10 فروردين 1403



فال روزانه 4 مهر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

پیش از آن که مسئولیتی را بپذیرید همه جوانب را در نظر بگیرید و کاری را که فراتر از حد تواناییتان است و امکانات لازم برای انجام آن را ندارید به عهده نگیرید. اگر در حال حاضر در یک رابطه عاطفی به سر می برید عشقتان می تواند از سستی مطلق به اوج شور و هیجان برسد. این وضعیت می تواند برای شما کمی غیر منتظره باشدو شاید ندانید چطور باید با آن روبرو شوید. اگر هم مجرد هستید ممکن است با شخصی روبرو شوید که برایتان خیلی جذاب است، اما حواستان به این موضوع نباشد که راهی برای تماس گرفتن با او پیدا کنید. اگر نمی خواهید شانس خود را از دست بدهید قلم و کاغذتان را دم دستتان بگذارید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما احساس می کنید آماده اید تا همه دنیا را عوض کنید و دلتان می خواهد از سبک زندگیتان شروع کرده و تغییراتی بنیادین در آن ایجاد کنید، بهتر است زیاد تند نروید، قد به قدم! امروز برای یک دیدار رمانتیک با عشقتان برنامه ریزی کرده اید؟ زیاد برای آماده شدن عجله نکنید، به احتمال زیاد طرف مقابلتان تأخیر زیادی خواهد داشت. نه این که برای دیدار با شما اهمیت قائل نشده باشد، اما برخی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ممکن است اتفاق بیفتند و شما باید با صبوری در انتظار او بمانید. سناریوهای عجیب و غریب در ذهن خود نسازید و خودتان را عصبی نکنید. اجازه ندهید این تأخیر شیرینی این دیدار را از بین ببرد و روزی را که می تواند با خاطره های بسیار خوبی همراه باشد خراب کند.

متولدین ماه خرداد

امروز یک نفر به دیدارتان خواهد آمد و خبرهای داغی برایتان می آورد. شاید این شخص خبر ازدواج یا طلاق یک نفر یا درگیری خانوادگی بین برخی آشنایانتان را برای شما آورده باشد. شما معمولا کسی نیستید که به غیبت و حرف های خاله زنکی اهمیت بدهید، اما مهمانتان می تواند آنقدر قانع کننده و با اطمینان صحبت کند که تمام حرف هایش را باور کنید. حتما نسبت به آنچه می شنوید شک کنید! شاید تمام چیزهایی که می شنوید دروغ نباشند، اما تمام حقیقت نیز نیستند. تا زمانی که خودتان با افرادی که در مورد آنها صحبت شده روبرو نشده اید و از صحت این اخبار اطمینان پیدا نکرده اید هیچ چیز را قبول نکنید.

متولدین ماه تیر

امروز شما لبخند به لب دارید و دلیل آن هم چیزی نیست جز باوری که نسبت به خودتان دارید. شما احساس می کنید که توانایی لازم برای انجام هر کاری را دارید و می توانید رویاهای خود را به واقعیت بدل کنید.  این مثبت نگری شما قابل تحسین است، اما باید کمی احتیاط کنید و نگاه واقع گرایانه ای به مسائل داشته باشید. هدیه ای که می خواسته اید برای یکی از دوستان یا نزدیکانتان بخرید را پیدا نمی کنید و هر جا که می روید یا تمام شده است و یا اصلا آن را ندارند. این موضوع شما را کمی ناراحت خواهد کرد، اما اگر در اینترنت جستجو کنید می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید و یا گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

متولدین ماه مرداد

امروز به نظرتان هیچ چیزی خوب نیست، این خانه اصلا خانه خوبی نیست، مبلمان آن نیاز به تغییر دارند، حتی ظاهر خود شما هم خوب نیست و باید عوض شود. احساس ایده آل گرایی شما در اوج خود قرار دارد و همه چیز باید کامل و بی نقص باشد. به همین دلیل هم می خواهید آستین ها را بالا زده و همه چیز را روبراه کنید. خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد کاری برای بهتر کردن اوضاع از دست شما بر نمی آید و به احتمال زیاد هیچ چیز به آن بدی که شما امروز فکر می کنید نیست. کمی صبر کنید، فردا همه چیز جور دیگری به نظرتان خواهد آمد. از بودن در کنار دوستان و عزیزانتان لذت ببرید، اما آنقدر درگیر فعالیت های اجتماعی نشوید که زندگی شخصی خود را فراموش کنید.

متولدین ماه شهریور

در حال حاضر باور شما نسبت به خودتان بیش از هر زمان دیگری است و احساس می کنید هر کاری را می توانید انجام دهید. بهتر است مواظب باشید این اعتماد به نفس زیاد باعث نشود بدون داشتن اطلاعات کافی کاری انجام دهید. امروز برخی از دوستان و یا اعضای خانواده تان دور هم جمع خواهند شد، اما شاید شما کمی احساس بی حوصلگی کنید و دلتان نخواهد که با آنها همراه شوید و ترجیح بدهید که در خانه بمانید. سطح انرژی شما خیلی پایین است و چنین وضعیتی هر از گاهی پس از دوره های فشار و استرس شدید طبیعی است. هر طوری که خودتان صلاح می دانید رفتار کرده و هر طور که خودتان می دانید زمینه استراحت و رسیدن به آرامش را برای خودتان فراهم کنید.

متولدین ماه مهر

به جای تمرکز روی چیزهایی که مانع پیشرفت شما شده اند افق دید خودتان را گسترش داده و آینده ای که می خواهید را در ذهن خود مجسم کنید و خودتان را با این نگرش منفی محدود نکنید. اگر سری به حساب بانکیتان بزنید خواهید دید که موجودیتان از آنچه انتظار داشته اید کمتر است. به احتمال زیاد خیلی نگران نخواهید شد، اما کمی ناراحتی اجتناب ناپذیر است. خودتان رابه خاطر این موضوع ناراحت نکنید، پول را همیشه می شود به دست آورد. آرامش خودتان را حفظ کنید و برای هزینه هایتان برنامه ریزی کنید. خرج های اضافه تان را برای مدتی حذف کنید و پولتان را تنها برای چیزهای ضروری خرج کنید. خیلی زود نتیجه این کار را خواهید گرفت و از آنچه انجام داده اید کاملا راضی خواهید بود.

متولدین ماه آبان

امروز دیداری خواهید داشت که اگر آن را جدی بگیرید می تواند تبدیل به فرصتی فوق العاده برای به دست آوردن موفقیت در زمینه کاری و حرفه ای شود. آیا ساعات زیادی را صرف کار کردن می کنید؟ چه چیزی می تواند آنقدر مهم باشد که به خاطر آن از توجه به خانواده و عشقتان باز بمانید؟ به احتمال زیاد هیچ چیز! نگاهی جدی و انتقادی به وضعیت موجود بیندازید و سعی کنید همین امروز در این رابطه اقدام کنید. به احتمال خیلی زیاد با کمی سبک تر کردن برنامه کارتان نه شما و نه شرکتی که برای آن کار می کنید ورشکسته می شوید. به اندازه ای که لازم است کار کنید و بعد از آن به خانه بروید و باقی زمانتان را صرف کسانی کنید که دوست دارید. آنها مهم ترین داشته های شما هستند.

متولدین ماه آذر

در حال حاضر با حمایت همکارانتان و برقراری ارتباطات کاری جدید زمینه لازم برای پیشرفت شما فراهم شده است و شما می توانید با داشتن رفتاری مناسب و حفظ شوخ طبعی همیشگیتان گام های بزرگی در راه موفقیت بردارید. امروز ممکن است با گروهی که به فعالیت های معنوی می پردازند همراه شوید و تحت تأثیر آنها قرار بگیرید. به خاطر حال خوبی که همراهی با این گروه به شما می دهد احساس راحتی بسیاری با آنها می کنید و از دوستی با آنها و حمایتی که از شما می کنند ممنون و سپاس گزار هستید. سعی کنید ارتباط خود با این افراد را تا جایی که می توانید ادامه دهید، به احتمال زیاد آنها در روزهای سخت کمک زیادی به شما خواهند کرد.

متولدین ماه دی

امروز به هر کجا که نگاه می کنید موقعیت های زیادی را در انتظار خود می بینید و مهمتر از آن این که می توانید آن چه در فکرتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. این موقعیت بزرگ را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. این اواخر مسائل مربوط به روابط عاطفی برای شما به خوبی پیش رفته اند، اما امروز ناگهان به نظر می رسد کسی که دوست دارید از شما دور شده و احساس تنهایی می کنید. این وضعیت ممکن است باعث احساس ناراحتی و افسردگی در شما بشود، اما نباید وقت خودتان را با این احساسات بیهوده هدر کنید. بهترین کار این است که تا وقتی که خبری از طرف مقابلتان نیست سر خودتان را با کارهای دیگرتان گرم کنید تا بتوانید با آمدن او در کنار هم خوش باشید.

متولدین ماه بهمن

امروز زمانی که حساب های بانکیتان را چک می کنید در کمال تعجب خواهید دید که موجودی حسابتان خیلی کمتر از آن چیزی است که فکر می کرده اید. این کمبود موجودی خیلی جدی نیست، اما می تواند باعث ناراحتیتان شود. اصلا جای نگرانی نیست؛ قراردادی که مذاکرات مرتبط با آن در مرحله پایانی خود هستند سود زیادی برای شما خواهد داشت که جبران این کمبود را خواهند کرد. تنها کاری که لازم است بکنید این است که هزینه هایتان را تا زمان به سود نشستن این قرارداد جدید کاهش دهید. اگر می خواهید رویاهایتان به واقعیت بدل شوند باید پاهایتان را روی زمین بگذارید و واقعیت ها را ببینید، بهترین راه برای تحقق یافتن رویاهایتان این است که از خواب بیدار شوید.

متولدین ماه اسفند

آیا این همه انتظاراتی که از شما می رود و مسئولیت هایی که روی دوشتان هستند شما را دیوانه کرده اند؟ ناراحت نباشید! کمی به این وضعیت فکر کنید و ببینید کجای کار ایراد دارد و چه تغییری باید در رویه تان بدهید. در این رابطه تصمیم گیری کرده و سپس بدون هیچ درنگ و تردیدی آن را به مرحله عمل در بیاورید. منتظر فرصتی فوق العاده برای تغییر دادن یکباره همه چیز نباشید، چنین فرصتی هیچگاه پیش نخواهد آمد. اما مرحله به مرحله و قدم به قدم پیش رفتن می تواند نتایج رضایت بخشی برای شما به همراه داشته باشد. خوشبختی را فقط در آینده تصور نکنید، همین حالا و در زمان حاضر آن را برای خود بسازید. این شما هستید که مسئول خوشبخت کردن خودتان هستید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه