30 فروردين 1403



فال روزانه 11 تیر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

خوشبختانه شما در حال حاضر با داشتن نگرشی تازه و منطقی می توانید اهداف جاه طلبانه خود را با موفقیت دنبال کنید. دیگران هم با شما همراه شده اند و از شما حمایت می کنند تا بتوانید با کار گروهی به نتایج بهتری برسید. فقط حواستان باشد سعی نکنید یک شبه راه صد ساله را بروید. زیرا شما قبلا هم این روش را امتحان کرده و دیده اید که نتیجه مورد انتظارتان را برای شما به همراه نخواهد داشت. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. هر وقت دیدید هوا پس است نفسی عمیق کشیده و از یک تا ده یا حتی بیست بشمارید!

متولدین ماه اردیبهشت

این روزها ذهنتان درگیر رویاهای مثبت نگرانه ای است که در مورد عشق و شادی دارید. خوشبختانه شرایط به گونه ای است که اگر دست از تقلا کردن بردارید می توانید خیلی راحت به آنچه که می خواهید برسید، تنها کاری که باید بکنید این است که آنچه به دست می آورید را با تشکر و قدردانی پذیرا باشید. وقتی با کسی هستید که مورد اعتمادتان است لزومی ندارد که گارد دفاعی به خودتان بگیرید، سپرتان را به زمین بیندازید تا از ساعاتی لذت بخش و تجربه هایی خوشایند لذت ببرید. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید.

متولدین ماه خرداد

به دست آوردن آنچه می خواهید در حال حاضر خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که شما تشخیص می دهید، پس حتی به تسلیم شدن فکر هم نکنید. با وجود این که شما همین حالا هم در تلاش هستید که کارهایتان را اولویت بندی کنید، باید در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی باید اهداف حرفه ای برای شما پیش از هر چیز دیگری قرار بگیرند. داشتن مداومت و پشتکار کلید موفقیت شما خواهد بود. به زودی افزایش حقوق یا ارتقای سمتی که مدت ها در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد، شاید آنچه به دست می آورید دقیقا همان چیزی نباشد که انتظارش را داشته اید، ولی همین که پیشرفت دارید و در جا نمی زنید خودش نشانه خیلی خوبی است.

متولدین ماه تیر

امروز باید با احتیاط زیادی پیش بروید و به یک باره بیش از اندازه افشاگری نکنید. اگر در اوج مثبت اندیشی ساده انگارانه به یکباره رازهای بسیاری که از آنها آگاه هستید را به زبان بیاورید، ممکن است به رابطه ای که برای شما از اهمیتی ویژه برخوردار است صدماتی جبران ناپذیر وارد کنید. وابستگی های محکم عاطفی و مهربانی شما کمک خواهند کرد که چالش ها و مشکلاتی که بین شما و نزدیکانتان بوده اند را فراموش کرده و در کنار آنها روزی لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنید. البته باید مواظب باشید که فقط برای حفظ صلح و آرامش با هر چیزی که دیگران می گویند موافقت نکنید. مشخص کردن حد و مرزها بیش از تسلیم و کوتاه آمدن بی دلیل برای شما احترام به همراه خواهد داشت.

متولدین ماه مرداد

امروز به لطف شرایط کیهانی موجود تلاش و پیگیری شما در کارها نتایج قابل لمسی را برایتان به همراه خواهد داشت. شاید نسبت به برخی خواسته هایتان بی میل و دلسرد شده باشید، ولی همین وضعیت تا زمان رسیدن به خواسته هایتان و احساس رضایت، صبوری لازم را به شما خواهد بخشید. شما گاهی مرز بین رویاهایتان و واقعیت را گم می کنید، ولی خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشقتان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید.

متولدین ماه شهریور

خوشبختانه در حال حاضر دنبال کردن تجربه های تازه برایتان نتیجه بخش خواهد بود، ولی به شرط آن که زیاده روی نکنید و پایتان را از حد خود فراتر نگذارید. اگر به دنبال غیرممکن ها باشید مسلما دچار نا امیدی خواهید شد. پیش از آن که پروژه جدیدی را شروع کنید همه جوانب را در نظر بگیرید، شاید همین کارهایی که فعلا در دست اقدام دارید آنقدر وقت و انرژی از شما بگیرند که دیگر توانی برای کار دیگری هر چند ساده، در وجودتان باقی نماند. ولی اگر هدفتان بر اساس عقل و منطق باشد نتایجی که به دست خواهید آورد کاملا رضایت بخش خواهند بود. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که مرغ همسایه برایشان غاز است و از داشته های خودتان لذت ببرید.

متولدین ماه مهر

امروز جذابیت همیشگیتان در اوج خود قرار دارد و خیلی راحت می توانید دیگرن را قانع کنید، مخصوصا اگر ملایمت لازم را در رویکردتان داشته باشید جواب بهتری خواهید گرفت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید انتظارات خود را پایین بیاورید ناراحت نشوید، زیرا پاداش مادی یا معنوی بزرگتری از جای دیگری دریافت خواهید کد که آن را جبران خواهد کرد. در انتظار بهترین ها برای خودتان باشید ولی خود را برای بدترین شرایط هم آماده کنید تا اگر مشکل کوچکی برایتان پیش آمد آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و در نهایت به بهترین نتایج ممکن برسید. تا وقت هست از جذابیت خود برای به دست آوردن دل کسی که توجهتان را به خود جلب کرده استفاده کنید.

متولدین ماه آبان

امروز شاید بتوانید بالاخره راه حلی برای مشکلاتی که بین شما و کسی که به نظر می رسد با تک تک حرکات شما مخالف است پیدا کنید. شاید در ابتدا برایتان سخت باشد که او را از سر راه خود بردارید، ولی نشان دادن توانایی هایی که تا به حال از دید این فرد مخالف مخفی باقی مانده اند به شما کمک می کند تا او را از سر راه کنار بزنید و کاری که می خواهید را انجام دهید. در هر صورت یادتان باشد که حتی در بهترین شرایط هم ممکن است ناگهان با برخی مشکلات مواجه شوید، ولی کافیست با نگرشی مثبت و سالم پیش بروید تا این وضعیت را خیلی راحت پشت سر بگذارید. اگر اهمیت این موضوع را درک کنید این درس را از الان تا آخر عمرتان فراموش نخواهید کرد.

متولدین ماه آذر

این طور به نظر می رسد که نتیجه ای که دارید به دست می آورید در مقایسه با این همه پشتکار و تلاشی که شما دارید می کنید خیلی کمتر است. ولی خوشبختانه این همه اراده و پشتکاری که از خودتان نشان می دهد اوضاع را با قدرتی جادویی به نفع شما تغییر خواهد داد و موفقیت های زیادی را به زودی تجربه خواهید کرد. اگر کمی از سرعتتان کم کرده و قبل از ادامه دادن به آنچه در قدم بعدی باید انجام شود فکر کنید نتیجه ای فوق العاده به دست خواهید آورد. باید بپذیرید که شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید، ولی اگر صبور باشید از راهی دیگر مشکلاتی که از کنترل شما خارج بوده اند جبران خواهند شد.

متولدین ماه دی

آثار باقی مانده از فشار و استرسی که دیروز تحمل کرده اید ممکن است هنوز هم احساس خشم و بی اعتمادی را در شما زنده کنند. ولی خوشبختانه طی همان ساعات اولیه روز خواهید توانست این انرژی منفی را رها کرده و آرامش خودتان را به دست بیاورید. با وجود این که در حال حاضر روی طرح کلی برنامه تان تمرکز کرده اید باید در نظر داشته باشید که مدیریت جزئیات این برنامه قدمی اساسی برای رسیدن به اهدافتان است که نباید از آن غافل شوید. گاهی جزئیات به ظاهر بی اهمیت در واقع مهمترین چیزی هستند که باید به آن اهمیت دهید. به جای این که از الان به فکر کارهای زیادی ک فردا در انتظارتان هستند باشید از روز تعطیلتان لذت ببرید.

متولدین ماه بهمن

امروز به زبان آوردن خواسته ها و نیازهایتان شاید به نظر کاری خودخواهانه بیاید، ولی شما مصمم هستید که چیزی را که می خواهید به دست بیاورید. در هر صورت باید این نکته را به یاد داشته باشید که اصرار و پافشاری بیش از حد ممکن است در دیگران بازخورد منفی ایجاد کرده و باعث خشم و مخالفت بیشتر آنها شود. خوشبختانه امید این که به خواسته تان برسید وجود دارد و موقعیت لازم نیز برایتان فراهم است. کافی است با رفتار خوب و شوخ طبعی در زمان مناسب یک وضعیت بی ثبات را به نفع خودتان تغییر دهید و به نتیجه مورد نظرتان برسید. شما اکنون جذابیت کافی برای به دست آوردن دل هر کسی که خودتان بخواهید را دارید، این فرصت را دست کم نگیرید.

متولدین ماه اسفند

اگر امروز بتوانید حتی با وجود تحت فشار بودن خونسردی و آرامش خودتان را حفظ کنید اثرات مثبت بسیاری روی اطرافیانتان و نگرشی که نسبت به شما دارند خواهید گذاشت. این می تواند باعث شود همراه با دیگران روزی فوق العاده را پشت سر گذاشته و چیزهای تازه ای را تجربه کنید که فکرش را هم نمی کرده اید. خوشبختانه شما خیلی خوب می دانید چگونه اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهید و تمام زندگیتان با نگرشی مثبتی که دارید رو به پیشرفت است. قدر داشته هایتان را بدانید و برای آنها شکرگزار باشید. هیچ کس در این دنیا تمام چیزهایی که می خواهد را ندارد و قطعا کمبودهای جزئی دلیلی برای بدبختی هیچکس نمی توانند باشند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه