه با شور و هیجانی که به دنیای اطرافتان دارید می تواند روزتان را تبدیل به خاطره خیلی خوبی برای شما بکند. روابطی که با دوستان و اعضای خانواده تان دارید خیلی خوب پیش می روند و هم شما و هم آنها از وضعیت موجود راضی هستید. در واقع امروز همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت، پس از روزتان بیشترین بهره ممکن را ببرید. شما نمی توانید تمام وقت و انرژی خود را صرف این کنید که ببینید دیگران چه فکری می کنند و از گفته هایشان چه منظوری دارند. پس خیلی مستقیم از طرف مقابلتان در مورد آنچه می خواهد به شما بگوید سوال کنید تا هیچ سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.

متولدین ماه خرداد

اطلاعاتی که امروز به دست می آورید شما را به این فکر خواهد انداخت که باید خودتان به دنبال یافتن حقیقت بروید. شاید این مسئله مربوط به مسائل کاری و حرفه ای و شاید هم مرتبط با مسائل معنوی باشد، به هر حال ذهن هوشیار شما برای هر گونه فعالیتی آماده است. احساس می کنید زندگی دارد روز به روز سخت تر و بیرحن تر می شود.  امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

متولدین ماه تیر

با وجود این که ما معمولا احساس مسئولیت بالایی دارید و سعی می کنید بین مسائل شخصی و حرفه ای تعادل مناسبی برقرار کنید، امروز ذهنتان بیشتر درگیر مسائل شخصی و خانوادگیتان است. خوب البته در یک روز تعطیل زیبا  مثل امروز این عاقلانه ترین انتخاب ممکن می تواند باشد. دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان را دور هم جمع کنید و از یک بعدازظهر گرم و صمیمی لذت ببرید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان در حال حاضر از عدم تعادل بین احساسات شما و طرف مقابلتان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی به نظر می رسد عشقتان فعلا ترجیح می دهد خیلی رمانتیک نباشد و احساساتی رفتار نکند.

متولدین ماه مرداد

به واسطه انرژی های مثبت امروز، روابط شخصی و کاری شما بهبود می یابند؛ البته تمام این ها به شرطی هستند که تمام تلاشتان را به کار گرفته و مواظب حرف ها و رفتارتان باشید. امروز یکی از مناسب ترین زمان های ممکن برای درست کردن روابط خود با دیگران به ویژه دوستانتان است. شاید دوست داشته باشید برای این منظور همه دوستانتان را دور خود جمع کنید و یک مهمانی کوچک بگیرید. خوش بینی و مثبت گرایی امروزتان باعث می شود تادیگران دوستتان داشته باشند. امروز ناگهان جذب و شیفته فردی می شوید که تاکنون در کنارش احساس خجالت و معذب بودن داشته اید. فکری به حال تپش های قلب خود و گل انداختن گونه هایتان بکنید.

متولدین ماه شهریور

شاید چند روز اخیر در انتظار دریافت مبلغی پول بوده باشید که هنوز به دستتان نرسیده و این موضوع شما را خیلی ناراحت کرده است. نگران نباشید، امروز این پول بالاخره به دستتان خواهد رسید. در حال حضر هر گونه تاخیری در رسیدن به اهدافتان از بین رفته است و اگر به دنبال تکمیل پروژه ای بوده اید امروز همان روزی است که در انتظارش بودید. امروز روز خوبی برای درگیر شدن و رقابت با دیگران نیست، تا جای ممکن حس همکاریتان را به کار بگیرید تا کارهایتان با موفقیت بیشتری همراه شوند. هر کاری که می کنید این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی دنیا چیز بهتری می خواهد به شما هدیه کنید روی به دست آوردن همان چیزی که قبلا در ذهنتان بوده است اصرار نکنید.

متولدین ماه مهر

امروز احساس می کنید که ذهنتان بسیار سریع و هوشیار است و افکارتان از تمرکز بیشتری برخوردار هستند.این می تواند فرصت خیلی خوبی برای مطالعه و تحقیق و بررسی در مورد موضوعاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند باشد. شاید مجبور شوید قراری را که برای دیدن دوستان و عزیزانتان گذاشته بودید را به تاخیر بیندازید، اما حتما این دیدار انجام خواهد شد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنیتان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند.

متولدین ماه آبان

امروز در اثر اتفاقاتی که در خانه پیش می آیند ممکن است دوباره سر و کله ترس ها و نگرانی های قدیمیتان پیدا شود. درست است که باید به این احساسات خود رسیدگی کنید، اما نباید اسیر و رگفتار آنها بشوید و بیش از اندازه خودتان را با آنها درگیر کنید. امروز از قدرت تخیل بسیار بالایی برخوردار هستید، این توانایی خود را به جای خیال پردازی کردن روی انجام کارهای مفیدی مثل تغییر دکوراسیون منزلتان و انجام کارهای هنری متمرکز کنید. اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید.

متولدین ماه آذر

امروز اتفاقاتی که در محل زندگیتان می افتند اطلاعات جالب و جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت. پیامی که از یکی از آشنایانتان دریافت می کنید می تواند شما را در مسیری جدید به سوی هدفی متفاوت قرار دهد. روابط شما با تمام اطرافیانتان از عشقتان گرفته تا آشناهای دور خیلی خوب و با هماهنگی تمام پیش خواهد رفت و در هر موردی که صحبت کنید می توانید باهم کنار آمده و به توافق برسید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید.

متولدین ماه دی

امروز باید برای موفقیتی که در زمینه حرفه ای به دست آورده اید یک مهمانی راه بیندازید. هیچ احساس گناهی نداشته باشید و با خیال راحت از این جشنی که لایق آن هستید لذت ببرید. کار و تمامی مسائل مربوط به آن را برای یک روز هم که شده کنار بگذارید و فقط از این روز زیبا لذت ببرید و نگذارید هیچ چیزی خاطرتان را مکدر کند. تلاش های فراوانی که کرده اید بالاخره دارند به نتیجه می رسند و دارید مورد توجه و تایید قرار می گیرید، از ثمره تلاشتان لذت ببرید! به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید و توجه کافی را به آنها داشته باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید.

متولدین ماه بهمن

بالاخره دارید به موضوعی که برای مدتی طولانی ذهن شما را به خود مشغول کرده و در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته بودید پی می برید و می توانید نهایتان آن را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار بگیرید. ذهن شما کاملا باز و آزاد است و تمرکز بالایی دارید و خیلی منطقی و موثر فکر می کنید، تمام این چیزها دست به دست هم داده و باعث می شوند هر کاری را که امروز آغاز کنید با موفقیت همراه باشد. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهتان مانع پیشرفت شما بشوند. امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند.

متولدین ماه اسفند

کارهایی که در گذشته انجام داده اید و تاثیراتی که بدون آن که خودتان از آنها آگاه باشید روی دیگران گذاشته اید، امروز شما را به صورت جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد و توانایی شما در برخورد با مسائل مهم را نیز افزایش می دهند. امروز پی بردن به احساسات و افکار نزدیکانتان برای شما خیلی راحت تر از زمان های دیگر خواهد بود. این مسئله به شما کمک می کند که توجه بیشتری به برخورد و رفتارتان نشان دهید. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند، سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه