10 فروردين 1403



فال روزانه 8 بهمن 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

فکر می کنید که خودتان خیلی انعطاف پذیر هستید و دیگران هم مجبور هستند که خودشان را با شما و برنامه هایتان مطابقت بدهند. ولی در واقع آنطور که شما فکر می کنید نیست و دارید با زورگویی هایتان دیگران را از دست خودتان دلخور می کنید. امروز پیش از شروع هر نوع رابطه جدیدی خوب فکر کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید، متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. حتی اگر شناگر ماهری باشید هم حدس زدن عمق آبی که پیش رو دارید کار آسانی نیست و فشار آن ممکن است شما را از مسیر خود خارج کند. پس قدم به قدم جلو بروید و ناگهان شیرجه نزنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز دلتان می خواهد در مورد جاه طلبی ها و رویاهای بلند پروازانه خود با اطرافیانتان حرف بزنید، ولی انتقادهای سرسختانه دیگران ممکن است ذوقتان را کور کند. شاید احساس کنید که دارد در حقتان بی انصافی می شود، ولی نباید شما هم از خودتان عکس العمل تندی نشان دهید. خوشبختانه شما در حال حاضر در موضع قدرت قرار دارید و نیازی به دفاع از اهداف و برنامه هایتان ندارید. این میزان موفقیت شما است که تعیین کننده میزان صحت برنامه ها و نقشه هایتان خواهد بود. برقراری تعادل بین کار و تفریح امروز از اهمیتی فوق العاده برخوردار است، به ویژه اگر به تازگی به اندازه کافی استراحت کرده باشید. امروز به جزئیات نقشه هایتان بپردازید و روز دیگری دست به کار شوید.

متولدین ماه خرداد

حتی اگر ته دلتان از عملی کردن برنامه هایتان می ترسید و ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم، از گرفتن تصمیمات بزرگ وحشتی نداشته باشید. در مورد این که آیا می توانید به طرف مقابلتان اعتماد کنید یا خیر به ندای درونتان گوش کنید. عمق بخشیدن به روابط اجتماعیتان به شما این قدرت را می دهد که چیزی خیلی بیشتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید. انتظارات بیهوده ای که دیگران از شما دارند را به آنها گوشزد کرده و تصحیح کنید. ولی وعده هایی که به دیگران داده اید را فراموش نکنید و مسئولیت هایی که به عهده دارید را نادیده نگیرید. هر چقدر انجام کارهایتان را به تاخیر بیندازید این کارها پیچیده تر خواهند شد.

متولدین ماه تیر

امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. تنها موضوعی که شاید چندان باب میلتان نباشد مسائل عاطفیتان هستند. امروز احساسات خود را مخفی نکنید و هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. دیر یا زود این حرف ها باید گفته شوند و هر چقدر هم که دیرتر به زبان آورده شوند گفتن آنها سخت تر خواهد شد و انتخاب زمان درست برای بیان آنه نیز دشوارتر می شود.

متولدین ماه مرداد

شاید زندگی اجتماعیتان امروز با درگیری و مشکلاتی همراه باشد، ولی با این حال صدایی از درونتان به شما می گوید که همه چیز خیلی زود روبراه خواهد شد. متاسفانه شما تمایل چندانی به گوش دادن به ندای درونیتان ندارید، به ویژه اگر پای روابطتان در میان باشد. این را یادتان باشد که اگر امیدتان را از دست بدهید کنترل اوضاع از دستتان خارج خواهد شد. اعتماد کردن به حس درونیتان شما را از این سردرگمی فعلی نجات خواهد داد، به شرط آنکه خودتان را باور داشته باشید. متاسفانه شما فکر می کنید که باورهای شما باید اساس و پایه کار همه باشند، ولی این دیدگاه شما بی شک باعث ایجاد آشفتگی و درگیری خواهد شد. باید این موضوع را بپذیرید که هر کسی نگرشی دارد.

متولدین ماه شهریور

وقتی پای کار و مسئولیت هایتان در میان باشد شما تعهد بسیار زیادی نسبت به آنها احساس می کنید و موانعی که در راهتان قرار می گیرند ذره ای شما را دلسرد نکرده و حتی عزم و اراده شما را برای رسیدن به موفقیت محکم تر می کنند. با این همه اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان را باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار دهید در غیر این صورت تاوان سنگینی برای این بیخیالی خود خواهید پرداخت

متولدین ماه مهر

حتی اگر احساس می کنید که دوست دارید از دیگران فاصله بگیرید و با خودتان تنها باشید هم طوری رفتار کنید که عزیزانتان حس کنند در صورت نیاز در دسترس آنها خواهید بود و بین خودتان و آنها فاصله نیندازید. در خلوت خود با ترس ها و نگرانی هایتان روبرو شوید و سعی کنید آنچه نمی توانید تغییر دهید را بپذیرید. حس می کنید خطرهای زیادی دور و بر شما را گرفته اند، نگران نباشید، با وجود همه این خطرها شما در امان خواهید بود، کافیست خودتان را از دردسر دور نگه دارید. احساس می کنید تمام جوانب یک موضوع پیچیده را می توانید درک کنید، ولی در واقع نگرشتان محدود تر از آن است که خودتان فکر می کنید، پس از راهنمایی های دیگران نیز کمک بگیرید.

متولدین ماه آبان

شاید بخواهید مسئولیت وضعیت فعلیتان را به گردن دیگران بیندازید، ولی نسبت دادن بحران فعلی به عوامل خارجی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. احساسات زیادی در درونتان در جریان هستند و نمی دانید که به کدام یک از آنها باید اعتماد کنید. برای پیدا کردن جواب این سوال نمی توانید به سراغ دیگران بروید و باید به خودتان رجوع کنید. وقتی آرامش را در درون خودتان پیدا کنید حتی در قلب طوفان نیز آرام خواهید بود. قبل از این که افکار خود را به زبان بیاورید خوب فکر کنید و ببینید به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران در حال حاضر کار خوبی هست یا خیر. شاید این کار زمان زیادی از شما بگیرد ولی شما را قادر می سازد حرف های اضافی نزده و عکس العمل دیگران را نیز پیش بینی کنید.

متولدین ماه آذر

اگر اجازه دهید که هنگام بیان آنچه که می خواهید بگویید، خشم و عصبانیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست بگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید. حتی اگر ناراحتیتان به اوج خود رسیده و در نقطه اضطرار قرار دارد هم نباید خودتان دست به کار شده و آتش به پا کنید. قبل از آن که حرف بزنید نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید، سپس لبخند زده و حرفتان را به آرام ترین شکل ممکن بیان کنید. هر چقدر حرفتان را با آرامش و خونسردی بیشتری بیان کنید تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود. شما معمولا در ارتباط برقرار کردن با همکارانتان هیچ مشکلی ندارید، ولی امروز احساس می کنید که پشت سرتان دارد پچ پچ هایی می شود و این موضوع شما را ناراحت کرده است.

متولدین ماه دی

این همه انرژی که در درونتان احساس می کنید از کنترل شما خارج است و برخلاف همیشه بیقرار هستید و هر کاری می تواند از شما سر بزند. پذیرفتن آنچه که در دلتان می خواهید به شما دانش و آگاهی کافی برای پرداختن به آن را خواهد بخشید، ولی انکار کردن آن تنها این وضعیت را بدتر خواهد کرد. شما آزاد هستید که متفاوت از همیشه برخورد کنید، به شرط آنکه با این کار خود همه چیز را زیر و زبر نکنید. بین کارتان و زمانی که برای خودتان می گذارید تعادل برقرار کنید، اگر به اندازه کافی استراحت کنید و باتری هایتان را به موقع شارژ کنید هم در دراز مدت شانس شما برای رسیدن به موفقیت بیشتر خواهد بود و هم خانواده تان از شما رضایت بیشتری خواهند داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز ممکن است با یک غافلگیری فوق العاده مواجه شوید و چیزی کاملا غیر منتظره توجهتان را به خود جلب کند. با این حال اگر ته دلتان خیالتان زیاد راحت نیست زیاد با عجله پیش نروید. آنچه شما می بینید تمام داستان نیست و حس ششمتان در این زمینه به شما کمک زیادی می تواند بکند. اگر برای اتفاقات غیر مترقبه آماده نیستید بهتر است به دنبال این طعمه نروید. کمی صبر کنید و ببینید حس درونیتان به شما چه می گوید و بدون هیچ تردیدی به آن اعتماد کنید. انگار چشم بندهایی که دیدتان را محدود کرده اند ناگهان کنار رفته اند و کمی توانید دور دست ها را نیز ببینید. ولی حواستان باشد آنقدر هیجان زده نشوید که بدون برنامه دست به کار شوید.

متولدین ماه اسفند

امروز شما درگیر بلندپروازی ها و جاه طلبی های خود هستید و در ذهنتان نقشه هایی جدی برای رسیدن به به اهدافتان دارید. با این حال به زبان آوردن نیازهایتان برایتان کار بسیار سختی است و حس می کنید این کار از شخصیت شما به دور است! هر چقدر هم که خجالتی باشید اکنون زمان خوبی برای این می تواند باشد که به خودتان اعتماد کرده و به سوی دیگران قدم بردارید. نیازی نیست اینقدر سرسختانه برای سرکوب احساسات خود تلاش کنید. شاید امروز یکی از همکارانتان با انتقادهایی که از شما می کند باعث شود اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افت کند، به جای این که فقط نکات منفی گفته های او را ببینید سعی کنید به نکات مثبت این انتقاد سازنده توجه کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه