09 فروردين 1403



فال روزانه 7 مرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز به ویژه اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، یک آغاز نه چندان سریع برای روزتان می تواند تمام روز شما را دچار سردرگمی و نگرانی از این کند که نتوانید به موقع همه کارهایتان را انجام دهید. شما احساس می کنید کارها خیلی کند دارند پیش می روند و هر چقدر هم که بیشتر تلاش می کنید بی فایده است و اثری روی سرعت پیشرفت کارها نمی گذارد. با این همه اگر صبور باشید پاداش صبر خود را دریافت خواهید کرد و هر چه پیش می روید اوضاع بهتر و بهتر خواهد شد. البته اگر روبراه شدن اوضاع باعث شود انتظارتان به طور غیر واقع بینانه ای بالا برود در پایان  از خودتان نا امید خواهید شد؛ پس اهدافتان را منطقی انتخاب کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز یک تنش عاطفی در ابتدای روز باعث می شود طی روز دچار خشمی فروخورده باشید که شما را مدام آزار می دهد و از فکرتان خارج نمی شود. اگر در جریان بحث و دعوا سکوت کرده و مسائل مهم را ناگفته باقی بگذارید بعدا از دست خودتان ناراحت و عصبی خواهید بود. با این حال هر چند این احساسات ناخوشایند برای مدتی شما را اذیت می کنند به زودی نسیم تازه ای می وزد که شما را قادر می کند همه این چیزها را فراموش کنید و با فکری باز روزتان را ادامه دهید. وقتی آینده این قدر خوب به نظر می رسد لزومی ندارد خودتان را درگیر گذشته کنید. هیچ گاه پشیمانی نتیجه سودی برایتان نخواهد داشت ، تنها کافیست از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.

متولدین ماه خرداد

شما برای مدتی در سایه ها مخفی شده بودید، ولی حالا آماده اید که از لاک تنهایی خود خارج شوید. خوشبختانه دنیا دارد برایتان زیبا می شود و تا بعدازظهر ابرهای سیاهی که برای مدتی آسمان زندگیتان را تیره کرده بودند ناپدید خواهند شد و آسمان آبی و آفتابی روح تازه ای به شما خواهد بخشید. با این حال  فعلا خیلی نباید درگیر احساساتتان باشید، گاهی لازم است به ندای قلبتان گوش دهید ولی فعلا این کار سرعتتان را خیلی کاهش خواهد داد. اکنون زمان آن رسیده که دست به عمل بزنید و از سکون خارج شوید. ماجرا و هیجان در انتظار شماست و هر چه زودتر راهی این سفر پرماجرا شوید زودتر به مقصد خواهید رسید.

متولدین ماه تیر

شما از این که قدم بعدیتان چه باید باشد مطمئن نیستید و حتی اگر این طور به نظر برسید که پاداش مادی یا معنوی خوبی در انتظارتان است، دچار تردید و دودلی شده اید. شما زیاد عجله ای ندارید و ترجیح می دهید با سرعتی کم ولی مطمئن پیش بروید و خودتان را اذیت نکنید و از هر گونه ریسکی خودداری کنید. شاید فکر کنید حتی اگر چند روز بیشتر طول بکشد هم بالاخره به نتیجه مطلوبتان خواهید رسید. پس بگذارید ما هم خیالتان را راحت کرده و بگوییم که حق با شماست و این رفتار در حال حاضر کاملا منطقی است و بهتر است تا شنبه که انرژی کیهانی نیز با شما همراه خواهد شد، دست نگه دارید و قدم های بزرگی برندارید.

متولدین ماه مرداد

شرایط فعلی شما مثل این است که در قایقی بادبانی نشسته و سعی داشته باشید به مقصدتان برسید ولی باد در جهتی که شما انتظار دارید نوزد. با این همه امروز تغییرات آب و هوایی که برای پیشرفت شما لازم هستند رخ داده و شما را در جهتی که می خواهید پیش خواهند برد. ولی فکر نکنید که همیشه اوضاع همینطور باقی خواهد ماند؛ همین که بخواهید به این شرایط عادت کنید دوباره وضع به صورت کاملا غیر منتظره ای تغییر خواهد کرد. پس از شرایط موجود نهایت استفاده را ببرید و خودتان را هم برای تغییرات احتمالی آماده کنید. یادتان باشد که نسبت به اهدافتان سرسخت باشید، ولی در مورد راه و روش رسیدن به آنها انعطاف داشته باشید.

متولدین ماه شهریور

درست همان وقتی که فکر می کنید که اوضاع زندگیتان ثبات پیدا کرده است و به آن عادت کرده اید، دور جدیدی از تغییرات، به ویژه در رابطه با کارتان، آغاز خواهند شد که به تلاش و توجه ویژه ای از جانب شما احتیاج دارند. شما از این صلح و آرامش موقت خیلی راضی و خوشحال بودید، ولی باید برای این شرایط تازه خودتان را آماده کرده و آستین هایتان را بالا بزنید. حواس پرتی های زیادی دور و برتان هستند و نمی توانید انتظار داشته باشید که با خیال راحت خودتان را کنار کشیده و روی کارتان تمرکز کنید. این وضعیت را به عنوان آزمونی بی ضرر برای سنجش میزان صبر و اراده خودتان در نظر بگیرید. بعدازظهر امروز با دیدن پیشرفتی که با وجود همه مشکلات داشته اید به خودتان افتخار خواهید کرد.

متولدین ماه مهر

بعد از یک صبح همراه با استرس درونی و یا مخالفت های اطرافیان وقتی بعدازظهر می بینید که مخالفت ها و موانع دارند از بین می روند و اوضاع به حالت عادی باز می گردد خیلی خوشحال خواهید شد. با این حال نباید انتظار داشته باشید که بدون تلاش و کوشش به نتیجه دلخواهتان برسید و همه چیز برایتان به سادگی آب خوردن باشد. این ضرب المثل که «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را امروز شعار خود قرار داده و تا می توانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. اشکالی ندارد اگر امروز مجبور شوید کمی بیشتر از حد معمول کار کنید، در عوض می توانید تعطیلات آخر هفته خود را از همین امشب شروع کرده و حسابی استراحت کنید.

متولدین ماه آبان

شاید اینطور به نظرتان بیاید که دیگران با هر حرکتی که شما می کنید مخالف هستند. حتی پیش پا افتاده ترین نظرهایی که در مورد اتفاقات اطرافتان می دهید هم با مخالفت و واکنش های منفی اطرافیان و نزدیکانتان مواجه می شوند. طبیعتا شما ترجیح می دهید به جای این مخالفت ها از شما حمایت کنند، ولی بهتر است فعلا خودتان هم کمی احتیاط کرده و چوب در لانه زنبور نکنید. خوشبختانه این وضعیت به زودی برطرف خواهد شد. امروز روز خوشگذرانی است. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید.

متولدین ماه آذر

امروز حتی اگر به جز نگرش خودتان هیچ چیز دیگری را نتوانید تغییر دهید، خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و ایده های زیادی در سر دارید. خوشبختانه کنترل افکارتان در دست خودتان است و می توانید آنها را در جهت مثبت پیش ببرید. همین موضوع هم باعث می شود دنیای اطرافتان همراه با نگرشتان تغییر پیدا کند؛ خودتان که می دانید افکارتان تا چه حد در رسیدن شما به رویاهایتان موثر هستند. امروز حال و حوصله روابط عاشقانه را ندارید و ترجیح می دهید تنها باشید و برای کارتان وقت بیشتری بگذارید. اگر فکر می کنید این طوری راحت تر هستید در مورد این نیاز خود با کسی که دوست دارید حرف بزنید و به او قول دهید که یک روز دیگر جبران امروز را خواهید کرد.

متولدین ماه دی

با وجود این که ممکن است امروز با برخی موانع روبرو شوید، نگاه عمل گرایانه و اراده و پشتکارتان شما را قادر می سازند که به اهدافتان برسید. ولی به جای این که به موفقیت هایتان افتخار کنید، راضی نخواهید شد و به دنبال چیزهایی بهتر و بیشتر هستید. این که به دنبال پیشرفت و بهتر شدن باشید کاملا قابل تحسین است ولی باید به خودتان فرصت بدهید که قبل از رفتن به سراغ هدف بعدی از ثمره زحماتتان لذت ببرید. در مورد افکار و احساسات خود با نزدیکان و عزیزانتان صحبت کنید. حرف زدن باعث می شود حالتان خیلی بهتر شود. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید.

متولدین ماه بهمن

شما متوجه این موضوع هستید که نمی توانید از آن چه در انتظارتان است فرار کنید و آماده هستید که قدم بعدیتان را بردارید. وقتی دست به کار شوید خواهید دید که مانع بزرگی در راهتان نیست و به راحتی می توانید از پس مشکلات جزئی و کوچکی که در مسیرتان هستند بربیایید. چنانچه قصد خرید لوازم برقی را دارید بهتر است امروز دست نگه دارید و به جمع آوری اطلاعات در مورد چیزی که می خواهید بپردازید. خیلی خوب است که احساسات واقعیتان را به زبان آورده و با کسی که دوست دارید از صمیم قلبتان حرف بزنید، ولی تنها حرف زدن کافی نیست. باید نشان دهید که پای حرف هایتان ایستاده اید و در عمل هم گفته هایتان را ثابت کنید.

متولدین ماه اسفند

به اندازه کافی به موفقیت هایی که به تازگی به دست آورده اید بالیده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که به دیگران نشان دهید که این موفقیت ها اتفاقی نبوده اند و لیاقت آنها را داشته اید. شکست یا موفقیت بعدیتان به انتخاب های امروزتان بستگی دارد، پس اگر می خواهید توانایی هایتان را به همه و مهمتر از آن به خودتان ثابت کنید باید نهایت دقت را داشته باشید. هیچ وقت نمی شود از این که چه پیش خواهد آمد مطمئن بود، ولی اگر تصمیماتتان به جای خیال و توهم بر اساس واقیت باشند شانس رسیدن شما به موفقیت خیلی بیشتر خواهد بود. اگر الان همه جوانب را در نظر بگیرید بعدا نتیجه کارتان هرچه که باشد خیالتان راحت است که همه تلاشتان را کرده اید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه