09 فروردين 1403



فال روزانه 27 شهریور 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

سعی کنید در چنین روزی وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد راهی که تمایل دارید در پیش بگیرید، خوب بیاندیشید. وقتتان را صرف افرادی که به شما اهمیت نمی‌دهند، نکنید. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان  افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز احساس خوبی را تجربه می‌کنید بنابراین آن را به سادگی از دست ندهید. بهتر است با شریک زندگی خود قرار ملاقاتی بگذارید و فعالیتی را که هر دوی شما به آن علاقه دارید، انجام دهید.  انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از آن برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید.  شاید یک گوش شنوا یا شانه ای آرام بتواند به بهبود حال دیگران کمک کند. امروز افراد مانند یک آهنربا به شما جذب می‌شوند. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در آتش عشق غرق می‌شوید که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

متولدین ماه خرداد

گویا هر چه سعی می‌کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می‌دهد و دیگران آن‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و ساده از کنارشان می‌گذرند. سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید و اصل مطلب را بیان کنید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. شما می‌توانید از مشکلات درس بگیرید یا در آنها غرق شوید. همه چیز در دست های شماست پس سرتان را از شانه دیگری بردارید و با اعتماد به نفس کافی خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید.

متولدین ماه تیر

شما با کمک افراد دور و برتان احساس شادی و آزادی بسیاری خواهید کرد. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار به زودی هر دوی شما احساس خوبی خواهید کرد.

متولدین ماه مرداد

امروز به شدت مراقب حرف‌هایی که در جمع درباره دیگران می‌زنید، باشید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهید داد و آنها را متهم نخواهید کرد. به زودی خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می‌آموزید و کاسه صبر خود را بزرگ تر می سازید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید.

متولدین ماه شهریور

شور زندگی و اشتیاق در شما موج می زند، آن را با اطرافیانتان نیز تقسیم کنید. شما جایگاه خود را در مسائل احساسی پیدا کرده‌اید و نسبت به شرایط و اطراف خود آگاهی کامل دارید. توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است. شاید گاهی باید لازم باشد برای نزدیکی به عشقتان از او دور شوید. نگران نباشید پس از گفتگو با هم به این نتیجه می‌رسید که هنوز امیدی برای رسیدن به آرزوهایتان وجود دارد. همدیگر را ببخشید و همه چیز را از نو آغاز کنید.

متولدین ماه مهر

شما در اوج خود به سر می‌برید و درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. فردی که به آن علاقه دارید از شما دوری می‌کند. بهتر است با گفتگو بهترین راه را انتخاب کنید.

متولدین ماه آبان

اگر امروز با مشکلات عاطفی برخورد کردید، بگذارید قلبتان تصمیم نهایی را بگیرد. احساسات شما در این ماه به اوج خود می‌رسد و روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد بنابراین با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. امروز متوجه می‌شوید که تمام اتفاق‌هایی که در رابطه عشقی شما بوجود آمده نه تقصیر شریک زندگی‌تان بلکه تقصیر شرایط اطراف بوده است. مدتی است بر اثر فشارهای زندگی کم صبر شده اید اما یادتان باشد که آب رفته به جوی، باز نمی گردد. پس کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و به دیگران اجازه دهید تا خودشان را با حرف هایشان تخلیه کنند. آنگاه است که می توانید در مورد آنها تصمیم درست را بگیرید. در غیر این صورت ممکن است از دست شان دهید.

متولدین ماه آذر

امروز قلبتان را باز بگذارید و در ارتباطات تان سخت گیر نباشید. بیشتر افراد از به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران در هراسند اما شما فکر نکنید که باید آن‌ها را مانند یک راز در دل خود نگه دارید بلکه درست برعکس، در بیان آن‌ها آزادانه عمل کنید. تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید.

متولدین ماه دی

حضور شما تأثیر زیادی بر دیگران، به خصوص دوستان تان، خواهد گذاشت، آن را نادیده نگیرید و برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. افراد برای حرف‌های شما ارزش زیادی قائل‌اند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و طبق آنها عمل کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خلاق، سخت کوش و اجتماعی باشید. مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید.

متولدین ماه بهمن

زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می‌شود، شما عصبانی و دلگیر می‌شوید گویی در شرایط سختی به سر می‌برید. مشکل اینجاست که چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می‌اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می‌شوید. به جای غر زدن، فکر حل آن باشید. اگر مجرد هستید و می‌خواهید برای اولین بار با فردی قرار ملاقات بگذارید، قبل از هر کاری خوب در مورد او تحقیق کنید. شما اطلاعات زیادی درباره شیوه زندگی، دوستان، عادات و شخصیت او به دست می‌آورید اما افراط نکنید و خیلی وارد جزییات نشوید که به صلاح تان نیست.

متولدین ماه اسفند

امروز اعتماد به نفس تان آنقدر افزایش می‌یابد که قادر به رهایی از هر شرایط دشواری هستید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده‌اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. یک ندای درونی شما را وادار به رابطه با فردی خاص می‌کند. اگر چه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. اگر می‌خواهید پایانی خوش در انتظارتان باشد، سعی کنید با گفتگو و به آهستگی نظر او را به خود جلب کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه