30 فروردين 1403



فال روزانه 14 اسفند 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز هیچ سدی نمی‌تواند شما را از حرکت باز دارد زیرا انرژی‌تان سر به فلک کشدیده و توانایی‌هایتان افزایش یافته است. اگر برای صحبت با فردی خاص مثل عشف زندگی تان بی میل هستید، امروز زمان خوبی برای گفتگو و حل مشکلاتتان است. امروز انرژی زیادی از رابطه عاطفی خود دریافت خواهید کرد و قادر خواهید بود تا مشکلی را که مدت‌ها است از آن فرار می‌کنید، با گفتگو حل کنید. اگر فکر می کنید که احتیاج به تغییر آب و هوا و کمی هیجان دارید، به فکر یک مسافرت باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

سعی کنید امروز ارتباطات خود را گسترش دهید. گفتگو را ابتدا با افرادی که با آن‌ها دچار مشکل شده‌اید، آغاز کنید. نگران نباشید، با اعتماد به نفس و انرژی که در شما وجود دارد می‌توانید به سرعت تمام مشکلات خود را بدون هیچ ناراحتی و دلگیری، حل کنید. شما قدرت این را پیدا می‌کنید تا واقعیت را برای شریک زندگی‌تان بازگو و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید. شاید تا به امروز احساس اسارت داشته‌اید اما به زودی تمام بندهایی که مدت‌ها است به پایتان بسته شده، پاره خواهد شد و آزادی را بار دیگر تجربه خواهید کرد.

متولدین ماه خرداد

در دو راهی شک گیر افتاده اید. بهتر است احساسات را به طور موقت از خود دور کنید تا منطق و افکارتان بهترین تصمیم را بگیرند شما برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش بسیاری کرده اید، پس حال که هدف در دو قدمی شما قرار دارد، با بی فکری عمل نکنید، عجله را هم کنار بگذارید تا همه چیز همانطوری پیش رود که شما می خواهید. به زودی به میهمانی دعوت می‌شوید، بهتر است از فرد مورد علاقه‌تان نیز دعوت کنید تا با شما همراه شود، در این صورت هر دوی شما روحیه‌تان عوض خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

متولدین ماه تیر

امروز زمان خوبی برای غافلگیر کردن افرادی ست که دوست شان دارید. انرژی مثبت خود را همه جا منتشر می‌کنید و به دیگران نیز نشان می‌دهید که چقدر وجودشان در زندگی شما اهمیت دارد. راههای زیادی برای ابراز احساسات وجود دارد، با یک شاخه گل، یک نامه عاشقانه یا هدیه ای گرانبها آنها را غافلگیر کنید. اگر می‌خواهید تعادل در زندگی شما برقرار شود، به همان اندازه که به منطق اهمیت می‌دهید، به احساسات خود نیز بها دهید. بهتر است بهترین لباس خود را به تن کنید و از خانه خارج شوید. روز فوق العاده ای در پیش است.

متولدین ماه مرداد

امروز بهترین زمان برای برقرای ارتباط با اطرافیان تان است. با انرژی که امروز به دست می آورید، ارتباط بیشتری با دوستان خود برقرار می کنید، حتی با وجود مخالفت دوستان، رئیس، عشق زندگی یا اقوامتان، افکار و احساسات خود را به کرسی خواهید نشاند. اگر می‌خواهید با فردی قرار ملاقاتی بگذارید، درنگ نکنید زیرا امروز بهترین فرصت است، شما مرکز توجه قرار گرفته و در هر گفتگویی موفق خواهید شد. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فرد مورد علاقه‌تان نیز به سمت شما جذب می شود.

متولدین ماه شهریور

مشکلی که مدتی هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، بالاخره حل خواهد شد. شما فرد درون گرایی هستید که معمولا از بیان احساسات خود خودداری می‌کنید اما امروز استثنا است و شما توانایی لازم برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را به دست خواهید آورد. از فرصت‌ها و شانس‌هایی که برای شما پیش می‌آید، استفاده کنید و احساسات خود را با زبان دوستانه بیان کنید. حرف زدن آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید، سخت نیست. برای به دست آوردن آرامش، ورزش به خصوص یوگا را از برنامه روزانه تان حذف نکنید.

متولدین ماه مهر

این روزها سرتان بیش از اندازه شلوغ و است طوری که وقتی برای خودتان نمی ماند. آخرین باری که وقت خود را در کنار خانواده گذرانده‌اید، چه زمانی بود؟ به نظر می‌رسد وقت کافی برای آن‌ها هم نمی‌گذارید اما امروز زمان مناسبی برای این کار است و گفتگو با افراد مورد علاقه زندگی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. اخیرا به فکر تغییر شغل هستید، فقط حواس تان باشد که قبل از اقدام به هر کاری تمام جوانب را بسنجید و عجولانه تصمیم نگیرید.

متولدین ماه آبان

شما به زودی در مکانی عمومی مانند کتابخانه یا باشگاه ورزشی، با فردی آشنا خواهید شد که تاثیر زیادی بر زندگی تان می گذارد. اگر مجرد هستید، از طریق او نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. پس تا جایی که می توانید ازتباطات خود را گسترش دهید تا درهای بیشتری رویتان گشوده شود. اگر اخیرا با شریک زندگی تان بحث کرده اید، امروز زمان مناسبی برای گفتگو است. بهتر است این بار خودتان را جای او بگذارید سپس در مورد رابطه تان قضاوت کنید.

متولدین ماه آذر

بهتر است امروز به خاطر اشتباهی که در محیط کار یا خانه مرتکب شده‌اید، معذرت خواهی کنید. طبیعی است، این کار آسان نیست اما شما با شجاعت تمام این کار را انجام خواهید داد. به جای احساس پشیمانی و غصه خوردن، با افرادی که می‌توانند به شما در جبران آن کمک کنند، در ارتباط باشید. علارغم مشکلاتی که برای شما پیش آمده، به زودی آرامش را تجربه خواهید کرد. شما چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی‌تان دارید، به نیمه پر لیوان نگاه کنید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود.

متولدین ماه دی

شما آروزهای زیادی در سر دارید، آنها را جدی بگیرید. با کمک آن‌ها است که می‌توانید به اهداف، اولویت‌ها، علاقمندی و نگرانی‌های زندگی خود پی ببرید و در کمال ناباوری به خودشناسی برسید و مشکلات زندگی‌تان را حل کنید. اگر فردی می‌تواند در این راه به شما کمک کند، برای درخواست آن کوتاهی نکنید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با عشق زندگی‌تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است، آن را از دست ندهید. با او برای کمی گشت و گذار به بیرون از خانه بروید زیرا کار زیاد هر دوی شما را خسته کرده است.

متولدین ماه بهمن

احساس خستگی می کنید، این احساس ناشی از استرسی است که اخیراً داشته اید اما امروز انرژی مضاعفی برای برقراری ارتباط با دیگران به دست خواهید آورد. نگرانی، عصبانیت و ترس تأثیر بسزایی بر سلامت بدنی و ذهنی شما خواهند گذاشت. برای کاهش استرس، ورزش را به شما توصیه می‌کنیم. به دنبال بهترین راه برای بهبود حالتان باشید. اگر می توانید به همراه دوستان یا خانواده خود برای یک مسافرت برنامه ریزی کنید. مطمئنا انرژی خود را باز خواهید یافت.

متولدین ماه اسفند

خوشبختانه باد تمام ابرها را برده و امروز آسمان زندگی‌تان آفتابی است. فرصت خوبی است تا افکار و احساساتتان را بیان کنید. از آنجا که امروز ارتباط با دیگران برایتان ساده تر از همیشه شده است، اگر می‌خواهید از عشقتان تعریف و تمجید کنید یا پیشنهادی را به همکار یا مدیرتان بدهید، درنگ نکنید. شما فرد صادقی هستید که هر چه را در ذهنتان است، بیان می‌کنید بنابراین دیگران نیز در گفتگو با شما احساس خوبی دارند. امروز روابط عاطفی خوبی با عشقتان برقرار خواهید کرد. از آن لذت ببرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه