10 فروردين 1403



فال روزانه 29 مرداد 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 29 مرداد 1394متولدین ماه فروردین

امروز روزی فوق العاده برای رفتن به سونا، استخر و یا ماساژ است. این اواخر فشار و استرس بسیار زیادی به شما وارد شده است و خیلی برای این که کنترل خودتان را حفظ کنید زحمت کشیده اید و به آرامش و سکوت نیاز دارید. حتی روزنامه هم نخوانید. سعی کنید حتی فکر نکنید. فقط ریلکس کنید و به مراقبت از خودتان بپردازید. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید و تغییرات لازم را در برنامه تان انجام دهید، اگر نتیجه نگرفتید بعدا در مورد این مسئله تصمیم گیری خواهید کرد.


متولدین ماه اردیبهشت

اگر درباره گرفتن شروع کردن رژیم غذایی تردیدی داشته اید امروز روزی فوق العاده برای شروع کردن این رژیم و  غلبه به تنبلی است. اگر از آنهایی هستید که هر چقدر هم بخورید چاق نمی شوید خوش به حالتان! ولی باز هم یادتان باشد که فقط غذاهای سالم را در برنامه غذایی خود قرار دهید. از خوردن زیادی فست فود و شکلات خودداری کنید. در حال حاضر فشار نسبتا زیادی به شما وارد می شود و شما معمولا تحمل این همه تنش را ندارید، ولی اکنون بر خلاف همیشه خیلی نگران نیستید و می دانید که این وضعیت خیلی طول نخواهد کشید. از این که در رابطه عاطفیتان برای خوشایند طرف مقابلتان کاری بکنید و یا حرفی بزنید که از ته دلتان نیست خودداری کنید. او متوجه این موضوع خواهد شد و حس خوبی نسبت به این موضوع نخواهد داشت.

متولدین ماه خرداد

اگر فکر می کنید که درآمدتان به اندازه نیازتان نیست الان وقت آن است که کاری در این مورد انجام دهید. آیا از این که هر کاری که از دستتان بر می آید انجام می دهید تا بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید مطمئن هستید؟ شاید مدتی است که به عوض کردن شغلتان فکر می کنید ولی چیزی مانع شما شده است. چه فکر می کنید؟ چه کار باید بکنید؟ سعی کنید راه حلی در این زمینه یافته و جواب این سؤال ها را پیدا کنید. امروز هر چقدر بیشتر برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود تلاش کنید بیشتر اوضاع را بهم خواهید ریخت. حتی بهترین حرف ها هم به شما کمکی نخواهند کرد. به جای این کارها آرامش خود را حفظ کرده و کمی با خودتان خلوت کنید. فردا هم روز خداست.

متولدین ماه تیر

امروز با دقتی مثل یک بانکدار مشغول حساب و کتاب هستید. هر چیزی از دخل و خرج خانه گرفته تا سرمایه گذاری هایتان، تا پول تو جیبی بچه ها و قسط های وام بانکیتان را مورد بررسی قرار می دهید. خیلی خوب است، همینطور ادامه بدهید. الان دقیقا وقت انجام این کار است. دیگران هر چه می خواهند فکر کنند، این کار واقعا اهمیت زیادی دارد. امروز انتظارهای نابجایی که دیگران از شما دارند مایه نارحتی شما را فراهم می کند و اگر هم سعی کنید که دلخوری خود را در رابطه با این موضوع بیان کنید نتیجه ای نخواهد داشت. چرا که آنها بیشتر از شما ناراحت شده و به قضاوت در مورد شما خواهند پرداخت. به این حرف ها توجهی نکنید و تا می توانید سرتان را با کار گرم کنید.

متولدین ماه مرداد

آیا این که دیگران از شما خوششان می آید یا نه ذهنتان را به خود مشغول کرده است؟ اگر می خواهید خیال خودتان را راحت کنید بد نیست امروز کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید. دلتان می خواهد که بعضی چیزها را عوض کنید، ولی در این کار زیاده روی نکنید. انرژی موجود در امروز باعث می شود که با یک تغییر کوچک جذابیت ذاتی شما دو چندان شود. امروز سخاوتمندی شما نتایج بسیار خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. چنانچه می خواهید به اهدافتان برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. چنانچه برای حفظ این برنامه به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید به شما کمک کند.

متولدین ماه شهریور

شما در زندگی کاری و شخصی خود به دنبال اهدافی تازه هستید. امروز فرصت این را خواهید یافت تا برخی ایده های پربازده خود را با افرادی جدید در میان بگذارید. اگر می توانید سعی کنید این دیدارهای خود را با آنها ادامه داده و در مورد ایده هایتان بیشتر با آنها حرف بزنید. این دوستی های جدید می توانند کمک زیادی به شما کرده و نتایج بسیار زیادی به همراه داشته باشند و همچنین باعث شوند که حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. امروز به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، آنها بیش از آن چه که فکرش را بکنید از شما سپاسگزار خواهند بود. همراه با عشقتان برای یک آخر هفته لذت بخش برنامه ریزی کنید.

متولدین ماه مهر

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود! کودکان و خواهر و برادرهایتان انرژی بسیار زیادی دارند و نیاز به فعالیت هایی برای صرف این انرژی اضافه دارند. این وظیفه شما است که از آنها مراقبت کنید و یک برنامه بریزید تا اعضای خانواده از روزهای تعطیل آخر هفته لذت ببرند. تا به حال به برنامه ریزی به عنوان یک شغل فکر کرده اید؟ این هفته سرتان خیلی شلوغ بوده و  فرصت زیادی برای پرداختن به کارهایی که دوست دارید نداشته اید. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. اگر بعد از این روز شلوغ هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.

متولدین ماه آبان

روزی فوق العاده در انتظار شما است. در حال حاضر زندگی فضا و آزادی بیشتری در اختیار شما گذاشته است. از این امتیاز استفاده کرده و  فرصتی که دارید را به کار گرفته و با خلاقیت خود کارهایی انجام دهید. اکنون زمانی عالی برای ثبت نام در کلاس های هنری و یا انجام کارهای هنری دیگری است که خودتان به تنهایی توان انجام آنها را دارید، مثل نقاشی، آواز و نوشتن. ببینید چه کاری را دوست دارید و همان کار را انجام دهید. اگر کسی که دوست دارید شما را مجبور به کارهایی می کند که هیچ علاقه ای به آنها ندارید حالا دیگر وقت آن شده است که مقابل او بایستید و حد و مرزها را در رابطه خود مشخص کنید. این کار به رشد رابطه شما کمک زیادی خواهد کرد.

متولدین ماه آذر

آیا احساس می کنید قهرمان یک بازی کامپیوتری هستید که دارد بازی را می بازد و یک غول به زودی او را خواهد خورد؟ امروز دست از این بازی بردارید و یک بازی جدید و بی استرس را شروع کنید. چه در زمینه کاری و چه در زندگی شخصی باید نقطه ای  امن و فارغ از استرس یافته و در آن ریلکس کنید. رفتن به خانه یکی از دوستانتان و حرف زدن در مورد خاطرات خوش گذشته راه حل خوبی می تواند باشد. مجردهای عزیز مواظب باشید گزینه های زیادی که پیش رو دارید باعث سر در گمی شما نشوند و در انتخاب خود دقت کنید. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ امروز بهترین فرصت برای این کار می تواند باشد. اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.

متولدین ماه دی

بهد از چند روز که با سرعتی بسیار کم سپری شده اند، امروز دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد. غریزه شما خیلی خوب کار می کند و شما را به سمت کسانی راهنمایی می کند که می توانند به شما کمک کنند. امروز می توند روزی فوق العاده برای نوشتن گزارش ها و یا خاطراتتان باشد. از این که دست به قلم شوید وحشتی به دل راه ندهید. نتایجی که به دست می آورید بسیار رضایت بخش خواهند بود. احساس می کنید هر جا که می روید دردسرها در انتظارتان هستند. خودتان را نگران نکنید و دست به ریسک بزنید. قضیه آنقدر ها هم که شما فکر می کنید جدی نیست و مشکلات خیلی راحت حل خواهند شد.

متولدین ماه بهمن

اگر در برخی از کارهایی که دارید انجام می دهید با مخالفت شدید مواجه شده اید، شاید بهتر است که آنها را کنار بگذارید. شاید با وجود تغییر دادن در اهدافتان هنوز هم دارید با همان روش های قدیمی به راه رفتن ادامه می دهید. آیا هنوز هم چیزهایی که می خواستید در فعالیت های حرفه ای خود به دست بیاورید برایتان اهمیت دارند؟ کمی به این موضوع فکر کنید. وقت آن رسیده است که به دیگران نشان دهید که اگر خودتان بخواهید و ذهنتان را متمرکز کنید تا چه حد می توانید موفق باشید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

متولدین ماه اسفند

ستاره ها می گویند که باید مواظب چیزهایی که می خورید باشید. چرا خوردن میوه های بیشتری را در برنامه غذایی خود قرار نمی دهید؟ بهترین میوه هایی که در بازار می بینید را برای خودتان تهیه کرده و بخورید. نتیجه هر کاری که در جهت رسیدگی به بدنتان انجام دهید را طی یکی دو هفته آینده خواهید دید. همچنین زمان آن فرا رسیده است که تا می توانید بخوابید. حالا که آخر هفته فرا رسیده است می توانید تا دلتان می خواهد بخوابید. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کدام سمت دارد پیش می رود؟

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه