01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 16 اسفند 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز حتی اگر روش های خیلی متفاوتی را برای به دست آوردن رضایت نسبت به زندگیتان امتحان کنید هم به این سرعتی که انتظار دارید به نتیجه نخواهید رسید و این موضوع مایه دلخوری و ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. وقت گذراندن با دوستان وفادار و اعضای نزدیک خانواده به شما کمک خواهد کرد که بتوانید انرژی مثبت خودتان را تا جای ممکن حفظ کنید. این را هم باید بدانید که تکیه کردن به دیگران نمی تواند راه حلی دائمی برای مشکلات و سردرگمی شما باشد، ولی می تواند به طور موقت از فشاری که دارید به خودتان وارد می کنید کم کند. اگر فرصت جمع شدن با عزیزانتان فراهم نشد ناراحت نشوید و در تنهاییتان به نگرشی تازه که می تواند زندگیتان را به تعادل برساند فکر کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز در حال بررسی راه های تازه ای هستید که می توانید در پیش بگیرید هستید و هر کدام از این راه ها موافقان و مخالفان خودش را دارد. این که چشم هایتان به فرصت هایی که در پیش رو دارید باز شده اند خیلی هیجان انگیز به نظر می رسد. شاید بخواهید دوباره سراغ درس و تحصیل بروید، ولی این را در نظر داشته باشید که اگر چنین قصدی دارید حتما در حوزه هایی مطالعه کنید که کاربردی هستند و می توانند برای مدتی طولانی توجه شما را به خودشان جلب کنند. همین امروز برای سفر به مقصدی که تا کنون نرفته اید برنامه ریزی کنید، سفری که ذهن شما را از درگیری ها و دغدغه هایی که دارید دور کند و به زندگی شما معنایی تازه ببخشد.

متولدین ماه خرداد

کنجکاوی زیاد شما چیزی نیست که به تازگی به آن پی برده باشید، ولی نیاز شدیدی که امروز نسبت به کسب اطلاعات جدید در وجود خودتان احساس می کنید می تواند تبدیل به اشتیاق شدیدی برای کشف مکان های تازه و یا مطالعه در رابطه با نظریه های عجیب و غریب شود. این درگیری فکری می تواند باعث شود کارها و وظایف اصلی که برای امروزتان داشته اید را فراموش کنید، ولی باید این را بدانید که برای شانه خالی کردن از مسئولیت های شخصی و یا حرفه ای که دارید باید بهای سنگینی را بپردازید. درست است که دوست دارید به چیزهایی پی ببرید که زندگی شما را برای همیشه تغییر دهند، ولی تا آنها را نیافته اید باید شرایط و موقعیت های فعلیتان را حفظ کنید.

متولدین ماه تیر

امروز در پیش گرفتن منطقی ترین راه ممکن برای شما بهترین و بی خطرترین استراتژی خواهد بود، ولی نگرش عمل گرایانه شما به موقعیت ها این اجازه را به شما نخواهد داد که از فرصتهایی که به صورت کاملا تصادفی برایتان به وجود می آیند بگذرید. اگر کسی دری را برایتان باز کرد، بدون هیچ تردیدی و با اعتماد به نفس تمام از این در عبور کنید. اگر یکی از اقوام و نزدیکان مورد اعتمادتان برنامه هایی که دارید را مورد انتقاد قرار داد به دقت به حرف هایشان گوش کنید، شاید دلیل خوبی برای این انتقادها داشته باشند. راهی را انتخاب کنید که بدون هدر کردن انرژیتان برای چیزهای بی ارزش باعث رشد و پیشرفت شما بشود.

متولدین ماه مرداد

امروز ممکن است مجبور شوید در برنامه روزانه ای که برای خودتان در نظر گرفته بودید تغییراتی ایجاد کنید، چرا که اهدافتان با اطرافیانتان در تضاد هستند. الان باید تمرکزتان روی دیگران باشد و اگر بپذیرید که شما در تنهایی و خلاء زندگی نمی کنید و باید با دیگران کنار بیایید روز خوبی را خواهید توانست پشت سر بگذارید. از انتظاراتی که دارید کم کنید و اگر به بعضی از کارهای پیش پا افتاده تان نرسیدید خودتان رانگران نکنید. شاید در ابتدای کار سرعت پیشرفت کارها کند باشد، ولی اگر خونسردی خودتان را حفظ کنید خواهید توانست یک پرش پیش بینی نشده بزرگ داشته باشید که نتایج رضایت بخشی برایتان به همراه خواهد داشت.

متولدین ماه شهریور

شما در حال حاضر هر چقدر هم که شرایط سخت باشند و رسیدن به برنامه ها و اهدافی که در سر دارید غیر ممکن به نظر برسد هم نگرش مثبت خودتان را کاملا حفظ خواهید کرد. اما این بدان معنا نیست که ایده های غیر منطقی دیگران را که بر اساس تفکر نیستند حتی اگر خیلی وسوسه کننده به نظر برسند هم دنبال خواهید کرد. توجهی که شما به حقیقت و واقع نگری دارید همچنان برایتان در اولویت است. تمام احتمالات را در نظر گرفته و سپس انتخاب کنید و برای رسیدن به انتخابی که کرده اید هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید. عمل کردن به تعهداتتان کلید موفقیت شما در راه رسیدن به رضایت کامل است.

متولدین ماه مهر

در حال حاضر تبدیل کردن رویاهایتان به واقعیت کار سختی به نظر می رسد چرا که در حال حاضر شما در لحظه زندگی نمی کنید و حواستان به جاهای دیگری است. ولی اگر این تصورات عجیب و غریب ذهنیتان در کارهای خلاقانه ای که انجام می دهید نفوذ کنند اثری که خلق می کنید می تواند یک شاهکار تمام عیار باشد، پس اگر هنرمند هستید امروز از لحاظ حرفه ای برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. برای تمام کارهای فوق العاده ای که برای خودتان و دیگران انجام داده اید به خودتان پاداش بدهید. شما لیاقت این را دارید که با شما همچون یک سلطان رفتار شود، پس حتما همین کار را انجام دهید و خودتان را به خاطر چیزهای کوچک و بی اهمیت مورد تنبیه و سرزنش قرار ندهید.

متولدین ماه آبان

امروز بسیار احساساتی شده اید و به همین دلیل هم ترجیح می دهید تا جای ممکن در خانه بمانید و وقتان را با کسانی که دوست دارید و شما و احساساتتان را درک می کنند بگذرانید. این کار شما می تواند روی اطرافیانتان تاثیرات خوبی داشته باشد و وضعیت موجود در خانه را بهبود ببخشد و به ثبات همیشگی اش باز گرداند. شما امروز با بیان حقایقی که همه می دانند ولی از به زبان آوردن آنها خودداری می کنند می توانید برای همه نقش یک سوپرقهرمان را بازی کنید. تعهد قلبی شما نیروی مثبتی است که می تواند علاوه بر خودتان به پیشرفت زندگی تمام افرادی که با شما در تماس هستند کمک کند.

متولدین ماه آذر

امروز ممکن است مجبور شوید وقت زیادی را صرف بررسی این موضوع کنید که چطور می توانید در زمان مواجهه با بحران ها خونسردی خودتان را حفظ کنید. شاید حتی حرفه ای که برای خودتان انتخاب کرده اید را زیر سوال ببرید و به این فکر فرو بروید که چطور می توانید راههای بهتری برای کسب درآمد پیدا کنید که با علایق شخصیتان نیز هماهنگی بیشتری داشته باشند. با این حال الان شرایط کیهانی در نوسان هستند و اصلا زمان خوبی برای ایجاد چنین تغییراتی نیست. شاید نخواهید راهی که در پیش گرفته اید را تا ابد ادامه دهید، ولی الان وقت تغییر جهت دادن نیست، با شرایط فعلی کنار بیایید تا زمان مناسب فرا برسد.

متولدین ماه دی

ایده های بسیار خلاقانه ای که در سر دارید ممکن است از طرف گروهی از افراد خیلی زرنگی که در اطرافتان هستند بی آن که هیچ نامی از شما آورده شود مورد استفاده قرار بگیرند و شما مجبور شوید برای این که نقش مهمی که داشته اید را به دیگران ثابت کنید با همه این افراد بجنگید. به سادگی تسلیم نشوید و یک بار برای همیشه به آنها نشان دهید که با چه کسی طرف هستند. امروز بهترین کار این است که بی آن که نگران آینده باشید شرایطی که دارید را حفظ کنید. یادتان باشد که ترس از آینده عامل محرک سالمی نیست، اگر از ابهام در مسیری که پیش رویتان است هراس دارید سعی کنید این انرژی منفی را با عشق و امیدواری جایگزین کنید.

متولدین ماه بهمن

شما حتی اگر بدانید که کار زیاد و سختی های بسیاری در انتظارتان هستند هم نسبت به آینده خودتان دیدی بسیار مثبت دارید. با این حال نگرانی هایی هم دارید که هرچند از دید دیگران مخفی می مانند شما را از درون آزار می دهند. حتی نزدیک ترین دوستانتان هم اگر در رابطه با این مسئله صحبت نکنید به بحران درونی شما و دغدغه هایی که دارید پی نخواهند برد و در نتیجه نمی توانند کمکی به شما بکنند. با این حال بهتر است خیلی هم سریع سفره دلتان را باز نکنید و پیش از هر کاری ابتدا مسیر خودتان رامشخص کرده و تصمیم هایتان را بگیرید. وقتی افکار و ایده هایی منطقی داشته باشید همه با روی باز از شما حمایت خواهند کرد.

متولدین ماه اسفند

امروز از جایی که انتظارش را ندارید پول هایی به دستتان خواهد رسید که هر ذره کوچک آن هم در نزدیک تر شدن شما به نقشه هایی که دارید کمک زیادی خواهد کرد. این پول ممکن است نتیجه تلاش هایی باشد که در گذشته کرده اید ولی فکرش را هم نمی کرده اید که نتیجه ای برایتان داشته باشند. یکی از افرادی که می شناسید و مورد اطمینان کامل شما هست هم در زمینه مسائل مالی توصیه هایی به شما خواهد کرد که اگر به آنها گوش کنید می توانند برای شما بسیار مفید باشند. ولی فقط به یک روش خاص نچسبید و سعی کنید روش های متفاوتی را امتحان کنید تا بتوانید شانس موفقیت خودتان را چند برابر کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه