09 فروردين 1403



فال روزانه 31 مرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

درست زمانی که فکر می کنید همه چیز را به طور کامل درک کرده اید و برای آن به درستی برنامه ریزی کرده اید، مانع دیگری سر راهتان پیدا می شود. به احتمال زیاد اولین عکس العمل شما این است که ناراحت می شوید. خشم به شما هیچ کمکی نخواهد کرد، شما نمی توانید همیشه کنترل همه چیز را در دست داشته باشید. همیشه ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای پیش بیایند؛ پس خونسردی خودتان را حفظ کرده و بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. سعی کنید از چیزهایی که تمرکزتان را بهم می زنند دوری کنید تا شانستان برای رسیدن به موفقیت بیشتر شود. تمام شب را برای پرداختن به خودتان و عزیزانتان وقت خواهید داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

شما اصلا دوست ندارید وادار به انجام کاری شوید که خودتان دلتان نمی خواهد، حتی اگر مطمئن باشید که انجام این کار به صلاحتان است! حتی اگر اوایل امروز کمی انعطاف پذیری نشان داده و حاضر به انجام این کارها شوید، بعدازظهر و زمانی که دلتان می خواهد کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید به هیچ عنوان حاضر به انجام آنها نخواهید بود. بهتر است زمانی را که صرف در رفتن از زیر کارهایی که باید انجام دهید می کنید برای انجام دادن آن کارها به کار بگیرید. نگران نباشید، بعد از تمام کردن انجام وظایفتان وقت کافی برای تفریح و خوشگذرانی هم خواهید داشت و می توانید با وجدانی راحت از وقت آزاد خود لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

امروز قرار است با یکی از دوستان یا نزدیکان خود کار ویژه ای را انجام دهید و این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است. با این حال نباید اجازه دهید این برنامه هیجان انگیز شما را تعهدات قبلیتان غافل کند و نسبت به آنها کوتاهی کنید. بهتر است این برنامه را برای وقتی بگذارید که وظایف و مسئولیت هایتان را به انجام رسانده اید و وقتتان آزاد است. سعی نکنید فلسفه ذهنی خودتان را به دیگران تحمیل کنید و طوری رفتار کنید که انگار تنها شما هستید که همه چیز را به خوبی درک می کند. شاید با خودتان فکر کنید که اوضاع زندگیتان بی سر و سامان و بهم ریخه است، اما اگر کمی دندان روی جگر بگذارید به زودی خواهید دید که همه چیز به خوبی دارد پیش می رود.

متولدین ماه تیر

امروز آماده هستید تا بال هایتان را باز کرده و پرواز کنید، با این حال ممکن است به موانعی برخورد کنید که شما را وادار خواهند ساخت برنامه هایتان را تغییر دهید. شاید کارهایتان با تأخیرهایی مواجه شوند که عملا نتیجه اقدام های مخفیانه یک نفر بر علیه تلاش های شما هستند. شما نمی توانید با این دشمن نامرئی بجنگید، شاید حتی اگر به درون خودتان رجوع کنید ببینید که این دشمن مخفی در واقع خودتان هستید که دارید با ترس هایی که درونتان هستند مانع موفقیت خود می شوید. اگر کسی هست که مدت ها دلتان می خواسته علاقه تان را نسبت به او نشان دهید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید، پس با اعتماد به نفس جلو بروید.

متولدین ماه مرداد

این اواخر شما کمی تنبلی کرده اید و حال و حوصله کار کردن نداشته اید، اما امروز می تواند روز خیلی خوبی برای جبران این کم کاری های اخیرتان باشد. امروز شما زیبایی های زندگی را خیلی خوب درک می کنید و برای هر چه بیشتر بهره بردن از آنها آماده اید تا تلاشی بیش از همیشه داشته باشید. توان فیزیکی و ذهنی شما به طور ناگهانی افزایش یافته اند و آماده هستید حصار محدودیت هایی که خودتان برای خود ساخته بودید را شکسته و از آنها فراتر بروید. اگر توانستید روزتان را با کمی پیاده روی شروع کنید، زیرا این کار باعث می شود انرژی فراوانی که در خود دارید را تشخیص داده و همزمان بتوانید به کارهایی که می خواهید در طول روز انجام دهید فکر کنید.

متولدین ماه شهریور

اگر کاری وجود دارد که مدت ها دلتان می خواسته آن را انجام دهید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید. امروز شما در وضعیت ذهنی عجیبی قرار دارید؛ از طرفی دلتان می خواهد با افراد مختلف تعامل داشته باشید و از طرفی هم حاضر نیستید عقاید و نظرات مخالف را بپذیرید، به طوری که حتی اگر قرار باشد به یک میهمانی بروید که در آخرین لحظه می فهمید افرادی که همیشه با آنها اختلاف نظر داشته اید در آن حاضر هستند به این مهمانی نخواهید رفت. شاید بهتر باشد امروز با افرادی که تازه با آنها آشنا شده اید در ارتباط باشید و سعی کنید به نظرات و عقاید آنها پی ببرید. سعی کنید امروز حتما کاری که تا بحال انجام نداده بودید را امتحان کنید.

متولدین ماه مهر

انرژی امروز شما را قادر می سازد که قدم هایی موفقیت آمیز به سوی بهتر کردن اوضاع و نظم دادن به امور زندگیتان بردارید. این نظم می تواند شامل ظاهر کارها مثل مرتب کردن کمدهای لباس و کابینت ها و اتاق های منزلتان شود و یا در ارتباط با برنامه ها و فعالیت های ذهنیتان مانند برنامه ریزی و اولویت بندی برای رسیدن به اهدافتان باشد. از این موقعیت استفاده کرده و ظاهر و باطن زندگیتان را تا جایی که می توانید مرتب کنید. شما معمولا حاضر هستید بخاطر عزیزانتان کنار کشیده و از مرکز توجه خارج شوید، اما امروز اصلا دوست ندارید نادیده گرفته شوید، اما هیچ جایی برای نگرانی نیست، شما به اندازه ای که لازم است مورد توجه قرار خواهید گرفت.

متولدین ماه آبان

امروز تمام تمرکزتان روی کارهایی است که تا پایان روز باید به انجام برسانید. وقتی به تک تک این کارها نگاه می کنید هیچ کار سخت و غیر ممکنی در لیست کارهای روزانه تان نمی بینید، اما وقتی همه این کارها کنار هم قرار می گیرند بسیار زیاد و غیر قابل کنترل به نظر می رسند و حتی نمی دانید که از کجا باید شروع کنید. بهترین کار این است که پیش از شروع کارهایتان به نحوه و ترتیب انجام آنها فکر کنید و نگران مشکلاتی که ممکن است در طول روز برایتان پیش بیایند نیز نباشید، زیرا قادر خواهید بود که با موفقیت آنها را پشت سر بگذارید. دیگران برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند و اصلا دوست ندارید کاری انجام دهید که باعث ناراحتی آنها شود، ولی گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید.

متولدین ماه آذر

امروز می تواند روز خیلی خوبی برای امتحان مجدد کاری باشد که برای دفعه اول در انجام آن موفق نبوده اید. مواجه شدن با شکست می تواند به اعتماد به نفس شما لطمه وارد کند، با این حال این بخشی از زندگی همه ماست و باعث رشد شخصیت ما می شود؛ آنچه اهمیت دارد این است که از شکست های خود درس بگیریم و به میدان مبارزه بازگشته و با شجاعت و اراده بیشتری تلاش کنیم. با نزدیک شدن به اواسط هفته فشار کاریتان بیشتر و بیشتر خواهد شد و باید تمام حرکاتتان با دقت و احتیاط همراه باشند. خونسردیتان را حفظ کنید و به جای سخت تر کردن اوضاع برای خودتان با تکنیک هایی که می دانید در مورد شما جواب می دهند شرایط را برای آرامش خود مهیا کنید.

متولدین ماه دی

امروز ایده هایی فوق العاده هوشمندانه در سرتان هستند، اما اعتماد به نفس کافی برای در میان گذاشتن آنها با دیگران را ندارید. با این حال خودتان به تنهایی و بدون همفکری و همکاری دیگران نیز می توانید کارهای بسیاری را انجام دهید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که همه جوانب را در نظر گرفته و وقت بیشتری را صرف فکر کردن به احتمالات مختلف کنید تا مبادا با مشکلی مواجه شوید. یکی از دوستان یا نزدیکانتان ممکن است با اصرار فراوان بخواهد شما را وادار کند که در انجام کاری با او همراه شوید، اشکالی ندارد اگر به او جواب مثبت بدهید، به شرط آن که با انجام این کار به خودتان و خواسته هایتان نه نگفته باشید.

متولدین ماه بهمن

امروز همه چیز حوب و روبراه به نظر می رسد تا این که شما شروع به حرف زدن می کنید و ناگهان با واکنش منفی کسانی مواجه می شوید که تا به حال فکر می کرده اید دوست شما هستند. خودتان را به خاطر این پیشامد ناراحت نکنید و از این که پیش از آن که خیلی دیر بشود با هویت واقعی این شخص آشنا شده اید خوشحال باشید. اگر کارهای زیادی دارید که روی هم انباشته شده اند، به ویژه کارهایی که از دیروز باقی مانده اند، امروز همان روزی است که برای انجام آنها منتظرش بودید. خوشبختانه امروز قدرت و آمادگی ذهنی بیشتری دارید و همه چیز به راحتی پیش خواهد رفت. هیچ کاری را پشت گوش نیندازید و از ین فرصت ویژه حداکثر استفاده را ببرید.

متولدین ماه اسفند

امروز شاید سعی کنید با زور زدن راه خودتان را از میان موقعیت همراه با ریسکی که در آن قرار گرفته اید باز کنید، اما هر چقدر که زور می زنید انگار سر جایتان گیر کرده اید و هیچ تغییری در وضعیتتان به وجود نمی آید. حتی تشویق ها و حمایت های اطرافیانتان نیز کمکی به شما نمی کند و شاید تنها اثری که می تواند داشته باشد این است که باعث شود شما تلاش بیشتری برای پیش رفتن در جهت اشتباهی که موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت بکنید. دست از زور زدن بردارید؛ یک راه بهتر و ساده تر هم برای موفقیت وجود دارد و آن هم به کار گرفتن عقل و هوشتان است. این روش شاید با تلاش کمتری به همراه باشد، با این حال موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه