10 فروردين 1403



فال روزانه 3 شهریور 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

تصمیم گرفتن برای آینده تان به نظر خیلی دشوار می آید و هر بار که می خواهید راهی را در پیش بگیرید شرایط شما را به مسیر دیگری می کشند، اما خوشبختانه این وضعیت بالاخره دارد تغییر می کند. امروزتان را با کسی که دوست دارید بگذرانید، ولی اوضاع را خیلی هم رمانتیک نکنید و انتظار نداشته باشید که او هم دقیقا احساسی شبیه به احساس شما داشته باشد. وقتی توجه و محبتی که نیاز دارید و فکر می کنید که لیاقت آن را دارید دریافت نکنید، حس می کنید که تحقیر شده اید. ولی نباید این موضوع را به خودتان بگیرید، شاید طرف مقابلتان اصلا حواسش به این مسئله نباشد و تمرکز کافی را نداشته باشد. در حال حاضر بهتر است بحث های جدی را برای وقت دیگری بگذارد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز دیگران سعی می کنند شما را به شرکت در فعالیت های تازه ای قانع کنند که باعث انحراف تمرکز شما از وظایف و مسئولیت های اصلیتان می شوند. شما به اندازه کافی حواس پرتی دارید، لطفا این کار را هم به این مجموعه اضافه نکنید و به کار خودتان بچسبید تا در پایان روز از این که وظایفتان را انجام داده اید احساس شادی کنید. اراده و تلاش های بسیار شما باعث شده اند که موفقیت زیادی در زمینه عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان به دست بیاورید، اما این بدان معنا نیست که برای همیشه به هدفتان رسیده اید. یک رابطه عاطفی مطلوب به توجه و رسیدگی دائم شما نیاز دارد و هر زمان که از آن غافل شوید به خطر خواهد افتاد.

متولدین ماه خرداد

احساس می کنید که این اواخر روند پیشرفتتان خیلی کند شده و کارها آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی روند. سعی کنید جنبه های مثبت نهفته در این وضعیت را ببینید ولی فعلا دست به هیچ کاری نزنید. کسی که دوست دارید رفتارهای ضد و نقیضی با شما دارد که اجازه نمی دهد به احساسات واقعی او پی ببرید و باعث می شود گاهی فکر کنید که دوستتان دارد و گاهی شما را پس می زند و همین باعث شده که ندانید چطور باید با او رفتار کنید و مدام از خودتان می پرسید که باید پیش بروید و یا همین جا که هستید توقف کنید و هر راهی که در پیش می گیرد گزینه مقابل آن به نظر عاقلانه تر می آید. خودتان را نگران نکنید و شما هم کج دار و مریز پیش بروید تا این وضعیت از بین برود.

متولدین ماه تیر

امروز دلتان می خواهد که نقشه های قبلی که برای امروز داشته اید را کنار بگذارید و همان طوری که خودتان می خواهد روزتان را بگذرانید. خوش بختانه این فرصت را خواهید داشت که مسیری که خودتان دوست دارید را در پیش بگیرید. در زندگی عشقی شما امروز همه چیز می تواند باب میلتان پیش برود، البته به شرطی که خودتان هم بگذارید. اولین قدم این است که آغوش خود را باز کرده و خودتان را برای داد و ستدهای عاطفی آماده کنید. وقتی دستتان جای دیگری بند باشد نمی توانید کسی را در آغوش بگیرید. کارهای بی اهمیت را برای وقت دیگری بگذارید و یادتان باشد که اگر می خواهید به شما محبت باشد باید به همان اندازه به عشق ورزیدن به دیگران مشتاق باشید.

متولدین ماه مرداد

امروز ارتباطتان با کودک درونتان به طور ناگهانی خیلی خوب شده و این کودک شیطان را آزاد گذاشته اید تا هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد. با این حال هنوز چیزی در درونتان وجود دارد که نمی گذارد خواسته های قلبی صادقانه خود را به راحتی بیان کنید و همین موضوع باعث می شود که خیلی زود شخصیت بزرگسالتان این کودک معصوم را سرکوب کرده و به سراغ مسئولیت ها و وظایف خود بروید. همه چیز به خود شما بستگی دارد، شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده دنیای بزرگ تر ها را رها کنید. اگر در محل کارتان مورد تحسین و تشویق همکارانتا قرار گرفتید زیاد تعجب نکنید، عملکرد شما امروز فوق العاده است!

متولدین ماه شهریور

در حال حاضر آنقدر اتفاق های مختلفی دارند در زندگیتان می افتند که نمی دانید چکار باید بکنید و چطور خودتان را از این وضعیت شلوغ و پردغدغه رها کنید. با این همه، اوضاع رو به تغییر است و با دیدن این که چقدر وقتتان آزاد خواهد شد تعجب خواهید کرد. با این حال بهتر است وقتتان را هدر نکنید و هر چه زودتر مسیر خودتان را مشخص کنید. در واقع با یک نگاه منطقی خواهید فهمید که هیچ وقت آنقدر سرتان شلوغ نیست که نتوانید به همه کارهایتان برسید. تنها کاری که باید بکنید این است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و نگرشتان را تغییر دهید. اگر مطالعه در مورد موضوع خاصی ناگهان برایتان جذابیت پیدا کرده است بهتر است خودتان را به یک باره بمباران اطلاعاتی و در نهایت دلزده نکنید!

متولدین ماه مهر

امروز می تواند روز خیلی خوبی برای یادگیری برخی مهارت های تازه، به ویژه مهارت هایی که در ارتباط با تکنولوژی هستند باشد؛ این کار تأثیر مثبتی روی میزان درآمد شما خواهد داشت.  موضوعی که مدتی است در محل کارتان سعی داشته اید در مورد آن حرف بزنید و هر بار به دلایلی موفق نمی شده اید امروز خیلی راحت می تواند مورد بحث قرار گرفته و مخالفت ها و مقاومت هایی که در برابر آن صورت می گرفت به نظر از میان رفته اند. با این حال صحبت هایی که در مورد این موضوع می شوند زیاد جدی گرفته نمی شوند و انتظارات شما را برآورده نخواهند کرد. در هر صورت نباید دوستان و همکارانتان را بر اساس این موضوع مورد قضاوت قرار دهید، آنها را همان طوری که هستند بپذیرید.

متولدین ماه آبان

با وجود این که برخی از ویژگی های شخصیتیتان به نظر خودتان بسیار خوب و قابل تحسین هستند، وقتی می بینید که دیگران شما را به خاطر همین ویژگی ها مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهند اصلا حس خوبی نخواهید داشت. شاید شما خیلی خوب بدانید که چه اهداف بلند مدتی برای زندگیتان دارید، با این حال وقتی حرف دفاع از حق و حقوق خودتان به میان می آید بسیار کم حرف و محافظه کار می شوید. شما هم مثل تمامی انسان های دیگر این حق را دارید که بدون نگرانی از آن که دیگران چه فکری درباره تان می کنند خود واقعیتان باشید. شما کامل و بدون نقص به دنیا نیامده اید و نمی توانید هم این گونه باشید، اما اصالت شخصیت همیشه بهتر از تقلید از دیگران است.

متولدین ماه آذر

امروز یک لحظه با اطمینان خاطر کامل با خودتان فکر می کنید تا تنور داغ است باید بچسبانید و یک لحظه دیگر در هاله ای از شک و تردید گم می شوید و این موضوع باعث شده عملکردی که از خودتان انتظار دارید را نداشته باشید. با این حال موج تازه ای از اعتماد به نفس دارد وارد زندگی شما می شود که به شما کمک خواهد کرد این مرحله را پشت سر گذاشته و تمام تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید را رها کنید. لزومی ندارد وقت خودتان را با فکر کردن به این که چه چیزی تغییر پیدا کرده است هدر کنید؛ فقط چشمانتان را به هدف بعدیتان بدوزید و هر کاری که برای رسیدن به این مقصد مورد نظرتان لازم است را انجام دهید و به هیچ عنوان تسلیم نشوید.

متولدین ماه دی

شما استاد نقشه کشی و برنامه ریزی و پس از آن مرحله به مرحله عملی کردن این برنامه ها هستید و با این روش موفقیت های بسیاری را به دست آورده اید. با این حال این روش تحسین برانگیز برای رسیدن به هدف بعدیتان کمک چندانی به شما نخواهد کرد. در واقع و در کمال تعجب این ایده های شما می توانند همچون عامل بازدارنده ای عمل کنند! پس بهتر است تصورات قبلی خود در رابطه با بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را برای مدتی اندک هم که شده کنار بگذارید و همین طور که دارید پیش می روید قدم های بعدیتان را مشخص کنید. هیجانی که این کار به شما می بخشد می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و به شما برای تلاش بیشتر انگیزه بدهد.

متولدین ماه بهمن

امروز به ویژه وقتی به آینده فکر می کنید حتما باید این حقیقت را بپذیرید که به برنامه ریزی و هدف گذاری نیاز دارید. شما دوست دارید زندگیتان را در جهت بهتری پیش ببرید، اما فعلا دچار نوعی احساس ترس از ناشناخته ها شده اید. با این حال اگر این مسئولیت مهم را در رابطه با زندگی خودتان با آمادگی و آگاهی کافی به عهده بگیرید، خوشبختانه به هر آنچه که انتظارش را دارید خواهید رسید. فقط پیش از شروع هر کاری نقشه تان را برای بار آخر از نظر بگذرانید و یادتان باشد که نمی شود به گذشته بازگشت و نباید نگاهتان به پشت سرتان باشد و چشم هایتان را باید به جاده پیش رویتان بدوزید و تمام هوش و حواستان به زندگیتان در زمان حال و آینده تان باشد.

متولدین ماه اسفند

هر کسی در مورد این که چه راهی بهترین روش برای به کار گرفتن استعدادهای ذاتی شما است ایده هایی برای خودش دارد، اما شما در حال حاضر علاقه ای به هیچ یک از این گزینه های پیشنهادی ندارید و هیچ یک از آنها توجهتان را جلب نمی کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که دیگران هرچقدر هم که شما را بشناسند و به شما نزدیک باشند، به اندازه خودتان با توانایی ها و همچنین محدودیت هایتان آشنا نیستند و به همین دلیل هم هیچ کسی به خوبی خودتان نمی تواند برای زندگیتان تصمیم گیری کند. شما اکنون فرصت خوبی برای عملی کردن رویاهایتان در دست دارید، پس این فرصت را غنیمت شمرده و بدون ترس از قضاوت های دیگران آنچه درست می دانید را انجام دهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه