30 فروردين 1403



فال روزانه 3 مهر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

چند روزی است فشاری از طرف دیگران رویتان است، برای رهایی از این وضعیت سعی کنید که با دیگران بیشتر در ارتباط باشید. با بیان احساسات تان می توانید ایده های تازه ای برای رهایی از این وضعیت خود بیابید. فقط سطح توقع تان را کمی پایین بیاورید، شاید روحیه کمال گرایی تان است که شما را دچار این وضعیت کرده است. به زودی به مسافرتی کوتاه می روید. این سفر می تواند تغییرات بزرگی را به زندگی شما وارد آورد به شرط آنکه خوب از فرصت هایتان استفاده کنید. تنها کافی است به دنبال نشانه ها باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز افکار عجیب و غریبی را در سر می پرورانید، به همین دلیل کمی عجولانه عمل می کنید. به احساسات تان اجازه بروز دهید اما نگذارید بر شما فرمانروایی کنند. رفتارهای خود را کنترل کنید و بر اساس آنچه جلو پایتان قرار می گیرد، عاقلانه عمل کنید. امروز تمام کارهایتان را زودتر به پایان برسانید و موانع پیش پایتان را برای یک قرار ملاقات عاشقانه بردارید. این کار نه تنها شما بلکه عشق زندگی تان را نیز غافلگیر خواهد کرد. گاهی بر هم زدن عادات روزانه و انجام فعالیتی غیرمنتظره و هیجان انگیز برای همه لازم است و موجب صمیمیت بیشتری میان افراد می شود. بنابراین کوتاهی نکنید.

متولدین ماه خرداد

امروز خبر خوبی به شما می رسد که باید آن را مدیون انعطاف پذیری و روحیه سازگار خود باشید. با هر قدمی که بر می دارید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت به شرط آن که دیگران و احساسات شان را در این راه نادیده نگیرید. صبور باشید و قدرت درک خود را نیز بالا ببرید. اگر چه عاشق نظم و هماهنگی هستید اما گاهی جلوی اتفاقات را به خصوص در رابطه های عاشقانه نمی توان گرفت. از دست محبوب تان کمی دلگیر هستید و نمی توانید این احساس را پنهان کنید. اگر می خواهید حالتان بهبود یابد، همین بعدازظهر برای گفتگو با او قرار ملاقاتی بگذارید.

متولدین ماه تیر

خود را برای یک خبر غیر منتظره آماده کنید. خبری که با شنیدن آن آنقدر احساساتی می شوید که حتی ممکن است اشک هایتان سرازیر شود. اگر برای احساسات خود احترام قائلید، جلوی اشک هایتان را نگیرید و از طریق آنها خودتان را تخلیه کنید. شما بیش از هر شخص دیگری به معجزه عشق ایمان دارید و خوب می دانید که عشق چگونه می تواند سختی ها را از میان ببرد و راه را هموار کند. بنابراین اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، بدون نگرانی و با جسارت، صداقت و اعتماد به نفس کافی در صدد ایجاد تغییرات لازم بر آیید.

متولدین ماه مرداد

بهتر است پس از این همه تلاش و دوندگی حال بر صندلی راحتی خود تکیه دهید و کمی استراحت کنید. شما آدم سخت کوش و با اراده ای هستید که تمام انرژی خود را صرف انجام کارهایتان می کنید و تا تمام شدن آنها دست بر نمی دارید. شما به افکار و احساسات خود ایمان دارید و حتی اگر تا به حال به مراد دلتان به طور کامل نرسیده اید، ناامید نشوید زیرا تجربه های بسیاری کسب خواهید کرد که در آینده ای نزدیک در موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. برای رسیدن به آرامش بد نیست امشب خود را با دوستان تان بگذرانید.

متولدین ماه شهریور

شدیدا احساس می کنید که به حمایت اطرافیان تان محتاج اید. اگر چه ممکن است خانواده یا دوستان تان به طور پنهانی حامی شما باشند اما سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به دیگران تکیه نکنید. شما قادرید حتی در سخت ترین شرایط هم راه خودتان را بیابید. ندای قلب تان می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد پس به آن گوش دهید. شاید این کار برایتان کمی سخت باشد اما در نهایت نتیجه  مفیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما شور و هیجان خود را از دست داده، به فکر تغییراتی که برای هردویتان جذابیت دارد، باشید.

متولدین ماه مهر

مسئولیت بخشی از کارهایتان را به دیگری بسپارید تا باری که بر دوش دارید، کمی سبک تر شود. دلیلی ندارد تمام کارها را خود به تنهایی به عهده بگیرید شاید دیگران با تخصصی که دارند، بتوانند بهتر از شما از پس آنها برآیند. بنابراین اگر مهارت های لازم را در تمام زمینه ها ندارید، محدودیت خود را بپذیرید. در رابطه عاطفی خود بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. یا باید رفتار خود را تغییر دهید یا با هر کار و حرفی که عشق تان می زند، خشمگین و عصبانی شوید. اگر می خواهید رابطه خود را بهبود بخشید، امروز بهترین زمان برای تغییر است. موفق باشید.

متولدین ماه آبان

امروز احساس خوبی دارید اما شرایط به گونه ایست که هر چه بیشتر ابراز احساسات می کنید، دیگران بیشتر شما را نقد می کنند و موجب ناراحتی تان می شوند. متاسفانه اکنون زمان خوبی برای بیان حالتان نیست زیرا اطرافیان تان آمادگی شنیدن آنها را ندارند پس اجازه ندهید هیچ چیز مانع انرژی مثبت شما شود. این روزها ذهن تان مدام درگیر رابطه عاطفی تان است. به فکر ایحاد یک تغییر هستید و حال که جسارت آن را دارید و قدرت درکتان نیز بالا رفته، بهترین زمان برای عمل است. منتظر یک معجزه در زندگی تان باشید.

متولدین ماه آذر

بهتر است به دنیای درون تان سری بزنید و کمی عمیق تر به ندای قلب تان گوش دهید. عجله را کنار بگذارید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب به برنامه هایی که برای آینده خود در سر دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن دخیل کنید. بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل سریع، کمی عاقلانه و سنجیده تر برخورد کنید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی تان دچار یکنواختی شده است، موانع موجود را بر دارید و به رابطه خود تغییراتی دهید. فرصت تجربه یک عشق آتشین را بار دیگر هم به خود و هم به عشق زندگی تان بدهید.

متولدین ماه دی

همه چیز آنطور که شما می خواهید و مدت هاست برای رسیدن به آن تلاش می کنید، سر جای خودش قرار خواهد گرفت. زمان برداشت محصول و موفقیت از راه رسیده است. اگر اصول اولیه را رعایت کنید و قدم اول را به درستی بردارید، قدم های بعدی نیز برایتان آسان خواهد شد به شرط آن که جزییات را نادیده نگیرید. شما در مورد شخصی ایده ها و خیالات زیادی را در سر داشتید اما احساس می کنید که اعتمادتان را به او از دست داده اید و تمام برنامه هایتان نقش بر آب شده است. اگر سعی کنید از این به بعد واقع بینانه تر نگاه کنید، به زودی زندگی نیز شما را غافلگیر خواهد کرد.

متولدین ماه بهمن

بر سر یک دو راهی گیر کرده اید و نمی توانید تصمیم درست را بگیرید، سعی کنید هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی آن را در نظر بگیرید.  جزییات را کنار هم بچینید تا شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کنند. فردی قلب شما را تسخیر کرده است، امروز جرات صحبت کردن با او را پیدا می کنید. شاید در ابتدای صحبت هایتان کمی عصبی به نظر برسید اما نگران نباشید زیرا حرف های شما تاثیر مثبت خود را بر طرف مقابل خواهد گذاشت. کیان شما و یکی از نزدیک ترین های زندگی تان کدورتی بوجود آمدهد است، بهتر است که امروز پا پیش بگذارید و آن را برطرف کنید. رابطه شما ارزش زیادی دارد پس آن را از دست ندهید.

متولدین ماه اسفند

اگر چه دوست دارید به همه ثابت کنید که بهترین هستید اما زندگی میدان مسابقه نیست و شما نباید برای رسیدن به خط پایان عجله کنید. از زمان خود لذت ببرید. اطرافیان تان مدام در حال تغییر هستند و شما به دنبال علت آن هستید. شاید حتی رفتارهای آنها آنقدر رویتان تاثیر بگذارد که بخواهید شما هم مانند آنها عمل کنید اما مراقب باشید، دلیلی ندارد کاری را انجام دهید تنها بدین علت که دیگران هم آن را انجام می دهند. اگر از مشکلات رابطه عاطفی خود خسته شده اید، کمی دست نگه دارید، به زودی همه چیز به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه