10 فروردين 1403



فال روزانه 21 تیر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 21 تیر 1394متولدین ماه فروردین

برنامه هایی که برای انجام کارهای عقب افتاده خانه دارید را چیزهای مختلفی مثل تماس تلفنی از عزیزی که دور از شما زندگی می کند بهم خواهند ریخت. این تماس آنقدر شما را هیجان زده خواهد کرد که بعد از تمام شدن این مکالمه دیگر آمادگی و تمرکز کافی برای انجام برنامه هایتان را نخواهید داشت. اشکالی ندارد. بعدا هم می شود این کارها را انجام داد، یک روز دیرتر تأثیر فراوانی نخواهد گذاشت، خودتان را نگران نکنید. با عشقتان قرار بگذارید تمام این هفته با کارهای تازه و متفاوت یکدیگر را غافلگیر کنید، این کار تجربه بسیار خوبی برای هر دوی شما خواهد داشت. اگر مجرد هستید این هفته انرژی مضاعف برای یافتن عشقتان خواهید داشت.


متولدین ماه اردیبهشت

قراری که برای دیدن یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان دارید در طول روز ممکن است به دلایلی که کنترل آن از دست شما خارج است بهم بخورد. تغییرات ناگهانی در برنامه تان، اتفاقات کوچک و امثال آن باعث تأخیر شما خواهند شد. اما تسلیم نشوید، شما می توانید به قرارتان برسید، فقط کمی با تأخیر! این اتفاقات برای همه پیش می آیند، خودتان را به خاطر آنها عصبانی نکنید تا بتوانید با روی باز سر قرارتان حاضر شوید. اگر نقطه تاریکی در رابطه تان وجود دارد و حرف هایی ناگفته باقی مانده اند خیلی زود در مورد آنها با عشقتان حرف بزنید. چه مجرد باشید و چه متاهل یادتان باشد که این هفته با کلمات زیبا با طرف مقابلتان حرف بزنید، بی آن که در حرف زدن زیاده روی کرده باشید، همه می دانند که سکوت به جای خود چقدر ارزشمند است.

متولدین ماه خرداد

یکی از اعضای خانواده تان مدتی است که برخی دلخوری ها و ناراحتی های خود را مخفی کرده است، اما امروز ممکن است بالاخره کنترل خود را از دست داده و آنها را به زبان بیاورد. این مسئله شما را به تعجب خواهد انداخت، چرا که لصلا فکرش را هم نمی کرده اید که او درگیر چنین احساساتی باشد. اما باید در مورد این موضوع صادقانه با او حرف بزنید و سعی کنید به او نشان دهید که درکش می کنید تا موضوع به خوبی حل شود. اگر مجرد هستید بد نیست به خودتان یادآوری کنید که انجام کارهای تکاری نتایج تکراری به همراه خواهد داشت، کمی در روش هایتان تغییر ایجاد کنید تا با افرادی تازه آشنا شوید و فرصت های تازه به دست بیاورید.

متولدین ماه تیر

ایمیل و یا تماسی که از طرف یکی از همکارانتان دریافت می کنید برای شما چندان خوشایند نخواهد بود. چرا که باعث خواهد شد مجبور شوید چند ساعتی بیشتر کار کنید. این موضوع شما را بهم می ریزد و احساس می کنید که دارد از حسن نیت شما سوء استفاده می شود. اگر دوست ندارید این کار را انجام دهید خیلی ساده و قاطعانه بگویید «نه»! این موضوع باعث بهم خوردن روابط دیرینه شما با این فرد نخواهد شد. در غیر این صورت مجبور خواهید بود دندان هایتان را از عصبانیت بهم ساییده و کاری را انجام دهید که برایتان اصلا خوشایند نیست. هر از گاهی لازم است که با همسرتان در منزل تنها بمانید و بچه ها را به منزل پدر بزرگ و مادربزرگشان بفرستید، مخصوصا حالا که مدارس تعطیل هستند.

متولدین ماه مرداد

برای خریدن چیزی که خیلی دلتان می خواهد مدتی است که مشغول پس انداز بوده اید، اما خرجی که به صورت ناگهانی برایتان پیش می آید شما را مجبور به استفاده از پولی که پس انداز کرده اید خواهد نمود. این موضوع شاید باعث ناراحتی شما شود، اما قبل از این که به سراغ این پول بروید همه جوانب را بررسی کنید و ببینید آیا راه دیگری وجود ندارد؟ استفاده ار پس اندازتان را به عنوان آخرین راه حل در نظر داشته باشید و زود تسلیم نشوید. امروز بعدازظهر کمی با خودتان خلوت کنید و به ارزش ها و اعتقادات خود در رابطه با عشق فکر کنید و ببینید رابطه تان تا چه حد با استانداردها و ایده آل هایتان مطابقت دارد. خواندن کتاب های آموزشی در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

متولدین ماه شهریور

برخی مشکلاتی که در خانه وجود دارند ممکن است به طور ناگهانی بروز پیدا کنند. مشکلات مربوط به لوله کشی، وسایل برقی و دیوارها که نیاز به تعمیر دارند. بهترین کار ممکن این است که به جای این که منتظر بمانید و ببینید چه می شود بلافاصله برای تعمیر آنها اقدام کنید زیرا هر چقدر که این مشکل را نادیده بگیرید حل کردن آن سختتر خواهد شد. بهتر است بجای این که خودتان دست به کار شوید از نیروهای متخصص کمک بخواهید. اگر مجرد هستید بد نیست به طور جدی به اطرافیانتان فکر کنید، شاید عشق زندگیتان در فاصله دو قدمی شما است ولی شما متوجه این موضوع نیست. اگر متاهل هستید امروز به عشقتان نزدیک تر شوید.

متولدین ماه مهر

امروز ممکن است تماس های عجیب و غریب و تلفن هایی که قطع می شوند شما را به فکر بیندازند که این تماس ها از طرف چه کسی می توانند باشند. قضیه را جنایی نکنید، به احتمال زیاد دلیل اصلی آنها اختلال در خطوط تلفن است، پس خودتان را بیهوده نگران نکنید. اگر می دانید فرد تماس گیرنده چه کسی است می توانید خودتان با او تماس بگیرید و یا صبر کنید تا بعدا خودش دوباره تماس بگیرد. چه مجرد باشید و چه متأهل این هفته برای شما همراه با غافلگیری های خوشایند خواهد بود. اگر نامزد دارید بالاخره وقت آن رسیده است که رابطه خود را به مرحله بعدی برسانید. اگر هم مجرد هستید از فرصت های تازه استقبال کنید.

متولدین ماه آبان

یکی از گروه هایی که با شما سر و کار دارند ممکن است در مسائل مالی به مشکل بر بخورند و از شما بخواهند که به این مسئله رسیدگی کنید. این مسئله به احتمال زیاد به دلیل اشتباهات محاسباتی و یا صفحات گم شده در حساب و کتاب ها است و هیچ فاجعه ای اتفاق نیفتاده است و حل کردن این موضوع خیال همه را راحت خواهد کرد. در حل این مسئله به کوچکترین جزئیات هم توجه داشته باشید، نتیجه ای که به دست می آورید ارزش این کار را خواهد داشت. این هفته در مورد مسائل عاطفی نگرشی مثبت داشته باشید. همراه با همسرتان قوانینی جدید برای رابطه تان وضع کنید که به بهبود رابطه شما کمک کنند.

متولدین ماه آذر

رازهایی که یکی از نزدیکانتان سعی در مخفی کردن از شما داشته است امروز برای شما آشکار خواهند شد. شاید این مسائل خیلی هم تکان دهنده نباشند و اهمیت زیادی نداشته باشند، در هر صورت خیلی زود این موضوع را مورد بحث قرار داده و قبل از این که به مشکل بزرگی تبدیل شود بی آنکه همه را از آن با خبر کنید آن را حل کنید. تا فردا این موضوع اهمیت خود را از دست خواهد داد. اگر متأهل هستید برای تعمیق رابطه عاطفی خود با همسرتان تلاش کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید. اگر هم مجرد هستید به یاد داشته باشید که شوخ طبعی می تواند تأثیر زیادی روی محبوبیت شما در میان اطرافیان داشته باشد.

متولدین ماه دی

اخبار عجیبی در مورد دوستانی که دور از شما زندگی می کنند ممکن است از طریق دیگران به شما برسند. در حال حاضر تلاش برای تماس گفتن با آنها و جویا شدن اصل قضیه بی فایده خواهد بود. ولی تا با خود دوستانتان در مورد این موضوع حرف نزده اید از هر گونه قضاوتی خودداری کنید، چرا که بخش بزرگی از اطلاعاتی که به شما داده اند ممکن است اشتباه باشد. فردا خودتان با آنها تماس گرفته و از اصل قضیه سر در بیاورید. در این هفته توجهی ویژه به کسانی که دوست دارید داشته باشید. ممکن است نیاز به تنهایی داشته باشید، مطمئن باشید که عشقتان این نیاز شما را درک خواهد کرد، بی آن که او را ناراحت کنید از او بخواهید شما را کمی تنها بگذارد.

متولدین ماه بهمن

پی بردن به افکار و احساسات یکی از دوستانتان ممکن است برایتان چندان خوشایند نباشد. اما شما امروز دارای حس ششمی بسیار قوی هستید و می توانید با خیال راحت به آنچه که در مورد دیگران، حتی غریبه ها، به شما می گوید اعتماد کنید. این تجربه به افزایش درک شما نسبت به دیگران کمک کرده و شما را قادر می سازد به طور صحیح با آنها ارتباط برقرار کنید و بدین صورت روابط شما را بهبود می بخشد. اگر در جستجوی عشق هستید این هفته فرصت مناسبی برای این است که کمی در روال عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید. اگر هم کسی را دوست دارید با انجام کاری که باعث شادی اش خواهد شد او را غافلگیر کنید.

متولدین ماه اسفند

اختلاف نظری که با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده خود دارید اگر در اسرع وقت حل نشود ممکن است باعث دلخوری و آسیب دیدن احساسات طرفین شود. راه حل این مشکل حرف زدن است و بس! سوء تفاهم های شدید را می توانید با حرف زدن در مورد جزئیات و نیازهایتان و آنچه حاضر به انجام دادنش هستید حل کنید. برای حل این مسئله به صورت حضوری اقدام کنید، تماس تلفنی و یا فرستادن پیام روش مناسبی نخواهد بود. این هفته برای شما همراه با غافلگیری های خوشایند در زمینه مسائل عاطفی خواهد بود. برای عشقتان غذاهای خوشمزه بپزید، صبحانه اش را برایش به تختخواب ببرید و او را غرق در عشق و محبت کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه