09 فروردين 1403



فال روزانه 4 شهریور 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است. با این همه هرچند بسیار تعجب زده و شاید ناراحت شوید اطلاعاتی به دست خواهید آورد که چشمان شما را باز خواهند کرد و قادر خواهید بود بر اساس دانسته های جدیدتان قدم های مهمی در زندگیتان بردارید. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز به دنبال چیزهای تازه و کاملا متفاوت هستید، خواه ایده ای باشد که شما را از روند تکراری افکارتان رها می کند، خواه فرد عجیبی که شما را از احساس فردی عادی بودن رها می کند. اما اگر در این رفتار عصیانگرانه زیاده روی کنید حتما مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد. این وضعیت ذهنی شما همیشگی نیست و شما معمولا فردی منطقی هستید، پس کمی به کارهایی که می خواهید بکنید فکر کنید تا به دردسر نیفتید. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کدام سمت دارد پیش می رود؟

متولدین ماه خرداد

امروز احساس می کنید در یک کشتی بدون رادار گرفتار شده اید و امواج خروشان هر لحظه شما را به سویی می کشانند و حتی دانستن جهت دلخواهتان هم نمی تواند در این وضعیت به شما کمک کند. خودتان را خسته نکنید و کمی صبر کنید تا دریای زندگیتان کمی آرامتر شود. امروز باید یک سری کارهای اداری که به مسائل مادی مربوط می شوند را انجام دهید و این کار شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز خواهد داشت. شما دوست دارید وقتتان را صرف خودتان و عشقتان کنید و انجام این کارهای خسته کننده واقعا برایتان سخت است. ولی خیلی به این چیزها فکر نکنید، وگرنه حواستان پرت شده و اشتباه خواهید کرد و برای درست کردن اشتباه هایتان کلی وقت باید صرف کنید.

متولدین ماه تیر

شاید اطرافیانتان بخواهند انتخاب هایتان را زیر سوال ببرند، اما شما ترجیح می دهید سکوت کرده و فعلا در مورد انگیزه هایی که پشت این تصمیمات هستند حرفی نزنید. شما دلیل هایی برای این کارهای به نظر عجیب خود دارید و بدون سر و صدا دارید برنامه ای که در سر دارید را عملی می کنید. شما فکر می کنید تنها خودتان می توانید در مورد زندگیتان تصمیم بگیرید و لزومی ندارد دیگران چیزی در مورد انگیزه ها و دلایل پشت کارها و تصمیماتتان بدانند، با این حال ترجیح می دهید تا زمانی که از رسیدن به نتیجه مورد نظرتان اطمینان کامل پیدا نکرده اید رازتان را با کسی در میان نگذارید. با این همه داشتن یک همراز مورد اطمینان همیشه لازم است.

متولدین ماه مرداد

هرچقدر هم که درآمد شما کافی و یا حتی بیشتر از حد نیازتان باشد این روزها به فکر راهی برای کسب درآمد بیشتر هستید. با این حال عملی کردن ایده هایی که در سر دارید خیلی پیچیده تر از آن فکر و خیال های خوش رنگی است که در عالم خیالتان می بینید. با این همه مواجه شدن با موانعی که سر راهتان قرار می گیرند نشان دهنده قدرت شخصیت شماست. به چیزی کمتر از آنچه در توانتان است و خودتان می خواهید رضایت ندهید. امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد زمان زیادی را در ماشین و پشت ترافیک بگذرانید. رفتن به بعضی جاها با وسایل نقلیه عمومی خیلی راحت تر است و کمتر در ترافیک گرفتار می شوید و دغدغه جای پارک را هم ندارید.

متولدین ماه شهریور

امروز باید بین کار و مسائل شخصی یکی را انتخاب کنید. فرصت های زیادر در محل کارتان برای شما وجود دارند، اما اگر م یخواهید از آنها بیشترین بهره را ببرید باید بیخیال انتظاراتی که خانه و خانواده تان از شما دارند بشوید. اگر فکر می کنید این موقعیت ها در محل کارتان هرگز تکرار نخواهند شد اشکالی ندارد اگر کار را برای همین امروز هم که شده اولویت اصلی خودتان قرار دهید، اما باید حاضر باشید بهای لازم برای این انتخاب را بپردازید. امروز ممکن است چیزی که لازم دارید را در منزل فراموش کنید و همین باعث تأخیر داشتن شما خواهد شد. پس قبل از بیرون رفتن از منزل خوب همه چیز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه وسایل مورد نیازتان را همراه برده اید.

متولدین ماه مهر

امروز شما پیش از آن که فکر کنید شروع به حرف زدن می کنید و همین باعث می شود خیلی از چیزهایی که ترجیح می دادید ناگفته باقی بمانند به زبان آورده شوند. با این حال حتی اگر با واکنش شدید اطرافیانتان مواجه شدید هم عقب نشینی نکرده و حقایق را انکار نکنید. شاید مجبور باشید این موضوع را به صورت مفصل مورد بحث قرار دهید، اما در نهایت از این که گفته شده است احساس آرامش خواهید داشت. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. اگر بعد از این روز خسته کننده هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.

متولدین ماه آبان

تصمیماتی که در مورد مسائل اقتصادی می گیرید ممکن است دیگران را دچار تعجب کنند، در واقع دیگران شما را به عنوان فردی گشاده دست و حتی گاهی ولخرج می شناسند و اکنون ناگهان به نظر خسیس شده اید. بد نیست اگر به فکر صرفه جویی کنید، اما باید بدانید کی و کجا صرفه جویی کنید؛ خساست در مورد چیزهای کوچک و بی اهمیت و ولخرجی در مواقعی که اصلا لزومی ندارد شما را به جایی نخواهد رساند. اگر قرار است امروز با نامزدتان دیدار کنید، در مورد محل قرارتان و این که می توانید آدرس آن را پیدا کنید اطمینان حاصل کنید تا مبادا سوء تفاهمی پیش بیاید. وقت قرارتان را هم یادتان نرود! همین چیزهای کوچک امروز می توانند برایتان دردسرساز شوند.

متولدین ماه آذر

امروز همان افرادی که همیشه عاقلانه ترین نصیحت ها و توصیه ها را برای شما داشته اند نمی توانند حتی در مورد بی اهمیت ترین چیزها با شما همفکری کنند. اما اگر راستش را بخواهید مشکل از آنها نیست و این خود شما هستید که دچار ابهام و سردرگمی در افکارتان شده اید و به همین خاطر هم حتی بهترین توصیه ها هم دردی از شما دوا نخواهند کرد. سعی کنید پیش از هر کاری این جدال و کشمکش درونی که دیگران در حل آن هیچ کمکی نمی توانند بکنند را برطرف کنید.

متولدین ماه دی

امروز آنقدر کار روی سرتان ریخته است که دلتان می خواهد قید انجام دادن همه آنها را زده و فرار کنید. با این حال، در کمال تعجب می توانید همه این کارها را با داشتن یک برنامه و سر وقت معین انجام دهید. هرچه بیشتر به حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید وقت بیشتری را هدر داده اید و فقط خودتان را بیشتر دچار احساس پریشانی و سرگشتگی می کنید. سعی کنید از انجام کارهایتان لذت برید تا برای شما همچون یک بازی هیجان انگیز برسند، کافی است نگرش خودتان را تغییر دهید تا زندگیتان عوض شود. چنانچه برای اجرای برنامه هایتان به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید به شما کمک کند و کمی شما را به حال خودتان رها کند.

متولدین ماه بهمن

امروز معلوم نیست دوستانتان دقیقا چه نظری در مورد شما و کارهایتان دارند. آنها یک دقیقه شما را تشویق و نأیید می کنند و یک دقیقه دیگر مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهند. از آنجایی که نظرات دوستانتان همیشه برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است این نظرات ضد و نقیض می توانند شما را دچار احساس سردرگمی و بلاتکلیفی کنند. این نکاه را در نظر داشته باشید که همه تغییرات بزرگ و مهم پس از آشفتگی و سردرگمی به وجود می آیند، پس عملکرد خود را تحت تأثیر این وضعیت قرار ندهید و هر چه پیش آمد نگذارید شما را تسلیم کند. در حال حاضر هر چقدر کمتر به مشکلات پیچیده موجود در زندگی مشترکتان فکر کنید، آنها راحتتر حل خواهند شد.

متولدین ماه اسفند

امروز در محل کارتان وظایف سنگینی به عهده شما هستند، اما نباید اجازه دهید کار سنگین روحتان را خسته کند.  به ذهن خلاقتان اجازه بدهید راهنماییتان را در دست بگیرد. ممکن است مکالمات بین شما و شریک زندگی و یا شریک تجاریتان با سوء تفاهم هایی همراه باشد و ناراحتی هایی به وجود بیاورد. برای این که از این مسئله جلوگیری کنید باید نهایت تلاش خود را کرده و در مکالمات خود با دقت تمام پیش بروید و توضیحات کامل را بیان کنید و اجازه بروز هیچ گونه سوء تفاهمی را ندهید. از این که طرف مقابلتان حرف شما را به طور کامل درک کرده است اطمینان حاصل کنید. شما هم اگر متوجه منظور او نشدید از سوال کردن خجالت نکشید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه