09 فروردين 1403



فال روزانه 25 اردیبهشت 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز به این نتیجه می رسید که لذت های زندگی بیشتر از آن است که فکرش را بکنید. در ارتباطات خود با افرادی که در زندگی تان هستند، شجاعت کافی را پیدا می کنید تا راههای جدید را تجربه و جهان را با زاویه دید دیگری نگاه کنید. زمان آن است تا از جای خود بلند شوید، حرکت کنید، محدودیت ها را بردارید و از عادات  روزمره خود دوری کنید. اگر چه خانواده و دوستان تان در ابتدا از این شیوه جدید زندگی شما تعجب می کنند اما به ندرت شرایط برایشان عادی می شود. گذشته را رها کنید و تمرکز خود را بر اهداف پیش رویتان بگذارید تا زندگی بر وقف مرادتان پیش رود.

متولدین ماه اردیبهشت

سیاستی که در زندگی پیش گرفته اید به شما در رسیدن به اهداف تان کمک می کند. انتظار نداشته باشید تمام مشکلات تان همین حالا حل شود بلکه باید انرژی بیشتری  صرف آنها کنید. اگراحساسات خود را درگیر نکنید، راحت تر به نتیجه می رسید زیرا اکنون منطق اولویت زندگی شماست. زندگی عاطفی تان نیاز به تغییراتی دارد. شما باید موانعی را که سر راه شما و عشق زندگی تان است بردارید. حتی می توانید برای سرعت بخشیدن به این کار با افراد با تجربه یا حتی مشاور مشورت کنید. نتیجه ای که خواهد داد شما را غافلگیر خواهد کرد.

متولدین ماه خرداد

احساس می کنید که ناگهان مانعی در مقابل راه شما قرار گرفته و حرکت شما را کند کرده است. بهترین راه این است که با سیاست کافی شرایط را بررسی کنید و زوایای مختلف آن را کاملا بسنجید. تمام انرژی خود را به کار گیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. دوستان شما تاثیر زیادی بر زندگی تان دارند و حتی گاهی شما را مجبور به کاری که علاقه ای به آن ندارید، می کنند. امروز به کمک آنها می توانید تصمیم مهمی بگیرید، فقط حواس تان باشد تا پیش داوری و قضاوت اشتباه نکنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید.

متولدین ماه تیر

قبل از اقدام به هر کاری، چند قدم به عقب برگردید و شرایط پیش روی خود را با دقت بررسی کنید. به زودی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که به شما تجربه ها و ایده های خوبی می دهند و تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می کنند. هر چه بیشتر روی آنها حساب کنید و با آنها در ارتباط باشید، فوایدی بیشتری از آنها به شما خواهد رسید و تغییرات مثبتی به شیوه زندگی خود خواهید داد. سعی کنید به افرادی که برایتان اهمیت دارند، توجه بیشتر و در صورت نیاز از آنها حمایت کنید. هر چه بیشتر شکرگزار باشید، آینده بهتری در انتظارتان خواهد بود.

متولدین ماه مرداد

شما در شرایطی خاص قرار گرفته اید و فکر می کنید که اگر احساسات تان را بیان نکنید، بهتر است اما این روش نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه موجب آسیب به خودتان و دیگران نیز می شود. بنابراین به جای نادیده گرفتن آنها، افکار خود را بروز دهید. قبل از این که قدم به مکانی ناشناخته بگذارید، از امنیت آنجا آگاهی یابید. داشتن روحیه ریسک پذیری خوب است اما نه همیشه. شاید آنچه در مقابل تان می بینید سرابی بیش نباشد. بنابراین با احتیاط عمل کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.

متولدین ماه شهریور

اگر برقراری تعادل در حال حاضر برایتان ممکن نیست، بر آن پافشاری نکنید. گاهی برای رشد خود باید برخی کارها را رها کرد، حتی اگر تعادلی بین آنها برقرار نباشد. همیشه همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود اما نا امید نباشید و به سرنوشت اعتماد کنید. گاهی احساس می کنید که شریک زندگی تان شما را نادیده می گیرد اما این موضوع آنقدر که شما بزرگ اش کرده اید اهمیت ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت های میان خود و او را پیدا کنید و سعی کنید درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنید تا قدرت درک تان بالاتر رود.

متولدین ماه مهر

امروز دوستان زیادی را در اطراف تان احساس خواهید کرد و ساعات خوشی را با آنها خواهید گذارند. سعی کنید برای کارهایی که شروع کرده اید، تلاش بیشتری به خرج دهید تا به مراحل بالاتر و موفقیت های بیشتری صعود کنید. اگر در مورد برنامه هایتان به نتیجه رسیده اید، با اعتماد به نفس کافی وارد عمل شوید. در کنار کار، به خانه و خانواده اهمیت بیشتری دهید و وقت بیشتری را با آنها بگذرانید. موضوعی ذهن آنها را درگیر کرده است، بهتر است تمام تلاش خود را برای حل آن به کار گیرید. از سلامت جسمانی خود نیز غافل نشوید.

متولدین ماه آبان

ممکن است امروز با مخالفت شدید دیگران رو به رو شوید و شاید فکر کنید که دیگران می خواهند شما را آزار دهند اما این که آنها نظری برا خلاف شما دارند، بدین معنی نیست که بد شما را می خواهند. بد نیست منفی بافی را کنار بگذارید و کمی زاویه دید خود را وسیع تر کنید تا بتوانید با مشورت دیگران جوانب دیگر را نیز به خوبی ببینید و بررسی کنید. شخصیت منحصر بفرد شما افراد زیادی را به خود جذب می کند، حتی اگر به ظاهرتان نرسیده باشید. امروز هم از همان روزهایی است که بی آنکه بدانید مورد توجه دیگران هستید.

متولدین ماه آذر

قرار است در مورد مسئله مهمی با دیگران به گفتگو بنشینید، اما همان طور که آنها جلوی احساسات شان را می گیرند، شما نیز عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. با واقعیت رو به رو شوید و اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. از تاثیری که کلمات بر دیگران می گذارند غافل نشوید. شما عادت دارید مسائل را به آرامی و با صبوری حل کنید اما امروز توانایی کنترل آنها را ندارید. شاید بهتر است گاهی بگذارید خود به خود حل شوند و کمی به خودتان استراحت دهید.

متولدین ماه دی

بهتر است در گروه های اجتماعی بیشتری شرکت کنید زیرا با روحیه شما سازگاری دارد و در این راه خستگی ناپذیر هستید. شما می توانید با کمی خلاقیت در کارهایتان پیشرفت قابل توجهی کنید پس کم کاری را کنار بگذارید و بر کارهای خود تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر احساس خستگی می کنید، به سلامت و سبک زندگی تان اهمیت بیشتری دهید. امروز ممکن است دوستان تان سر زده به دیدن تان آیند. در میان آنها فردی است که به طور پنهانی به شما علاقه دارد. اگر مجرد هستید، فرصت خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی است.

متولدین ماه بهمن

شاید بهتر باشد به شخصی که شما را ناامید کرده است، فرصتی دوباره دهید. او از کرده های خود پشیمان است و متوجه اشتباهاتش شده، پس شما هم یک قدم بردارید زیرا این رابطه ارزشی بیش از اینها دارد. شما توانا و صبور هستید اما حال وقت آن است تا بلند شوید و کارهای عقب مانده تان را جمع و جور کنید. اگر می خواهید بر درامد مالی خود بیافزایید، با برنامه ریزی پیش روید و توصیه های دیگران را جدی بگیرید. خبری به گوش تان می رسد که شما را در تصمیم گیری مردد می کند. نگران نباشید و سعی کنید در حال حاضر هیچ تصمیمی نگیرید تا تمام ابهامات تان برطرف شود.

متولدین ماه اسفند

حال زمان خوبی برای تکیه کردن به احساسات تان نیست. قلب تان می تواند رهبر خوبی برایتان باشد اما نه همیشه.در حال حاضر برای رسیدن به اهداف تان باید از عقل و منطق نیز یاری بگیرید. این راه مشکل تر از آن است که فکرش را می کنید و حتی شاید نتوانید تنهایی از پس آن برآیید اما اگر توصیه های خانواده خود را جدی بگیرید موفقیت شما حتمی است. برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، اگر همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نرفت نگران نشوید زیرا در نهایت نتیجه خوبی خواهید گرفت.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه