01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 1 دی 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

بی صبری به طور طبیعی در ذات شما وجود دارد و این یکی از نقاط ضعف شماست؛ ولی امروز خوشبختانه می توانید هیجانات خود را کنترل کنید. دلتان می خواهد از انجام وظایف خود فرار کنید، ولی باید خودتان را برای عواقب ناخوشایند این کار آماده کنید. بهترین کار این است که برای انجام کارهایتان طوری برنامه ریزی کنید که خسته نشوید و به شما فشار نیاید. بین کارها به خودتان استراحت بدهید و برای خودتان هم وقت بگذارید تا قبل از به انجام رساندن کارهایتان انرژیتان تخلیه نشود. آهسته و پیوسته پیش بروید تا به همه کارهایتان برسید. بعد از پایان ساعت کاری برای تفریح و وقت گذرانی همراه با کسانی که دوست دارید وقت خواهید داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز عزم و اراده راسخی دارید که به دست آوردن تقریبا هر چیزی که بخواهید را برای شما امکان پذیر می سازد. ولی تنها گفتن این که می خواهم فلان کار را انجام دهم کافی نیست و باید برای اجرای آن نقشه و برنامه ای داشته باشید و بر اساس نقشه پیش بروید. با وجود این که پشتکار زیادی در انجتم کارهایتان دارید ممکن است به کمک و همکاری دیگران نیز نیاز داشته باشید. این که بخواهید تمام کارها را به تنهایی انجام دهید اشتباه است، از همکاران و یا دوستانتان بخواهید به شما کمک کنند تا به اندازه کافی نیرو در اختیار داشته باشید. اگر کسی که دوست دارید به حمایت شما نیاز دارد حمایت خود را از او دریغ نکنید و تحت هر شرایطی در کنارش باشید.

متولدین ماه خرداد

امروز دلتان می خواهد به مسائلی بپردازید که در حال حاضر درک آنها برای شما غیر ممکن است، یه جای این که خودتان را درگیر این چیزها کنید و هیچ نتیجه ای هم به دست نیاورید بهتر است وظایفی که پیش رویتان هستند را انجام دهید. به جای این که ذهنتان را درگیر حل کردن مسائل پیچیده کنید از رضایت حاصل از تکمیل کارهایی که به عهده تان است لذت ببرید. امروز روز خوبی برای بیان احساسات و نظراتتان می تواند باشد، به شرط آن که زیاده روی نکنید و سعی نکنید ایده هایتان را به کسی تحمیل کنید، وگرنه نتایجی کاملا برعکس خواهید گرفت. این موضوع به ویژه در مورد رابطه عاطفیتان نیز صدق می کند.

متولدین ماه تیر

امروز مکالمه با افراد جالبی که تفکرات منحصر به فردی دارند خلاقیت شما را به کار خواهد انداخت. ولی ترجیح می دهید ایده هایی که به سرتان زده است را فعلا برای خودتان نگه دارید و به دیگران چیزی در مورد آنها نگویید. این ایده ها را می توان به واقعیت تبدیل کرد، ولی شما دوست دارید تا چیزی واقعی برای نشان دادن به دیگران ندارید در مورد آن حرفی نزنید. اجازه ندهید بی میلی شما در رابطه با به زبان آوردن افکارتان شما را در رابطه با آنها دچار تردید کند. فکر نکنید که می توانید با خریدن کادوهای گران قیمت عشق و علاقه اطرافیانتان را به دست بیاورید، آنچه شما را برای آنها عزیز می کند رفتارتان است و آن را در هیچ مغازه ای نمی توانید بخرید.

متولدین ماه مرداد

امروز وقت و انرژی گرانبهای خود را صرف فکر کردن به این که آیا کاری که می خواهید انجام دهید درست است یا خیر نکنید، زیرا حس ششم شما خیلی قوی است و احساسات درونیتان شما را در مسیر صحیح هدایت می کنند. اگر کسی برنامه ها و کارهایتان را زیر سوال برد و نتوانستید کارتان را توجیه کنید، عکس العمل تندی از خودتان نشان ندهید. در هر صورت این که دیگران دلیل کارهای شما را درک نکنند اهمیت چندانی ندارد. چیزی که مهم است این است که بهترین عملکرد ممکن را از خود ارائه دهید تا همه خودشان به دلیل کارهایی که کرده اید پی ببرند. در مورد مسائل عاطفی حساسیت بیش از اندازه از خودتان نشان ندهید

متولدین ماه شهریور

امروز هر چقدر هدف های بزرگتری برای خودتان تعیین کنید میزان موفقیتتان کمتر خواهد بود و بازدهی کمتری خواهید داشت. به جای این که سعی کنید به طور ناگهانی کوه ها را جابجا کنید و خودتان را خسته کنید بهتر است اهداف منطقی و کوچکی برای خودتان تعیین کنید که به انجام رساندن آنها برایتان ممکن باشد. اصلا بهتر است امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و سعی کنید هر چقدر از وقتتان را که می توانید به خودتان اختصاص دهید و از روزتان لذت ببرید. نگران این نباشید که تمام کارهایی که انتظار داشته اید را انجام نداده اید، در روزهای آینده به اندازه کافی برای انجام آنها وقت خواهید داشت. امروز تا می توانید به خودتان آسان بگیرید.

متولدین ماه مهر

امروز به شدت دلتان می خواهد به ویژه همراه با اعضای خانواده و دوستان مورد اعتمادتان به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. بر خلاف آنچه انتظار می رود این میل به تفریح و خوشگذرانی و انگیزه ای که برای داشتن امکانات لازم برای این کار به شما می دهد، شما را به کار و تلاش بیشتر تشویق می کند. حتی اگر به نظر دیگران کارهایتان خودخواهانه بیایند هم یادتان باشد که رسیدگی به نیازهای خودتان باید جزء اولویت های اصلیتان باشد. وقتی نیازهای شخصیتان را برآورده کنید خیلی بیشتر می توانید به اطرافیانتان نیز اهمیت بدهید. سعی کنید در رابطه عاطفیتان خودتان را با طرف مقابل هماهنگ کنید و طوری رفتار نکنید که انگار هیچ نوع وابستگی بهم ندارید.

متولدین ماه آبان

امروز دوستانتان ممکن است حرف هایی به شما بزنند که فکر می کنند لازم است آنها را بدانید، ولی شما فکر می کنید که آنها دارند بیهوده مشکلات کوچک را تبدیل به معضلات بزرگ می کنند. کسانی که شما را خوب می شناسند توانایی های شما را زیر سوال نخواهند برد، ولی در هر صورت مقاومت در مقابل نظرات منفی دیگران کار ساده ای نخواهد بود. در هر صورت یادتان باشد که حالت تدافعی به خودتان نگیرید، زیرا این کار تنها باعث ایجاد فشار و استرس بیشتر خواهد شد. به چرندیاتی که می شنوید اهمیت ندهید و با ذهنی باز جلو بروید. داشتن نگرشی منطقی کلید شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.

متولدین ماه آذر

یکی از نقاط قوت شما توانایی فوق العاده ای است که در داشتن نگرشی جامع و کامل نسبت به تمام مسائل دارید. ولی امروز در برنامه ریزی هایی که برای بهبود زندگیتان دارید و رویاپردازی هایتان در مورد آینده چندان واقعگرایانه عمل نمی کنید. اگر نمی خواهید با شکست مواجه شوید در حال حاضر برداشتن قدم های کوچک و منطقی خیلی بهتر از ایجاد تغییرات بزرگ و ناگهانی است. فکر نکنید که می توانید ناگهان همه چیز را روبراه کنید و یک شبه همه چیز را تغییر دهید. روش هایی که سال هاست استفاده کرده اید شاید اکنون دیگر برای شما جواب ندهند، سعی کنید ابتکار عمل به خرج بدهید و راه های جدیدی را امتحان کنید.

متولدین ماه دی

امروز همه چیز در دنیای شما روبراه است و و نگرشی نسبتا مثبت گرایانه نسبت به زندگی دارید. با این حال برنامه ریزی هایتان را به تاخیر می اندازید و با توجیه کردن تنبلی خود سعی می کنید بهانه ای برای این کوتاهی خود پیدا کنید. ولی فرار کردن از انجام مسئولیت هایتان برای مدت طولانی لذت بخش نخواهد بود و کمک چندانی نیز به شما نخواهد کرد. در حال حاضر قدرت خلاقیت شما بسیار بالا است،  از وضعیت فعلی استفاده کرده و برای آینده تان برنامه ریزی کنید. امروز هیچ کدام از کارهایی که می کنید اشتباه نخواهند بود و هر راهی که در پیش بگیرید به موفقیت ختم خواهد شد، پس هیچ ترسی به دل راه ندهید و قدم در راه بگذارید.

متولدین ماه بهمن

گاهی وقتی به گذشته نگاه می کنید تنها وقت هایی را به یاد می آورید که نقشه هایتان با موفقیت پیش نرفته اند یا نتوانسته اید انتظارات دیگران را برآورده کنید. خوشبختانه امروز با فکر کردن به گذشته خاطرات شیرینی که لبخند را به لب هایتان خواهند نشاند به یاد خواهید آورد. با وجود این که برنامه کاریتان سنگین است، ولی این سفر به گذشته می تواند روی روحیه شما اثرات درمانی داشته باشد و حال روحیتان را بهتر کند. امروز از آن روزهایی است که می توانید تغییراتی عمده و موفقیت آمیز در برنامه هایتان ایجاد کنید. امروز احساساتی شدید دارید و حرف هایی که می زنید تاثیر بسیار زیادی روی طرف مقابلتان می توانند داشته باشند.

متولدین ماه اسفند

یکی از آشنایانی که ارتباط چندان نزدیکی با او ندارید امروز زمانی که به کمک نیاز دارید تا احساس امنیت و آرامش کنید، با حمایت های خود شما را غافلگیر خواهد کرد. این خیلی خوب است که کسی در زندگیتان نقش فعالی را ایفا کند، ولی مواظب باشید که روابط خود را ناگهان بیش از اندازه پیش نبرید و بیش از حد صمیمی نشوید. بهترین روابط روابطی هستند که به مرور زمان محکم و صمیمی شوند. امروز اتفاقات زیادی در دنیای اطرافتان دارند می افتند و شما نباید تنها نقش تماشاچی را ایفا کنید و باید نقشی فعال داشته باشید و در مرکز ماجرا قرار بگیرید. طرف مقابلتان نیاز دارد که از احساس شما نسبت به خودش آگاه باشد، با او درباره این موضوع حرف بزنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه