10 فروردين 1403



فال روزانه 3 فروردین 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز به پایان رساندن وظایفی که به عهده دارید غیر ممکن به نظر می رسد، به ویژه اگر میزان زمان و انرژی لازم برای انجام این کارها را دست کم گرفته باشید. اگر در مسیرتان به دیواری بر بخورید شاید اولین کاری که به ذهنتان برسد این باشد که آنقدر به این دیوار بکوبید تا فرو بریزد، ولی شاید اگر خوب فکر کنید ببینید آنچه خودتان را با آن درگیر کرده اید آنقدر اهمیت نداشته باشد که بخواهید خودتان را با آن این گونه درگیر کنید. برای خودتان از کاه کوه نسازید و مشکلی که به وجود آمده است را برای خودتان بزرگ نکنید تا ببینید که خود بخود برطرف خواهد شد. اولویت های اصلیتان را در نظر داشته باشید و زمان و انرژیتان را صرف آنها کنید تا موفقیت بیشتری به دست بیاورید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز با اراده و انرژی تمام می خواهید به سمت کارهایی که دوست دارید انجام دهید پیش بروید، ولی در حال حاضر چیزهای دیگری هم در زندگیتان هستند که به توجه شما نیاز دارند. با وجود این که متوجه این مسئله هستید که برای رسیدن به رشد راه های زیادی وجود دارند، اگر آزادی کافی برای انتخاب راه مورد نظرتان را نداشته باشید احساس بدی به شما دست خواهد داد. بهتر است فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگیتان بپردازید. برای رسیدن به شادی به دنبال احساس رضایت قلبی و روانی باشید، فعلا وقت پراختن به مسائل مادی نیست، از بودن در کنار خانواده تان لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

احساس می کنید که انگار یک نفر دست هایتان را بسته است و به شما اجازه نمی دهد به کارهای کوچکی که برای انجام دادن دارید رسیدگی کنید. گاهی به راحتی حواستان پرت می شود ولی الان اصلا دلتان نمی خواهد که تسلیم شوید، زیرا معتقد هستید که پافشاری و پشتکار شما برایتان نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. مواظب باشید موانع ظاهری که در مسیرتان قرار گرفته اند را مقصر ندانید. شاید دیگران در زندگیتان نقشی رقابت آمیز و همراه با مخالفت داشته باشند، ولی در دراز مدت این رفتار آنها باعث قویتر شدن شما خواهد شد. هرچقدر موانع و مخالفت ها بیشتر باشند، وقتی به هدفتان می رسید احساس بیشتری خواهید داشت.

متولدین ماه تیر

روح سخاوتمند و بزرگ شما امروز شاید دچار بی تفاوتی شده باشد و به این فکر کنید که خوب بودن و مهربان بودن اصلا ارزش این همه سختی را دارد؟! با وجود این که ممکن است دیگران زیاد قدر همکاری ها و کمک هایتان را ندانند ، ولی شما همیشه سعی کنید بی آن که اجازه دهید از شما سوء استفاده شود، از در عشق و دوست داشتن وارد شوید. اگر اجازه دهید انرژی و نگرش منفی دیگران روی قلب شما هم اثر بگذارد تنها باعث خواهید شد که حس رضایت و خوشبختی از شما دورتر شود. تا ی توانید از همراهی با دیگران لذت ببرید و از ته دلتان بخندید و قدر لحظات با هم بودن را بدانید تا زندگی برایتان دلنشین تر شود.

متولدین ماه مرداد

درست همین حالا که شما دارید یاد می گیرد کنترل نفس چگونه می تواند روی میزان خلاقیت شما اثراتی مثبت داشته باشد، اتفاقی خواهد افتاد که شما را وسوسه می کند کنترل همه چیز را رها کنید. شاید موقتا فکر کنید که ریسک کردن و گفتن آنچه در ذهنتان می گذرد بتواند به روابط اجتماعیتان کمک کند. ولی حقیقت این است که اگر جلوی زبانتان را بگیرید و روی حرف هایی که می زنید کنترل داشته باشید و قبل از حرف زدن فکر کنید به حفظ روابط خود در دراز مدت کمک بیشتری خواهید کرد. اگر در مسیر درست قرار داشته باشید آهسته و پیوسته پیش رفتن خیلی بهتر از دویدن می تواند به شما و پیشرفتتان کمک کند.

متولدین ماه شهریور

شما امروز لبخند بزرگی به لب دارید و این باعث شده دیگران با این نگرش همراه با خونسردی و مهربانی شما متعجب شده و فراموش کنند که در واقع تا چه حد جدی و گاهی سخت گیر هستید. با این حال در پشت چهره خندانتان شما همچنان حواستان جمع است و با احتیاط و دیدی منتقدانه سعی در درست کردن خرده کاری های باقی مانده دارید. ولی امروز تقلا کردن بی فایده است و هر چقدر هم تلاش کنید همه چیز عالی و بدون نقص باشد نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید و روی جزئیات بی اهمیت بیهوده تمرکز نکنید، این طوری هم خودتان و هم دیگران خوشحال تر خواهید بود.

متولدین ماه مهر

امروز ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، دلیل آن هم این است که سعی دارید دیگران را به سوی مسیری ناشناخته پیش ببرید و یا راضی به انجام کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اند. با این حال حتی اگر نگرش شما دقیق تر و صحیح تر از دیگران باشد هم دیگران تمایل چندانی به دنبال کردن شما به صورت کورکورانه بی حساب و کتاب ندارند. سر حوصله تمام اطلاعاتی که در دست دارید را با آنها در میان بگذارید، مخفی کردن دانسته هایتان بی فایده است. اگر آنها دقیقا بدانند چه برنامه ای دارید با رضایت با شما و نقشه هایتان همراه خواهند شد. امروز پیام ها و تماس های تلفنی بسیاری را از کسانی که مدت هاست از آنها خبری ندارید دریافت خواهید کرد.

متولدین ماه آبان

شما سال های سخت و پرکاری را پشت سر گذاشته اید و شخصیتتان مورد آزمایش قرار گرفته است و این همه مدت، زمان زیادی برای خیال پردازی و پرداختن به رویاهایتان نداشته اید. با وجود این که شرایط تغییر کرده اند هنوز باید حواستان جمع باشد و عقل و منطق را فراموش نکنید. خبر خوبی برایتان داریم و آن هم این است که پول زیادی در انتظارتان است! این پول می تواند یک هدیه و یا طلبی باشد که مدت هاست از کسی دارید و امیدی نداشته اید که به این زودی به شما بازگردانده شود. این مسئله حال و هوایتان را حسابی خوب خواهد کرد و  حتی روی رفتارتان با اطرافیانتان نیز تاثیر خواهد گذاشت و آنها را نیز مثل خودتان خوشحال خواهید کرد.

متولدین ماه آذر

شما همیشه با شور و هیجان بسیاری به زندگی نگاه می کنید، ولی امروز هر اتفاقی که می افتد بیشتر به تسلیم شدن فکر می کنید و دلایل بیشتری برای این کار پیدا می کنید. با وجود این که مثبت نگری بیش از حد می تواند شما را گمراه کند ولی تسلیم توهمات منفی شدن هم به کارتان نمی آید. نگرشتان را درست کرده و بی آن که حتی به تسلیم شدن فکر کنید واقعیت را ببینید و با انرژی پیش بروید. شاید کمی دیر شود، ولی تلاش هایتان به نتیجه خواهند رسید. اگر به فعالیت های هنری علاقه دارید امروز روز خوبی برای انجام کارهای هنری و خلاقانه می تواند باشد و ذهنتان در این زمینه خوب کار می کند. عشق زیادی که در وجودتان احساس می کنید را به تمام اطرافیانتان ببخشید.

متولدین ماه دی

با وجود این که تعهدات بسیاری که دارید شما را خسته کرده اند، ممکن است تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود وسوسه شوید مسئولیت های بیشتری را هم بپذیرید. بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید و بی آن که نگران کمبود وقت باشید تمرکز خودتان را روی وظایف فعلیتان بگذارید. اگر تمام تلاشتان را بکنید حتی اگر نتایجی که به دست می آورید با استانداردهایتان مطابقت نداشته باشند هم، نه خودتان و نه هیچ کس دیگری می تواند شما را سرزنش کند. شما امروز عشق زیادی نسبت به شریک زندگیتان احساس می کنید و می توانید برای نشان دادن احساستان به او هدیه ای خریده و دلش را به دست بیاورید.

متولدین ماه بهمن

امروز ممکن است یک نفر بخواهد جلوی پیشرفت شما به سوی جلو را بگیرد و شما باید در مقابل او تا جایی که می توانید ایستادگی کنید. خوشبختانه بخت با شما یار است و می توانید در مقابل این مخالفت ها و موانع با موفقیت بایستید، به شرط آن که در حرف هایتان زیاده گویی و اغراق نکنید. بهترین کار ممکن این است که بی آن که از یک فرد مخالف برای خودتان دشمن بسازید از دیدگاه و نظرات خودتان دفاع کنید. به جای جنگیدن با یکدیگر سعی کنید روی نقاط مشترکتان تمرکز کنید تا به نتایجی رضایت بخش برسید. امروز حتی نسبت به کسانی که در حالت عادی مورد علاقه تان نیستند هم حس بدی ندارید، پس از فرصت استفاده کرده و به دیدارشان بروید.

متولدین ماه اسفند

شما در حال حاضر نگرشی گسترده دارید و دیگران به شما کمک می کنند که حتی گسترش بیشتری به آن بدهید، پس به نقطه نظرات آنها اهمیت بدهید. اگر وقتی اطرافیانتان به شما جواب منفی می دهند به حرف خودتان پافشاری کنید احتمال این وجود دارد که در آینده با هم به مشکل بخورید، قبل از هر اقدامی به نقشه هایتان و عواقب آنها خوب فکر کنید. امروز دلتان می خواهد وقتتان را با دوستان و عزیزانتان بگذرانید، چه بهتر از این که از فرصتی که پیش آمده استفاده کرده و دور هم جمع شوید و یا حتی بهتر از آن، از هوای زیبای بهاری استفاده کرده و به گردش در طبیعت بروید. تا می توانید بازی کنید و بخندید و از روزتان لذت ببرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه