06 ارديبهشت 1403



فال روزانه 6 مرداد 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 6 مرداد 1394متولدین ماه فروردین

امروز انگار جواب مشکلاتتان از عالم غیب به شما الهام می شوند. هنگام مواجه شدن با وضعیت های غیر مترقبه خیلی راحت می توانید راه حل های مناسب برای آنها پیدا کنید. به طور غیر قابل باوری هر چقدر هم بی برنامه باشید موفقیت های قابل توجهی می توانید به دست بیاورید. در لحظه تصمیم بگیرید، همه چیز به شما الهام خواهد شد. با افرادی که مدتی است از آنها بی خبر هستید تماس بگیرید. امروز حال و حوصله روابط عاشقانه را ندارید و ترجیح می دهید تنها باشید و برای کارتان وقت بیشتری بگذارید. اگر فکر می کنید این طوری راحت تر هستید در مورد این نیاز خود با کسی که دوست دارید حرف بزنید و به او قول دهید که یک روز دیگر جبران امروز را خواهید کرد.


متولدین ماه اردیبهشت

امروز برای فرار از تعهد ممکن است سعی کنید بعضی ها را بپیچانید. این کار اصلا خوب نیست؛ شما باید قوی باشید و افکار خود را با صداقت با دیگران در میان بگذارید حتی اگر شنیدن افکار واقعیتان باعث ناراحت شدن آنها بشود. وظیفه اصلی شما حفاظت از احساسات خودتان است، دیگران خودشان هوای خود را خواهند داشت. حتی اگر لازم می دانید کمی عصبانیت به خرج دهید، ولی حرف خودتان را بزنید. امروز روز خوشگذرانی است. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید.

متولدین ماه خرداد

امروز از آن روزهایی است که ممکن است مانند یک آتشفشان ناگهان فوران کنید و احساسات درونی خود را بروز دهید. از رها کردن احساسات خود خجالت نکشید. بخش های زنانه و مردانه وجودتان در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند تا شما خودتان را به بهترین وجه ممکن بیان کنید. از این فرصت استفاده کنید و با هر کسی که باید حرف بزنید همین حالا اقدام کنید. امروز مورد علاقه شدید نزدیکان و دوستانتان خواهید بود، به آنها نشان دهید که قدردان محبت های آنها هستید. مجردها بهتر است امشب در خانه بمانند و روی مبل لم داده و یک کتاب خوب بخوانند. متاهل ها هم امشب در خانه یک مهمانی دو نفره برگزار کنند و از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرند.

متولدین ماه تیر

جنبه انسان دوست وجود شما امروز فعال شده است و دوست دارید کارهای خوب کرده و به دیگران کمک کنید. این که به دیگران اهمیت بدهید بسیار ارزشمند است، ولی به شرطی که از زندگی خود و وظایف اصلیتان باز نمانید. بهترین کار این است که توصیه و نصیحت های لازم را بکنید و سپس به کار و زندگی خودتان برسید. شما مسئول کارهای دیگران نیستید. اطلاعات خود را در اختیار آنها بگذارید ولی تصمیم گیری نهایی و اقدام کردن را به عهده خودشان بگذارید. مجردها باید ارتباط خود را با اطرافیان و همسایه ها و دوستان بیشتر کنند تا بتوانند افراد مورد نظرشان را به خود جذب کنند. اگر هم کسی را دوست دارید با حرف های شیرین خود دل او را به دست بیاورید.

متولدین ماه مرداد

امروز روزی فوق العاده است و شما خواهید توانست با هوش سرشار و ذهن آگاه خود به موفقیت زیادی دست پیدا کنید. اطلاعات زیادی در اطراف شما در جریان هستند، چیزهایی که به دردتان می خورند را جمع کرده و آنچه به درد نمی خورد را رها کنید. هرچقدر اطلاعات بیشتری کسب کنید تصمیمات صحیح تری خواهید گرفت و عملکرد بهتری خواهید داشت. قبل از این که وارد عمل شوید تمام اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید. اگر می خواهید کارهایتان خوب و درست پیش بروند همزمان چند کار مختلف را انجام ندهید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفتند عصبانی نشوید، همیشه که قرار نیست همه چیز آنطور که ما می خواهید پیش برود. اگر در جستجوی عشق هستید به جاهایی بروید که تا به حال نرفته اید.

متولدین ماه شهریور

امروز از آن روزهایی است که دائم از خودتان می پرسید: «چرا من؟». زندگی به چشمتان مانند یک ترن هوایی وحشتناک است که هیچ گاه از حرکت باز نمی ایستد. اما در درون خود مطمئن هستید که هیچ جور دیگری هم از زندگیتان لذت نخواهید برد. اگر می توانید امروز کمی به خودتان استراحت بدهید. در مورد افکار و احساسات خود با نزدیکان و عزیزانتان صحبت کنید. حرف زدن باعث می شود حالتان خیلی بهتر شود. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید. اگر قبل از دویدن یک قدم عقب بروید به نتایج خیلی بهتری خواهید رسید.

متولدین ماه مهر

امروز ذهنتان زیر خرواری از افکار و اطلاعات مختلف گرفتار شده است. ذهن خود را خیلی خسته نکنید و به چیزهایی که برایتان اهمیت بیشتری دارند اولویت ببخشید. چنانچه قصد خرید لوازم برقی را دارید بهتر است امروز دست نگه دارید و به جمع آوری اطلاعات در مورد چیزی که می خواهید بپردازید. چنانچه کسی از شما تقاضای همفکری کرد از در اختیار گذاشتن اطلاعاتتان امتناع نکنید. امروز بیان احساساتتان برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هیچ چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد. برای بچه ها و همسرتان وقت بگذارید و با هم شام بخورید و یک فیلم خوب ببینید. این کار باعث احساس نزدیکی بین اعضای خانواده خواهد شد.

متولدین ماه آبان

فکر نکنید که به تنهایی از پس حل کردن تمامی مشکلات خود بر خواهید آمد. حرف زدن با دیگران به شما کمک می کند که به برخی از حقایق و واقعیاتی که پیش از این متوجه آنها نشده بودید پی ببرید. در زمینه هایی که به کمک دیگران نیاز دارید بدون این که خجالت بکشید از آنها تقاضای کمک کنید. همه ما در زندگیمان مشکلاتی داریم، شما تنها نیستید. بعد از تمام شدن ساعت کاریتان دوست دارید بیرون از خانه بمانید، از این فرصت استفاده کرده و با دوستان قدیمیتان دیدار کنید. اگر مجرد هستید وقت آن فرا رسیده که ارتباطات خود را تقویت کنید و فعالیت های اجتماعی بیشتری داشته باشید. اگر هم مجرد هستید یادتان باشد که همیشه باید جذابیت خود را برای عشقتان حفظ کنید.

متولدین ماه آذر

امروز خیلی زود از خواب بیدار شده و به کارهایتان بپردازید. انرژی فیزیکی و روحی بسیار زیادی دارید که شما را قادر می کند هر چیزی که می خواهید را به دست بیاورید. از فرصتی که برایتان فراهم شده است استفاده کنید و افکارتان را بیان کنید و یک قدم به آنجایی که باید باشید نزدیکتر شوید. شخصیت فعال و سرزنده ای که دارید همه را به شما جذب می کند. باید سعی کنید بین بخشش و پذیرش تعادل برقرار کنید و همان قدر که از دیگران به شما می رسد برای آنها مایه بگذارید. ممکن است به خاطر مسائل مالی با عشقتان درگیری داشته باشید. خیلی به مادیات توجه نکنید و به آنچه که برایتان اولویت بیشتری دارد بپردازید.

متولدین ماه دی

امروز با قدرت تمام بایستید و با صدای بلند حرف هایتان را بزنید. مدتی است که کسی به حرف ها و نظرهایتان توجهی نکرده است. به احتمال زیاد آنها از شنیدن حرف های شما خوشحال خواهند شد. این که کسی نظر شما را نمی پرسد به این معنی نیست که نظرتان برای آنها اهمیتی ندارد، فقط همه ما گاهی یادمان می رود به نظر دیگران هم توجه کنیم. شما درک بسیار بالایی دارید و نظراتتان کمک بسیار زیادی به اطرافیانتان می تواند بکند. چنانچه می خواهید کاری را به انجام برسانید باید اولویت هایتان را مشخص کرده و طبق برنامه پیش بروید. اگر کسی را دوست دارید برای خوشحال کردن او در چند هفته آینده یک برنامه ویژه تهیه کنید.

متولدین ماه بهمن

امروز کنترل امور از دستتان خارج شده است و به هر طرف که می دوید نمی توانید زمام امور را به دست بگیرید. تا جایی که می توانید با دیگران حرف بزنید تا از این طریق احساس آرامش بیشتری داشته باشید. ممکن است به کمک دیگران نیاز داشته باشید تا اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید. اگر دوست و یا همکارتان ناراحت است به او کمک کنید. حتی اگر نمی دانید چه بگویید هم نگران نشوید، کافی است به حرف او گوش کنید تا سبک شود. اگر احساس آمادگی می کنید و می خواهید وارد رابطه جدیدی شوید ولی گذشته شما مانع آغاز این رابطه می شود بهتر است قبل از هر کاری اول پرونده گذشته را ببندید.

متولدین ماه اسفند

هیچ کس امروز به نیازهای شما توجهی نخواهد کرد، پس به خودتان تکیه کنید و کارهایتان را خودتان انجام دهید. دیگران با شما همدردی نخواهند کرد و حتی با ابراز نظرهای ناراحت کننده خود می توانند شما را دلخور کنند. اطرافیانتان تمایل زیادی به غیبت کردن از خودشان نشان می دهند و شما هم وسوسه شده اید که با آنها همراه شوید. ولی بهتر است بیخیال این وسوسه شوید و از این رفتارهایی که در نهایت باعث تنها ماندن شما می شوند از خود بروز ندهید. طی دو هفته آینده بهترین فرصت ممکن برای یافتن عشق آینده تان را خواهید داشت، کافی است در زمان صحیح و با اشخاص صحیح وارد گفتگو شوید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه