31 فروردين 1403



فال روزانه 4 آذر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذتشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد. شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود. با این کار تجربیاتی ارزشمند را دارید از خودتان دریغ می کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز ایده ها و افکار خوب دیگران را تحسین می کنید و طرز تفکر آنها به نظرتان بسیار ارزشمند می آید، ولی این لزوما بدیم معنا نیست که در افکار خودتان چنین ارزشی وجود ندارد. نسبت به افکار و نگرش های دیگران با ذهن باز برخورد کنید ولی باورها و اعتقادات خود را نیز در نظر داشته باشید. در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را انجام ندهید، زیرا در حال حاضر شانس در این مورد با شما یار نیست. آیا باید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ آیا تلاش هایی که در این رابطه می کنید بی نتیجه مانده اند؟ چرا در این مورد با کسی که دوست دارید صحبت نمی کنید؟

متولدین ماه خرداد

نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفیتان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود. می خواهید سعی کنید از جنبه احساسی رابطه عاطفی خود کم کرده و منطقی به آن نگاه کنید. این کار لزوما به معنی سرد شدن رابطه عاطفی نیست و می تواند در استحکام آن نقشی موثر داشته باشد.

متولدین ماه تیر

در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوایند نیست و باعث وحشت شما می شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می تواند باشد و با بیان کردن آنها خواهید فهمید بسیاری از این افکاری که آزارتان می دهند توهمی بیش نیستند.

متولدین ماه مرداد

امروز حتی اگر تمام توان خود را بکار بگیرید هم نخواهید توانست برای همه نقش آچار فرانسه را ایفا کنید. درست است که دوست دارید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی نباید سر خودتان را زیادی شلوغ کنید و بگذارید این کارها مانع رسیدگی شما به مسئولیت ها و کارهای شخصیتان شوند. اگر دیدید که زیادی گرفتار شده اید خیلی زود خروج اضطراری را پیدا کرده و عقب نشینی کنید. در طول هفته به اندازه کافی سرتان شلوغ بوده است، حالا که آخر هفته ا راه رسیده است دردسر اضافی برای خودتان نخرید و به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید. عشقتان از شما انتظار دارد که حداقل آخر هفته تان را به او اختصاص بدهید و با او وقت بگذرانید.

متولدین ماه شهریور

امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شد اند. به اندازه کافی به این طرف و آن طرف دویده اید و امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید. شما همیشه می خواهید در رابطه عاطفیتان نقش فردی را داشته باشید که کنترل رابطه را در دست دارد، این کار چندان خوشایند نیست و باعث از بین رفتن جذابیت شما برای طرف مقابل می شود.

متولدین ماه مهر

امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. در رابطه عاطفیتان نیز امروز روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده این رابطه نیست. این کار را برای روز دیگری بگذارید و امشب را همراه با کسی که دوست دارید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

متولدین ماه آبان

امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد. چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید؟

متولدین ماه آذر

امروز اطرافیان، دوستان و همکارانتان با تغییر عقیده دادن های مکرر خود کاسه صبر شما را لبریز کرده اند. آنها هرلحظه یک چیز می گویند و شما نمی دانید به کدام ساز آنها باید برقصید. متاسفانه شما نسبت به این وضعیت آشفته دنیای اطرافتان بسیار حساس هستید و اوضاع فعلی باعث بهم ریختن تمرکزتان خواهد شد. با این حال خودتان را از کسانی که به شما و نظرات صادقانه تان نیاز دارند دور نکنید. این را هم یادتان باشد که اگر همین قدر که حرف می زنید به حرف های دیگران هم گوش بدهید خواهید دید که آنها هم چیزهایی برای یاد دادن به شما دارند و ممکن است حرف های با ارزشی بزنند؛ به عبارت دیگر شما تنها مغز متفکر این دنیا نیستید.

متولدین ماه دی

امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. اولویت را به کارهای خودتان بدهید، امروز آخرین روز هفته است و به پایان رسیدن کارهای خودتان اهمیت بیشتری دارد. اگر جواب چیزی را نمی دانید نیازی نیست که با تظاهر به دانستن آن خودتان و دیگران را به دردسر بیندازید. هیچ کس نیست که جواب همه سوال های دنیا را بداند و شما هم مثل دیگران علم غیب ندارید.

متولدین ماه بهمن

آنقدر سرتان شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نگران هستید مبادا اگر به کارهای مورد علاقه تان برسید نتوانید وظایفی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید و می ترسید دنبال کردن علایقتان چندان نتیجه بخش نباشد. در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد، ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تأثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. خودتان را دست کم نگیرید، نتیجه تلاش هایتان را طی چند روز آینده خواهید دید، کافیست کمی دندان روی جگر بگذارید.

متولدین ماه اسفند

پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیریتان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. دوست ندارید به خودتان فشار وارد کنید و برای بهتر کردن اوضاع در محل کارتان زندگی خصوصیتان را در حالی که نیازمند توجه شما است قربانی کنید. شاید بهتر باشد به حرف دلتان گوش کنید و به جای این که آخرین روز کاری هفته اضافه کار قبول کنید زودتر به کسانی که دوست دارید و به حضور شما در کنار خود نیاز دارند بپیوندید. برای پیدا کردن جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان قرار گرفته اند به درون خود مراجعه کنید، در حال حاضر بهترین جواب ها را از این طریق به دست خواهید آورد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه