31 فروردين 1403



فال روزانه 23 مهر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که عاقبت خوبی ندارند و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. امروز ممکن است فردی که در حالت عادی اصلا توجه شما را جلب نمی کند به صورت غیر عادی و اغراق شده ای مورد توجه شما واقع شود. چشمانتان را خوب باز کنید، الان اصلا وقت خوبی برای عاشق شدن نیست. انگار امروز شما جادو شده اید و فردا که چشمانتان باز شوند از کارهای امروز خودتان تعجب خواهید کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که شاید با خودتان فکر کنید در خواب و رویا به سر می برید و اگر بیدار شوید همه چیز جور دیگری خواهد بود. موفقیت و خوش شانسی خیلی سریع و فراوان دارند به سراغ ما می آیند و به غیر از برخی موانع خیلی کوچک  هیچ چیزی در کار نیست که بخواهد جلوی شما را بگیرد. نگران نباشید، همه این موفقیت های حرفه ای و شخصی و مالی واقعیت دارند. گفتگوی دوستانه خیلی خوب است، اما بحث بیهوده هر مهمانی و جمعی را به هم می زند. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید.

متولدین ماه خرداد

موفقیت هایی که در زمینه حرفه ای و اقتصادی به دست آورده اید فرصت تحقق بخشیدن به برخی از رویاهایتان را برای شما فراهم کرده است. شاید دلتان می خواسته ادامه تحصیل بدهید، به یک سفر خارجی بروید و یا یک کتاب نوشته و منتشر کنید. این آرزوی شما هر چه که باشد، با رفاه بیشتری که به دست آورده اید و زمانی که در برنامه تان آزاد شده است دست یابی به آن خیلی راحت تر از همیشه خواهد بود. امروز رهبری را به دست دیگران بسپارید و بدون درگیری فکری  و پرداختن به جزئیات از یک روز راحت و بی دغدغه لذت ببرید، مطمئن باشید دیگران هم می توانند حداقل گاهی با موفقیت  از پس این کار بربیایند.

متولدین ماه تیر

حالا که از وضعیت اقتصادی و حرفه ای خود اطمینان بیشتری پیدا کرده اید شاید به فکر این افتاده باشید که راهی برای آرامش روحی و معنوی خود پیدا کنید. خواندن کتاب های مفید در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد. یادتان باشد با وجود آن که امروز تعطیل است کارهای زیادی هستند که باید انجام دهید و مسئولیت های زیادی در انتظارتان هستند که طی هفته آینده فرصت انجام آنها را نخواهید داشت. بعد از تمام شدن کارهایتان هر چقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. اگر با شریک زندگی خود مشکلی دارید و چیزی شما را آزار می دهد با مهربانی به او نزدیک شوید تا او نیز همان طور که دلتان می خواهد با شما رفتار کند.

متولدین ماه مرداد

در حال حاضر تمام جنبه های مختلف زندگیتان دارند به خوبی پیش می روند. فعالیت های حرفه ای، اقتصادی و به ویژه روابط عاطفیتان همگی دارند به سوی موفقیت پیش می روند. حالا که همه چیز تا این حد روبراه است شاید به این فکر بیفتید که از فرصت استفاده کرده و کارهایی مانند ادامه تحصیل و یا پیدا کردن حرفه ای جدید و پردرآمد را در برنامه خودتان قرار دهید. از چه خجالت می کشید؟ دست به کار شوید! آخرین باری که توانسته اید همراه با همسرتان به تنهایی وقت بگذرانید چه زمانی بوده است؟ آیا تمام وقت خود را صرف بچه ها و کارهای روزانه می کنید یا برای رابطه زناشویی خود نیز به اندازه کافی وقت می گذارید؟

متولدین ماه شهریور

در حال حاضر در حال انجام هر کاری که باشید، خواه مسائل مربوط به کارتان باشد، خواه پروژه های شخصی و یا حتی کار داوطلبانه، تا حدود زیادی از نتیجه کارتان راضی خواهید بود. شما از کاری که انجام می دهید، این که روی جامعه اطرافتان تأثیر گذار هستید و این که دوست های جدیدی دارید پیدا می کنید بسیار خوشحال و راضی هستید. از لحاظ سلامتی جسمی و روحی نیز حالتان دارد روز به روز بهتر می شود و احساس می کنید هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد، کمی احتیاط کنید تا مبادا به خاطر موانع و مشکلات کوچکی که ممکن است برایتان به وجود بیایند ناراحت و دلسرد شوید. در این صورت هیچ چیز نمی تواند این حال خوب را از شما بگیرد.

متولدین ماه مهر

شما در حال حاضر آمادگی این را دارید تا با هر چیزی که مانع رسیدن شما به بالاترین اهدافی که دارید می شود روبرو شوید. هر چیزی که باعث می شود احساس ناتوانی و عدم موفقیت کنید باید از اعماق وجودتان بیرون کشیده شده و راه حلی برای آن پیدا شود. خروج از محدوده امنی که برای خود ساخته اید ممکن است باعث شود کمی عصی و نگران شوید؛ کافی است به خودتان، توانایی هایتان و حس درونی خود اطمینان کنید تا آینده ای بسیار درخشان تر از آنچه فکرش را بکنید در انتظارتان باشد. امروز شما به افراد جدیدی معرفی خواهید شد که به دوست های خوبی برای شما تبدیل خواهند شد. اگر مجرد باشید شاید حتی یکی از این دوست ها به عشق زندگیتان تبدیل شود.

متولدین ماه آبان

امروز شاید در خانه خودتان و یا یکی از دوستان نزدیکتان یک دور همی یا مهمانی برگزار شود که می تواند برای شما به چیزی فراتر از یک مهمانی پیش پا افتاده تبدیل شود. شما با افرادی وارد گفتگو خواهید شد که ارتباط با آنها می تواند به رابطه کاری و یا اجتماعی مفیدی برای شما تبدیل شود. اگر وسیله ای را مدتی است گم کرده اید و دنبال آن می گردید بهتر است کمد های لباستان را بیرون بریزید، به احتمال زیاد آن را آنجا پیدا خواهید کرد. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز از لحاظ عاطفی روز بسیار خوبی برایتان خواهد بود. حتی اگر عشقتان از شما دور است سعی کنید از طریق ویدئو چت او را ببینید و با او حرف بزنید.

متولدین ماه آذر

تغییرات بسیار مفیدی در محیط اطرافتان اتفاق خواهند افتاد. ممکن است فرصت های تجاری تازه ای برای شما به وجود بیایند، شاید هم همسایه های جدید و خوبی به ساختمانتان بیایند یا تعمیراتی که انجام آنها مدت ها طول کشیده بود بالاخره به پایان برسند. شما امروز زمان زیادی را در ماشین و در حال صحبت کردن با تلفن خواهید گذراند، اگر خودتان پشت فرمان هستید احتیاط نموده و تا پایان تماس تلفنیتان توقف کنید. امروز پیشنهاد بسیار جالب و هیجان انگیزی به خودتان و یا یکی از دوستانتان خواهد شد که می تواند حتی پیشنهاد ازدواج نیز باشد. در هر صورت ساده از این پیشنهاد نگذرید و به آن خوب فکر کنید.

متولدین ماه دی

شما این اواخر چند دوره موفقیت در زمینه تجارت و اقتصاد را پشت سر گذاشته اید، و این روند رو به پیشرفت در حال حاضر به اوج خود رسیده است. امروز شما ممکن است معامله ای را آغاز کرده و یا به پایان برسانید که از لحاظ مادی منافع زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. وضعیت اقتصادیتان نه تنها بهبود خواهد یافت، بلکه به چنان ثباتی خواهد رسید که هیچ گاه پیش از این تجربه نکرده بودید. تا زمانی که به تلاش و کوشش خود ادامه دهید این رشد ادامه خواهد یافت. به جای این که به زور و با عجله بخواهید راه حل مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان را حل کنید به خود و طرف مقابلتان فرصت داده و دریچه های قلبتان رابه روی او باز کنید.

متولدین ماه بهمن

شما به صورت ذاتی انسانی عمل گرا بوده و از شم تجاری بالایی برخوردار هستید، اما رشد فراوانی که به تازگی تجربه کرده اید میل شما به داشتن رفتاری کاربردی و موثر را به بیشترین حد ممکن رسانده است تا بتوانید این روند را به همین شکل ادامه دهید. این رفتار شما خیلی خوب و قابل تحسین است، اما باید مواظب باشید زیاده روی نکنید و تمام وقتتان را به کار کردن اختصاص ندهید. امروز هر چقدر بیشتر طرف مقابلتان را بشناسید درک کردن احساسات او برایتان سخت تر خواهد بود. شاید وسوسه شوید که زود قضاوت کنید، ولی هر چقدر بیشتر صبر کرده و تردیدهایتان را تحمل کنید شانس این که بتوانید به ارتباط خود کمک کزده و رابطه ای معنادار به وجود بیاورید بیشتر خواهد شد.

متولدین ماه اسفند

شما به تازگی استعداد زیادی در زمینه مسائل اقتصادی و تجاری در وجود خود پیدا کرده اید که تاکنون از آن بیخبر بوده اید. این موقعیت علاوه بر امکان افزایش درآمد و بهبود وضعیت اقتصادیتان زمینه یافتن شناختی بهتر از خودتان را برای شما فراهم کرده است. اجازه ندهید ترس های گذشته تان مانع پیشرفت شما شده و باعث شوند خود را دست کم بگیرید. شما توانایی دست یابی به موفقیتی بسیار بیش از آن چه خودتان فکر می کنید. از صبح که از خواب بیدار می شوید برای امروزتان برنامه ریزی کنید تا هم بتوانید به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید و هم بتوانید زمانی را به تفریح و خوشگذرانی در کنار خانواده و عزیزانتان اختصاص دهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه