28 فروردين 1403



فال روزانه 16 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما فکر میکنید که در زمینه عاطفی دقیقا می دانید که چه می خواهید، ولی خواسته هایتان آنقدر که خودتان فکر می کنید واضح نیستند. شما فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید. هنوز مجرد هستید وقت آن فرا رسیده است که به صدای قلبتان گوش کنید و ببینید که شما را به سوی چه کسی خواهد کشاند. وقت خود را برای کارهای بیهوده که در نهایت نتیجه ای نیاز برایتان در بر نخواهند داشت هدر نکنید.


متولدین ماه اردیبهشت

امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است حتی اگر در خیال خود نسبت به حقیقت آن مطمئن باشید هم بهتر است با طرف مقابلتان در مورد آن صحبت کنید. خودتان را نگران نکنید و کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد و بفهمید که قدم بعدیتان چه باید باشد. در حال حاضر لزومی ندارد که تمامی انتظاراتی که دیگران از شما دارند را برآورده کنید. به خودتان بیش از هر کس دیگری وفادار باشید و هرچقدر که لازم است برای خودتان وقت بگذارید.

متولدین ماه خرداد

با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند که شما چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید. شما نمی توانید محدودیت هایی که برای احساس و قلبتان تعیین کرده اید را کنار بگذارید. تردیدهای فعلیتان هیچ توجیهی ندارند و اگر نمی توانید به آنها غلبه کنید بهتر است اجازه دهید طرف مقابلتان برای هردوی شما تصمیم بگیرد.

متولدین ماه تیر

در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید، برای هر چیزی به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه که فکر می کنید لازم است وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. نمی دانید که دیگران دقیقا چه انتظاری از شما دارند و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. به جای این که ذهنتان را درگیر این موضوع کنید می توانید به راحتی و به طور مستقیم از آنها بپرسید که چه می خواهند. جواب هایی که از دوستان و اطرافیانتان می شنوید ممکن است شما را غافلگیر کنند، ولی اگر به توصیه های آنها گوش کنید روز خوبی خواهید داشت. برای گرفتن بهترین نتیجه بجای اینکه حرف بزنید گوش کنید.

متولدین ماه مرداد

امروز رویاها و افکارتان به روی حقیقت سایه انداخته اند و خبری از منطق و واقع بینی همیشگی شما نیست. با این حال حقیقت این است که پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. نکته مهم این است که در حین فکر کردن به رویاهایتان ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید. بین قلب و عقلتان هماهنگی ایجاد کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. معمولا این شما هستید که به دیگران می گویید که شاد باشند و زندگی را خیلی جدی نگیرند، ولی اکنون باید این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید قدر روزهایمان را بدانیم.

متولدین ماه شهریور

شما به طور معمول در مدیریت جزئیات پروژه های پیچیده و حفظ نظم امور از همه جلوتر هستید. ولی امروز عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. بدون آنکه احساس گناه کنید و با وجدانی راحت به خودتان اجازه بدهید که از لذت هایی که زندگی می خواهد به شما هدیه کند بهره بگیرید.

متولدین ماه مهر

امروز بیشتر از روزهای دیگر درگیر احساسات درونی خود هستید و حتی در میان شلوغترین اتاق هم که باشید و هر چقدر هم که مثل دیگران فعال به نظر برسید و با دیگران حرف بزنید در واقع از درون مشغول تفکار خود هستید. خوشبختانه شما مجبور نیستید برای پرداختن به دنیای درونتان خودتان را در خانه زندانی کنید. توانایی ذاتیتان به شما این اجازه را می دهد که با شرایط فعلیتان نیز در اجتماع فعال باشید. متاسفانه یک نفر ممکن است بین شما و آنچه که قصد دارید انجام دهید قرار گرفته و بخواهد مانع رسیدنتان به آنچه حقتان است شود. پیش از آن که در مورد طرف مقابلتان قضاوت کنید سعی کنید به احساسات او پی ببرید و دلیل مخالفت او را بفهمید.

متولدین ماه آبان

شما برنامه مشخصی در ذهنتان دارید که دلتان می خواهد آن را با دوستانتان در میان بگذارید، ولی به خاطر کارتان این آزادی را که برای انجام کاری که می خواهید نیاز دارید در اختیار ندارید. البته که شما آدمی نیستید که بخواهد مسئولیت های خود را نادیده بگیرد، ولی امروز می توانید برنامه خود را طوری تغییر دهید که بدون آن که روی کارتان و یا اطرافیانتان اثری منفی گذاشته باشید بتوانید برای خودتان و خواسته هایتان وقت بگذارید. وفای به عهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست. امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد؛ برخی از افکارتان بهتر است ناگفته باقی بمانند.

متولدین ماه آذر

مسائلی که در خانه و خانواده تان به وجود آمده اند به طور موقت شما را از پرداختن به بلند پروازی هایتان باز داشته اند، ولی این ها بزرگ ترین مشکلات شما نیستند و به زودی همه چیز حل خواهد شد. طی چند روز آینده برطرف شدن برخی سوء تفاهم ها شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید.

متولدین ماه دی

از این که نتوانید در حال حاضر خواسته های خود را مهار کنید خشمگین شده و خود را سرزنش می کنید، به ویژه اگر این خواسته ها شما را از تعهدات قبلیتان منحرف کنند. شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. همه شما را به صبوری می شناسند، پس اگر در حال حاضر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد و اوضاع باب میلتان نیست هم صبر خود را حفظ کرده و با ملایمت رفتار کنید.

متولدین ماه بهمن

امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند. گاهی لازم است که قوی و ساکت باشید، ولی اکنون نشان دادن خود واقعیتان از هر چیز دیگری مهمتر است. چنانچه برای انتخاب شریک زندگیتان بین گزینه های مختلفی که پیش رو دارید دچار تردید و دودلی شده اید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید.

متولدین ماه اسفند

امروز عاشق شدن برای شما خیلی راحت است، این عشق می تواند نسبت به مسائل معنوی، رویایی دور دست و یا فردی زیبا باشد. متأسفانه پی بردن به ماهیت اصلی علایقتان در حال حاضر امکانپذیر نیست و نمی توان حقیقت احساستان را درک کرد. سعی نکنید به این مسائل فکر کنید و فعلا فقط از حسی که دارید لذت ببرید و این تجربه خوشایند را از خودتان دریغ نکنید؛ پی بردن به اصل ماجرا را برای روز دیگری بگذارید. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاردن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه