09 فروردين 1403



فال روزانه 2 مهر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اکنون زمان خوبی برای شروع رابطه های تازه است. اگر شخصی که برایتان آشنا است با پیشنهاد جدیدی به سراغتان آمد با ذهنی باز این پیشنهاد را با ذهنی باز مورد بررسی قرار دهید. پیش از برداشتن هر قدمی جوانب مختلف را در نظر گرفته و ریسک های موجود را بررسی کنید، اما اکنون برای شما زمان خیلی خوبی برای شروع کارهای تازه می تواند باشد. موفقیت و خوش شانسی در راه هستند، گوش ها و چشم هایتان را خوب باز کنید تا این فرصت ها را از دست ندهید. امروز شاید خبرهای مهمی از کسی که دوست دارید بشنوید که می توانند اثرات قابل توجهی روی رابطه شما و آینده آن داشته باشند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز قدرت و انرژی بسیاری در درون خود احساس می کنید. شما تلاش زیادی برای پیشرفت در زمینه کاری کرده اید و اکنون این زحمات و تلاش هایتان دارند به نتیجه می رسند. تحت شرایط کیهانی موجود شما امروز می توانید به شخصی که دوست دارید بیش از هر زمان دیگری نزدیک شوید و احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید. بخاطر این که فکر می کنید کاری باعث ضربه زدن به احساس کسی خواهد شد از انجام آن خودداری نکنید. دیگران مواظب خودشان خواهند بود، مسئولیت شما در مقابل خودتان بیشتر است. امروز بهتر است کار جدیدی را شروع نکنید، به ویژه اگر نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری خواهند کرد. یکی دو روز به خودتان وقت بدهید.

متولدین ماه خرداد

اکنون یکی از بهترین زمان های ممکن برای فراگیری مهارتی خاص و یا دریافت مدرک در یکی از شاخه های مورد علاقه تان می تواند باشد. اگر انرژی فراوانی که در خود دارید را به کار گرفته و روی موضوع مورد نظرتان تمرکز کافی داشته باشید موفقیت های بسیار و خوش شانسی حتما به سراغتان خواهند آمد. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق العاده برای یافتن عشق هستید و می توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متأهل ها هم حتی اگر این چند روز با شریک زندگیشان مشکلاتی داشته اند امروز سعی کنند این درگیری ها را کنار گذاشته و خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند.

متولدین ماه تیر

اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک را دارید شرایط در حال حاضر برای شما مساعد هستند. در واقع هر گونه سرمایه گذاری در شرایط فعلی به نفع شما خواهد بود و سود این کار را به زودی دریافت خواهید کرد. امروز برای پذیرفتن یک مهمان در خانه تان آماده باشید و اگر طی هفته خانه را مرتب نکرده اید اولین کار امروزتان تمیز کردن منزلتان و آماده شدن برای پذیرایی از مهمان هایتان باشد. یک ایمیل یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که می تواند پیام آور سود زیادی برای شما باشد. اگر تمام روز در خانه بوده اید و حوصله تان سر رفته بد نیست به دیدن یکی از دوستان یا نزدیکانتان بروید تا حال و هوایتان عوض شود.

متولدین ماه مرداد

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید، اما تا نیمه های روز حالتان خوب خواهد شد و روحیه تان بهتر می شود. شاید با شنیدن خبرهایی دلگرم کننده از جانب یکی از دوستان و اقوامتان در رابطه با موقعیت دشواری که اکنون رو به حل شدن است خوشحال و شگفت زده شوید. از افزایش یافتن انرژی و بهتر شدن حالتان به دنبال شنیدن این خبرها لذت ببرید! مسائل مربوط به رابطه عاطفیتان امروز آنقدر وقتتان را خواهند گرفت که وقت زیادی برای چیزهای دیگر نخواهید داشت. هرچقدر هم اهداف بزرگی در سر داشته باشید تا زمانی که مسائل و مشکلات مربوط به رابطه عاطفی خود را حل نکنید نخواهید توانست روی برنامه ریزی و رسیدن به آنها تمرکز کنید.

متولدین ماه شهریور

اگر این که هر چه بکارید همان را برداشت می کنید حقیقت داشته باشد طی ماه های آینده محصولات بسیاری را برداشت خواهید کرد. تلاش بسیار و تمرکزی که صرف کارهایتان می کنید، درست زمانی که فکر می کنید هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد و تلاش هایتان بی ثمر هستند، با ترفیع مقام و افزایش حقوق پاداش زحمات خود را به صورت رضایت بخشی دریافت خواهید کرد. انرژی فراوان و شور و اشتیاق خود را حفظ کنید تا درهای زیادی به رویتان باز شوند و خودتان را برای عبور از آنها آماده کنید. نکته کلیدی امروز این است که اعتدال را در مکالمات خود رعایت کنید. همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت، پس از بستن کمربند ایمنی خود اطمینان حاصل کنید.

متولدین ماه مهر

شما در زمینه حرفه ای اعتماد به نفس زیادی دارید و می دانید که شم تجاری خیلی خوبی داشته و نسبت به مسائل و مشکلات رویکردهای غیر منطقی را در پیش نمی گیرید. موفقیت های اخیرتان شما را برای جهشی دیگر در مسیر پیشرفتتان آماده کرده اند. نسبت به فرصت ها و موقعیت هایی که از طریق اینترنت و به صورت آنلاین برایتان فراهم می شوند ذهنی باز داشته باشید. امروز دوستانتان از تمام راه های ارتباطی سراغتان را می گیرند و در تلاش برای پرسیدن حالتان هستند. سعی کنید پاسخ پیام ها و تماس های آنها را بدهید و قدردان محبت های آنها باشید. از دست دادن دوست های خوب خیلی راحت تر از به دست آوردن آنهاست!

متولدین ماه آبان

امروز از جایی که انتظارش را ندارید و شاید حتی از سوی افرادی که کاملا برایتان غریبه هستند خوش شانسی به سراغتان خواهد آمد. اگر ندای درونتان شما را به سویی راهنمایی کرد آن را نادیده نگیرید و از راهنمایی های حس ششمتان استفاده کنید. در حال حاضر سرمایه گذاری در املاک به ویژه واحدهای مسکونی می تواند برای شما منافع بسیاری به همراه داشته باشد. به حدس و گمان های خود اعتماد کرده و نگذارید احتیاط های بیهوده مانع پیشرفتتان شوند. امروز از آن روزهایی است که یک جرقه در ذهنتان کافی است تا به آن شاخ و برگ داده و آن را به پروژه ای بزرگ تبدیل کنید. از انرژی امروز استفاده کرده و رویاهایتان را به مرحله اجرا در بیاورید.

متولدین ماه آذر

امروز مکالمات جالبی خواهید داشت و ممکن است با یکی از دوستانی که مدت ها از او بی خبر بوده اید و هیچ شماره تماسی از او نداشته اید تماس یا دیدار داشته باشید و خبرهای زیادی بین شما رد و بدل خواهد شد. همچنین چیزهایی در رابطه با موفقیت در رسیدن به هدفی که در چند ماه گذشته برای آن تلاش کرده بودید به گوشتان خواهند. امروز خیلی حرف خواهید زد و از هر دری از سیاست گرفته تا پرورش کودکان با دوستانتان صحبت خواهید کرد. امروز در خانه بمانید و با بچه ها بازی کنید. همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید. اگر هم مجرد هستید دوستان نزدیکتان را به منزلتان دعوت کنید و از همراهی آنها لذت ببرید.

متولدین ماه دی

شما در حال حاضر کاملا آماده اید تا نتایج تلاش و سخت کوشی این چند وقت اخیر را برداشت کنید. طی هفته های آینده پیشرفت های قابل توجهی را در پروژه های کاری و شخصی خود ملاحظه خواهید کرد. این موفقیت نه تنها باعث بهتر شدن وضعیت کاری شما خواهد شد، بلکه احساس خوشبختی را نیز در وجود شما زنده خواهند کرد. احساس می کنید در یک گردباد گرفتار شده اید، همه چیز دور سرتان می چرخد و انگار کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نکنید و تسلیم وضعیت موجود شوید و بگذارید هرچه می خواهد بشود. اگر با طوفان درگیر شوید به خودتان هم آسیب خواهید رساند. چیزهایی که خارج از کنترلتان هستند را بپذیرید.

متولدین ماه بهمن

تحت شرایط کیهانی فعلی شما به احتمال زیاد سفری در پیش خواهید داشت که می تواند به منظور تفریح، کار و یا هر دوی آنها باشد. این سفر دسترسی به اهدافی که به دنبال آنها هستید را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال ترفیع رتبه در محل کارتان هستید به احتمال زیاد در این زمینه موفق خواهید بود. اگر قصد دارید راهتان را جدا کرده و کار تازه ای را شروع کنید هم اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام این کار می تواند باشد. وقت آن رسیده است که هدایت امور را به دست بگیرید. امروز انرژی شما بسیار زیاد است و قدرت تأثیرگذاری بسیاری روی دیگران خواهید داشت. در هیچ زمینه ای خودتان را کنار نکشید و با اعتماد به نفس تمام در هر کاری که دلتان می خواهد شرکت کنید.

متولدین ماه اسفند

اگر از جایی که اصلا انتظارش را ندارید پولی به شما رسید تعجب نکنید. این می تواند نتیجه یک سرمایه گذاری و یا هدیه ای از جانب یکی از دوستان یا اقوامتان باشد. به رویاهایی که چندین بار تکرار می شوند توجه کنید، این رویاها می توانند درسی در رابطه با درک مسیر زندگیتان برای شما به همراه داشته باشند. شاید به طور ناگهانی با یکی از دوستان عزیزتان که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید دیدار کنید و ساعت ها با هم در مورد اتفاقاتی که در زندگیتان افتاده اند صحبت کنید. به طور کلی روز خوبی در پیش خواهید داشت که برای شما با آرامش همراه است و انرژی کافی برای یک هفته خوب را به شما خواهد بخشید

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه