10 فروردين 1403



فال روزانه 8 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز به سمت هنر و آثار هنری جذب می شوید، شاید دوست داشته باشید به دور دست ها سفر کنید یا به دیدار دوستانی که مدت هاست ملاقات شان نکرده اید بروید، شاید هم دل تان بخواه به عشق تان سری بزنید. اگر در ایده هایتان جدی هستید، درنگ نکنید. امروز بهترین فرصت برای برنامه ریزی است. به فکر دیدار یکی از دوستان قدیم تان هستید زیرا او در گذشته همیشه حال شما را به بهترین شکل تغییر می داد. اگر شرایط این سفر را ندارید نگران نشوید زیرا سرنوشت او را دوباره به شما باز خواهد گرداند و ارتباطتان بیش از پیش خواهد شد.

متولدین ماه اردیبهشت

خرید وسایل خانه یکی از برنامه های امروز شما است. حس زیبایی شناسی تان فعال شده و پر از انرژی مثبت هستید. دلت تان می خواهد جذاب تر و غیر معمول تر از همیشه به نظر برسید. همین کار باعث می شود افرادی که انتظارشان را ندارید جلوی راهتان سبز شوند و گفتگو و به تبع نتیجه ایده آلی برایتان به همراه خواهد داشت. شاید شرایط اطراف تان شما را تبدیل به فردی جز خودتان کرده است اما امروز این فرصت را به خودتان بدهید تا در تنهایی من درون تان را پیدا کنید. منتظر یک اتفاق غیرمنتظره نیز باشید.

متولدین ماه خرداد

امروز به طور تصادفی با فردی گفتگویی خواهید داشت. این فرد ممکن است دوست صمیمی یا حتی عشق زندگی تان باشد اما در نهایت حرف هایتان به این نتیجه می رسید که برای یک سفر برنامه ریزی کنید. برقراری ارتباط با اطرفیان برایتان آسان شده است و دوستان معمولی به شما نزدیک تر و روابط تان با دوستان صمیمی نیز عاشقانه تر می شود. در این شرایط بهتر است برای یک دور همی از همین حالا برنامه ریزی کنید زیرا خاطره ای خواهید ساخت که تا سالهای سال شادتان خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

به کارگیری تجربه در کنار دیگر مهارت هایتان مانند خلاقیت و تکنولوژی می تواند فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار دهد و درآمدتان را بیافزاید. شما فردی هستید که از ایده های جدید استقبال می کنید بنابراین آنها را از دست ندهید و برای پیشرفت کار خود به کار گیرید. اگر مدتی است در فکر یادگیری مهارت های جدید هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام در کلاس های مورد نظر است. به جای این که بر فعالیت های گذشته تمرکز کنید، به فکر فعالیت های جدید باشید. بهتر است بعدازظهر خود را به همراه عشق زندگی تان در بیرون از منزل بگذرانید.

متولدین ماه مرداد

تمایل شما نسبت به آثار هنری افزایش یافته است طوری که دوست دارید از یک گالری نقاشی دیدن کنید یا به یک کنسرت بروید و از موسیقی پخش شده در هوا لذت ببرید. تماشای فیلم های تاثیرگذار نیز ممکن است توجه شما را به خود جلب کند. اگر دوست دارید خودتان در هر یک از این زمینه ها فعالیت داشته باشید، امروز بهترین زمان برای شروع است. با انرژی مثبتی که در فضا وجود دارد بهتر است بعداز ظهر خود را با عشق تان به گشت و گذار بروید. اگر پاتوق ها یا فعالیت های همیشگی حوصله تان را سر برده اند، به دنبال فعالیتی متفاوت و منحصر بفرد باشید. یک فعالیت گروهی که به شما حس نزدیک تری دهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

متولدین ماه شهریور

یکی از دوستان قدیمی که مدت ها از او دور بوده اید، به دیدن تان می آید و شما را غافلگیر می کند. از دیدن او بسیار خوشنود می شوید و لحظات خوشی را با او خواهید گذراند. مدتی است فکر خرید وسیله ای را در سر دارید، امروز بهترین زمان برای تهیه آن است. شاید دور و برتان شلوغ باشد اما این کار برایتان بسیار لذت بخش است. اگر به دنبال هیجان در زندگی خود هستید، به مکان هایی بروید که هیچگاه خسته تان نمی کند و کارهایی انجام دهید که از آنها سیر نمی شوید. این فعالیت می تواند بازدید از یک گالری، ورزش جت اسکی یا حتی پیاده روی در فضایی باز باشد.

متولدین ماه مهر

اگر چه امروز سرتان شلوغ است اما روز خوبی را در پیش خواهید داشت. یکی از دوستان تان به طور غیر منتظره شما را به یک میهمانی دعوت می کند که ممکن است برای دیدن او مجبور به یک سفر کوتاه باشید. صحبت کردن با دوست یکی از لذت بخش ترین کارها برای ما آدم هاست و می تواند بر روحیه شما نیز ثاتیر مثبتی بگذارد بنابراین در قبول کردن آن تردید نکنید. به زودی تغییری در زندگی شما رخ می دهد که آینده درخشانی را برایتان رقم خواهد زد. به زودی عشق بدون در زدن، وارد خانه تان می شود و به زندگی تان روشنی می بخشد.

متولدین ماه آبان

موفقیت و خوش اقبالی در طالع شما موج می زند. امروز فرصت های جدید کاری به سراغ تان می آید، حواستان باشد آنها را به سادگی از دست ندهید. شما وارد مرحله جدید از زندگی می شوید که تا به حال به ذهن تان هم خطور نمی کرد، شاید این راه کمی سختی داشته باشد اما برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. پس قبل از رد کردن شانس های زندگی تان آنها را به خوبی بسنجید. به زودی خبر خوبی می شنوید که انتظارش را نداشته اید. با شنیدن آن باید خود را برای تجربه های جدید آماده کنید. راهی تازه ای در زندگی شما باز شده است که آن را تنها نخواهید رفت.

متولدین ماه آذر

امروز برای سفر به مکانی جدید برنامه ریزی می کنید، بد نیست که این سفر را به همراه دوست صمیمی یا حتی عشق زندگی تان بروید، در این صورت رابطه شما بهتر از قبل خواهد شد و لحظات خوبی را با هم تجربه خواهید کرد. اگر اخیرا با شریک زندگی تان کمی درگیر بوده اید، نگرانی به دل راه ندهید زیرا به زودی رابطه شما مانند سابق می شود و دوباره از عشق لبریز می شوید. بد نیست بعدازظهر خود را بیرون از خانه بگذرانید. امروز قادرید نظر فردی که شباهت زیادی به شما ندارد را جلب کنید. اگر چه رابطه شما عاشقانه پیش نمی رود اما می توانید روزهای خوشی را در کنار او بگذرانید.

متولدین ماه دی

دوستی را پس از مدت ها دوری دوباره ملاقات می کنید و تمام خاطرات شیرین گذشته برایتان زنده می شود. شاید فکر کنید که پنهان کردن احساسات تان در این لحظه عاقلانه ترین کار باشد اما اشتباه می کنید، پس بهتر است راز دلتان را صادقانه بیان کنید آنوقت می بینید که چه لحظات خوشی را در کنار هم خواهید گذراند. شما و عشق تان هر دو دوست دارید به جای تمرکز بر فعالیت های قدیمی، کارهایی متفاوت و غیر معمول انجام دهید. هر چی بیشتر بتوانید به کارهای خود تنوع دهید، بهتر است. بیرون رفتن از خانه را در چنین روزی به شما پیشنهاد می کنیم.

متولدین ماه بهمن

اگر مجرد هستید ممکن است در نگاه اول عاشق شوید، شاید عاشق کسی که تا به حال او را ندیده اید یا حتی یکی از دوستان قدیمی که این بار جور دیگری جلوی چشمهایتان ظاهر می شود. اگر هم متاهل اید، در مورد شریک زندگی تان به نتایج مثبتی می رسید که تا به حال از دید شما پنهان بوده است. امروز برای شما روز عشق است بنابراین سعی کنید بهترین خود را ارائه دهید و به دنبال راههایی باشید که شما را بیش از هر زمان دیگر به یکدیگر نزدیک کند. توصیه می کنیم شام امشب را بیرون از منزل صرف کنید.

متولدین ماه اسفند

هیجانی که برای تجربه های چیزهای جدید دارید باعث می شود که در شغل خود پیشرفت کنید. شما در کارهایتان آنقدر انگیزه دارید که می توانید با انرژی کافی به دنبال پروژه هایی مناسب و سودآور بگردید، پس درنگ نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که برای مدت زیادی در زندگی شما خواهد ماند. اگر عشق زندگی تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به دل نگیرید. شاید او به کمی فضا احتیاج دارد تا دوباره خودش را پیدا کند. مطمئن باشید که به زودی نزد شما باز خواهد گشت و چون گذشته رفتار خواهد کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه