09 فروردين 1403



فال روزانه 18 بهمن 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز ممکن است پدر و ماردتان و یا زوج دیگری که به شما نزدیک هستند به دیدارتان بیایند. کمی فعالیت سرگرم کننده مثل فیلم و بازی در نظر بگیرید و یا چند نفر دیگر را نیز دعوت کنید؛ اگر با آنها تنها بمانید ممکن است بحث هایی بین شما به وجود بیایند که نتیجه ای جز دلخوری و استرس برای شما به همراه نخواهد داشت. در هر صورت خودتان را ناراحت نکنید، تا فردا آرام خواهید شد. امروز شاید یکی از عزیزترین کسانی که دارید از شما تقاضای انجام کاری را داشته باشد که هیچ تمایلی به انجام دادن آن ندارید ولی به خاطر او فکر می کنید که موظف به انجام این کار هستید. خیلی منطقی با او حرف یزنید و مطمئن باشید که شما را درک خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز روز خوبی برای بیرون رفتن نیست. به احتمال زیاد سرما، ترافیک سنگین یا آلودگی هوا شما را کلافه خواهند کرد. به هیچ کدام از غیبت هایی که می شنوید اطمینان نکنید، به احتمال زیاد این حرف ها بعد از این همه دهان به دهان گشتن حقیقت زیادی را در بر نمی گیرند و هر کس نظر خود را به آنها اضافه کرده است. بعضی ها هم ممکن است با هدف های ناخوشایند این حرف ها را بزنند، زیاد آنها را جدی نگیرید. امروز شاید متوجه بشوید که یکی از نزدیکانتان به کمک شما احتیاج دارد ولی از روی غروری که دارد از شما تقاضای کمک نمی کند. اگر فکر می کنید کاری از دستتان برای او برمی آید منتظر ننشینید که از شما خواهش کند به او کمک کنید، خودتان پیشنهاد کمک کنید.

متولدین ماه خرداد

برخی اتفاق ها ممکن است احساس نارضایتی نسبت به زندگی در شما ایجاد کنند و باعث شوند به تفکر درباره ایجاد تغییرات بزرگ در زندگیتان بپردازید. مسائل مالی احتمالا باعث آشفتگی شما شده و به توجهی ویژه نیاز خواهند داشت. ممکن است نقشه های عجیب و غریبی برای بهبود وضعیت مالیتان بچینید، اما فعلا دست به عمل نزنید. ایده هایتان را بنویسید و چند روز صبر کنید، سپس به صورت جدی برای آنها برنامه ریزی کنید، امروز روز مناسبی برای انجام این جور کارها نیست. آخرین باری که دست به قلم شده و چیزی نوشته اید چه زمانی بوده است؟ اجازه ندهید عصر تکنولوژی و کار کردن با کیبورد موبایل و کامپیوتر نوشتن با مداد و خودکار را از یادتان ببرد.

متولدین ماه تیر

امروز روزی سرشار از حس همدردی و درک متقابل است و مکالماتی که در این روز انجام شوند اثرات مثبت بسیاری می توانند داشته باشند. از این فرصت استفاده کنید و با هر کسی که مشکلی دارید صحبت کرده و سعی کنید مشکلتان را حل کنید و به اعضای خانواده بگویید چقدر برایتان ارزشمند هستند. درست است که امروز تعطیل نیست، ولی امشب بعد از رفتن به خانه همراه با عشقتان راجع به بهترین حالتی که می توان وسایل خانه را چید حرف بزنید و کمی تغییر دکوراسیون در خانه تان ایجاد کنید. حتی یک گوشه ویژه از خانه را «گوشه عشق» نامگذاری کرده و فضایی رمانتیک برای آن طراحی کنید، این کار می تواند تاثیر مثبتی روی روابط عاشقانه شما و همسرتان داشته باشد.

متولدین ماه مرداد

امروز کمبود وقت برای دنبال کردن علایق معنوی و فکریتان ذهن شما را به خود درگیر خواهد کرد و ممکن است احساس این که در حال حاضر مسئولیت هایی بیش از تواناییتان بر عهده دارید باعث ناراحتیتان بشود. کافی است سعی کنید سر و سامانی به فعالیت ها و مسئولیت هایتان بدهید و برای آنها برنامه داشته باشید تا به راحتی به همه کارهایتان برسید. کنترل کردن افکارتان امروز کاری تقریبا غیر ممکن است، زیرا فکرتان با سرعتی سرسام آور از این سو به آن سو می رود، خودتان را اذیت نکنید و ذهنتان را آزاد بگذارید. احساس می کنید در رابطه عاطفیتان یک نیاز برآورده نشده وجود دارد، اما خودتان هم نمی دانید چه می خواهید، پس از عشقتان هم انتظار نداشته باشید بداند.

متولدین ماه شهریور

امروز یکی دیگر از آن روزهای فوق العاده است. امروز سرشار از انرژی مثبت است و ارتباط برقرار کردن با دیگران و حرف زدن با آنها برای شما بسیار راحت است و می توانید حرف هایتان را به راحتی به دیگران بزنید و آنها را قانع کنید. خبرهای خوب در زمینه مسائل مالی هم ممکن است روز شما را بسازند! شما قلب مهربانی دارید و هر کاری که از دستتان بربیاید بی هیچ چشم داشتی برای دیگران انجام می دهید، اما نگذارید کسی از این مهربانی و دل بزرگی که دارید سوء استفاده کند. اگر کسی از شما کمکی می خواهد و توانایی انجام آن را دارید از کمک کردن مضایقه نکنید، اما یادتان باشد که خودتان و عزیزانتان در اولویت هستید.

متولدین ماه مهر

امروز دوست دارید هر طور شده در منزل نمانید و بیرون رفته و کاری انجام دهید؛ چرا که نه؟ اگر بیکار هستید هم از خانه بیرون بزنید و به دنبال کار بروید، احتمال این که بتوانید با یک آگهی استخدام خوب مواجه شوید و یا یکی از دوستانتان را ببینید که می تواند کار خوبی را به شما پیشنهاد کند بسیار زیاد است. اگر هم مشغول به کار هستید و مجبورید تمام روز را در محل کارتان بگذرانید برای بعد از ظهر با دوستان و یا عشقتان قرار گذاشته و بیرون بروید. اگر فیلمی در سینما هست که دوست داشته اید ببینید و یا نمایشگاهی دایر است که مایل به بازدید از آن هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار همراه با کسانی که دوست دارید می تواند باشد.

متولدین ماه آبان

اگر در انتظار رفتن به سفر هستید شاید افزایش ناگهانی مسئولیت هایتان شما را مجبور کند این برنامه را به زمانی دیگر موکول کنید. البته مجبور نیستید حتما سفرتان را کنسل کنید، کافی است هماهنگی های لازم را انجام دهید تا هم به کاری که دلتان می خواهد و هم به مسئولیت هایتان برسید. اگر تا به حال دفتر خاطراتی نداشته اید امروز روز خیلی خوبی برای شروع به خاطره نویسی است، این کار تاثیرات مثبت زیادی روی زندگیتان می تواند داشته باشد. اگر عشقتان به قول هایش عمل نمی کند به طور جدی با او در مورد این مسئله صحبت کنید و ناراحتی خود را نشان دهید. مجردها مواظب باشند! ممکن است با کسی آشنا شوید که ظاهری فریبنده داشته باشد، اما باطن او به آن خوبی که فکر می کنید نباشد.

متولدین ماه آذر

امروز اوضاع کمی بهم ریخته است، اگر قرار است دوست نزدیک و یا کسی که دوست دارید را ببینید بهتر است زیاد روی اتفاق افتادن این قرار حساب باز نکنید. اتفاق های غیر منتظره ممکن است شما را مجبور به ایجاد تأخیر در برنامه هایتان کنند. اگر عشقتان زیادی خودش را قاطی مسائل شما می کند و هیچ فضای خصوصی برای خودتان ندارید و این مسئله شما را اذیت می کند خیلی راحت در مورد این مسئله با او حرف بزنید، این حق مسلم شماست که زمانی را هم به خودتان و کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید! شما آنقدر مشغله دارید که نمی توانید خیلی به خودتان برسید، لزومی ندارد تمام وقت آزادتان را هم با عشقتان و انجام کارهایی که او دوست دارد بگذرانید.

متولدین ماه دی

امروز شرایط خیلی آنطور که دوست دارید نیست و از طرفی هم نقص فنی در وسایل منزل در برنامه روزانه شما بی نظمی و ناهماهنگی به وجود خواهند آورد. در چنین روزهایی بهتر است سرتان به کار خودتان گرم باشد و تا جای ممکن در خانه نمانید. کارهایی مثل رفتن به سینما، فعالیت های ورزشی و یا دیدار از موزه می توانند به کاهش استرس شما کمک کنند. امروز عقایدتان در مورد عشق ایده آل ذهنتان را به خود درگیر خواهند کرد و نارضایتی هایتان از عشقی که دارید پررنگتر خواهند بود. دست از خیال پردازی در مورد رابط عاطفی ایده آل بردارید و رابطه خود را مورد بررسی قرار داده و ببینید چه نغییرات منطقی و امکان پذیری می توان در آن ایجاد کرد.

متولدین ماه بهمن

امروز مجبور هستید با افراد بسیاری تماس برقرار کنید و این کار شما را کلافه خواهد کرد. ممکن است جواب تماس هایتان داده نشود، طرف مقابلتان خانه نباشد و یا موبایلتان خوب آنتن ندهد، بالاخره یک چیزی برای عصبی کردن شما پیدا خواهد شد. اگر این تماس ها ضروری نیستند آنها را به روزی دیگر انتقال دهید، در غیر این صورت این کار اعصاب شما را بهم خواهد ریخت. امروز دلتان می خواهد با یکی از دوستان صمیمیتان قرار گذاشته و دیدار کنید. اگر از آخرین باری که این کار را کرده اید خیلی می گذرد حتما جایی برای این دیدار در برنامه روزانه تان باز کنید و با این کار هم خودتان و هم دوستتان را خوشحال کنید و یادی از روزهای شیرین گذشته کنید.

متولدین ماه اسفند

درگیری های مالی ممکن است در رابطه شما و همسرتان ایجاد مشکل کند. توجه به بودجه ای که برای خانه در نظر گرفته اید بسیار ضروری است. مخارج پیش بینی نشده ممکن است هزینه هایی را به شما تحمیل کنند که برای آنها برنامه ریزی نکرده بودید و شما را در مضیقه بگذارند، پس بهتر است ولخرجی نکنید تا مبادا به مشکل مالی بربخورید. احساس می کنید کسی که دوست دارید آنقدر درگیر گفتن و یا به عبارت دیگر تحمیل کردن حرف ها و ایده های خودش است که اصلا صدای شما را نمی شنود؛ اگر این طور است خیلی جدی با او راجع به این موضوع صحبت کنید و نشان دهید که این کار او شما را ناراحت کرده است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه