09 فروردين 1403



فال روزانه 4 شهریور 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 4 شهریور 1394متولدین ماه فروردین

امروز ممکن است کمی در مورد مسائل مالی دچار نگرانی شوید اما استرس شما بی جهت است زیرا هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. بهتر است جای آن تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. هنگامی که پلی در مقابل شما قرار می گیرد، باید از روی آن گذر کنید. بنابراین وقت را تلف نکنید و قدم اول را بردارید. با نگرانی و استرس هیچ راهی پیش نمی رود. شما دوست دارید در مورد هر موضوعی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما گفتگوی امروز شما به خوبی پیش نمی رود. سعی نکنید بر چیزی که بر خلاف نظر او است اصرار کنید. اگر می خواهید مکالمه تان نتیجه مثبتی داشته باشد، بگذارید همه چیز خود به خود و به آرامی جلو رود.


متولدین ماه اردیبهشت

به نظر می رسد یکی از دوستان تان از شما فاصله گرفته است و دوست ندارد با شما ارتباط برقرار کند. سعی نکنید از رفتار او نتیجه بگیرید که مقصر شما هستید و حتما شما کار اشتباهی انجام داده اید. نگرانی این شخص در مورد کارش است. بنابراین بی محلی او را به خود نگیرید و سعی کنید رفتار معمول خود را ادامه دهید. او در فرصتی مناسب، برای صحبت با شما پیش قدم می شود. امروز ایده هایی به ذهن تان می رسد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود.

متولدین ماه خرداد

در مورد یکی از دوستان تان که دور از شما زندگی می کند، نگران شده اید و فکر می کنید اتفاق بدی برای او افتاده است. بهتر است به او زنگی بزنید. پس از صحبت کردن با او می فهمید که مشکل او آنچنان هم که شما نگران بودید، بزرگ و غیر قابل حل نیست. اگر چه از نصیحت دیگران خوش تان نمی آید اما اگر امروز نصیحت هایی که به شما می شود را جدی بگیرید، به زودی نتیجه مثبت آن را در زندگی تان خواهید دید. بهتر است به خود بیشتر اهمیت دهید بنابراین امشب خودتان را به صرف یک استیک در رستورانی رمانتیک میهمان کنید.

متولدین ماه تیر

آیا از این که از شرایط عادی خود خارج شده اید، نگران هستید؟ غم به دل راه ندهید زیرا این شرایط موقتی است و شما به زودی به روال عادی زندگی خود باز می گردید. امروز روز مناسبی برای اجرای ایده هایی که در ذهن تان است، نمی باشد. مثلا اگر می خواهید یک حساب بانکی باز کنید، چند روز دیگر دست نگه دارید. درباره رابطه عاطفی خود نگران هستید، عشق زندگی تان نیز همین احساس را دارد اما این را بدانید این شما هستید که می توانید تغییرات موثری در رابطه خود ایجاد کنید. شاید لازم باشد نسبت به ایده های جدید و اعتقادات طرف مقابل تان انعطاف پذیرتر باشید.

متولدین ماه مرداد

امروز شریک زندگی شما در محل کارش درگیری کوچکی با یکی از همکاران خود خواهد داشت که این ناراحتی و عصبانیت او تا چند روز بعد هم ادامه می یابد. تنها کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که کنارش باشید و هر کاری که فکر می کنید از دستتان بر می آید برای او انجام دهید. حتی اگر او فکر می کند که باید به تنهایی با این موضوع کنار آید، تنهایش بگذارید. پس از مدت ها امروز تازه می فهمید که دلیل رفتارهای غیر منطقی عشق زندگی تان چیست. برای بهبود این رابطه از دیگران نیز می توانید کمک بگیرید. به دنبال فعالیت های گروهی مانند یوگا یا غیره باشید و از همنشینی با او بیشتر لذت ببرید.

متولدین ماه شهریور

امروز کمی احساس بی قراری و استرس دارید. بهتر است از خوردن مواد محرکی مانند قهوه خودداری کنید و بعدازظهر خود را در رختخواب بگذرانید و کمی استراحت کنید. استرس زیاد به شما هیچ کمکی نمی کند. اگر مراعات کنید حال شما تا عصر بهبود می یابد. باید از خودتان سوال کنید که چرا انقدر مضطرب هستید و به دنبال بهترین راه برای آرام کردن خود باشید. پیاده روی با عشق زندگی تان در مکانی سر سبز و صحبت کردن در مورد زمینه هایی که به آن علاقه دارید، در تغییر حال شما موثر خواهد بود.

متولدین ماه مهر

زمان آن است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید و روز خود را با او سپری کنید زیرا امروز آنقدر از عشق سرشارید که ممکن است حتی از شدت آن، اشک در چشمان تان حلقه زند. اگر هم فردی که دوستش دارید نتوانست زمانی را برای ملاقات با شما ترتیب دهد، عصبانی نشوید و تصور نکنید که به دیدن شما علاقه ای ندارد. اگر می گوید که سرش شلوغ است، شک نکنید حتما واقعا همین طور است. به دنبال کارهایی باشید که احتیاج به خلاقیت و احساس دارد. برای مثال نقاشی کردن، ساز زدن یا هر هنر دیگری به تخلیه احساسات تان کمک خواهد کرد.

متولدین ماه آبان

امروز احساس می کنید که دیوارهای اطراف تان به شما نزدیک تر و رهایی از آنها برایتان سخت شده است، به همین دلیل کمی عصبانی هستید. اما این را بدانید که شریک زندگی تان دوست دارد که شما در کنار او بمانید بنابراین مشکل به این کوچکی را بزرگ جلوه ندهید. به دنبال راه حلی برای آن باشید. برای رسیدن به آرامش، شام خود را بیرون از منزل بخورید و پس از بازگشت به خانه کمی تلویزیون تماشا کنید تا حالتان سر جایش آید. از بودن در کنار عشق زندگیتان لذت ببرید. شاید برای ایجاد تغییرات لازم باشد رابطه را به جای دید روانشناسی، از دید فلسفی بررسی کنید.

متولدین ماه آذر

امروز خبرهای فوق العاده ای خواهید شنید طوری که هیجان زده شده و تمرکز روی کارهایی که نیاز به ظرافت دارند، برایتان سخت خواهد شد. اگر چه این حالت طبیعی است و دیگران نیز شما را درک می کنند اما بهتر است از آسمان تخیلات تان پایین بیایید و کمی هم واقعگرا باشید. پیاده روی به آرامش شما کمک می کند. دوستی شما را به یک میهمانی دعوت می کند، اگر چه ممکن است رفتار افراد حاضر در آنجا برایتان کمی عجیب باشد اما در نهایت خاطره خوبی را در خاطر شما رقم خواهد زد. سعی کنید تحت هیچ شرایطی از عشق زندکی تان غافل نشوید.

متولدین ماه دی

یکی از دوستان تان پولی از شما قرض گرفته بود که به زودی تنها مقدار کمی از آن را پس خواهد داد. این موضوع شما را نگران می کند زیرا برای آن برنامه ریزی کرده بودید. اما نگران نباشید زیرا مقدار آن آنقدر نبود که بتواند در برنامه های شما خللی وارد کند. امروز افکار فلسفی تان فوران می کند. عشق زندگی تان از شما می خواهد تا با او به پیاده روی بروید اما شما دوست دارید یک جا بنشینید و در مورد متافیزیک صحبت کنید. بیان کردن افکارتان بد نیست اما یادتان نرود که در این راه زیاده روی نکنید.

متولدین ماه بهمن

امروز که عشق زندگی یا حتی اعضای خانواده کنارتان نیستند، احساس تنهایی می کنید. در نبودن آنها تازه متوجه می شوید که خانه چقدر سوت و کور است. بهتر است امشب از خانه بیرون بروید و مثلا یکی از دوستان تان را ملاقات کنید یا برای دیدن یک فیلم به سینما بروید. باید تا زمانی که از تنهایی در می آیید، خودتان را سرگرم کنید. اخیرا دلخوری هایی در رابطه با یکی از دوستان نزدیک تان ایجاد شده که امروز به طور کامل برطرف می شود.

متولدین ماه اسفند

امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است و باید تمرکز بیشتری بر کارهایتان بگذارید. این امر باعث می شود که عشق زندگی تان فکر کند مشکلی برای شما پیش آمده یا حتی بیمار و ناراحت هستید. بهتر است برای رفع این سوتفاهم با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. با این روش نگرانی او نیز برطرف خواهد شد و حتی ممکن است بتواند به شما در این راه کمک کند. اگر در رابطه با یکی از دوستان تان به مشکل بر خورده اید، برای حل آن باید واقعیات را بپذیرید و کمی سطح درک تان را بالاتر ببرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه