31 فروردين 1403



فال روزانه 9 آذر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز رویاهای عجیب و غریبی به سراغتان می آید که شاید نتیجه اتفاق هایی است که در گذشته تجربه یا اطلاعاتی است که اخیرا دریافت کرده اید. بهتر است آنها را نادیده نگیرید و به دنبال نشانه هایی که به شما منتقل می کنند، باشید. اگر چه آنها پیشگوی آینده شما نیستند اما می توانند به شما در این راه کمک کنند. شما به سختی از عادات خود رها می شوید به همین دلیل  ایجاد تغییرات برایتان سخت و طاقت فرسا است اما اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید باید ایده های جدید را بپذیرید و راههای مختلف را امتحان کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

خبری از دوستان تان می شنوید که شما را نسبت به اوضاع مالی تان نگران کرده است. شما هدفی را برای خود برگزیده اید که اگر صحت این خبر ثابت شود، به آن نخواهید رسید. اما قبل از هر گونه نگرانی و تصمیم عجولانه، بهتر است در مورد آن خوب تحقیق کنید. به زودی می فهمید که هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. امروز توانایی این را دارید تا روی دیگران تاثیرات مثبتی بگذارید بنابراین اگر فردی قلب تان را تسخیر کرده است، با او قرار ملاقاتی بگذارید و با کلامتان او را جادو کنید. او نیز از این کار شما در آینده ای نزدیک خوشنود و شکرگزار خواهد بود.

متولدین ماه خرداد

شما با اطرافیان تان ارتباط خوبی دارید اما امروز احساس می کنید که همه چیز دگرگون شده است طوری که از حرف ها و رفتارهای آنها برداشت منفی می کنید و دچار سوتفاهم می شوید. اما نگران نباشید زیرا این حالت به زودی از بین می رود و شما دوباره به شرایط عادی خود باز خواهید گشت. سعی کنید در کلامی که به زبان می آورید احتیاط کنید زیرا کلمات قدرت فوق العاده ای دارند. بالاخره زمان آن رسیده تا با عشق زندگی تان روزهای خوبی را بگذرانید. این فرصت را از دست ندهید و از آن برای بهبود روابط تان استفاده کنید.

متولدین ماه تیر

حبابی که مدت ها است در آن محبوس بوده اید، بالاخره امروز می ترکد و شما را با واقعیت جدیدی رو به رو می کند. ممکن است حتی برایتان کمی ناامیدی به همراه داشته باشد اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت شما شود. تا جایی که می توانید خوش بین باشید و به روزهای خوب پیش رو بیاندیشید. پس از رد کردن این شرایط روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود بنابراین قدرت تحمل خود را بالا ببرید. زمان آن است که گارد خود را محکم حفظ کنید تا در دام مشکلات نیافتید. اگر می خواهید همه چیز طبق خواسته شما پیش رود، با عقل و منطق خود تصمیم بگیرید.

متولدین ماه مرداد

امروز ایده های زیاد و خلاقانه ای در سر دارید طوری که تصمیم گرفته اید به یک کار هنری دست بزنید. حال بهترین زمان است تا ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از ایده های آنها نیز برای پیشرفت خود کمک بگیرید. کتاب خواندن، نواختن ساز یا حتی نقاشی کشیدن می تواند بهترین گزینه ها باشند، پس درنگ نکنید. شما در دام یک رابطه عاطفی افتاده اید که خلاص شدن از آن تقریبا برایتان غیر ممکن است. اما نگران نباشید، اگر چند روز دیگر نیز قدرت خود را بالا ببرید و تحمل کنید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. به آینده خوش بین باشید.

متولدین ماه شهریور

پس از شنیدن حرف هایی، به این فکر می کنید که ارتباط خود را با یکی از دوستان نزدیک تان قطع کنید. حتی برای اثبات حرفایی که دیگران زده اند، به دنبال یک منبع موثق می گردید اما به شما پیشنهاد می کنیم که از بحث های طولانی مدت در مورد این موضوع بپرهیزید. بهتر است این بار عقب نشینی کنید تا سرنوشت، خود بهترین اش را برای شما رقم بزند. اگر دوری از محبوب تان سخت است، تمام موانع پیش رو را بردارید اما مراقب باشید در این راه آسیبی به فرد دیگری نزنید.

متولدین ماه مهر

امروز کمی گیج هستید و سر از کار افکاری که در سر می پرورانید، در نمی آورید. آنقدر غرق خودتان هستید که حرف های دیگران را نمی شنوید، اگر چه نگاهتان پیش آنها است. حافظه شما نیز ضعیف شده است و به سختی چیزها را به یاد خواهید آورد، اما نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است. از بابت دیگران نیز مطمئن باشید، آنها هیچ گاه شما را بی ادب خطاب نخواهند کرد. برای رهایی از این وضعیت یک رمان بخوانید. در مورد موضع مهمی با شریک زندگی تان گفتگو خواهید کرد، کافی است آنچه در قلبتان است را صادقانه بیان کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

متولدین ماه آبان

اگر چه هنوز در مورد مسائلی دودل هستید اما زندگی رمانتیک و عاطفی شما امروز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و شما آرامش لازم را به دست خواهید آورد. اگر کمی بیشتر به اوضاع مالی خود توجه کنید، باقی مشکلاتی که دارید نیز برطرف خواهد شد. شریک زندگی شما نیز می تواند در این شرایط کمک حال شما باشد. اگر فکر می کنید که شریک زندگی تان نسبت به شما سرد شده است، با او صحبت کنید. این کار در حال حاضر شاید برایتان سخت باشد اما ارزشش را دارد. این بار قدم اول را شما بردارید.

متولدین ماه آذر

کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. اعضای خانواده نیز نمی توانند کمکی به شما بکنند اما ناامید نشوید و آنها را رها نکنید. بهتر است با آرامش کافی اول به تمام آنها نگاهی بیاندازید و ببینید که کدامیک ضروری ترند، سپس از آن شروع کنید و پس از تمام شدن به سراغ بعدی بروید. لازم نیست خودتان را خسته کنید، هیچ کس از شما انتظار ندارد. حال که از معشوق تان دور هستید، زمان مناسبی است تا در مورد خود و احساسات تان فکر کنید. خودتان را نادیده نگیرید زیرا احتیاجات شما از مهمترین عوامل در یک رابطه است.

متولدین ماه دی

غرق افکار و رویاهای خود هستید و آنقدر به آنها توجه می کنید که برایتان رنگ واقعیت به خود گرفته اند. سعی دارید که نشانه ها را دریافت کنید، این کار سخت اما غیر ممکن نیست. شاید در این شرایط یک سفر به شما کمک کند. تماشای فرهنگ شهر یا کشورهای مختلف می تواند تجربه های فوق العاده و ایده های تازه ای را به شما بدهد. چقدر از رابطه عاطفی با عشق زندگی تان می گذرد؟ روزها، ماهها یا حتی سالها؟ بد نیست کمی از این رابطه بیرون بیایید و آن را از بیرون و زاویه دید دیگری نگاه کنید. انتظار یک معجزه ناگهانی نداشته باشید، کمی صبر کنید تا همه چیز به تدریج پیش روند. هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند کافی است کمی به هردویتان زمان دهید.

متولدین ماه بهمن

علاقه و وفاداری به یک دوست شما را در شرایط بدی قرار داده است. او از شما خواسته تا کار سختی را انجام دهید اما بهتر است خودتان را تو دردسر نیاندازید و تنها اگر راهی برای کمک کردن پیدا کردید، به او پیشنهاد دهید. اگر هم به هیچ نتیجه ای نرسیدید، این کار را به زمان دیگری موکول کنید. گاهی این تنها و بهترین کاری است که از شما بر می آید. قبل از هر تصمیم و قول و قرار با فردی، کمی در تنهایی تان فکر کنید و به مشکلاتی که ممکن است پیش پایتان قرار گیرد، بیشتر بیاندیشید. شما شریک خیلی خوبی هستید اما عجولانه تصمیم نگیرید.

متولدین ماه اسفند

اگر کاری را دوست ندارید، انجام ندهید. گاهی لازم است به جای منطق از احساسات خود کمک بگیرید زیرا بهترین راهنما هستند. اگر احساس می کنید که اطرافیان تان رفتارهای غیرعادی از خود نشان می دهند، آن را به خودتان نسبت ندهید. شما کار خود را ادامه دهید، آنها فردا دوباره به حالت طبیعی خود باز خواهند گشت. فردی شما را درگیر خود کرده است طوری که شب و روز به او می اندیشید، اما قبل از هر اقدامی خوب شرایط را بسنجید. شاید به زمان بیشتری برای دیدن واقعیات احتیاج داشته باشید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه