09 فروردين 1403



فال روزانه 6 آبان 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز اختلالات موجود در اینترنت و شبکه تلفن همراه ممکن است باعث شوند اطلاعات اشتباهی در رابطه با وضعیت اقتصادیتان به دست شما برسد. سعی کنید همین امروز این مشکلات را حل کنید و خیالتان را در رابطه با این موضوع راحت کنید. امروز حتی اگر برای جلب توجه دیگران هیچ تلاشی نکنید هم همه چشم ها به دنبال شما و کارهایتان خواهند بود. حس وظیفه شناسی شما، روح بخشنده تان و اراده ای که در به پایان رساندن کارها دارید شما را از سایر هم رده هایتان متمایز می کند و باعث می شود همه روی شما حساب کنند. امروز چنانچه اهداف دراز مدت خود را در نظر داشته باشید از پس همه کارهایتان بر خواهید آمد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز بین شما و یکی از نزدیکانتان در رابطه با موضوعی که برای هر دوی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است اختلاف نظر به وجود خواهد آمد. غرور و لجبازی بیش از اندازه هر دو طرف باعث می شود نتوانید با هم کنار بیایید و مشکلات را حل کنید. دست از لجبازی بردارید، حفظ غرورتان به خراب کردن رابطه تان نمی ارزد. امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد. شما خواهید توانست  فراگیری یک هنر جدید، یا آموزش تکنولوژی روز و یا تحقیق در مورد پیشرفت های علمی را آغاز کنید.

متولدین ماه خرداد

امروز درگیری هایی که با ماشین ها و وسایل اتوماتیک دارید ممکن است باعث شوند عصبی شوید. به نظر می رسد که همه چیز امروز دارد بی دلیل خراب می شود و از کار می افتد. برخی از این مشکلات را خودتان می توانید حل کنید، اما حداقل یکی از آنها به رسیدگی حرفه ای نیاز داشته و از توانایی شما خارج است. خونسردی خودتان را حفظ کنید و کار را به کاردان بسپارید. امروز برای مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به دنبال پاسخ می گردید و این مسائل ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. شاید پاسخ هایی هم برای سوالتان پیدا کرده باشید، ولی تا وقتی که به تصویر واضح و کاملی دست پیدا نکرده اید دست به هیچ اقدامی نزنید.

متولدین ماه تیر

امروز شاید با دوستانتان در یک مهمانی و یا فعالیت اجتماعی و گروهی شرکت کنید.شما با دوستان جدیدی نیز آشنا خواهید شد و خبرهای تازه ای هم خواهید شنید که برایتان بسیار جالب هستند. امروز هر جایی که می روید تلفن همراهتان را هم با خودتان ببرید، زیرا به آن خیلی احتیاج پیدا خواهید کرد. شما عاشق پی بردن به رمز و رازهای مختلف هستید، با این حال امروز به دنبال جواب های واضح و مشخصی برای مشکلاتتان هستید. شما دنبال چیز زیادی نیستید، فقط می خواهید با عشقتان خوش باشید، با هم غذا بخورید و ساعات خوبی را کنار هم بگذارید؛ این انتظار زیادی نیست و شما هم پس از یک هفته تلاش  و زحمت لیاقت آن را دارید.

متولدین ماه مرداد

امروز تعدادی مهمان ناخوانده به خانه تان خواهند آمد و یک مهمانی بدون برنامه ریزی قبلی در خانه تان راه خواهد افتاد. در این مهمانی خیلی به شما خوش خواهد گذشت، اما در عین حال ممکن است برایتان ناراحت کننده هم باشد، زیرا با برنامه هایی که خودتان از قبل داشته اید تداخل خواهد داشت. همه ما نیاز داریم هر از گاهی حتی اگر سالم به نظر بیاییم هم به سلامت خود رسیدگی کنیم. شما در حال حاضر می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که اثرات مثبت دراز مدتی روی زندگی و سلامتیتان خواهند داشت. نیازی نیست تمام زندگیتان را به طور ناگهانی متحول کنید، قدم هایی به کوچکی حذف چند ماده غذایی مضر از برنامه غذاییتان نیز می توانند اثراتی بزرگ داشته باشند.

متولدین ماه شهریور

امروز اصلا روز خوبی برای رفتن به مسافرت نخواهد بود، ممکن است وسایلتان را گم کنید، پروازتان تأخیر داشته باشد و یا هزار مشکل دیگر برایتان به وجود بیاید. بهتر است برنامه سفرتان را حداقل یک روز به تاخیر بیندازید تا این شرایط از بین بروند. امروز بیشتر از جنبه احساسی رابطه عاطفیتان به جنبه منطقی آن اهمیت می دهید. این بدان معنی نیست که شما آدم رمانتیکی نیستید، ولی در حال حاضر ترجیح می دهید به رابطه خود از زاویه عقل و منطق نگاه کنید. به این فکر کنید که چطور می توانید شریک بهتری برای عشقتان باشید و سپس هر کاری که برای محکمتر کردن روابطتان از دستتان بر می آید را انجام دهید.

متولدین ماه مهر

یکی از اهداف اصلی شما در زندگی این است که به استقلال اقتصادی دست پیدا کنید و این اواخر قدم های بزرگی به سوی دست یابی به این هدف برداشته اید. شاید بدون آن که هیچ اشتباهی از جانب شما اتفاق افتاده باشد با مانعی روبرو شوید. پیش از این که نگران شده و خودتان را ببازید اطلاعات کافی در رابطه با آن پیدا کنید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد. قبل از این که رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید پرونده های مربوط به گذشته را برای همیشه ببندید. شما باید هیچ مسئله ای را در رابطه با روابط گذشته خود حل نشده باقی نگذارید.

متولدین ماه آبان

حرف هایی که از یکی از دوستان و یا آشنایانتان می شنوید چشم هایتان را به این حقیقت باز خواهند کرد که این شخص را به آن خوبی هم که فکر می کرده اید نمی شناسید. کودک و یا شخص جوانی به سراغتان آمده و از شما تقاضای کمک خواهد کرد. اگر وقت داشتید هر کاری که از دستتان بر می آید برای او انجام دهید. امروز روزی شلوغ اما جالب برای شما خواهد بود، پس از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد می توانید روی کمک دوستانتان حساب کنید؛ با آنها حرف بزنید و از آنها راهنمایی گرفته ولی در نهایت خودتان باید در رابطه با مسائل شخصیتان تصمیم گیری کنید.

متولدین ماه آذر

امروز ذهنتان بسیار مشغول است و هر ثانیه دارید به یک چیز فکر می کنید. افکار و ایده های مختلف مثل باران از آسمان می بارند. بعضی از این افکار گیج کننده و برخی دیگر ضد و نقیض هستند. شما آنقدر خودتان را درگیر این افکار معماگونه خواهید کرد تا سرتان درد بگیرد و خسته شوید. به جای این کار آنچه را که به سرتان می آید یک گوشه ای یادداشت کرده و یکی دو روز دیگر به آنها نگاهی دوباره بیندازید. شاید روزتان با سرعت کمی شروع شود ولی در ادامه روز اوضاع روبراه خواهد شد، به نفعتان است که عجله نکنید و  هیچ یک از کارهایتان را برای خودنمایی انجام ندهید. دست از مبارزه بردارید و ببینید که امروز شما را به کجا خواهد رساند.

متولدین ماه دی

دوستی قدیمی که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید به طور ناگهانی در یک مهمانی و یا فعالیت اجتماعی سر و کله اش پیدا خواهد شد. این موضوع شما را به شدت تعجب زده و در عین حال خوشحال خواهد کرد. همچنین خبرهای جدیدی از طریق ایمیل و یا تلفن دریافت خواهید کرد که برنامه که برای امروزتان چیده بودید را به طور کلی تغییر خواهند داد. بد نیست در ابتدای روزتان به خودتان برسید و لباس های زیبا به تن کنید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، ولی این را نیز به یاد داشته باشید که زیبایی ظاهری اهمیت چندانی ندارد و زیبایی حقیقی از درون ریشه می گیرد و وقتتان را بیشتر صرف رسیدگی به درونتان کنید.

متولدین ماه بهمن

مشکلی ناگهانی و غیر منتظره در خانه تان پیش خواهد آمد که می تواند تا حدودی برایتان آزار دهنده باشد. این مشکل به احتمال زیاد به لوله کشی، برق و یا دیگر تجهیزات خانه مربوط می شود. شما باید این مشکل را حل کنید و این بدان معناست که بر خلاف میلتان مجبور خواهید بود بیشتر روز را در خانه مانده و فعالیت تعمیرکار را تحت نظر قرار داده و یا اگر بتوانید خودتان این تعمیرات را انجام دهید. شما از این که روز تعطیل به این زیبایی را در خانه بمانید متنفر هستید، اما خیلی هم ناراحت نباشید. شاید شما مجبور باشید در خانه بمانید، اما دوستانتان به دیدنتان خواهند آمد و شما را از تنهایی در خواهند آورد. حتی شاید خیلی هم به شما خوش بگذرد.

متولدین ماه اسفند

اخبار ناراحت کننده ای که از دور دست ها و از طریق تلفن و یا ایمیل به دستتان خواهند رسید شما را دچار درگیری های احساسی خواهند کرد. از صحت چیزهایی که می شنوید چندان اطمینان ندارید و به نظرتان منطقی نمی رسند. پیش از این که این خبرها را منتشر کرده و یا نگران شوید از این که تمام حقایق را می دانید اطمینان کامل حاصل کنید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که بیشتر شنیده هایتان اغراق و زیاده گویی هستند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این فکرها نکنید و برای این که حال و هوایتان عوض شود امروز بعدازظهر یک برنامه شاد و مفرح همراه با دوستانتان بچینید و خودتان را به یک تفریح حسابی مهمان کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه