09 فروردين 1403



فال روزانه 13 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

برقراری ارتباط کاری با شریک زندگی تان را باید گرم تر، صادقانه تر و گسترده از قبل سازید و با این روش سوتفاهم های گذشته را برطرف کنید. در مورد مسائلی که موجب گیجی طرف مقابل تان می شود بیشتر توضیح دهید و با اطرافیان تان مهربان تر باشید. در این صورت خواهید دید که چه فوایدی برای زندگی تان خواهد داشت. فردی را ملاقات کرده اید که برقراری رابطه با او برایتان کمی سخت است، از یک طرف جذبش شده اید و از طرف دیگر احساس غریبگی می کنید اما همچنان به مسیر خود ادامه دهید، تا چند روز دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز کارهایتان به سرعت پیش می رود به خصوص کارهایی که با دفتر و دستک سر و کار دارند. دیگران برای کمک به شما آماده اند، بنابراین درخواست آنها را رد نکنید. شما می توانید از توانایی دیگران برای پیشرفت کارهایتان استفاده کنید. امروز که فضا برایتان مساعد است، پرواز کنید و اوج بگیرید. بعدازظهر خود را به بیرون از خانه بروید و به کتابخانه نیز سری بزنید. از احساس خود نسبت به عشق زندگی تان تردید ندارید اما گاهی نگران وابستگی خود به او می شوید. نگذارید این احساس سد راهتان شود، به مسیر خود ادامه دهید.

متولدین ماه خرداد

با برقراری ارتباط بیشتر به دیگران می توانید عشق بیشتری به زندگی خود بدهید. احساسات و خاطرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این روش شریک زندگی تان از حقایقی باخبر خواهد شد که تاثیر زیادی بر نزدیکی بیشتر شما به یکدیگر خواهد داشت. شاید برخی تغییرات غافلگیرتان کند اما در نهایت همه چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت. در روابط خود صداقت، عشق و گشاده رویی را از یاد نبرید. وقتی عاشق می شوید، دوست دارید طرف مقابل تان را تصاحب کنید. این احساسی است که امروز شما را درگیر خود کرده است. نگران نباشید زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

امروز دوستان دوران تحصیلی تان، که یکی از آنها از کشوری دیگر آمده، به شما سری می زنند و غافلگیرتان می کنند. گفتگوی لذت بخشی را با آنها خواهید داشت و در مورد مسائلی که تا به حال هیچ اطلاعاتی در موردشان نداشتید، به نتایج جالبی می رسید و آنقدر در مورد آن موضوع کنجکاو می شوید که حتی پس از رفتن میهمان ها در کتابخانه یا اینترنت به دنبال تکمیل کردن اطلاعات خود می گردید. در مورد مسائل عاطفی کمی سردرگم هستید. یک لحظه معشوقه تان را برای کارهایی که می کند سرزنش و لحظه ای دیگر او را ستایش می کنید. بهتر است کمی به خودتان زمان دهید تا همه چیز سر جای خود بازگردد.

متولدین ماه مرداد

افراد جدیدی به همسایگی شما می آیند که دلیل نقل مکانشان مسافرت یا تحصیل است. شما توسط یکی از دوستان تان با آنها آشنا خواهید شد و این آشنایی منجر به یک میهمانی می شود که برای همه بسیار لذت بخش خواهد بود. در مورد رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید. تا دیروز عاشق شریک زندگی تان بوده اید و امروز فکر می کنید که او مناسب شما نیست. برای رفع این مشکل چند روز به خودتان زمان دهید، مطمئن باشید که شما بار دیگر عاشق او خواهید شد.

متولدین ماه شهریور

آیا تا به حال به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر بوده اید؟ شما باید با آخرین روندهای اقتصادی خودتان را تطبیق دهید تا در مسیری درست قدم بردارید. سایت های اینترنتی می تواند منبع خوبی برای تحقیقات شما باشد. احساس می کنید به شخصی علاقمند شده اید اما هیچگاه به او نمی رسید. بهتر است به جای منفی بافی، به تلاش خود ادامه دهید زیرا در نهایت همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. مشکلی که در خانواده شما به وجود آمده اگر چه موقتی است اما اگر در حال حاضر جلوی آن را نگیرید، جدی تر از قبل پیش خواهد رفت.

متولدین ماه مهر

امروز پر از احساسات هستید و دوست دارید وقت تان را با معشوق تان بگذرانید. مکالمه ای که با شریک زندگی تان در چنین روزی دارید، مکالمه ای طولانی و بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود. شما در این گفتگو حرف هایی را به زبان می آورید که هیچگاه به شخص دیگری نخواهید گفت. هیچ چیز در این روز بر احساسات مثبت شما تاثیر نخواهد گذاشت پس از آن نهایت لذت ببرید. شما به مسائل از دید فلسفی نگاه می کنید، به خصوص زمانی که با برنامه های شما به خوبی پیش نمی روند. اما بهتر است امروز نگاه متافیزیک خود را کنار بگذارید زیرا به شما کمکی نمی کند.

متولدین ماه آبان

ثابت کردن شرایطی که در آن به سر می برید برایتان دشوار است. فکر می کنید بادی در زندگی شما می وزد و مدام هوا را تغییر می دهد اما نگران نباشید، چند روز صبر کنید آنوقت خواهید دید که همه چیز به بهترین حالت خود باز می گردد و شما آرامش دوباره ای را تجربه خواهید کرد. آیا دوست دارید عشق زندگی تان را با هدیه ای غافلگیر کنید؟ اگر می خواهید او را بی نهایت شاد کنید، هدیه ای بگیرید که او مدت ها در فکر خریدش است. این کار شما و تشکر و قدردانی او باعث می شود که بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شوید.

متولدین ماه آذر

شرکت در یک جشنواره یا فعالیت گروهی، شما را با افراد جدیدی آشنا می کند و اطلاعات شما را در زمینه ای که به آن علاقه دارید، افزایش می دهد. شما می توانید با فرهنگ و سبک های دیگر زندگی آشنا شوید یا حتی چیزهای جدید را تجربه کنید. بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید و از روزمرگی گذشته خلاص شوید، به فعالیت های گروهی خود ادامه دهید. رابطه ای که اخیرا با عشقتان دارید، دچار نواسان شده است. اگر چه تا به حال این شما بوده اید که احساس تنهایی و رانده شدن می کردید اما این بار برای این که عشق طرف مقابل تان را به خود ثابت کنید، عقب می کشید. احساس ناراحتی شما طبیعی است زیرا عادت به این کار ندارید اما نگران نباشید، ضرر ندارد.

متولدین ماه دی

اگر می خواهید اطلاعات خود را در زمینه ای خاص افزایش دهید، منتظر کمک دیگران نباشید، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و تحقیق را آغاز کنید. شما فردی هستید که از آمدن و رفتن های مدام آدم ها در زندگی تان خسته نمی شوید. امروز هم از این که عشق زندگی تان شما را ترک کند، ناراحت و نگران نیستید آنقدر که می توانید بی تفاوتی خود را در مقابل او به زبان آوردید. اما کمی احتیاط کنید زیرا او هنوز هم به شما اهمیت می دهد. کمی صبر کنید و با منطق خود پیش روید، فردا روز دیگری است.

متولدین ماه بهمن

مدت هاست منتظر پیغامی از یکی از دوستان تان که در شهر یا کشور دیگری زندگی می کند هستید، امروز از طریق ایمیل یا تلفن با شما تماس می گیرد و این شروعی تازه برای رابطه ای بلند مدت میان شماست. بهتر است فرصت آشنایی دوباره را به یکدیگر بدهید. اگر به خاطر مشکلی در روبه رو شدن با شریک زندگی تان دلهره دارید، با روحیه ای مثبت به سمت اش بروید آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر تکلیف خود را ندانید، طرف مقابل شما نیز نمی داند چه رفتاری از خود نشان دهد. بماند یا ترک تان کند.

متولدین ماه اسفند

آیا به تحقیق کردن علاقه دارید؟ امروز فرصت خوبی است تا در کتاب ها و مقالات جستجویی کنید و با افراد باتجربه گفتگویی داشته باشید آنوقت می بینید که چه فرصت های خوبی در اختیارتان است. اما قبل از اقدام به هر کاری، خوب در مورد جزییات تحقیق کنید. اگر احساس می کنید که از سوی عشق زندگی تان مورد سواستفاده قرار گرفته اید، بهتر است شیوه رفتاری خود را تغییر دهید. با او قراری بگذارید و حرف های دلتان را به زبان بیاورید. شاید او در آن لحظه شما را ترک کند اما اعتماد به نفس و استقلالی که شما به دست می آورید به کمک تان در ادامه راه خواهد آمد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه